Päikkärit nukuttuna, kyllä on vaikia nukkua mahallaan kun tisseihin sattuu =) , nukuin kuitenkin.
Mie en voi viiniä juoda ollenkaan, kun olen allerginen. Ja alkoholitonta linjaa elelen nyt kun menkat kadoksissa =)
Ja keillä alkanut tuhru saattaa olla aivan muuta kuin menkkojen alkamista enteilevää..onhan tuolla odottajissa jo monta, keillä edelleen vuotaa silloin tällöin ja kaikki kunnossa silti =) ..tosin jos minulla alkaisi tuhruttelu, uskoisin sen myös menkoiksi muuttuvan. Kun kaikki kolme raskauttani ennen mahdollista nykyistä, on mennyt kokonaan ilman tuhrailuja ja toivottavasti myös mahdollinen seuraava raskauskin niin etenisi =) .
aiemmat raskauteni siis alkaneet näin poika puol vuotta yritystä, olin silloin 18v, tyttö raskaaksi heti,olin 20v, ja kuopus poika heti, 25v olin.
ja jos tämä olisi raskautta niin kierukka otettiin vasta heinäkuussa 25.7.-07, olisi tärpännyt tosi nopsaan =)
Ja pixielle tiedän, ettei niitä saisi katsoa jälkeenpäin, katsoinpa kumminkin, olo on kyllä vähän sellainen, että tärppi olisi tullut :ashamed: , :heart:
Heipsan taas =) , :wave: