Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

katrinainen onnea onnea.. paljon tarrasukkia :heart:

d.b ei täällä mitään.. paitsi sitä v.vuotoa.. ihan kamalaa.. toosi vetistä, valuu peppuvakoa pitkin ku istuu sillee jännäst :ashamed: siis ihan hirveetä.. ikinä tälläst oo ollu.. huomenna siis menkkojen pitäs alkaa.. mut ei yhtään tunnu siltä.. testit niin jo polttelis mut tipun korkealta jos testaan negan :'( mulla on vaan jotenkin tärppiolo, sellane onnellinen olo jatkuvasti.. ei pitäs nuolasta ennenku tipahtaa :( joten tätiä ootellaan.. :'(

voi Äityli -84 :( voima :hug: .. typerä.. paljon voimia..
 
Kaa
Katrinainen, onnea hurrrrjasti! Ihanaa kun täällä noita plussia tulle ihan "satamalla"!

Oma kroppa on ihan sekaisin; maha toimii oudosti, tuhrua oli kn:ssä,mutta ei muuten, vatsa on todella turvonnut, päätä särkee. Ihan PMS oireita siis. Nyt on siis kp 29/28. Huomenna alkaa taas kaksi yövuoroa torstai-aamuun asti. Testaan varmaan huomisaamuna testin, utelias ja kärsimätön kun olen. Muuten olen kierron ajan ihan kärsivällinen ja en ajattele tätä asiaa suuremmin, mutta näköjään nää tätin tulon lähipäivät on vaikeita. Tulis nyt vaan mahdollisimman pian joko täti tai plussa, niin pääsin tuskasta!
 
weiss
Ootellaan sitä plussiin siirtymistä vielä torstaihin, aion käyä testaan terkkarissa tai teen vielä ite kotona.. Suikale, mie istun käet ristissä ja rukoilen, että nyt se plussa pläjähtääpi!! Mie jänskään ihan hirviästi siun puolesta ja kyl myö käsikynkkää mennään odotuspuolelle, eikös joo?! :D Nyt hyviä öitä, väsyttää ihan kauhiasti |O , huomenna päivä uus ja tuun suikku ja kylli kuulosteleen kuulumiset.. Plussapuhureita kaikille!!!!
 
weiss höh.. tippa meinas taas tulla linssii.. nyyh.. osaat niin nätisti ja kivasti sanoo mulle.. en tiiä millon tekis testin.. jos nyt huomisen ainakin kattelis viel.. mut niin tärppiolo.. voih..

mutta taidan minäkin painua pehkuihin aamulla aikainen herätys..
 
suikale mennäänkö niin käskynkkää et tehdään testi torstaiaamuna jos ei menkat ala sitä ennen?
mullakin tärppiolo.. mut se pelko pettymisestä vaanii.
Hyvää yötä kaikille, toivotaan ettei täti kaarra, tai sit tulis vaan jos on tullakseen, mitä sitä kiertoonsa pitkittään.
 
No just...mä onn täällä ihan tippa linssissä ku plussia on jo ihanasti siunaantunut. Onnea siis tasapuolisesti ihan kaikille. WEISS kyseli oloa ja mikäpä tässä päänsäryssä TAAS. Tätiä ei näy, vaikka oon tasavarma et alkaa. Onko muilla tullu oireena ahdistavaa kuumotusta ja tuskanhikeä.? Yritin aamulla pukea lapsia ja hermo meni hetalkuunsa, kun tuli tuskainen olo. Eilen siivosin sit eteisen kaappia ja tuntu että mä lyhistyn. Hiki virasi ja pyörrytti. Nukahdin sängylle kesken surffailun. Mä testaan viim. perjantaina mikäli täti pysyy poissa ja sehän pysyy...
Plussia lisää :)
 
hmm, mä en oikein tiedä koska testaisin, ku se laskuri laski että mun menkat alkaa seuraavaks 8.9...mutta oon siihen plussanu ainaki 6 päivää lisää, kun viimeksikin meni 6 päivää yli...eli sit se tekis about 12.9

mitä mieltä,koska siis testaan???...hmm
 

Yhteistyössä