Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

weiss kyl se niin on et jos tänne pitää jäädä ni poistun palstalta.. jotenkin vaan siltä tuntuu.. luin just tossa ketjua kuinka myöhään on plussan saanu ni siinä tosiaan joillain voi mennä aikaa.. joten parempi varmaan ootella.. sit sen jälkeen mennään yhdessä sinne ketjuun juttelemaan ja hermostutetaan ne meiän löpinöillä :) no juu.. näin kun se menisi.. jotenkin vaan niin varma olostani.. mut jos jäisin nyt taustalle kun tuntuu et muut täällä jo hermostuupi mun selityksiin.. mut weiss kylä se pieni matkassa pysyy ja ne jomotukset ilmeisesti kuuluu asiaan.. :heart:
 
weiss
Suikale: Kukaan ei todellakaan hermostu siun selityksiin.. Mie ainakin vaaan toivon, niin kovasti siulle sitä plussaa!!! Taustalle et saa jäähä.. Mitä mie teen ilman sinuu!!! Sie teet testin kun itestäs hyvältä tuntuu. Miusta taas tuntuu, että myö painostetaan sinuu testiä tekemään.. Plussatuulia vielä sinne!!
 
Suikale ja hilipati!!!!!!!!!!!!!!!!!
Täällä ei kukaan kyllästy teidän löpinöihin! Eikä kukaan täältä halua ketään pois, paitsi tietty saa odottajiin siirtyä.
Musta on ihanaa kun Papis ja Hissukka ym muut käy meitä moikkaamassa. Ja weiss osoittaa myös miten tärkeetä tää porukka on. Kyllä sä weiss pääset omalla iloisuudellasi mukaan odotusjengiin!!! Vaikkakin ihanaa kun ootkin vielä täällä.

Hitsit, jos Hilipati ja suikale poistuu tässä viikon sisällä täältä niin :'( ette saa jättää mua... Mä olin kans ihan sata varma että lähden. Ei täältä niin vain lähdetä...
MITÄ KUULUU AURINKOENERGIALLE!!!!!!!!!!!!??????????????????
 
kylli sinähän sen sanoit, ei täältä niin vain lähdetä odottajiin.. ja jos sattuis lykästää ni en mä teitä hylkää.. tänne varmaan aina itteensä tunkee..

välillä iskee epätoivo ettei ookaa onnistanu :'( blaah..
 
pikkumyy mulla on tänää siis 30/26.. :eek: eikä mitään tuntemusta tädistä..

käpy tosi inhottavaa tää ku ei tiedä varmaks mitää.. mut en silti vielä uskalla testatakaa ku se voi vielä olla nega.. ja sitähän ei kukaan haluu..
 
Voi miten teille saisi tänään vähän pirteämmän fiiliksen? Ei kannata murehtia etukäteen, teillä kaikilla ainakin todella hyvät oireet. noi lämmöt on erittäin hyvä merkki!
Testatkaa, suikale sulla jo niin yli et uskoisin että näkyisi. mut en painosta en... =)
Sydänkäpynen peukut pystyssä täällä :wave:
 
Täällä taustalla on minusta hyvä olla, pysyy mieli vähän rauhallisempana ja jännitys ehkä pienempänä.. näin hyvä mulle.

Onnea plussanneille, Myyllä ja Suikaleella varmasti napsahtaa 2 viivaa tikkuun kun seuraavan kerran testailette!

Tilasin niitä ovistikkuja ja testailtu on. Eilen sit ilmesty 2 viivaa, jäi vähän tulkinnan varaa tuloksesta. Noh, varmisteltiin ja tänään teen vielä yhden testi. Noissa testeissä muuten sanottiin, ettei saa testata aamupissasta! Yöllä se hormoni jotenkin syntitisoituu, niinköhän se meni..? Voi kun en muista miten aikasemmin testailleet kirjotti, et testasivatko aamulla vai päivällä!! Mut siis tossa(kin) vois olla yksi syy siihen, ettei saa plussaa tikkuun. Ja 2 tuntia pitää olla juomatta.

Noista lämmöistä haluaisin vielä sanoa, vaikka en mitään pahaa mieltä halua kellekään toivoa. Myy ainakin tietää (hoitoalalla olenet???) että kehon sisälämpötila (kielen alta, pyllystä, korvasta) on n. 0.5 astetta korkeampi kuin esim. kainalosta mitattuna. Eli jos mittaisin nyt kainalosta 36.2, näyttäisi se suusta noin 36.8. Kannattaa aina mitata samalla tekniikalla, että tietää mikä oma normaalilämpötila oikeasti on.

Jaksamista kaikille teille, joilla epätoivo meinaa viedä voiton!! Itse yritän ajatella niin, että näille kuukausille ilman raskautta ja lasta on olemassa joku merkitys jonka sitten jälkikäteen ymmärtää---
 
kainalosta viimeksi 35,8 =)
Wc:ssä aina ekaksi kattoo housuihin, josko jotain ois tapahtunut,mutta ihan siistit on pöksyt ainakin vielä =)

Pupuilimme, kävimme sauvakävelylenkilläja silleen mieheni kanssa,pian sinne kauppoihin pitäisi mennä ;)

Mua väsyttää taas....

Plussatuuletuksia edelleen kaikille ja tiedän suikale, että nega pelottaa,siksi miekään en tee testiä ennenkuin pe seuraavaksi =)

:heart: ++++++++++++++++++++++++++++ :heart:


:wave:
 
mä oonki aina mitannu lämmön kielen alta ja aina samasta kohtaa :) mun pitäs siivota mut aina tänne tuun kurkkii :/ niin siis siivouspäivä.. nyt mulla jännästi kuumottaa ja pakottaa samaan aikaan alavatsassa vasemmalla puolella.. miten tänään on taas sellainen olo etten oo raskaana.. aaaargh :headwall: onkohan kaikilla selkeitä oireita raskaudesta? voi voi.. pitäs kyl unohtaa koko juttu.. mä en tässä kierrossa ees oo silleen mitenkää hirveesti jännänny enkä miettiny koko juttua ja nyt menkat myöhässä.. mä kyllä oikeesti hermostutan kaikki mun jaaritteluilla kohta ku itteenikin meinaa ruveta hermostuttaa tää jankkaaminen..
 
Ovistikku tulkintaa...tänään taas jäi ihan arvailun varaan, onko toinen viiva nyt samanvahvunen / tummempi kuin kontrolliviiva. Lämmöt ei oo vielä noussu, joten tärppipäivä vois siis olla tänään. Ihan kiva, nähdään miehen kanssa vasta ens yönä--
 
Kylläpäs taas olette ahkerasti kirjoitelleet! Jännät ajatkin näyttää olevan muutamalla. Itse edelleen taustailen, ja taidanpa siirtyä kunnolla tuonne kesävauvojen puolelle. Tädistä ei tietoakaan ja tyhmänä menin toissa päivänä taas testaileen, niin negahan sieltä tuli -taas...
 
suikale taidat olla seuraava plussaaja :p Testaa sit , kun itsestäs siltä tuntuu...ei me täällä (toivottavasti ainakaan) jännityksestä poksahdeta...

Ei tullu sit täti eilen kylään eikä muutenkaan oo nyt menkkaolo...Tänään siis 30/28...Tuntuu, että hajuaisti on taas tosi tarkka ihan kuin sillo esikkoa odottaessa. Eilen kun piti koiran kakkelit pussiin kerätä niin hyvä ettei yrjö lentäny eikä mua ennen oo kakan haju ällöttäny. Pitää testata vaik huomen aamulla, jos tätiä ei vielä sillo näy...
 
Hilbert: :hug:

Äsken nipisteli rintoja...
Eilen sain :p ja viel sain nukkua yönkin kunnolla. Lapsukaiset heräs 11.20!!! Laitoin neideille vain videon pyörii ja kiepsahdin ukon päälle :p . Mut vähä väliä sai olla sanomassa: ei noin kovaa.. Vaikka eilen ihan samallalailla.. Tuntui oudolta.. "ei noin.. Ei tunnu kivalta.." hih, ei varmaan ukko oo varmaan ajatellut, et mitä nytten.. :LOL:

Pitäis jaksaa ruveta jotain tekemäänkin.. Mut ei jaksa.. Liian väsynyt.. Pesin mie jo lattiat. Pitäis leipoa jotain.. Kääks. ei sit millään jaksaisi.
 
caffee kiitti ku niin uskot :) toivotaan toivotaan..

huh kohta oon saanu siivottuu.. taas tuntuu et jotai valuu housuu.. vasenta puolta nipistää.. hitsi ku uskaltais testata.. mut pidemmän kierron mukaan mikä kyl ollu harvoin ni ois vasta päivän menkat myöhäs.. sit voi olla liian aikast testata.. pitäs vaan nyt rauhassa ootella..
 

Yhteistyössä