Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Red: Kiitos päivityksestä. Juu, ei saa ottaa listalta pois. En
jättäis teitä mistään hinnasta! Kesävauvoissa nähdään, paitsi toivottavasti ei teidän kanssa, jotka vielä testaatte! Plussatuulia ++++!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Red: Kiitos päivityksestä. Juu, ei saa ottaa listalta pois. En
jättäis teitä mistään hinnasta! Kesävauvoissa nähdään, paitsi toivottavasti ei teidän kanssa, jotka vielä testaatte! Plussatuulia ++++!
No hyvä!

Mie jo säikähin, että kaikkiko nyt tältä listalta haluaa pois! Mut sie jäit meidän seuraksi :D

 
Huomenna sen sit näkee siirtyykö meikeläinenkin tuonne kesävauvaketjuun...Taitaa kyl olla sinne siirtyminen eessä :/ Vaikka olenkin kuvitellu etovaa oloa jne. Huomen aamusta se täti taas kurvaa kuiteskin tänne klo 10 kieppeillä (tarkkaa hommaa tuo ajoitus...)...
 
Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:
Huomenna sen sit näkee siirtyykö meikeläinenkin tuonne kesävauvaketjuun...Taitaa kyl olla sinne siirtyminen eessä :/ Vaikka olenkin kuvitellu etovaa oloa jne. Huomen aamusta se täti taas kurvaa kuiteskin tänne klo 10 kieppeillä (tarkkaa hommaa tuo ajoitus...)...
Jospa se täti pysyis kuitenkin poissa!

Mutta jos se törkimys kurvaa paikalle, ni mie tuon tämän listan mukana siut sit kans sinne kesävauvoihin.

 
Moi!

Mua vähän harmittaa kun en oo voinu osallistua keskusteluun kovinkaan aktiivisesti..Vaikka kovasti kuume vaivaa,niin siltikin enin höyrytys tämän asian tiimoilta on laantunut ihan tyystin..Vielä jonkin aikaa sitten kuvittelin, todellakin kuvittelin, kaiken maailman oireta nippailuista,nännien tummumiseen joka kierrossa.Nyt ei enää tunnu miltään missään milloinkaan!Se oli ihan kivaa aikaa kuitenkin,vaikka pettymys olikin aina kova kaikista oireista (kuvitelluista) huolimatta.Nyt melkein kaipaan niitä aikoja :)
Nytkään ei jänskätä yhtään.Nytkin jo kp 20 ja eiköhän se tuhrutus ala kohta..

Nyt pitäis alkaa valmistautumaan kampaajalle lähtöön!Ihanaa,kun saa vähän virkistystä!En vaan vieläkään tiedä mitä tälle pehkolle teen!Mulla on vielä tällä hetkellä melkein puoleen selkään asti ulottuvat hiukset ja kavereiden leikkaama vino otsis,joka jo kasvanut ylipitkäksi.Ja 18.9 lähtö Samokselle Pythagorioniin! Ihanata,pääsee vähän tuulettumaan.mitenköhän tuo ukko-kulta ja koiruli pärjää täällä viikon kaksitaan?Äipän kanssa lähden reissuun..


Mutta kovasti paljon onnea kaikille plussanneille ja onnea kovasti matkaan!!

Ja halit tippuneille!Stempiä sitten uuteen kiertoon! :hug: :heart:
 
Hei kaikki!

Bumba hyvä että pääset taas uuteen kiertoon. :wave: Back in business!!!

Suikale Nyt kertomaan meille se testin tulos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mä halkeen jännityksestä.

Huomaattekos ystäväiseni.. mulla on taas enemmän virtaa ja voimia eilisen itkuilun jälkeen. Mä tajusin samalla sen suuren asian. Tää touhu ei saa olla LIIAN vakavaa. Tulee vain kiukkuisia vauvoja :D

Jos ei tullu kevätvauvaa niin saadaan sitten kesävauva. No, toivotaan sitä ainakin.

Saanko nöyrästi sittenkin kysyä että pääsiskö ihan listalle takaisin. Tuli ihan paha mieli kun suruissani olin jo valmis putoamaan listalta pois. Kyl mä mukana oon!
 
töistä palanneena, pikakurkistus =) ..Pian onkin ruoka-aika :p , miuta nälättää tähän aikaan , saa nähdä millainen ilta tulossa, maistuuko iltapala =)

Rinnat kipeet edelleen, wcssä saapi ravata usein, nyt onneksi tosiaan pää terveenä =)

Lämpö koholla edelleenkin =)

Kaikkia oireita löytyy, mutta jos ne liittyvät mahd alkaviin menkkoihin, kaikista ihaninta pms oireet kadonneet :D

Oikein paljon plussatuulia vielä jäljellä olevilla, kuka testaa seuraavaksi??

:heart: + :heart: + :heart: + :heart: + :heart: + :heart: + :heart:

Plussasydämiä heittelen kakille

heippa :wave:
 
kyllli-täti: Tervetuloa takaisin! :hug: Se on kyl tosiaan totta, että tää touhu ei saa olla liian vakavaa.. Ei siitä silloin taida tulla yhtään mitään!

Itsellä on varmaan ovis tai jokin meneillään, ku o niin limaista tuol alhaalla.. Kun käy vessassa ja pyyhkii :ashamed:
Tai mikä sit on jos ei ovis?
 
moikkelis, väli.aika tietoa kahvii ja pullaa... :LOL:

nyt mulla ekan kerran ihan oikeesti kylmä, sormet ja varpaat jäässä...ja lämpö 37.2...alavatsaa nippailee ihan tosissaan, ku tekee oikein kipeää..päätä ei särje niin paljoa, mutta vähän...rinnat vähemmat kipeät ku ennen, vois luokitella että ne on enään arat...

Kylli-täti, mahtavaa että palasit... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylli-täti:
Dragon kiitti :wave:
Ovishan sulla ;) mikäpä muu :D Taidan tietää mitä teillä tehdään tänään :D Hauskaa iltaa :whistle:

Ollaan melkeinpä viikko putkeen tehty jo.. Pari päivää vain ollu välis, ettei oo kerenny makkarin puolel tehä mitään.. Kunpa neitien nukkumaanmenoaika ois pian :D .

Mutta viime kierrossa ei ollut mitään tällaista!


 
bumba onnea tädistä :) joskus näinkin päin..
kaikille kelle se ämmä taas saapui kutsumatta voima :hug:

kylli en ole testannut en.. aattelinkin rauhassa odotella, en haluis nähdä sitä negaa..

d.b oli tänään sellainen koulutuksen tapainen ja mulle tuli siellä ihan pirun kylmä.. välillä tuli sellasia vilunväristyksiä.. vähä meinas nolottaa ku heiluin sillee kummasti.. silti kämmenet oli hikiset mut sormenpäät kylmät.. ja housuissa tuntu en menkat alko.. sieltä sit lähdin kävelee kauppaa ja kotia kohti ni tuntu et nyt ne menkat oikeesti tais alkaa ku holahti jotain housuihin.. ja sit kyllä olinkin ihan valmistautunu kyllille ja teille muille tulee kertoo et mennään kyllin kans edelleenkin käsikädessä tahtomattaankin.. mut eipä mennäkään.. holahti siis v.vuotoa housuihin.. ja tosiaan taas kuulkaas peppu märkänä olin.. heh.. varmaan kiinnostaa mut kerron taas silti :LOL: aamulla tuli linkissä tosi paha olo ku meinasin tekstaria kirjoittaa joten katoin sit vaan ikkunasta ulos.. ja sit jos katu on tehty sellasista mukulakivistä tai laatoista ni en voi nyt kattoa niitä kun kävelen.. ne vaan vilisee silmissä ja tulee paha olo.. herran jestas jos nyt meille ei tuu kevätvauvaa ni ihme.. sit mä kyl jään pois täältä ku hävettää pirusti sit.. ja myös on pelkoa et mulla vaan täti on eksyksissä jonkun aikaa.. sitä en kyl haluis :'( mut nyt vaan on jotenki sellane olo et nyt on onnistanu.. mut eihän sitä tiedä..
 
ja housuissa tuntu en menkat alko.. sieltä sit lähdin kävelee kauppaa ja kotia kohti ni tuntu et nyt ne menkat oikeesti tais alkaa ku holahti jotain housuihin.. ja sit kyllä olinkin ihan valmistautunu kyllille ja teille muille tulee kertoo et mennään kyllin kans edelleenkin käsikädessä tahtomattaankin.. mut eipä mennäkään.. holahti siis v.vuotoa housuihin..
ja sit jos katu on tehty sellasista mukulakivistä tai laatoista ni en voi nyt kattoa niitä kun kävelen.. ne vaan vilisee silmissä ja tulee paha olo..

Heippa suikale lainasin sinun tekstistäsi osat , jotka aivan samanlaisia minulla :D ..Mistäköhän em johtuu??? :heart:
:wave:
 
Hitsit sun kanssas suikale! Mä tuun kohta ja pakotan sut siihen tikun päälle pissaamaan!!! Mua taitaa kiinnostaa tää varmuus enemmän kun sua ittees! :D Kyllä sie plussaat, älä pelkää..
Ja jos se on nega (mitä se ei voi olla) niin täällähän me ollaan koko lössi, sun turvana ja tukena!
Ja sydänkäpynen ei tartte hävetä omia tuntojaan, olinhan miekin varma.. enkä usko että kukaan teistä ajattelee minusta mitenkään noin.. VAI? :LOL: en mä ainakaan jaksa hävetä...
En muutes siis tarkoita nyt sitä että ku itse menin oman kuumeiluni kanssa taas uskomaan raskauteen et teille kävis niin. Kyl mä uskon et teille se plussa tulee!
 
kyllä jännittää....mulla kaks testiä laatikos odottamas...tämä on hurjaa...onneks mulla bb 24/7, ni saan aina välillä muuta ajateltavaa...tai no, siel se yka joka raskaana, enkä vieläkään tajua miks se jäi sinne...mä ainaki olisin lähteny suoraa tietä mieheni luo...hih
 

Yhteistyössä