Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Oi jannitysta! Pidan kaikille ihan hurjasti peukkuja pystyssa, etta saadaan meita vaan lisaa toukovauvojen puolelle. Piti tanaan viela varmistaa kerran vuoksi, etta kylla se plussa vaan on.

Onnea kaikille mahdollisille plussaajille ja jo plussanneille (Weis ja Summer).
 
kylli missä siellä mennään? eihän se ämmä oo tullu? ei oo! ei se saa tulla! ja juu testataan torstaina jos mä uskallan :/

d.b kävin tänään hierojalla jolla oon muutamia kertoja jo käynyt.. se sanoin että 90% varmuudella oon raskaana.. silmissä kuulemma se pilke ja nenän alle tulee sellainen viiva/varjo.. ja se on muutamalle asiakkaalle sanonu noiden perusteella että on raskaana jopa ennenkuin ne on itse tienny sitä.. silmistä oon kuullu mut en muista kuulleeni tosta nenän alusjutusta.. mutta jospa kävis niinku sille meiän papuselle jolle oli katottu silmistä että raskaana.. huh.. mulla niin toiveet kasvaa.. ei vieläkään menkkaoloa.. tänään säikähdin töissä et menkat alko ilman kipua mut edelleenki oli sitä v.vuotoa.. huh.. äääääääh tulen hulluksi.. haluis testata mut en uskalla.. pelkään silti sitä negaa.. :headwall:
 
weiss
Hyvää alkavaa iltaa! Kylli, mie peukutan kovasti täällä! Ja mie manaan tätiä kauas, ei tuu teitille vähään aikaan!!! Suikale! Pian kertomaan kuulumisia!! Miut taitaa saaha siirtää tuonne plussanneisiin.. Tänään tuli eka kertaa aivan yhtäkkiä tosi etova olo ja edelleen viluilu jatkuu, ärsyttävää! Eilen, ku mie menin nukkumaan tuntu hirviän kipiästi, ku joku ois vetäny keskeltä mahaa eri suuntiin ja menkkamaiset paineet jatkuu, toivottavasti ei ennakoi mitään alkuraskauden keskenmenoa.. Syöminen ja joko lepo tai liikkuminen auttaa.. Hilipati myös matkaan mukaan!!! Täälä pietään peukkuja, nyt paljon plussatuulia!!!
 
suikku oho!! aikas jutun kertoi hieroja! uskotaan häneen!!! Huh.. miten sie ootkin pystyny olee testaamatta?

Mulla oli kotiin tullessa mielettömät poltto-olot alavatsassa, siis sellaiset menkkamaiset juilinnat, erona vain ettei raasta sivuilta vaan keskeltä. Söin ja helpotti. Samaa ollu nyt about 4 päivää. Olin ihan varma vielä tunti sitten että peli menetetty et menkat alkaa. Mut ei ainakaan vielä, nyt olo ok. Ei väsytä tavallista enempää, aivastelen kylläkin. Lämmöt ihan tavalliset. Oviksesta nyt tarkat 14..
Kamala paniikki.
 
kylli joo on kyl jännä.. mennään niin käsikädessä :) enkyl tiiä miten maltan olla testaamatta.. voih.. kävin ostaa jo testin heti hierojan jälkee :D se on sellanen tosi herkkä minkä vois tehä 3päivää ennen menkkoja.. ja mulla ois viel netistä tullu testi.. aaaargh jännittää niin pirusti :headwall: tekis huomen aamulla jo mieli testata..

weiss jipii.. kyl se pikkuinen siellä kyydissä pysyy.. :heart:
 
suikale postimies/nainen on nyt eksynyt meidän kujilla kun ei tuonut testiä minulle tänään. Tilasin verkkoapteekista sunnuntaina. Eilen tuli viesti et on lähteny matkaan, joten huomenna kai pitäisi tulla. Luulin kyl et ois tullu jo tänään. mä testaan siis torstai aamuna.. Jos posti ei tuo testiä, käyn huomenna apteekissa. Siis tietty jos enää aihetta on. (hitto ku jännittää!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Jos suikku testaat aamulla niin laitathan meille kuin käy? Mä oon ihan varma et plussa sulle pärähtää... :heart:
 
Ihanaa jännätä porukalla! Nyt plussataan kaikki ja mennään ryminällä toukomammoihin!

Sydänkäpynen: Ei kai sen lämmön sama tarvii olla aamulla ja illalla. Ihan normaalia, että nousee iltaa kohti.

Weiss: Pikkuinen siellä raivaa tilaa yksiöönsä. Onnea!!! :heart:
 
weiss
No niin.. sain nuo "molemmat" lapset pois jaloista.. Ukko tulla raahusti töistä kaks testiä mukanaan ja oli aivan PAKKO testata taas, vaikka mie sanoin, että käyn terkkarissa torstaina.. Haamua, aika selvää kuitennii näytti. Esikoisesta muistan, että näytti plussaa vasta, ku oli menkat viikon myöhässä ja pakko uskoa, kun kolme eri testiä ja kaikissa selvä haamu.. Teen tuon toisen vielä torstai aamuna.. Mie niin jänskään teitin puolesta, on vatta ihan ruikulilla.. Meillä tuo ukko taitaa olla vielä kärsimättömämpi kuin mie, :LOL: !!!
 
Sydänkäpynen: En mä osaa sanoa... Kai ne lämmöt kaikilla nousee iltaa kohti. Mutta sähän oot mitannu tosi korkeita. Kuulostaa lupaavalta, jos on korkeempia kuin normaalisti, vertaat sitte kumpia tahansa, aamu- tai iltalämpöjä.

Esim: "Minulla on raskauden alussa ollut lämmöt noin puoli astetta koholla, niin että kun normaali aamulämpö on 36,3 niin raskauden alussa se on 36,8 ja iltalämpöni on normaalisti 36,6, mutta raskauden alussa 37,1. Sonja, Niceforum "
 

Yhteistyössä