Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Hilipati: Testataan huomenaamulla yhdessä! Sulla ainaki on päiviä jo tarpeeks. En tiedä pystynkö odottaan pitempään. Ehkä enintään lauantaihin. Mua jännittää niin paljo, et tuntuu niinku kokonainen uimaseura treenais perhosuintia mun vatsassa! Nyt lähden videovuokraamoon. Hypin kohta seinille täällä jos ei oo mitään sijaistoimintoo tälle jännittämiselle... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja buffo:
Moikka,
Mahtuisiko vielä uusi mukaan porukkaan? Olen teitä lukenut mutta ei ole ennen ollut tunnuksia, joten nyt avasin ja ajattelin tulla mukaan kirjoittelemaan. Meillä on yksi lapsi, jota neljä vuotta yritettiin ja nyt toinen haaveissa. Yritystä ollut marraskuulta asti, mutta erityisesti nyt kesällä taas yrittänyt alkaa vähän tarkemmin ovista seuraan ym. sekä varasin ajan lääkäriin että josko päästäisiin hoitoihin taas. Mutta tietysti luomutärppikin olisi mukava yllätys ja vaavi ensi keväälle.
Tervetuloa joukkoomme! :hug:
Lisäsin tietosi, joten tarkistathan, että on oikein, kun näkyy välillä minulle sattuvan virheitä :ashamed: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
Dragon hui, kuulosti kamalalle :x eihän tiesti kaikille tulis tollasia ongelmia ku sulla.. mulla on kans vasen hiukka isompi ku oikee.. rintsikoita ihan pakko pitää aina melkein paitsi tiesti yöllä..
No, tulehdusarvojen nousu on yleisin ns. takapakki leikkauksen jälkeen, rintatulehdus.. Onnex mulla ei kuitenkaan tullut rintatulehdus.

Mutta nyt en ainakaan pysty imettämään..

 
Itsellä ei viel oo mitään tätioireita..
Eikä pahemmin raskausoireitakaan.. Mahassa joku puhaltelee ilmakuplia jotenkin.. Ja ihan kuin ois närästänytkin tänään. Mutta väsymys mulla on mieletön..
Tänä aamuna oli vaikia nousta ylös sängystä.. Mentii mökille.. Siellä rupesin pötköttelee aurinkoon selälleen, kuuntelee hands freen kautta musiikkia ja nukahdin! Ja nytten sit on todella voimaton olo..
Ja rinnatkin on kipeät ja pinkeät.
 
Kaa
Kyselijöille:

häät ovat lauantaina ja vieraita tulee noin 120. Eli ihan reippaankokoiset bileet! =) Olen koko päivän tulostellut, leikannut, liimannut... nyt pitäis lähteä treenaamaan häävalssia sulhon kanssa. Ei olla vielä keritty... B) Meikäläinen varmaan hiljentyy tältä viikonlopulta, joten

Oikein ihanaa ja onnekasta viikonloppua kaikille! Meikäläinen palaa naineena naisena... kjäh kjäh. :saint:
 
nyt on mentävä sänkyy kattoo telkkaa.. on nii väsyny ja krapulainen olo siinä mielessä et se ois jo menossa ohi.. ois niinku krapulapäivän ilta.. ja on vähä huono oloki.. kaikkea se mielikuvitus tekee.. sitä se kuitenki on..
 
suikale mulla on kans sellainen krapulaolo. Päähän on jomotellut kans silleen painostavasti puolesta päivästä asti. Aurinkoon ei oo tehny mieli. Uinti äsken hieman helpotti, mut vieläkin juilii. väsy päivä kaikenkaikkiaan, otin jopa päikkärit pitkästä aikaa, ja taas vois mennä jo nukkuu. Aamulla testaan... jos ei menkat ala.
 
Kaalle aivan ihanaa hääpäivää :flower:

Haamuilijoille :heart:

Tädin yllättäneille :hug:

).(pitihän tuo LA käydä kattomassa ja 30.huhtikuuta olis. Menis ton esikoisen kans aika tasoihin. Sillä oli la 23.4 mut sehän synty jo 20.1.

Nyt alkanu vatsaa juilimaan niinkuin menkat ois tulossa. Voisko olla jo kiinnittymiskipuja? Jos ovis oli maanantaina? :whistle:
 

Yhteistyössä