Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Torstai-iltaa kaikille! Torstai on toivoa täynnä... ;)

Sydänkäpynen: minäkin olen hieman kateellisena katsellut BB:tä kun se Tiina on raskaana. Tuli tunne et pitiks nyt sinnekin tulla joku raskaana oleva, kun just vähän aikaa sitten yks kaverini raskautui HETI yrityksen alettua. No, toivotaan kaikkea hyvää Tiinalle kumminkin.

Tinttara: Mulla on kanssa vähän samat fiilikset ollu että en oo jaksanu niin innolla kuumeilla enää. Sitä paitsi ainakin minulla olikin enemmän kaikkia oireita ekoissa kierroissa pillereiden jälkeen, joten ne johtuivat varmaan vaan omien hormonien tasoittumisesta. Tuntuu ettei se oireiden seurailu mitään auta kun nekin voi johtua monesta muustakin asiasta ja se raskaus kuitenkin selviää aikanaan onko vai eikö. Mutta jokainen saa tietenkin jännäillä tyylillään ja kartoittaa vaikka kaikki mahdolliset oireet. :)
 
weiss
Suikale, koska aiot testata? Mie en kestä jänskätystä.. Toivotaan nyt parasta.. Mie en malttas täältä vielä mihinkään lähtiä.. Tulee niin ikävä :'( ! Eikä tätä vielä oikein usko todeksi, välillä jopa "unohtuu" mielestä. Oireet on aika samat, menkkakipuilut on jääny pois, vihlasee ja nippailee ja pissalla ON JUOSTAVA koko ajan, pahaolo ei ainakaan vielä kiusaa, mutta ehtii tuo tulla.. Kiukkunen olen tänään olla ja vahta on aivan turvoksissa, luulis, että mie olisin jo pitemmällä.. Ukkoki nauro, että viitosetko sieltä on tulollaan, kun nuin pömpöttää.. Voi ihanaa, Kylli oli lukea sun viestit, kun mieli jo vähän parempi..
 
Ethän sie suikku suuttunu mulle...? Mä vaan ootan niin innolla :heart:

Itsellä ollu tosi runsaat menkat. Valehtelematta tampax joka kerran tulvinu yli. Ei oo ollu onneksi niin kivuliaat menkat kun yleensä saanu panadolin voimalla mennä eteenpäin. Loppus vaan jo niin pääsis harjoitusten pariin ;)

Ja mitä näitä itsensä oirehteluja tänne laitetaan, niin eikös tää palsta oo just sitä varten? =)
Mä kyl kans luulen että mä rauhotun vähä itteeni tarkkailussa tässä kierrossa, huiputin itteeni ihan täpöllä. Vaikka uskon vieläkin että kaikki ne oireet oli oikeesti, ja olihan ne. Piru että osaa naisen kierto ollakin erilainen eri kuukausina. :kieh:
 
weiss en oikein tiiä siitä testaamisesta vielä.. oottelen jonkun aikaa.. ukko vähän halus et vkloppuna testaisin mut enpäs tiiä.. jos oottelis et viikon myöhäs.. hmm.. en tiiä :D toivotaan et pääsen sun mukaan odottajien puolelle ni ei yksin tarvii kauaa olla :)

kylli en tietenkään suuttunu :) vastasinko jotenkin kummallisesti kun nuin aattelit? nauroin kyl täällä sulle.. missäs asuit? voi olla liian pitkä matka tulla mua pissattaa
:LOL:
 
Moro rapu! Mukaan vaan jänskäämään! Tsemppiä ja plussaonnea!

:heart: käpynen ja muut BB:tä seuraavat: No niin, lähteehän se Tiina talosta kotiin. Minä jo aattelin että aikooko tosiaan jaksaa olla siellä eristyksissä. En itse pystyis kyl jos saisisn tietää et oisin raskaana ja isukki sais tietää telkkarista.. Enpä kyl muutenkaan vois olla kys. paikassa, mut on sitä hauskaa seurailla. En tosin katso ku silloin ku jaksan.
 
pikkumyy42, mulla lämpö 37,19....ja ollu nyt näin kolme iltaa, joko tämä on flunssaa tai sit mielikuvituksen asia, tai sit se jota toivoo... =) ...mua himoittais hakee sellanen tosi herkkä testi joka voi näyttää raskauden viikkoa ennen menkkoja...en tiedä nimeä, mutta se pakkaus on vaaleanpunainen...
 
apteekista ilmeisesti? Kuka tietää viljatesteistä onko ne herkkiä ja luotettavia, kun niitä minulla olisi =)

Kauhiaa tää jännitys, mä en ainakaan ole flunssassa ja viime kierrossa lämmöt romahti melko pian oviksen jälkeen 36,1.....ja nyt aina vaan melkein 37 =) .

Mitä testiä muut suosittelevat? :heart:

Heippati! :wave:
 
Kylli tervetuloa takaisin joukkoon! :D Vaikket oikeastaan pois ehtinyt ollakkaan, kuin listalta. :)

Täytyy sanoa, että sydänkäpysellä oireet on niin selvät, että varma plussa tulossa, ei voi olla muuta! Toivotaan! Kohtahan voit jos testata!

Itsellä ei tätioireita ainakaan vielä, mutta ovishan oli kp 16, joten ei olisi vielä aikakaan saapua. Vilutusta on välillä aivan hirveesti, muuten ei mainittavaa. Yritän pysytellä rauhallisena...
 

Yhteistyössä