Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Heitin tekstini siis bittiavaruuteen :LOL:

Noo paljon onnea kuitenkin jokaiselle tällekkin päivälle!! :flower: :heart:

Minä polkasen töihin ja illalla palailen katsomaan , mitä kivaa olette keksineet päivän mittaan. ;)

Heippatiheissan ja plussatuulahduksia kaikille edelleenkin! =) , :wave:
 
Tiistai 4.9.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

piksu....................kp. 5/29.........................yk. 4
Diarmuid..............kp. 10/30-35......................yk.3
Tinttara84............kp. 18/16-29...................yk. 54
Tähtisilmä79.........kp. 21/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 22/27-28...................yk. 3
Hilipati..................kp. 25/27-35...................yk. 5
Sydänkäpynen......kp. 25/30........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 26/25-29..................yk. 6
Suikale..................kp. 26/26-29..................yk. 4
mouku80..............kp. 30/23-40..................yk. 4
Kaa.......................kp. 30/28......................yk. 1
rina82...................kp. 30/??.......................yk. 28
wind.....................kp. 37/30-40..................yk. 2
gataa...................kp. 46/(24)31-39.............yk. 6
Bumba................kp. 60/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *
Äityli -84...............kp. 2/31-40 ja ....................yk 13
sinuhe..................kp. 7/26-27..........................yk. 3
buffo....................kp. 9/30..............................yk. 9
Pixie.....................kp. 26/24...........................yk. 3
Caffee81...............kp. 26/28...........................yk. 6
äippä67.................kp. 26/28-32.....................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 27/36..........................yk. 16
balou....................kp. 28/19...........................yk. 1
miiskamuuska........kp. 28/28...........................yk. 1
Poni06..................kp. 42/28-39.......................yk. 2
Venla-05...............kp. 44/30............................yk. 2
Hilbert..................kp. 44/?...............................yk. 1
Äippä2006............kp. 47/28.............................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 16/34..............................yk. 3
Carla.....................kp. 21/25-28.......................yk. 3
aurinkoenergiaa.....kp. 23/28............................yk. 7
singa....................kp. 30/28-34........................yk. 3
jane70..................kp. 56/28.............................yk. 1
khalawah..............kp. 64/28.............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

Päppä...................kp. 9/27-30.......................yk. 6
pikkumyy42..........kp. 24/28.........................yk. 2

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 19/??............................yk. 3


*Kuudetta kaipaavat*

amati...................kp. 15/23-26....................yk.1

*Hullut*

Diarmuid..............kp. 10/30-35.....................yk.3
Pixie.....................kp. 26/24........................yk. 3
mouku80..............kp. 30/23-40..................yk. 4


*Haamuilijat*

weiss (kp. 27/27-30)

* Plussanneet *

iida83..................................................................... ........12/07
Pikkueppu, Afu-82..........................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva,
nipsuli, hannipupu..........................................................02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda.......................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.....................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri, Tinkatar..............................................04/08
Summer81,katrinainen....................................................05/08


 
huomenta kaikille...
täällä jatkuu loma, mutta mun täytyy lukea yhteen uusinta tenttiin , joka on 14.9 tampereella...ja kun inspis on nolla niin pakotan itseni ottamaan kansiot esille, ni voin edes näyttää lukevan, ehkä se inspis sit tulis jostain... :ashamed:

Mulla edelleen rinnat ylkkä kipeet, en edes voinut nukkua mahalla yöllä niinku yleensä makaan....eli mulla vähän selkä kipee kun oon nukkunu oudosti yön..Ja alavatsassa edelleen paineentuntua, väsy on, nukuin nyt pitkästä aikaa 9h, eli menin jo eilen illalla kymmeneltä untenmaille...lämpöä oli illalla 36.9 ja nyt aamulla 36.8, eli ainavaan normi lämpöä ylempänä...

jees nyt siis vaan ottamaan ne perk kansiot esille ja pänttäämään, tuun tänne aina pausille, lueskeeleen mitä kaikkille kuuluu, ja paussi on kerran tunnis... =)
 
Toivottavasti tämä kierto sitten olisikin onninen. =) Luulen että nyt oli "kemiallinen raskaus" sillä pari testiä ennen tätiä, näyttivät hailakan hailakkaa haamua (toinen testi roskishaamua). Ainoa hyvä asia minkä tässä näen, on se että ainakin raskaus on mahdollinen. Olen jo pitkään epäillyt että johtimet on tukossa tai jotain muuta sellaista, mutta jos hedelmöitys onnistuu, niin silloinhan kaken pitäisi olla kunnossa? Lisäksi täytyy ajatella niin että tuo hedelmöittynyt solu on ollut "häiriöinen", eikä luontoäiti halunnut sen jatkaa kärsimystään. :'(

Eilen lisäksi sain kuulla, että eräs ystävätär on jälleen raskaana, hänellä on siis vajaa 4 kuukautinen tytär ennestään. Tälläiset tiedot lisäävät aina tuskaa, vaikka hänelle kaikkea hyvää toivonkin. Joillakin se vaan tuntuu olevan niin helppoa.

Tämän kierron vielä katson (syön helokkia) ja itten menen tutkimuksiin, jos mitään ei kuulu. Mieskin alkaa jo lämmetä hoitoajatukselle, kun huomasi eilen reaktioni kuullessani toisen raskaudesta.

Plussarikasta syyskuuta kaikille! :flower:

Käyn lukemassa ahkerasti, mutta kirjoittelun jätän vähäiselle, jännäilen täällä taustalla ja ilmoittelen välillä kuulumisia.
 
Hetken on poissa ja sillä välin tulee roppakaupalla hyviä uutisia!! Eli ONNITTELUT plussanneille, weiss, summer81 ja katrinainen!! :heart: :heart: Ihanaa, toukovauvoja. :heart:

Itse en oikein osaa nyt noista omista oireista sanoa mitään. Pahaa pelkään että täti löytää tiensä taas tänne, vaikka toisaalta tuntuu ettei. Mutta vahvasti siltä näyttää, että moni täältä vielä plussan ottaa, Sydänkäpynen, Kaa, suikale, Kylli...PIDÄN TEILLE PEUKKUJA! bd =)
 
Huomenta kaikille!

Jotenkin minulla on sellainen tunne, että ei tärppää tästäkään kierrosta.. Mistä ihmeestä mie tiedän, että nyt ois se hyvä hetki ns. yrittää?
Jotenkin on vain liian pitkä kierto.. Oon tottunut kuitenkin siihen säännölliseen kiertoon..

Eilen vaihoin sit ukon apuna pakoputken (jo toisen pakoputken.. ihanaa, ku autosta löytyy 2 pakoputkea.).. olipas ihanan "puhdasta" hommaa.. Ei kädet meinannu sit illalla enää toimia. Oli ihanan kipeät hauikset.

Lauantaina, kun herättiin siinä 13.20 aikoihin, ku neidit oli yökylässä, niin herättyäni oli mielettömän pirteä olo.. Mutta sitten jonkin ajan päästä tuli mieletön väsymys! Tuntui, ettei jaksa mitään.. Ja toissa päivänä oli ötlö olo yhtäkkiä, mutta sekin meni pian ohi.

Nyttenkin väsyttää, vaikka oon nukkunut 7-8h.. Ihanaa olla töissä..
Pitänee käydä feenix ostamassa.
 
Kaa
Heips!

Mikäläinen siirtyy tuonne "kesävauvaa toivoviin". Testasin aamulla negan ja tätikin taitaa tulla huomenna viimeistään kylään. Tuhruttelee jo enemmän.

Olo on ihan jees, vähän petyin, mutta en pahasti. Tämähän oli vasta eka yritys. Olen mielessäni antanut meille aikaa jouluun asti kokeilla ihan tjot-meiningillä, katsotaan "taikatemppuja" sitten sen jälkeen jos ei ole tärpännyt. Mutta tottakai se tärppää sitä ennen! :D Täytyy olla optimisti.

Seurailen tässä muiden kuulumisia niin kauan kuin ketju on pystyssä, ja katselen ketä tulee tuonne kesävauvoja toivoviin... toivottavasti mahdollisimman vähän! (Ei sillä että en teitä sinne haluaisi, vaan että täällä tulisi mahdollisimman monta plussaa!)
 
Kaa
Ja sit, :heart:käpysen "innoittamana"; mittaatteko lämmön kainalo- vai sisälämpönä (=suolesta) (Juu, anteeksi herkille!)? Olisko antaa jotain hyvää vinkkiä tuohon lämmönmittailuun ja raskautumiseen? Ajattelin mielenkiinnosta lueskella.

Oikein mukavaa tiistaipäivää kaikille! Nyt kutsuu taas shoppailureissu...
 
Harmi Kaa, jos täti tulee, mutta kuten sanoit niin vastahan olette yrityksen aloittaneet, joten ei mitään hätää vielä! :)

Paljon paljon onnea kaikille plussanneille! :flower:

Mullakin alkaa olla viikon sisällä jännät paikat, koska bongasin sen oviksen 24.8 tienoilla. Mitään erityisiä oireita ei ole ollut, paitsi vatsa on ollut hieman outo ja useampana päivänä on närästänyt, mikä ei ole mulle tyypillistä.

Lisää vaan plussatuulia meille kaikille! :whistle: (siis ei vihellä vaan puhaltaa)
 
mouku80, hmm, en vaan mä kävin tampereella koirahierojakurssin(10kk) jossa siis oli kolme tenttiä, kaks pääsin läpi, mutta tuota vikaa en päässy edes toisella uusinnalla....ja nyt mua ei yhtään kiinnosta...kurssi maksoi aika paljo, ja mun äiti rakkaani sen maksoi, ni jotenki sen takia haluisin yrittää saada päästötodistuksen, mutta jotenki nyt sekään ei kiinnosta...
 
osaako joku antaa vastaukasen mulle...? eli mulla jo 9 päivää ollu lämmöt 37.. se ovulaatiotesti tosiaan näytti negaa tässä kierrossa ja nyt ihmettelen noita lämpöjä ku ne on noin korkealla.. eikös se mee niin että ovuaation jälkeen lämmöt nousee noin puoli astetta ja laskee taas normaaliin ku menkat alkaa.. mut mites nyt ku mulla ei ollu ovulaatiota ollenkaan tässä kierrossa ja lämmöt silti koholla.. eli nouseeko ne silti vaikkei olis ovulaatiota eikä munasolu irtoa..?
 
ONNEA Katrinainen plussasat! :flower:
KAA parempaa lykkyä ens kierrolle!

Meinasi miulta savu nousta päästä kun illalla en päässy palstalle lukemaan uusia viestejä.Oli huoltokatko joka jatkui meillä ainakin tänän kahteen asti... :/
Illalla sitten itekkin sairastuin ..yöllä heräsin vähän väliä kun päähän koski ja ontelot räjähtämäisillään :snotty:
Särkylääkettä olen yrittäny vältellä,mutta tänään oli pakko ottaa jotta pystyi tekemään pienille sapuskaa,ku vielä ukkoki töihin lähti.. Onneks ei kuumetta ole pukannu vaikka kui yritän mittailla :whistle:
 
Nyt mä tartteen kaiken mahdollisen onnen ja taikatemput että saisin sen plussan... Mahaan koskee taas (monettakohan päivää peräkkäin) niin lujaa että saa kaksinkerroin mennä. vähän väliä saa vessassa juosta tarkistamassa et joko alkoivat. Kipu muistuttaa niin menkkojen alkukipuja, mutta en oikein tiedä onko sittenkään ihan samanlaista. Maha on niin turvoksissa ettei housut mahdu kiinni. lisäksi aivan sairaita ilmavaivoja..
Testi ei tullutkaan tänään postissa, joten se torstai aamun testaus pitänee nyt paikkaansa.. ellei ne menkat tänään ala. Tänään ne kipujen perusteella alkaa, jos alkaa.
Kaa :hug:
 
jaa-a, lämpöä on 36.87, eli ei niin korkea ku eilen, mutta korkeampi ku normi lämpö, muut oireet ed. väsy, päänsärky,alavatsan paineentuntua, etova olo, tänään tuli kauheet ilmavaivat...
Mun täytyy vaan odotella lauantaihin ni sunnuntaina voin sit tehdä testin, nyt justiin ei ole menkka olo ollenkaan, mutta ei myöskään tärppi olo..

huomasin nyt että mun hiukset on hirveen rasvaset, vaikka pesin ne toissapäivänä, mun hiukset ei yleensä tuu näin rasvaseks näin äkkiää...
 
Nyt toisella koneella jossa kaikki näppäimet toimii =) . Ihana työpv takana, aamulla oli herättyä lämpö 36,9 kainalosta mitattuna. minulla kanssa hiuksien rasvoittumista, yleensä ei ole :| . Nyt poskessa joku finni?sissänpäinkääntynyt*taitaapi tulla murrosikä uudelleen* :D

Ei tullut viljan testit vieläkään vaikka toiltana jo tilasin ja maksoinkin =)

Rinnat edelleen kipeät, muuten melko pirtiä olo =)

Toivotaan edelleenkin paljon niitä plussia tähän pinoomme
:heart: +++ :heart:

Heippati taas! :wave:
 
Taidan joutua pyörtään puheeni ja testaamaan jo ennen ensi viikkoa... Lämmöt nousi tänään ja oon vuorotellen palellu ja hikoillu koko päivän. Mittasin tasan 37, joka on mulle tosi harvinaisen korkee lämpö. Mitään flunssaoireita ei oo. Ovis oli kait viime viikon maanantaina, eli 8 päivää sitten. Kohdunnapukkaa kokeilin ja se on kova ja kiinni. Yleensä mulla naama kukkii tässä vaiheessa kiertoa, mut nyt ei mitään. Millon uskaltaisitte testata?
 
Mä en uskalla testata, kun pelkään niin paljon sitä negaa... Mulla on kierto vaihdellut ja ollut pisimmillään 32 päivää. Aattelin jos sinne asti sinnittelis, mutta...

Kiitos peukuista, niitä tarvitaan! =)
 

Yhteistyössä