Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Alkuperäinen kirjoittaja balou:
Moikka!

Jännät paikat on monella testien suhteen! Kunpa itsekin pääsisi jo testaamaan.. mutta täti tuli nyt kylään just.. ja tosiaan vasta päätöskin tästä vauvasta tehtiin, joten voi viedä kauankin..

RedDragon: Jos ehdit jossain välissä päivittää mulle tiedot, niin nää olis nyt sitten viimeisen kierron perusteella:

balou....................kp. 1/19...................................yk. ?

Plussatuulia vaan kaikille testaajille! Itsellä kaapissa odottelee yksi testi.. ostin vuosi sitten kolme testiä varmuuden vuoksi, kaksi tein ja olivat molemmat niin selkeitä plussia (ja niin pirun kalliita!!) että päätin säästää sen kolmannen seuraavaa testikertaa varten ;)
Tietosi päivitin. Laitoin yrityskerta 1?

 
Weiss iso lohdutus :hug:

Kiitos Kylli-täti plussatoivotuksista :flower: Samoja plussa-ajatuksia sinnekin päin :heart:

:heart: -käpynen samanlaisin ajatuksin ja tuntemuksin minäkin täällä jännäillen.

Hilipati toivotaan että tosiaan tuhruttelu tällä kertaa olisi hyvä merkki ;)

Äsken pääsin töistä kotiin, ja helpotus suuri kun ei tätiä vieläkään näy. Valitettavasti muistan, että ennen pillereitä kierrot sahasivat 31-40 välillä, ja tässä nyt viime aikoina tasaiseen tahtiin ollaan päivällä saatu venytettyä kiertoa joka kerta. Eli suurella jännityksellä huomista odotellen...

Ja kun tässä olen tuota ällötysoloa manaillut useamman kerran, niin eikö se sitten tänään loppunut kuin seinään. :eek: Tilalle tuli pientä huimausta. Muu oireisto onkin sitten hämärää; valkov. oli aiemmin runsasta, nyt niukentunut jnkn verran. Kn melko samanlainen kuin ennenkin, alavatsaa kertaalleen juili tänään, muuten ei mitään menkkatuntemuksia olekaan aamun jälkeen ollut, tai perusturvonnut olo on, kuten yleensä ennen menkkoja.

Ota tästä nyt selvää sitten :eek:

No kaipa se lähipäivinä selkenee, tätiä nyt toistaiseksi pessimistisesti odotellaan saapuvaksi. Mutta silti toisaalta kovasti tsempataan, ettei tätiä päästettäisi kylään! Laittakaahan muutkin lappu luukulle tädin karkoittamiseksi :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilipati:
Red Dragon älä sinäkään nyt vielä toivosta luovu!!
*muoks* heti tämän kirjoituksen jälkeen kävin vessassa, ja kas, pientä tuhrua taas napukkaa tutkiessa...ei paranis ikinä nuolasta ennen ku tipahtaa! :ashamed:

- Elähän nyt liian ahkeraan tutki ;). Ettei se vain siitä johdu! Otat nyt rennosti.. Ja yrität pitää mielen poissa olla-ei olla -tilanteesta! Plussatuulia! :whistle:

- Yritän Olla luopumatta.. Mutta huomen aamulla, kun herään, niin silloin on täti kylässä.. Mutta ihmetyttääkin tää oireettomuus.. Varsinkin, kun ei pahemmin oo niitä raskausoireitakaan.. Jos ei oteta tämän aamun pyöräilytuntemuksia.. Ja rinnat on jotenkin aran tuntuiset.. Ei itse nänni alueet (luultavasti ihan leikkauksen takia, ku nänneihin ei pitäisi tunto palata).. Ja nälkä on aina silloin tällöin mieletön.
Mutta yritän jaksaa odottaa testin tekoa siis ens viikkoon, jos ei täti tule..
 
Hmmmh... en nyt ihan ymmärrä... Olen tänään pariinkin otteeseen laitattanut tänne viestiä, mutten näe niitä täällä kyllä missään :kieh:
venla-05 ollaan aikalailla samoilla päivillä. Eikö olekin turhauttavaa odotella vielä pari viikkoa tätia... Itse olen kyllä 100 % varma tädin tulosta :(
 
Mullakin viestit hävinny pariin otteeseen. Todella turhauttavaa odotella noita tätipäiviä. Ei jaksais millään. Mulla kyllä kivat kutinat, jotta tätiä ei tuliskaan. Ei oo ainakaan yrityksen puutetta jos tulee. Jätä siekin noi tädin kutsumiset pois :heart: :heart:
 
Tässä olen pikku hiljaa lähdössä nukkumatin luokse.. Kävin äsken suihkussa ja pakkohan se kn oli tunnustella :ashamed: .. Se oli melkein takana, pehmeä ja vähän auki.. Missä se täti viipyy :headwall: ??
Minulla ei nämä päivät ole heitelleet ennen. Helkutin kierukka, ku sotkit kaiken :headwall: .

Ja minä, kun luulin, että me ahkerasti ollaan rakasteltu tässä kierrossa..
Mutta eikun vain enemmän seuraavassa kierrossa.. Kun vain nyt se täti tulisi. Tämä odottelu on siis ihan hirveää!

Mutta kaikille Paljon Plussatuulia! :whistle:
 
Saas nähdä, tuleeko perille..
Toivoisin tietty, ettei täti vierailis, kun pupuiltukin ollaan joka päivä, paitsi tietty tuo viikonloppu, minkä isäntä oli ralleissa. Ja tuntemukset kyllä vahvat, että ovis oli juuri silloin :/
Noo, esikoista tehtiin se 8 kk, joten olen kyllä taasen asennoitunut niin, että hiljaa hyvä tulee ;)
Nyt täytyy varmaan mennä maate, että aamulla jaksaa pojan kanssa hammaslääkäriin ja siitä töihin..
 
Torstai 9.8.2007


*Esikoisesta haaveilevat *

nea85..................kp. 1/28.............................yk. 3
mouku80.............kp. 4/24-41.........................yk. 4
Kaa......................kp. 4/28..............................yk. 1
wind.....................kp. 11/30-40......................yk. 2
Tinkatar................kp. 13/28...........................yk. 1
piksu....................kp. 16/28-29......................yk. 3
juuri.....................kp. 17/28-30......................yk. 3
Tinttara84............kp. 18/16-29......................yk. 53
gataa...................kp. 20/(24)31-39...............yk. 6
Suikale................kp. 26/29............................yk. 3
Kylli-täti...............kp. 26/25-29.......................yk. 5
Diarmuid..............kp. 26/35-40.......................yk.2
Sydänkäpynen......kp. 28/24-28.....................yk. 1
Hilipati.................kp. 30/27-35.......................yk. 4
Tähtisilmä79.........kp. 30/31-33......................yk. 6
Bumba.................kp. 34/31-34 ......................yk. 3
katrinainen...........kp. 34/28-31......................yk. 1


* Toista toivovat *

Vilinäiti.................kp. 1/36................................yk. 16
balou...................kp. 2/19................................yk. 1
weiss...................kp. 2/27-30...........................yk. 3
Summer81...........kp. 7/28................................yk. 3
Äityli -84..............kp. 9/31-40...........................yk. 12
buffo....................kp. 15/30..............................yk. 9
Poni06.................kp. 16/28-39.........................yk. 2
Hilbert.................kp. 18/?.................................yk. 1
Venla-05.............kp. 17/30...............................yk. 2
Äippä2006..........kp. 21/28...............................yk. 1
Pixie....................kp. 23/32..............................yk. 2
Caffee81.............kp. 28/26-28.........................yk. 5
äippä67...............kp. 29/28-32.........................yk. 7
sinuhe.................kp. 33/21-31.........................yk. 1
Heikko-Peikko......kp. 34/35 (35-45).................yk. 2


* Kolmatta kaipailevat *

Carla.....................kp. 22/25-28.........................yk. 2
Red Dragon...........kp. 23/21..............................yk. 2
aurinkoenergiaa....kp. 23/28..............................yk. 6
jane70..................kp. 30/28...............................yk. 1
khalawah..............kp. 38/28..............................yk. 1


* Neljättä toivovat *

äiti-1966...............kp. 8/26-30............................yk. 6
Päppä...................kp. 9/26-30............................yk. 5
pikkumyy42..........kp. 24/28-30...........................yk. 1


* Haamuilijat *

Ellen83 (kp. 26/26, yk.4)
Jopa73 (kp. 32/?, yk 2)


* Plussanneet *

iida83.....................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..................................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu....02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma,
Nenya.....................................................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi, siksakki,
pipar.......................................................................................04/08
 
onpa täällä ollu paniikkia illalla....red dragon, ota nyt ihan rauhassa, äläkä koko ajan tarkistele sitä kn:ää...kyllä menkat sieltä tulee ku lakkaat stressaamast...

Täällä ainaki nyt aamulla sateli vettä...hihii...ihanan vilee ilma!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
onpa täällä ollu paniikkia illalla....red dragon, ota nyt ihan rauhassa, äläkä koko ajan tarkistele sitä kn:ää...kyllä menkat sieltä tulee ku lakkaat stressaamast...

Täällä ainaki nyt aamulla sateli vettä...hihii...ihanan vilee ilma!!!!

Huomenta! Enhän mie nyt stressaa.. Jospa ne nyt alkais, ni pääsis sitten yrittää uudelleen..

Toivottavasti vesisade ei yllä tänne asti.. Pyörällä lähdössä töihin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylli-täti:
Hilipati ollaanpas nyt siellä ihan rauhallisena :attn: eikös se tuhruttelu oo joskus hyväkin merkki. Ei se täti sieltä tuu, mie oon sanonu sille et nyt on sen loma!
Yritetään!! Ja on toi tuhru erilaista mitä aikaisemmissa kierroissa, joten..mutta miten ihmeessä saan ajatukset pois olla-eikö olla-tilanteesta!!?? Neivoja vastaanotetaan... =)

Millos Bumba meinasit testailla? Mä varmaan tonne lauantaille jätän jos vielä aihetta on..

Täällä on taas tulossa ihana päivä! :heart: Rakastan aurinkoa ja lämpöä B)

 
Mä sain äsken sillä clearbluella haamun! On tosi sekavat tunteet siis onnellinen olen mutta kun en osaa vielä niin iloita kun ajattelin varmistaa vielä jollain toisella testillä! Pahaolo oli heti taas kun heräsin, siksi uskalsinkin testata. Eli se mun aikainen tiputtelu oli raskauden merkki....
 
Kaa
Ellenille isosti onnea, toivotaan että se siitä vahvistuu! Mutta aika varmalta tuo kuulostaa.

Itse olen täällä stressissä. Häät ovat lauantaina ja tuntuu, etten ole mitään saanut tehtyä! Ei ihme että täti mietti pri päivää kylään tuloa, meikäläinen on ihan maha kuralla koko ajan... stressistä. Enää kaksi yötä ja sitten nähdään mitä on unohtunut. :headwall:
 
kiitos kaikille onnitteluista! Mä yritin vähän nukkua vielä mut eihän se uni tule... Onko mitään kivoja ideoita miten kertoisin miehelle kun se on töissä enkä viitsi soittaa tai laittaa viestiä???

Kaa Onnea häiden johdosta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellen83:
Mä sain äsken sillä clearbluella haamun! On tosi sekavat tunteet siis onnellinen olen mutta kun en osaa vielä niin iloita kun ajattelin varmistaa vielä jollain toisella testillä! Pahaolo oli heti taas kun heräsin, siksi uskalsinkin testata. Eli se mun aikainen tiputtelu oli raskauden merkki....
Ihana uutinen heti aamuun! Paljon Onnea Sinulle! :hug:
Siirsin sinut haamuilijoihin.
 
varsinaista haipakkaa ollut koko kesä! Olen tainnut joskus kesäkuussa kirjoitella tänne viimeksi, enkä ihan hirveästi ole edes ehtinyt lukea juttujanne. Mutta, huomasin, että vielä sinnikkäästi olen ollut päivityksissä mukana (kiitos =) ), tosin toista kiertoa jo mennään ja kp on 32. Arvatkaa mitä? Tänään testasin haamun! Esikoisen kanssa oli sama juttu, mutta tukevasti oltiin raskaana. =)

Meinasin jo viime viikolla heittää pyyhkeen kehiin, kun torstaina tuli ruskeaa tuhrua pyyhkiessä ja perjantaiaamuna pupuilun jälkeen tuli vähän tummaa verta (taas vain pyyhkiessä). Tuhru kuitenkin loppui jo lauantaina ja sen jälkeen ei ole tullut muuta kuin hieman valkkaria. Mulla on aina menkat alkaneet tuhruttamalla, joten en hirveesti odottanut olevani raskaana. Varsinkin, kun muuten olo on lähes täysin oireeton (normaalia menkkajuilimista lukuun ottamatta). Edes rinnat eivät ole kipeät. Jano tosin on, ja vessassa saa laukata, mutta muuten en olisi kyllä laittanut rahojani likoon raskauden puolesta tässä kierrossa. Mies kyllä huomautti aikaisemmin, että oot jotenkin turvonnu (tosi kaunista :LOL: ) ja voisitkohan olla raskaana. En ottanut kuuleviin korviini...

Mutta, mut voi siis siirtää ainakin haamuilijoihin. Teen uuden testin parin päivän päästä, ihan vaan varmuuden vuoksi =) .

Plussatuulia kaikille lähiaikoina testaaville!
 
Jopa73: Paljon Onnea! :hug:
Toinen iloinen uutinen jo!
Sinut on siirretty haamuilijoihin.

Kyllä on mies hienosti sanonut :LOL: . Minä kyllä oon kans turvonnut.. Onnex ukko siitä ei oo huomauttanu mitään.. Mutta mulla johtuu siitä, että täti on tulossa kylään..
 
Dragon anteeksi henk.koht. utelu mut oot käyny rintaleikkauksessa? pienennys vai suurennus? itelläni on xxxl rinnat ja ne ei oo kovin kivat ku aina niskat kipeet :kieh: iin ni aattelin vaan et oliko millanen kokemus? oon ite pienennystä miettiny..

Ellen ja Jopa suuresti onnea ja tarrasukkia.. :heart: :flower:

työpaikka vaikutti kivalta.. maanantaina 8 töihin sitten..

d.b mä taidan vaan odotella tätiä saapuvaksi.. ei mitään kummempaa oloa siitä ole mut.. alavatsaan sattuu menkkamaisesti aina välillä.. ihan ihan alas häpyluun luokse ja vasemmalle.. pieni kateus iski plussa uutisista mikä ei ihme varmaa tällä palstalla ole mut onnellinen silti heidän puolesta.. kunpa minäkin vielä (eli mulle raskaus nyt ja heti, enhän mä jaksa oottaa :D )..
 
Huomenta!
Ja onnea ellenille ja Jopalle!!!

).(: edelleen ihme oireita..eilen sain juosta vessassa varmaan 50krtaa...järkkyä, koko ajan pissitti.
No tänä aamuna heräsin niin vihloi mahaa niin kovasti etten lämmennyt edes miehen lähentely-yrityksille... :(
Ja sitten lähin hierojalle, ja sen jälkeen on ollu menkkamaista juilintaa alamasulla :'( :'( :(
Mä en ala....jos se täti kurvaa paikalle! :(
mie alan lakkoon.... :(
kyllä luulen että varmaan tänään tulee jo...vaikka en halluis :/
 
Kiitos onnitteluista Red Dragon! Ja kiitokset myös päivityksestä.

Näyttää noi hymiöt menevän vähän miten sattuu, kun ei ollut tarkoitus vinkata silmää tuolla tuhrutuksen kohdalla...

Joo, mun mies on suorapuheinen ja kaunistelematon. :LOL: Toisaalta oon asennoitunut niin, että parempi näin, niin pysyy edes jonkinlaisessa kuosissa ;) Tehtiin jo naimisiin mennessä päätös, että molemmat huomauttavat, jos toinen tai molemmat alkaa liikaa turvota. Tämä ei ole siis turhamaisuutta, vaan ihan terveydenkin kannalta tehty päätös. On vähän ikäviä esimerkkejä molempien suvussa...diabetestä ja verenpainetautia.

Koittakaahan pitää tädit loitolla ja testailla positiivisia! =)
 

Yhteistyössä