Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

:wave:
Päivä alkoi WTF ihmetyksellä kun tuli veristä vuotoa... kp 18/23-26 menossa ja ovu oli kp10... :eek: Mitää lie vuotaa?? Ei onneksi ole enemmälti vielä ainakaan tullu. Voisko olla kiinnitys vuotoo vai joko täti tuli kylään....(?) :(

Pikkumyy42 toivotaan että haamu vahvistuu =)

Elossa ollaan ja ilman menkkoja =) ..kauheaa tuollainen huoltokatkos! :kieh: . Häiritsee ihanaa, kirjoittelua*virn*

Tuli taas kylmä, piti pukea villatakki päälle. Tissejä pakottaa, ja lämpöilyä on, ei muuta kummempaa :heart:

100% jännitys päällä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Niin ihanaa, plussan näkeminen siis :heart:

Mä en vielä ole luovuttanut, olen touhunnut koko ajan jotain, etten miettisi liikaa!

Toivotaan meille ihan jokaiselle vielä sitä pientä toukotoukkaa, siis vauvelia :heart:

Koskas dragonin menkkojen pitäisi alkaa?

Yhdessä pinossa eräällä alkoi menkat ke ja tänään on plussannut!!!? :heart:

Heippatiheissan taas! :wave:
Miun menkat pitäis alkaa 20.9.2007.. Joten sinne on viel aikaa! :headwall:
Ovulaatiolaskurin mukaan arvioitu menkkojen alkamispäivä ois 16.9.. eli keskimääräinen kk ois 27 päivää.. Katotaan miten käy.

Miten voikaan tää väsymys on hirveää.. Ja välil on mielettömän kuuma..
Kunpa menis päivät nopsaa!!

Tänään tuntui, että eikai jo tänään menkat ala, ku oli mahakipuja.. oikeastaan ei koskenut mahaan.. vaan jonkinlaista kipua alamahassa..
Inhottavaa..

tuntui kun pyöräilin kotio silloin vasemmalla puolen alavatsaa, ihmeellistä kovaa kipua..ihmettelin silloin, mitä se on. Mutta aika olisi ollut mahdollinen oviksen jälkeen juuri silloin, oviksesta 3-5päivää oli aikaa.. :heart:

Millaista kipua sinulla dragon ja onko siunkin lämmöt nousseet?

Toivotaan nyt lujasti niitä plussia tähän kevätpinoomme

*istuu varpaat ja peukut pystyssä* :heart:

että näin on =) . En minä silloin nuorena näin kuunnellut kroppaani..en tuntenut mitään kiinnityskipuja, tai en ainakaan osannut yhdistää mitenkään, mitään kipua mihinkään =) . Silloin testitkin tehtiin vasta kun menkat oli viikon myöhässä :D

Kenen kaikkien äiti voisin olla ikänne puolesta? :D

Ainakin dragonin, uskoisin, muita?

Hymyilyttää, kun omatkin lapset jo isoja ja äiti kuumeilee taas!*tosissaan on kuuma ja jos ottaa takin pois alkaa paleltaa..koko ajan janottaa, kun lämmöt ylhäällä :ashamed:

Ja tietty myös pissattaa, kun juo paljon =)

Alkuperäinen kirjoittaja amati:
Mulla on tuntunu eilen ja tänään vähän kipuiluu lievänä oikeella m.sarjojen paikalla..Jos ne olis kiinnitys kipuja :whistle:
Näin mullakin oikeastaan on! Mutta se ei ollut lievää, vaan sen kyl tunsi älyttömän hyvin ja tuntui, että eikai piä särkylääkettä ottaa.

Ei mulla kai lämmöt korkeella oo.. Ainakaan aamusta, 36,3 oli aamulla..
Mutta päivällä on sellainen tunne, että saattaa olla lämpöä, mutta onhan mulla vaatettakin silloin päällä :LOL: ja varsinkin kopiokoneet antaa lämpöä :LOL:

Mut mie nii-in haluisin toukovauvan! En nimittäin välttämättä jaksaisi enää yhtään kiertoa.. Oon sen verran kärsimätön.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Kenen kaikkien äiti voisin olla ikänne puolesta? :D

Ainakin dragonin, uskoisin, muita?

Hymyilyttää, kun omatkin lapset jo isoja ja äiti kuumeilee taas!*tosissaan on kuuma ja jos ottaa takin pois alkaa paleltaa..koko ajan janottaa, kun lämmöt ylhäällä :ashamed:

Ja tietty myös pissattaa, kun juo paljon =)

Mun äiti täytti toukokuussa 49 vuotta ;) ja mie täytin tuon 24 wee.. Kohta neljännes vuosisata täynnä!

moikkelis, juu kai täällä ihan hyvissä mielin mennään...lämpöä 36,80...ja oikeestaan enään rintojen pieni arkuus jälj. ja alavatsas nippailu...ei kyllä mikään tärppi fiilis tänään...muuten kuuluu ihan hyvää, käytiin amarillos syömäs ja huomenna vietetään rakkaan mieheni kanss laatuaikaa :heart: ....

vähä niinku menkkoja odottelen...joko su tai ti...

missä päin?..Kun amarillon mainitsit.
Sie se olet viileen rauhallinen, katsoitko niitä testejä kuitenkin uudestaan myöhemmin, vaiko heitit heti pois. Meillä tallessa ja haamu siinä on =) ..Miksi siihen tulisi haalea viiva, ellei hormonia olisi veressä? :D ..*kyselyikäinen myy* :LOL:

Lämpöä siullaainakin on käpynen edelleenkin.. =)

Ja mieki haluisin nii just toukovaavin! :LOL: kevätvauva( muut on syntyny 2*helmikuu,syys-,elo- ja lokakuu) Yritkseen sitten halusin vasta toukokuun satsiin... :p Mittailin tossa kans lämpöjä ja oli 36.8, normaalista en oo varma ,ehkä 36.5. kun oli tuota kuumettaki tässä päivänä muutamana,nyt sitten flunssa muuttuu yskäksi :(

Peukkuja pitelen ihan jokaiselle, kenellä jännät kiinnitysajat tai menkkojen alkamisaika lähellä!!!!

Nyt teemme plussaennätyksen eikö?..Ennen kesävauvapinoon siirtymistä! =)

:flower: ++++++++++++++++++++++++++++++++++ :flower:

Yhteistyössä