Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Kylli-Täti: Paljon haleja sinulle :hug: . Kylläpäs on ikävä tuo tädin tulo! Mie joka päivä ajattelin ja toivoin, että nyt tärppää sinulla.. :hug:

Singa: Sinulle paljon tarrasukkia matkaan! Paljon onnea! :hug:

Ja kaikille muillekin plussatuulia mahdottomasti! :whistle:


Itse yritän koulussa olla.. Mielettömän kuumeinen olo.. Ja tää väsymys ottaa pannuun.. Aamulla olin jo hereillä, että odottelin milloin kello rupeaa soimaan.. Nousin nopeasti ylös, mutta jossain vaiheessa iski tämä mahdoton väsymys.. Tuntuu ihan hirveältä..

Luulin, että on hyvä ja pirteä olo, kun nukuin todella hyvin. Mutta vielä mitä! On ollut kivaa olla koulussa puoli unessa. Tuntuu, että on parempi vain yrittää jotenkin keskittyä. Vaikeaa tekee.
Eilisestä lähtien on ollut tää sama olo. Oikeastaan jo viikonloppuna alkoi. Aamulla olet pirteä silloin, kun nouset ylös, mutta ei mene kauaakaan, ku on tää paska olo..
 
Onnea Singa, Äippä2006, weiss, summer ja katrinainen! Mahtava joukko plussanneita!!!

Pikkumyy42, kyllä tosiaan kestää näköjään kauan niiden viljatestien tulo. Joko se testi edes tänään tuli??? Ite tilasin just ma iltana (jotain klo 23) mammaksi testejä (ovis ja raskaus )ja tänään keskiviikkoaamuna olivat postilaatikossa. Nyt sitten pääsee testaamaan ja ihmettelemään viivojen vahvuuksia. Kunhan ne raskaustestit ei ala liikaa kummittelemaan. Ennestään ollu 1 testi kaapissa, mut onneks oon sen säästäny. Ei oo pettymykset ollu sit ihan niin pahoja...

Tuonne kai se pitäs siirtyä, kesävauvoihin. Paitsi että, optimistina ajattelen, et jos nyt tulisin raskaaks (ovulaatio viikonloppuna) ois la kesäkuun alussa. Ja jos sit ultrassa vähän siirtys la, niin vois olla vaikka toukovauva sittenkin! Toivoa niin niin kauan kuin on elämää!!!

Minä myös oon tosi pahoillani Kyllin puolesta, kokemuksesta tiedän et pettymykset kasvaa sitä mukaa kun yrityskuukausia tulee enemmän. Esikkoa yritettiin 18 kk.

Voi vitsit Kaa, kun ei sit teilläkään tärpänny, tosi harmi!
 
Heippa vaan kaikille!

Hilipati tuolla huhuilikin jo, täytyy tunnustaa että olen ihan pihalla palstan elämästä... Vaikka useasti viikon aikana käynkin selailemassa muiden kuulumiset. Mutta jokatapauksessa; ONNEA PLUSSANNEILLE! :flower: :flower: Ja edelleen pahoittelut niille joille kevätvauvaa ei taida tulla :hug: :hug:

Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään :'( Ei vieläkään näy tätiä, ja kp:t jo yli 60! :eek: Niin ja raskaustestit olleet negoja, viimeksi testailin noin kp50 tienoilla. Ehkäpä tästä syystä on tämä palstailukin jäänyt vähemmälle...

Perjantaina minulla on lääkärin soittoaika muista asioista, taidanpa samalla kysäistä milloinkas sitä pitäisi huolestua kun tätiä ei näy.

Ihana kuva tuo papagenan ultrakuva! :heart:

Edelleen puhaltelen "taustalta" plussatuulia kaikille! Ehkäpä itsekin tässä syksyn mittaan aktivoidun palstalla enemmän, kun vaan pääsisin siirtymään jo tuonne kesävauvastahaaveilijoihin. Tulisi nyt vaan se täti ensin!

:heart:
 
Singa ja Äippä hurjasti onnea teille plussasta :heart:

Kyllitätylille suuren suuri halaus ja kyllä se teidänkin vuoro vielä tulee ;)

Mulla tulee ihmeellisiä limaklönttejä aina vessassa käydessä...yök...Maanantai-iltana koski mahaan pirun kovasti, mut kun söin niin kipu hävis eikä nyt oo muulloin koskenu...outoa...Sillo kun lopetin pillerit niin tuo kamala kipu tuli päivää ennen kk, mut ei nyt ti täti ainakaan tullu...Ha-haa, kiinni jäin taas eli taas on olevinaan jos mitäkin raskaustuntemuksia :LOL: Jatketaan vielä eli etovaa oloakin on ollu aamuisin...Mä oon kyl hyvä tässä itteni huijaamisessa...
 
seuraako kukaan big brotheria???...noh mä oon iso iso bb fani, vaik suomalaiset aina pilaa nuo reality-sarjat, noh mutta kumminki, sielä talossa se tiina epäili että olis raskaana ku menkat 7 päivää myöhäs, ni tänään se sai plussan!!!!!

Mä haluun kanss plussan!!!!!!

Tässä linkki
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?558541
 
weiss
Voi ei Kylli!!! :hug: :hug: :hug: Mie oon nyt sanaton!teitin aika tulee viellä, uso pois.. Ei nyt paljon auta, tiiän sen, mutta voimia silti!! Itkun päästin. Onnea Singa :heart: ! Niin, miut voi laittaa plussanneisiin.. Kuinkas Suikale sie voit??
 
Kiitos kaikille lohdutuksesta. :heart:
Niin kuin aamulla kirjoittelin, ei tässä katkeraksi kannata eikä pystykään alkamaan. Nää on näitä asioita joihin ei itse pysty vaikuttamaan. Tietty aina voi ajoittaa ovikseen, mut siinäpä se. Oon joskus itsekin muille sanonut ettei lasta tehdä, se saadaan...
Ehkä mekin saadaan se sitten joskus. Olin vain niin täysillä tässä keväthaaveilijoissa, että nyt on jotenkin häviöfiilis.

Mä jään nyt listoilta pois nuolemaan haavojani, ja palaan kesähaaveilijoihin myöhemmin kun saan lisää tarmoa. Kiitos Red jos poistaisit mut...

Onnittelut singa :flower:

Suikale tuuthan piristämään minua? Sano että sinä sait plussaa!! :wave:

Onnea matkaan kaikille lopuille, täällä on niin monella jännät viikot :heart:
 
mikähän ihme mulla tosiaan päivällä oli.. Nyt on taas ihan ok-olo..

Eilen kokeilin kn.. ja se oli minun mielestä ns. vähä auki? Samallalailla kuin milloin täti tuli kylään, edellisenä päivänä.. hmm.. en tiiä..

Kohta lähtee kirjastoautolla käymään esikoisen kanssa =)
 
voi ei kylli ei se saanu tulla teille.. per**na.. itku tuli.. voi hitto.. olin niiin varma susta.. jospa se mullekin vielä eksyy, siis täti..

joten en tehny tänä aamuna testiä ku heräsin ensin viiden aikoihi ku rakko ihan täynnä ja sit ku oikeesti heräsin ni eipä sitten paljoa ollu millä ois testannu.. ja piru ku mua pelottaa testata!!
 
d.b mulla tuli tänään ihmekyllä nälkä.. söin sit viiliksen ja kaks banaania.. yleensä en syö töissä ollenkaa.. no sit mulle tuli törkeän huono-olo.. kävin monta kertaa vessassa päivystämässä että lentääkö laatta vai eikö lennä.. ei sitten lentänyt, onneks.. maha oli pirun kipee ku kiersi siellä.. ja nälkä tuli heti kohta uudestaa syönnin jälkee.. äsken sit makoilin vähän aikaa ja söin leipäpalan ni meni ohi.. äsken en jaksanu pahemmin kirjoittaa kun oli se maha kipeä..

täällä oli tullut taas plussia.. onnea hirmuisesti kaikille niille.. ja tarrasukkia mukaan pienille.. :flower: :heart:
 
blaah, kun en nyt oikein tiedä, onko tärppiolo vai ei...kun mun lämpö on kyllä ollu koholla, aamulla 36.64(tänä aamuna 37.03) ja illalla 37.19...ja oireet on nyt

alavatsan nippailu/paineentuntua
päänsärkyä...etovaolo on kadonnut..
väsy kyllä on...ehkä vähä vähemmän ku ennen..
rinnat on todella kipeät, en voi edes nukkua mahalla, kuten yleensä nukun yöllä..

jaa-a, teen sunnuntaina testin, mutta odotan sieltä sitä negaa, kun tuntemukset on tälläiset...
 
Kauhiasti olette kerenneet tänään taas kirjoitella =) .
Sylin täydeltä onnea kaikille plussanneille :heart: , :flower: , :heart:
Tippuneille :hug: , kyllä niitä vauvoja joskus saatte, kun olette ilmeisesti useimmat nuoria =) *myy luulee niin* :D

No polkasin kotia, ja postilaatikossa tosiaan ne viljatestit köllötteli kirjekuoressa 3 kappaletta, ohjeineen :heart:

Söimme ja menimme päikkäreille miehen kanssa ja herättyä lämpö 36,9 edelleenkin. :p ..Päätä ei särje, ei ole nuhaa..Mahaa juili tänään töissä niin, että luulin, että nyt menkat alkoi..varovainen wcreissu ja selvisi, ettei mitään menkkoja ole, vaan jotain muuta juilintaa :D ...

Mä en millään tiedä, milloin uskaltaisin testata, jos tätiä ei näy :ashamed: (pelkään sitä miinusviivaa) ;) ..

;Milloin muut testailevat?..Heippatiheissan t myy :heart: , :wave:
 
Onnea plussanneille :flower: ja :hug: tippuneille!
en nyt muista ketkä mitäkin on kerenny tekemään :ashamed:

Mulla flunssa jatkuu ja nyt yrittää kuumekki tulla kylään :snotty:

Kovasti yritän tarkkailla että joko niitä oireita alkais ilmaantua ;) Jos on ollu kiinnittyäkseen niin kohta voisi ilmaantua,heh! No,nännit on vähän aremmat kuin yleensä tähän aikaan... :LOL:
 
weiss
Kylli:
Älä vielä luovuta, uus elämä antaa vain ootella. Onnen pienet murut täytyy vaan kerätä niistä pienistä hetkistä rakkaiden kanssa ja nousta vahvempana pettymysten jälkeen. Mie tiiän, kuinka voi ihmiseen sattua ja tiiän kuinka paha olla siulla nyt on, mutta se elämän alku tulee vielä, siihen on vain pakko uskoa ja kun se tulee, on odottaminen ollut sen arvoista, osaat varmana kunnioittaa ja rakastaa vieläkin enemmän.. Voimia Kylli ja oikiasti mie toivoin ja itkun päästin.. :hug:
 
Kiitos weiss ja kaikki teidän ihanista sanoista. Tiedän että olette ihan vilpittömästi pahoillanne, olen itsekin itkenyt muiden takia täällä..
Te ootte ihania, täällä on niin hyvä avautua näistä asioista, jännätä yhdessä ja itkeä kun itkettää.
Tänään on todella tuntunu raskaalta. Ja olen lukenut sivua ihan yhtä ahkerasti kuin ennenkin.
Vaikka järki sanoo ettei ole mitään syytä huolestua, eihän se vasta oo ku 7 kuukausi kun lasta oikeesti yritetään niin alkaa väkisin pohtia onko itsessä tai toisessa jotain vikaa. sit me saatiin miehen kanssa oikein kunnon riitakin aikaiseksi. On niin riittämätön olo tällä hetkellä, ja flussankin tuloillaan.
Kyl mä tästä taas nousen, ja kyllä mä uskon että saavun kesähaaveilijoihin pikemmin kuin luulettekaan, miten mä poiskaan voisin olla.. oon ihan koukussa teihin.

Tänään annan kyllä kaiken olla.
 
blaah tää on niin tuskaa...jänskättää ihan täysillä...plus et mulla on kauhea väsy ja pääkipeä, lämpö 36.89 ja alavatsaa nippailee enemmän ku päivällä....onkohan nämä niitä kiinnittymiskipuja??...pitää ihan sikiöasennos olla...ei tää kyllä flunssaa ole...ku nyt ei oo nuhaa ollenkaan...rinnat on edelleen kivikovat, niihin ei voi edes hipaista...alaselkää jomottaa...saattaa tuo johtua siitä etten ole voinut nukkunut mahallani...jaa-a, kyllä niin jännää...
 

Yhteistyössä