Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

vaasassa asustelen....ja kyllä ne testit on viel laatikos, mutta en ole katsonut niitä...kun minusta tuntuu etten ole raskaana, enkä sitä usko ennenkö tikku niin sanoo...hmm, muuten oon ollu ihmeen herkkä tänään, ei sitä itkemiseks voi sanoa, tuli tänään kaks kertaa kyyneleitä simmuista...hm, outoa...
 
weiss
Suikale!!!! |O Mie oon koko päivän jänskänny, että mitä siulle kuuluu???? Iski oikeen paniikki, kun sivuille ei päässy.. Myy: Sie oot siis saanu haamun? Mie luulin, että nega.. Kyllä se viel plussaksi muuttuu!!! :heart: Mie piän peukkuja taivaissa asti.. Oikiasti jännää, kun mie en osaa viel tuolla odottajissa olla, varmaan sen takia, että siellä paljon ihan outoja, eikä vielä jutut kohtaa.. Mie haluan jonkun mukaan.. Ja noista kiinnittymiskivuista, ni miulla oli oviksen jälkeen kovat ja inhottavat menkkakivut plussaan asti ja oudosti se kova menkkakipuilu jäi pois, vieläkin paineen tunne välistä kova, kun touhuaa paljon.. vihloilee ja nippailee välillä vähempi ja enempi.. (jos ketään kiinnosti..) Jotenki tulee tunne, että onko oikein käyä täällä, etten oireillani muitten mieltä pahottas.. Mie vaan toivon kaikille sitä +++++!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja weiss:
Suikale!!!! |O Mie oon koko päivän jänskänny, että mitä siulle kuuluu???? Iski oikeen paniikki, kun sivuille ei päässy.. Myy: Sie oot siis saanu haamun? Mie luulin, että nega.. Kyllä se viel plussaksi muuttuu!!! :heart: Mie piän peukkuja taivaissa asti.. Oikiasti jännää, kun mie en osaa viel tuolla odottajissa olla, varmaan sen takia, että siellä paljon ihan outoja, eikä vielä jutut kohtaa.. Mie haluan jonkun mukaan.. Ja noista kiinnittymiskivuista, ni miulla oli oviksen jälkeen kovat ja inhottavat menkkakivut plussaan asti ja oudosti se kova menkkakipuilu jäi pois, vieläkin paineen tunne välistä kova, kun touhuaa paljon.. vihloilee ja nippailee välillä vähempi ja enempi.. (jos ketään kiinnosti..) Jotenki tulee tunne, että onko oikein käyä täällä, etten oireillani muitten mieltä pahottas.. Mie vaan toivon kaikille sitä +++++!!
Ei pidä ajatella noin!
Itse oon mielessäin aatellu ihan samaa, että jos joskus tärppää, ni tuntuu oudolta mennä muualle kirjoittelee, ku ei oo teitä tuttuja siel kirjoittelemassa! Tänne tuun monesti päivää lueskelee, että mitä teille kuuluu yms.

Riippuvaiseksi teistä olen tullut.

Nuo kivut on kyllä mulla tällä hetkellä..

 
Miekin herkistelin kun luin autossa, mennessä isoon kaupunkiin, vauva lehteä jossa äiti joutu keisarinleikkaukseen :'( Ja eilen sattu tosi moka apteekissa kun pojan lääkettä hain... Kerroin ukolle että puusin pojan canesta-lääkitystä vaikka piti olla consertaa...kyllä itkussa nauroin :LOL:
 
weiss täällähän minä taustalla lueskelen.. ei tätiä :D v.vuotoa edelleen.. välillä tosi paljon ja välillä vähän vähemmän.. jännästi tuonne vasemmalle aina välillä nipistää, välillä kovastikin.. tänään istuin silleen risti-istunnassa ja aika kippurassa asennossa ni rupes sattuu just vasemalle samaan kohtaa mihi nyt on sattunu ja sit ku oikasin itteeni ni se asettu.. toivon niin toukovauvaa.. voih.. saa nähä millon uskaltais testata.. ettei vaan tuu negaa.. et oottelisko viel ens viikonloppuun.. hmm.. mä ainakin haluan kuulla sun kuulumisia, et saa hävitä minnekää!!

pikkumyy onnea haamusta (luulin myös et sait negan)
 
Ottakaa nyt minustakaan selvää =) . Mies sen tulkitsi haamuksi*sokea kun olen* =) .....en siis oikeasti, mutta kyll miekin sen hailukan viivan erotan siinä.


Amati minulla sattuu päivittäin noita lääkeväärin sanontoja töissäni, kun miljoonia lääkkeitä melekein samoilla nimin, ei niitä voi muistaa;=))

Kerran menin vuosia sitten apteekkiin pyysin tyttärelleni reseptissä olevaa seretideä, sanoen , että otan tytölle sen koko annoksen serenasea :LOL:

Seretide siis astmalääke ja serenase mielenterveys sairauksissa käytettävä lääke,.

Siis sain onneklsi astmalääkettä :LOL:
imodiumin ja imovanen myös nimissä olen sekoittanut, eka ripulilääke, toinen nukahtamislääke! :LOL:

:wave:
 
Kyllä olen aivan tarkka ja huolellinen ja annan aivan oikeita ja määrättyjä lääkkeitä asiakkailleni! :heart:


Kauhia ,miun lämpö pomppas just 37,1??????????

koko iltapvn ollut vain 36,6....oispa ihanaa kun tarkoittais jotain!!!!!!!

:heart:

:wave:
 
Onhan noita lääkkeitä....mulla sattu se canesta nimi vilahtamaan silmäkulmassa kun puikkelhdin hyllyjen välissä...siitä varmaan sekosin :LOL: sitten huomasin erheen ku apteekkari ei löytäny tietystä hyllystä tuotetta,,varmasti ihan punasena olin :ashamed:
 
weiss
Voi suikku! Miten sie maltat?? Mie tuun kohta ja piän ite tikkua, MIE en malta oottaa!!!! :LOL: Noi siun päivät näyttää NIIIN lupaavilta, kuinka mie kestän oottaa, että sie testaan, hih, (kauhia, ku voi oikiasti toisen puolesta jänskättää, vaikka ei ihan okiasti edes tunneta..) Kiitos Red Dragon! Nyt myy ja suikale plussailemaan, mie utelias peukut törössä jännään..
 
Pikkumyylle haamusta onnittelut! Toivottavasti siitä vahvistuu. =)

).( :'( Nyt olen jo aivan varma, että täti on paukkaamassa paikalle. Kn on alhaalla, hieman auki ja tuhrua sormeen. Eli jos entisen kaavan mukaan mennään, niin kaks päivää tuhruttelee ja sit tulee täti, eli näin ollen sunnuntaina dpo 14. Kyllä niin koville ottaa ettei voi taas sanoin kuvailla. Sen päätin jo varmaksi, että kesävauvoista haaveileviin en liity. Seuraava pino johon ehkä voisin liittyä, on odottajissa, ja jos sitä iloa ei minulle koskaan suoda, niin sitten jää palstailut kokonaan. Tehän olette ihan mahtavia, joten syy ei ole teissä! Olo on vaan niin kaamea itsellä, että kun tämä joskus pääsee ulos, niin siitä itkusta ei tule loppua....... :ashamed:
 

Yhteistyössä