vierailija
Miehelle?Mihinhän loppui mun kaivatun rakkaus ja ylipäätään kaikki mielenkiinto mua kohtaan. Se olisi kiva vielä tietää. Öitä.
Miehelle?Mihinhän loppui mun kaivatun rakkaus ja ylipäätään kaikki mielenkiinto mua kohtaan. Se olisi kiva vielä tietää. Öitä.
Juuri näin se toimii, kateellinen trolli oksentaa suruaan kiusaamalla toisia ja hakemalla huomiota.Ilkeä trolli sabotoi toisten kauniita kaipuuviestejä. Trolli on yksin, hän ei kaipaa ketään-eikä häntä kukaan kaipaa. Koska hän saa ravintonsa pilkkaamisen ja hämmentämiden aiheuttamasta mielipahasta toisissa ihmisissä. Se on se bensa tankissa, jolla hän ajaa. Koska hän todennäköisesti on itse läpeensä omaan elämäänsä, (rakkaus- ja seksi) täysin katkeroitunut. Huomenta @kaikki muut.
Hanipöölle ihania yöunia.
Paljon unihaleja ja pusuja sinulle.
Saisinko sinut viekkuuni. Voisit olla siinä ainiaan. Olisi mahdottoman paljon halittelua, paijailua, hipsuttelua, pusuja ja hellittelyä.
Mä komensin tänään ukot siivoamaan sotketun työskentelypöydän.
Oli mukavaa kuunnella kun mutsi haukkuu oppimishäiriöiset ja keskittymishäiriöiset pystyyn. Viimeksi haukkui puheliaat, pirteät ja iloiset ihmiset.
Rakkaudella M.K.K
Kyllähän sitä suuttuu kun ei edelleenkään ole suutelmaa saanut.Olet siis suuttunut?
Oletko pyytänyt?Kyllähän sitä suuttuu kun ei edelleenkään ole suutelmaa saanut.
SuuTelma. Kuulostaa ihan Uuno Turhapuron sanavarastolta.Kyllähän sitä suuttuu kun ei edelleenkään ole suutelmaa saanut.
Oli harkinnassa pitkästä aikaa, mutta totesin ettei täälläkannata lähteä iltaa viettämään. Saa korkeintaan *ittuilua osakseen.Eli niin sanotusti ykköset yllä iltasille.
Jep. Mistä tiesitTulitko just kotiin?
Arvelin.Jep. Mistä tiesit
Et niin.En löytänyt sinua koko päivänä varmasti.