Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Ellen mitäs miehesi toi sulle?

Äippä67 eiköhän se pikkukakkonen ole teillekin vielä tulossa. Don't give up! Mullakin menossa jo yk 5...

Vielä ei oo menkkaoireita...Odottavan aika on todellakin piiiiiiiiiiiiiiiiitkä.....
 
ellen83, tosi söpö idea, tuo pitää pistää korvan taakse...hih...noh tämä on kyllä raskasta kun ei tiedä onko raskaana...hmm...mulla kanss yks testi laatikossa...mutta ei vielä.

Onko muilla yleensä valkovuotoa ennen menkkojen alkamista????...niinku oviksen ja menkkojen välis...
 
Sain yhdeksän ruusua, viisi punaista ja neljä valkoista, yhden jokaiselle kuulle. Oli se ukko kyllä ihan liikuttunut kun halaili vaan ja silitteli masua!
Täytyy nyt vielä odottaa sitä vahvaa plussaa kun äsken tein apteekin omalla testillä niin sain siihenkin vaan haamun.

Kiitos vielä kerran ja plussa tuulia myös muillekin (puhallan täältä oikein kovaa)
 
Moikka,
Mahtuisiko vielä uusi mukaan porukkaan? Olen teitä lukenut mutta ei ole ennen ollut tunnuksia, joten nyt avasin ja ajattelin tulla mukaan kirjoittelemaan. Meillä on yksi lapsi, jota neljä vuotta yritettiin ja nyt toinen haaveissa. Yritystä ollut marraskuulta asti, mutta erityisesti nyt kesällä taas yrittänyt alkaa vähän tarkemmin ovista seuraan ym. sekä varasin ajan lääkäriin että josko päästäisiin hoitoihin taas. Mutta tietysti luomutärppikin olisi mukava yllätys ja vaavi ensi keväälle.
 
Moikkis ja paljon onnea plussanneille! :heart: :heart: :heart: :heart:

Mulla polttelee neljä raskaustestiä kaapissa. Mitä ootte mieltä, onko mitään järkeä testata vielä huomenna? Kp mulla on vasta 23/32, mutta viime kierto oli 24 päivää ja aattelin, että josko tääki olis ollu. Emmää mikään kärsimätön oo mutta... :D

Mulla on ihan sellanen olo et olisin raskaana. Rinnat tuntuu omituisilta ja mä haistan ihan kaiken. Ei mulla viime kuussa ollu tällasta oloa. Ja olo on täydellisen hyvä, just sellanen ku esikoista oottaessa. Illallaki käperryin peiton alle ja kieriskelin vaan siinä mielihyvän tunteessani. Ihan niinku en olis yksin tässä kropassa. Tuun kyllä tosi korkeelta ja kovaa alas jos tää ei oo sitä... :headwall:
Mutta, toisaalta kun mietin edellistä raskautta niin tiesin sillonkin ihan samanlailla... Toivotaan...

Ihana idea Ellenillä! Tahtoo kans keksiä miehelle pian jotain tollasta!
Voih, ja ihanan vastalahjankin sait! :heart:
 
äippä67 ei saa luovuttaa! Meilläkin neiti on jo 4,5-v. mutta kuten aikaisemmin sanoin, ollaan n. puolitoista vuotta oltu sitä mieltä, että vauva saa tulla jos on tullakseen. Ja vaikka tjotattu onkin, niin jotenkin sitä aina on ollut menkkojen aikaan pettynyt... :( Olisko sitten mitään vaikutusta tai täyttä yhteensattumaa, että tässä kierrossa ajattelin ihan piruuttani ottaa punaviinilasillisen aina iltasella. Luin jostain, että se auttais alkiota kiinnittymään, kun kohdun verenkierto punkun ansioista kiihtyy. Nyt kyllä näyttäis siltä, että tämä kikka tehosi :D. Tosin oltiin kyllä ovisaikaan melko ahkeria peitonheiluttajia myös :LOL: .

Ja kiitoksia vielä kaikista uusista onnitteluista! Odottajien puolella tavataan, sellaiset plussa puhurit tänne puhaltelen! =)
 
Kiitos suikaleelle, Juu voisi minut tosiaan lisätä listaankin. yk olisi varmaan 9 ja kp:t 15/30, eli ovis juuri näinä päivinä.
Niin, ja kovasti onnitteluja jo plussanneille, ihana aina lukea hyviä uutisia.
 
buffo unohdin että haaveiletteko ekasta vai monennestako vauvasta?

mä söin eilen hulluna kiivejä, ainaki 6 peräkkäi.. ilmeisesti pientä allergiaa niihin ku tuntu et kieli palaa :D ja taas sattuu mahaan ihan ku täti tulis :(
 
Kiitos Jopa73 kannustuksesta. Se on vain niin kamala pettymys kun menkat aina vaan alkaa. Pitänee tässä yrittää juoda sitä greippimehua ja ehkä vielä punaviiniäkin. Tosin tätiä ei vielä näy mutta eiköhän se taas jostain kulman takaa kurvaa :( tervetuloa minunkin puolesta buffo
 
Tervetuloa buffo! Kyllähän tänne mahtuu, kun taas on kaksi uutta plussaakin tullut. Itsekkin kovasti koitan päästä tästä pinosta pois, kukapa ei.. :whistle:

Kaa, onkos teille isot häät tulossa? Meillä oli kuukausi sitten vuosipäivä, eka vuosi tuli täyteen. Oli se ihana päivä! :heart:

Vilinäiti voimia! :hug: :hug:

Pixie itse ehkä odottaisin vielä testaamisen kanssa, kun päivät on niin vähissä vielä. Mutta ymmärrän hyvin että testit polttelee! Mulle taas on tullut sellainen, etten uskalla testata, kun nyt on niin ihana olo, että olisin raskaana. Ja sitten kun nega paukahtaa, niin se tuntuu niin pahalta. Huijaan itseäni??

Kertokaa mulle muuten, että voiko närästys olla alkuraskauden oire? Mua on närästänyt jo monena iltana, eikä ennen oo ollut tällaista. Tosi inhottavaa..

 
hilipati oon ainaki kuullu että se ois oire.. toivotaan :D hauskaa kun nii monella jännät päivät ni koko ajan joku kyselee et onko oire tai jotai.. hauskaa, niin sitä pitääkin :D itse koko ajan selittäässä et oisko, oisko..
 
Vilinäitille :hug: :'( Ei löydy sanoja..

Buffo tervetuloa mukaan!

Täällä ei tulekaan mitään vuotoa.. outoa.. :D kerran tuli vessassa käydessä paperiin melko kirkasta, seassa todella vaaleanpunertavaa limaa. Sit ei mitään. Toivo tärähti kattoon ihan salamana!!!!

Hilipati :D Mun kaveria närästi koko raskausajan!!! Voip olla hyvä homma ;) se vaan ei pidemmän päälle oo mukavaa :/
 
Hilipati: Mä oon sit taas sellasta sorttia etten anna toivolle kauheesti arvoa. Otan mielummin totuuden, on se millanen vaan ja meen sitte eteenpäin. Mutta joo, pitäshän tota odottaa vielä. Kierto on vaan heitelly ja viimeks oli 24 päivää joka olis täynnä huomenna. Senhän takia tässä ollaan taas kuumilla hiilillä... Kärsivällisyys ei oo parhaita puoliani... :D

Ja mun makuaistin on valloittanut niin vahva metallin maku, että meinaan tulla hulluksi sen kanssa! Voiko tällaista kuvitella? Juu, vauvakuumeessa voi... Mutta en ees tiennyt, että sellanenkin raskausoire voi olla. Esikoisesta ei ollu. Kävin äsken tosta raskausoireketjusta kyselemässä ja sieltä sain tietää.
Närästys voi muuten olla kans alkuraskauden oire. Yleisempää se on kai loppuraskaudessa, mutta mulla oli alkuraskaudessa tosi paha esikoista varrotessa. Helpottu onneks viikon 12 jälkeen. Siihen asti laskin röyhtäileväni varmasti yli 200 kertaa päivässä. Viehättävää :D
 
Pixie sä olet kyllä järkevä! Mä nyt vaan tässä kierrossa tunnun pelkäävän totuutta ihan hirveesti. Aikasemmin oonkin testannut herkemmin...Ai sulla on oikein omakohtaista kokemusta alkuraskauden närästyksestä! Ehkä mun sitten pitäi testata, en vaan oikein tiedä millon se tapahtuu, kun joka päivä on jotain ohjelmaa..pelkään et menee pasmat sekasin, tulos kuin tulos. :ashamed:
 
¤merkkaus¤

Pikaisesti tulin lukaisemaan taas mitä yhdessä päivässä onkaan tapahtunut!! :eek: ONNEA PLUSSANNEILLE/HAAMUILIJOILLE! :flower: Ihana tuo Ellenin temppu + miehen reaktio :heart:

Hilipati samoissa mietteissä minäkin. Ihanaa on kuvitella olevansa raskaana, ihana tunne että asia näin olisi :heart: Viime kierroista kun ei ole ollut oireen oiretta ennen oletettua tädin vierailua, ja tätikin on paukahtanut kunnolla kylään suurten äkkinäisten menkkajomotusten kera. (Tai etten ihan valehtele, kyllä pieni jomottelu on edeltänyt tuota vierailua) Niin nyt tästä kierrostahan on jo vaikka mitä oiretta (tai sitten harhaluuloisuutta :LOL: )

Tarkoitus oli odotella sunnuntaille tuleeko se täti vai ei. Saa nähdä jaksaako odotella niin kauan :whistle: Yksi nega jo takana kp 32/31-34, joten kivalta ei tuntuisi nyt romuttaa tätä pilvilinnaa :saint:

Nyt loukkasin selkäni äsken pahvin palasta lattialta nostaessa, että pakko pistää maaten hetkeksi. Myöhemmin palailen ihmettelemään mitä tällä kertaa missasin tällä pikalukemisella :D
 

Yhteistyössä