Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

voitte poistaa minut listasta. kiitos seurasta ja avusta.. vähän perhehuolia niin saa jäädä tämä vauvan odotus myöhemmäksi..siis ei minun ja mieheni kanssa ole ongelmia mutta vanhemmillani on terveysongelmia.. onnea teille kaikille!! käyn välillä lukemassa miten teillä pyyhkii.. nea kiittää ja kumartaa :wave:
 
nea no voi surku.. voimia ja :hug: .. toivottavsti asiat pian järjestyy..

kylli ja käpynen kyl se on kuulkaas niin että jos aamulla testaan ni en kerkeä sitä tulla ilmottaa ennen töihin lähtöä.. joten tein on ootettava iltaan.. mutta kyl ne testit niin kutkuttais.. meinaa väkisin loppua hermot.. :headwall: en tiiä mitä teen.. käyttäiskö "huonomman" ja testais vai paremman vai ei ollenkaa..
 
kylli nii mäkin aattelin et tekisin aamulla.. mut sit mua taas pelottaa et se näyttää negaa ja sit vituttaa mennä töihin.. aargh ku en tiiä.. mut sit en voi tehä ennenku vkloppuna jos noin aattelen.. mistä muuten tietää mikä testi ois herkin? siis niissä on se hcg vai mikä hormoonilukema se onkaan.. oon vähän pölhö :/
 
Minä pirteänä nukuin päikkärit taas =) . Onnea plussanneille :heart: , :flower: ..Kauhia kun täälläkin jännäilen meidän kaikkien puolesta ;) ..lämpö37 astetta, ei tää ihan norm lämpö ole kun kierron alussa oli 35,8 :ashamed: ..

En tiedä, milloin uskallan/uskaltaisin testata, minun ovulaatio 25.8.-07 =)

En kyllä haluisi katsoa negaa :kieh: ..Kaikille pitelen nyt peukkuja ja varpaita pystyssä, varmaan töissä huomenna ihmettelevät.. =)

Ihmeen kauan niiden viljatestejen tulo kestää??

Heiippati! :wave: :heart:
 
Varovainen tuuletus täältä.. taidan saada kp:n 26 ohi.. huh huu ku jänskättää.. ei oo tullu kipuja enää iltapäivän jälkeen. tosin eilen ne pahimmat menkkamaiset kivut oli vasta myöhään illalla...
nyt taidan valmistautua iltatoimiin ja pakoa katsomaan. Kauniita unia, AAMUN TESTAAJILLE PLUSSAONNEA!! Öitä :wave:
 
pikkuveitikka papagenalla :flower: :heart:

En vielä ossaa sanoa, onko enemmän äitinsä vai isänsä näköinen =) , molempien parhaat piirteet ilmeisestikin :heart:

Ja oikein paljon plussausonnea aamun mahdollisille testaajille!!!


Kauniita unia kaikille ja vauvamasukkien kauniita unikuvia:heart: +++++++ :heart: :flower:

Heippa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylli-täti:
Hilipati kiitti, mä pidän peukkuja myös sulle! :heart: Eiks sulla oo mitään tuntemuksia...? Sullakin päivät pitkillä...
Kiitos! :heart: Noh, onhan mulla jotain tuntemuksiakin..mutta koitan olla niitä miettimättä ja olla elättelemättä toiveita. Oli viimeksi niin rankkaa...testejä en oo hommannut ja koitan olla hommaamattakin. Mutta toki olen testauspäivää hieman salaa miettinyt, ja varmaankin lauantaina se voisi olla ajankohtaista, tai sunnuntaina. Mutta ongelma on se kun on tulossa yövieraita lauantaina eikä viitsi niiden aikana alkaa testaileen......

weissille myös kiitokset peukutuksista, mielelläni liittyisin odottajiin jo. Mutta sulle kaikkea hyvää odotukseen!! :)

Monella tosiaan oireet kuulostaa erittäin lupaavalta. Varmaan monta plussaa on vielä tiedossa. Toki toivoisin itse kuuluvani vihdoin siihen joukkoon, mutta olen tietysti iloinen kaikista plussauutisista. Joten nyt testit laulamaan! =)

nea85:lle piti vielä voima :hug: antaa. Toivottavasti asiat selviää!

*muoks* papiksen vauva ihan selvästi hymyilee tuossa kuvassa! :heart: =)
 
Edelleenkin plussausonnea kaikille, kutka tänään testaavat :flower: :heart:

Aamu täällä aloitettu taas palellen.
Nukuin tosi huonosti yön :| ..Nyt kuitenkin olen pirteä ja pian saankin polkasta taas 14km töihin :D

Tulisipa ne testini jo tänään =)

Kaikille ihanaa keskiviikko päivää ja vielä paljon plussia toivottavasti tähän kevätvauveli pinoomme :heart: ++++++++++ :heart: .

Heippatiheissan, illalla palaan taas lukemaan, mukavia juttujanne! :flower:

=) , :wave:
 
Huomenet! Onpas täällä ollut taas aktiivista sakkia, kun tekstiä on tullut vaikka kuinka! Onnittelut vielä kaikille plussanneille, mahtava homma!
Itsellä ei mitään uutta, tätiä ei edelleenkään näy, täti jo yli 2 viikkoa kadoksissa. No, tästä kierrosta (niin mikäköhän kierto) ei taida tulla mitään, kun ei ole voinu edes pupuilla, kun pitkästä antibioottikuurista tuli riesaksi sitkeä hiiva :kieh: sapettaa toden teolla. No, nyt alkaa oleen valoa tunnelin päässä eli joskos sitä taas ryhtyis sänkyhommiin -niin, ja väkisin sain eilen aloitettua greippimehun juonnin (hyi s....li kun on pahaa..)
 
Keskiviikko 5.9.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

piksu....................kp. 6/29.........................yk. 4
Diarmuid..............kp. 11/30-35...................yk.3
Tinttara84............kp. 19/16-29...................yk. 54
Tähtisilmä79.........kp. 22/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 23/27-28...................yk. 3
Hilipati..................kp. 26/27-35...................yk. 5
Sydänkäpynen......kp. 26/30........................yk. 2
Suikale..................kp. 27/26-29..................yk. 4
mouku80..............kp. 31/23-40..................yk. 4
Kaa.......................kp. 31/28......................yk. 1
rina82...................kp. 31/??.......................yk. 28
wind.....................kp. 38/30-40..................yk. 2
gataa...................kp. 47/(24)31-39.............yk. 6
Bumba................kp. 61/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

Äityli -84...............kp. 3/31-40 ja ....................yk 13
sinuhe..................kp. 8/26-27..........................yk. 3
buffo....................kp. 10/30..............................yk. 9
Pixie.....................kp. 27/24...........................yk. 3
Caffee81...............kp. 27/28...........................yk. 6
äippä67.................kp. 27/28-32.....................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 28/36..........................yk. 16
balou....................kp. 29/19...........................yk. 1
miiskamuuska........kp. 29/28...........................yk. 1
Poni06..................kp. 43/28-39.......................yk. 2
Venla-05...............kp. 45/30............................yk. 2
Hilbert..................kp. 45/?...............................yk. 1
Äippä2006............kp. 48/28.............................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 17/34..............................yk. 3
Carla.....................kp. 22/25-28.......................yk. 3
aurinkoenergiaa.....kp. 24/28............................yk. 7
jane70..................kp. 57/28.............................yk. 1
khalawah..............kp. 65/28.............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

Päppä...................kp. 10/27-30.......................yk. 6
pikkumyy42..........kp. 25/28.........................yk. 2

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 20/??............................yk. 3


*Kuudetta kaipaavat*

amati...................kp. 16/23-26....................yk.1

*Hullut*

Diarmuid..............kp. 11/30-35.....................yk.3
Pixie.....................kp. 27/24........................yk. 3
mouku80..............kp. 31/23-40..................yk. 4


*Haamuilijat*


* Plussanneet *

iida83.............................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..........................................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva,
nipsuli, hannipupu..........................................................02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda.......................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.....................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri, Tinkatar..............................................04/08
Summer81,katrinainen, singa, weiss, äippä86................05/08
 
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Se siitä sitten. Ei tuu meille kevätvauvaa. Eilen illalla täti tuli..

Ei tässä voi oikein mitään. Nyt totaalisesti luovutan. Kuukausi kuukauden jälkeen mitä kummallisempia tuntoja, ja minä aina oletan et nythän se tärppää. Mä vedätän itteeni ihan sata nolla.

Plussaonnea kuitenkin teille! Ei tässä katkeraksi kannata ryhtyä. On se vielä meidänkin vuoro, jos ei omin keinoin niin mennään tohtorille. Ja kiitollinenhan tässä saa olla että kierto on niin säännöllinen.
Hyvää keskiviikkoa kaikille, ja Suikale toivottavasti sä oot saanu katsoa plussatulosta tänä aamuna. :heart:
 
kylli.....ihan tippa tuli linssiin... :hug: .....olen ihan sanaton...
Mutta tosiaan voimia,kyllä se teidän vuoro tulee vielä...usko pois...

).(....heti aamulla alkas päänsärky....mittasin lämmön ja oli nyt 37.03....jo niinku aamusta, onkohan mulla vaan flunssa??,,,,tänä aamuna nenä vähän tukossa..
 
Nyt on vaikea pidättää... Sain + Kaiken tämän ahdistuksen jälkeen oli kuitenkin toivoa. Tarrasukkia nyt pikkuiselle. Pitkä on matka vielä.
KYLLI-TÄDILLE :hug: :hug: :hug: Yhdyn samaan kuin SYDÄNKÄPYNEN, teidän vuoro tulee vielä.
 
Onnea Singa :flower:
Kylli-täti lämpimät halit, kyllä se siitä.

Täälläkin alkaa olemaan tärkeät pupuilu päivät tulossa.. kevyttä harjoittelua on ollut ilmassa, mut oikeesti h-hetki päivät pitäis olla pe-su koska viimesen clomin söin su iltana ja siitä 5-7 pv pitäis olla ovulaatio... Toivottavasti se onnais nyt heti, en ole ollenkaan varma syönkö enää toista kiertoa clomeja.
 
Voi Kylli-täti... Haleja! :hug:

Singalle onnea! :flower: :flower: :flower:

Täällä lämmöt on laskeneet ja kohdun napukkaa kokeillessa tuli vähän verta sormenpäähän. Kova ja kiinni se oli kylläkin vielä, mutta kyllä se pirun akka vaan aikoo karauttaa paikalle. Tekis mieli sanoa pari rumaa sanaa sille... Taidan pitää taukoa kuumeilussa taas ja tulla tonne kesävauvasta haaveilijoihin sitten kun tokenen tästä. Nähdään!

Testaajille plussaonnea! :heart:
 

Yhteistyössä