Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ilkeä trolli sabotoi toisten kauniita kaipuuviestejä. Trolli on yksin, hän ei kaipaa ketään-eikä häntä kukaan kaipaa. Koska hän saa ravintonsa pilkkaamisen ja hämmentämiden aiheuttamasta mielipahasta toisissa ihmisissä. Se on se bensa tankissa, jolla hän ajaa. Koska hän todennäköisesti on itse läpeensä omaan elämäänsä, (rakkaus- ja seksi) täysin katkeroitunut. Huomenta @kaikki muut.
Juuri näin se toimii, kateellinen trolli oksentaa suruaan kiusaamalla toisia ja hakemalla huomiota.
 
vierailija
Hanipöölle ihania yöunia. 💕
Paljon unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Saisinko sinut viekkuuni. Voisit olla siinä ainiaan. Olisi mahdottoman paljon halittelua, paijailua, hipsuttelua, pusuja ja hellittelyä. 🥰
Mä komensin tänään ukot siivoamaan sotketun työskentelypöydän. 😁
Oli mukavaa kuunnella kun mutsi haukkuu oppimishäiriöiset ja keskittymishäiriöiset pystyyn. Viimeksi haukkui puheliaat, pirteät ja iloiset ihmiset. 😒
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Hanipöölle ihania yöunia.
Paljon unihaleja ja pusuja sinulle.
Saisinko sinut viekkuuni. Voisit olla siinä ainiaan. Olisi mahdottoman paljon halittelua, paijailua, hipsuttelua, pusuja ja hellittelyä.
Mä komensin tänään ukot siivoamaan sotketun työskentelypöydän.
Oli mukavaa kuunnella kun mutsi haukkuu oppimishäiriöiset ja keskittymishäiriöiset pystyyn. Viimeksi haukkui puheliaat, pirteät ja iloiset ihmiset.
Rakkaudella M.K.K
⭐😀😊🤗
 
vierailija
Trollit taitaa kaikki olla kovasti rakkautta vain vailla. . Minulla on sellainen olo ja aavistus noista vauvapuolen vakioista, että ne on vanhempia (harmaantuneita?) naisihmisiä kaikki. Kovin huomiota vailla. Ehkä niillä joku ukkokin rinnalla on, mutta se on joku iänikuinen pystyynkuollut liitto, jossa trolli muuttunut täysin näkymättömäksi, ehkä erotiikka on kokonaan hiipunut, mies käy jossain maksullisissa tai jotain. Selkeästi oman olemisen haluaa palstan kautta tuoda isosti näkyväksi. Jollei ulkonäkö ja hehkeys enää riitä, niin sitten sen korvaa trollimaailman räväkät provosoivat puheet, joita vielä pusketaan joka väliin usean keksityn sivuhahmon suulla. Ja voila, "kipeästi kaivattu huomio" on taattu. .
 

Yhteistyössä