Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
caffee kiitti ku niin uskot :) toivotaan toivotaan..

huh kohta oon saanu siivottuu.. taas tuntuu et jotai valuu housuu.. vasenta puolta nipistää.. hitsi ku uskaltais testata.. mut pidemmän kierron mukaan mikä kyl ollu harvoin ni ois vasta päivän menkat myöhäs.. sit voi olla liian aikast testata.. pitäs vaan nyt rauhassa ootella..
Onko siulla kierto ollu aikaisemmin minkälainen? Onko ollut säännöllinen?
Kyl mie uskoisin, että testi näyttäis siulla sen plussan :heart:
 
Kaupat käyty ja voi, että väsyttää..Nukkumaan päiväunia ruuan jälkeen.. =)

Suikale,minulla sellainen olo aina välistä..rintoja alkaa "pingottaa" aivan kuin kasvaisvat =) ..Hajut ei kovin paljoa haittaa..

Mutta mitään ei ole housuissa =) ,kaupassakin nipisteli vatsaa vähän..samaltahan se tuntuu jos on tärpännytkin,kun kohtu muuttaa muotoaan ja minulla asentoaan(jos tärppi on tullut)Minulla erittäin taakse päin kallistunut kohtu. Tyynyä olenkin ahkerasti pidellyt pepunalla touhuilujen jälkeen =)

Kaikille edelleen onnea tässä ihanassa kierrossamme :heart:

:wave:
 
dragon se on ollu sitä 26.. mut en silti uskalla :/ saa nähä nyt.. mun siskolla tais olla viikon myöhässä ku teki testi ja silloin sai haalean plussan.. jaa-a.. en tajuu miten se pelko vaan persiissä piilee et se ois nega :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
dragon se on ollu sitä 26.. mut en silti uskalla :/ saa nähä nyt.. mun siskolla tais olla viikon myöhässä ku teki testi ja silloin sai haalean plussan.. jaa-a.. en tajuu miten se pelko vaan persiissä piilee et se ois nega :headwall:
Mie pidän sinulle peukkuja! Testaathan sinä huomenna? :D :wave:
 
caffee sullakin kuulostaa lupaavalta! =) peukkuja pidellään.

Täällä tuhru vähän vahvistunut, nyt tullut jo housuunkin asti, eli eiköhän peli ole taas menetetty. Että osaa ottaa päähän..koko viikonloppu on pilalla. Noh, en valita enää enempää, johan pilaan koko iloisen ja odottavan tunnelman täällä.
 
dragon epäilen kyllä vahvasti tuota testaamista mutta eihän sitä koskaan tiedä..

hilipati jospa se on vaan pientä vuotoa.. onhan ne menkat joillain ollu vaikka raskaana olisikin.. ja eiköhän tänne saa niitä tunteitaan purkaa, sitähän varten me täällä ollaan.. tukemassa kaikkia jokaisessa asiassa.. joten anna tulla vaan pihalle tunteet :hug:
 
Hilipati :hug: ainakin mun sympatiat on 100% sun puolella!!!!!!!!!!!!! :'( toivon kuitenkin vielä että tuhru oiskin ihan hyvä merkki, niinku esim papiksella oli.

Mä toivotan teille kaikille nyt oikein hyvää viikonloppua! meille tulee kavereita illanviettoon pelailemaan. Oikein mukava piristys mulle.
Täytyy nyt yrittää nauttia siitä että voi pitää hauskaa ja juoda pari ilolientä. Saa huolehtia vain itsestään. Vaikka haluaisinkin enemmän kuin mitään muuta huolehtia siitä pienestä. Nooh.. sitä odotellessa yritän ottaa kaiken ilon irti siitä että ollaan vielä vapaita. Tiedän nimittäin läheltä seuranneena ettei se lapsiperheiden elämä ole aina niin ruusunpunaista.
Plussaonnea kaikille! :wave: :heart:
Ja caffeelle myös erityinen tsempitys!!!!!!!!!!!!
 
että Hilipatin tuhru olisi muuta :hug: Mullakin alko eilen tuhruilemaan ja tänään se on jatkunut :/ ennen aikojaanko täti tuli,tiedä häntä...josko en saakkaan toukkista |O

Miulta revähti käsi tai jtn kun miun piti pojalle käynnistää ruohonleikkuria,koski niin saa.....sti. Nyt pitää hiiri olla vasurilla ku oikee juilii. :( ei oikein sillä voi tehä paljon mitään..

++++ tuulia !!
 
Kylli, meille on myös tulossa kavereita pelaan lautapelejä! Se on kivvaa... Ajattelin myös juoda pari viinilasillista ja rentoutua. Alkosta tarttui mukaan esite alkoholista ja raskaudesta. Tiesittekö, että 1-2 annosta päivässä alkuraskaudessa kaksinkertaistaa keskenmenoriskin ja kolme kolminkertaistaa sen? Foorumeilla oon kuullut monen puhuvan sen puolesta, että ennen plussausta ei olisi alkoholista sikiölle mitään haittaa, mutta toi esite väittää kyllä ihan toista. Ja, että raskas esim. viikonloppujuominen hyvin satunnaisenakin tai kierron alussa vaikeuttaisi raskaaksi tuloa, koska se häiritsee munasolun kypsymistä ja irtoamista. Ajattelin ottaa tänään sen pari lasillista ja siihen loppuisi mun maistelut sitte. Kokeillaan josko absolutismista olis apua. Oon jo valmis kokeileen kaikkea...
 
Pixie hauskaa iltaa teille :D Hui kauhistus.. iskaltaako sitä sitten juoda ollenkaan...? On se niin kummallista että jotkut huumehörhöt saa ihan terveitä vauvoja ja ne ketkä haluaa ei uskalla enää edes saunakaljaa juoda!
Totta turiset, taidan minäkin ottaa absolutistin viran kohta jos muu ei auta. Tosin lasillinen viiniä auttaa kiinnittymisessä, eiks se niin menny?
Kaatokänni ei kai kenellekään ikinä ole hyväksi. Tosin ylilyöntejä mahtuu maailmaan :ashamed: itse niitä useasti ottanut.
anyway hauskaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Kiitos samoin Kylli! Mitä ajattelitte pelata? Mä luulen, että me otetaan pitkästä aikaa pari erää Carcassonnea ja Samuraita. Ja Bohnanzaa, se on mun lemppari! Ihan loistava korttipeli. Ja mies sai viime viikolla lahjaksi Nintendo Wiin, joten sitä varmaan kans kokeillaan. Se on hyvää kuntoilua! Nyrkkeilin sillä kerran ja lihakset oli monta päivää kipeet... :whistle:

Meillä esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta ja sillon otin absolutismi linjan heti ku alettiin yrittään. Pitää kai kokeilla olisko asialla osuutta siihen, että nyt ei meinaa tärpätä.
 
Singstar on ihan loistava! Meillä on karaokevehkeet, mut ei olla viittitty kerrostalossa käyttää. Meistä lähtee aika paljon melua ilman äänentoistoakin. Naapurit tykkäis varmaan ihan liikaa. Ollaan hoilotettu mikkiin vaan mökillä ja bileissä. :D

Jees, mutta tarttee kai vähän siivota ennen ku vieraat saapuu. Hauskaa viikonloppua kaikille!
 
Päikkärit nukuttuna, kyllä on vaikia nukkua mahallaan kun tisseihin sattuu =) , nukuin kuitenkin.

Mie en voi viiniä juoda ollenkaan, kun olen allerginen. Ja alkoholitonta linjaa elelen nyt kun menkat kadoksissa =)

Ja keillä alkanut tuhru saattaa olla aivan muuta kuin menkkojen alkamista enteilevää..onhan tuolla odottajissa jo monta, keillä edelleen vuotaa silloin tällöin ja kaikki kunnossa silti =) ..tosin jos minulla alkaisi tuhruttelu, uskoisin sen myös menkoiksi muuttuvan. Kun kaikki kolme raskauttani ennen mahdollista nykyistä, on mennyt kokonaan ilman tuhrailuja ja toivottavasti myös mahdollinen seuraava raskauskin niin etenisi =) .

aiemmat raskauteni siis alkaneet näin poika puol vuotta yritystä, olin silloin 18v, tyttö raskaaksi heti,olin 20v, ja kuopus poika heti, 25v olin.

ja jos tämä olisi raskautta niin kierukka otettiin vasta heinäkuussa 25.7.-07, olisi tärpännyt tosi nopsaan =)

Ja pixielle tiedän, ettei niitä saisi katsoa jälkeenpäin, katsoinpa kumminkin, olo on kyllä vähän sellainen, että tärppi olisi tullut :ashamed: , :heart:

Heipsan taas =) , :wave:
 
voi vitsi mikä ihana päivä, meidän kani puppe sai oikein kunnolla olla vapaana tänään, se hyppeli edes takas olohuonetta iloisesti ja pyöritteli puuhapalloa =)

Ja sit me käytiin kävelees ja sit käytiin parit kirpparit läpi, ja kuulkaas löysin sellasen tosi kiwan ja söpön sinisen cimonon pikku vauvatytölle, heh, ja en nyt siis ostanu sitä sen takia että meidän pikkuselle, vaan sen takia se oli niiiiiiin hieno ja japanilais henkinen, sen henkinen olkkari meillä on..ja viel sininen =)

Sitten syötiin ja sit mittasin kuumeen ku tuli yhtäkkii pääkipeäks, ni lämpö oli tasan 37...mun pää kyllä näköjään ilmoittaa koska se on 37...hih
Nojuu jatketaan jännäilyä.. :kieh:
 
lauantaita kaikille! tulin tanne plussatuulia puhaltelemaan ja katsastamaan miten menee. Nyt kaikki vaan joukolla plussaamaan ja toukovauva puolelle. Suikale, nyt testaat! :D Taalla on kaikki ihan jannana sun puolesta. Kylla se plussa on.

Mulla muuten tuo valkovuoto tiesi erityisesti plussaa. vuodan ihan koko ajan. Vahan nolo olo. ja oireet samat kuin Weissilla, ihan masu pinkeana. Pikkuiljaa alkaa uskomaan, etta joku siella masussa on.

:hug: kaikille. Toivottavasti ette pahastu jos kurkistelen talle puolelle ja kommentoin?
 

Yhteistyössä