Miun menkat pitäis alkaa 20.9.2007.. Joten sinne on viel aikaa! :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:Niin ihanaa, plussan näkeminen siis :heart:
Mä en vielä ole luovuttanut, olen touhunnut koko ajan jotain, etten miettisi liikaa!
Toivotaan meille ihan jokaiselle vielä sitä pientä toukotoukkaa, siis vauvelia :heart:
Koskas dragonin menkkojen pitäisi alkaa?
Yhdessä pinossa eräällä alkoi menkat ke ja tänään on plussannut!!!? :heart:
Heippatiheissan taas! :wave:
Näin mullakin oikeastaan on! Mutta se ei ollut lievää, vaan sen kyl tunsi älyttömän hyvin ja tuntui, että eikai piä särkylääkettä ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja amati:Mulla on tuntunu eilen ja tänään vähän kipuiluu lievänä oikeella m.sarjojen paikalla..Jos ne olis kiinnitys kipuja
Mun äiti täytti toukokuussa 49 vuotta ja mie täytin tuon 24 wee.. Kohta neljännes vuosisata täynnä!Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:Kenen kaikkien äiti voisin olla ikänne puolesta?
Ainakin dragonin, uskoisin, muita?
Hymyilyttää, kun omatkin lapset jo isoja ja äiti kuumeilee taas!*tosissaan on kuuma ja jos ottaa takin pois alkaa paleltaa..koko ajan janottaa, kun lämmöt ylhäällä :ashamed:
Ja tietty myös pissattaa, kun juo paljon =)
:wave:
Nän myös mullakin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:niin kyllä se kipu oli kovaa, mutta kesti aika vähän aikaa =)