Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
.. mulla nyt taas juilii vatsaa.. aina ku käyn vessas ni pitää tarkastaa ettei se täti vaan oo tullu.. jotenki ois sellane olo et ois tärpänny mut mut :/
suikale mulla ihan samanlainen olo! Monta kertaa tänään jo ollut varma, että nyt alkoi vuoto, mutta sitten ollutkin valkkaria vaan. Ja aina paniikissa vessaan tarkastamaan tilannetta. Mullakin edelleen on hiukan tärppiolo, mutta silti oon ihan varma ettei vois käydä niin hyvä tuuri, että tärppäisi. Niin ne ajatukset vaan on ristiriitaisia.

weiss, älä vielä vaivu epätoivoon! Eikös lämpöjen pitäisi laskea heti kun täti kurvaa paikalle, eli onkohan sittenkään tätivuotoa? :hug:

Mulla myös aamulämpö reilun asteen korkeempi, mitä päivällä ja illalla. Mitä lie tarkoittaa, en oo sitä paljookaan seurannut...
 
weiss älä vielä luovuta.. kyllä se siitä.. jospa se täti ei tulis kunnolla.. kokeile manata se pois.. tiedän kyl miltä susta tuntuu :hug: mä varmaan tuun kohta perässä..

hilipati juu aina välillä tuntuu et nyt ne alko ja sit se onki valkovuotoo.. ihan uskomaton määrä näköjää.. välillä tosiaa tärppiolo ja sit tuntuu ettei voi oikeesti olla nii hyvä tuuri.. mulla on nii huonoa tuuria ollu elämässä et huh huh.. leikeltykin useaan kertaan näinkin lyhyen iän aikaan.. ja se endo ja hulluja miehiäkin on ollu.. nyt ku ois hyvä mies ja kaikkee ni haluis niin sen vauvanki jo tulevan..

pöytä maalattu.. ekaan kertaan tai on siinä jatko osa vielä maalaamatta.. nyt kultsi menee hakee mulle kylmää limsaa, oon sen ansainnut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
hilipati juu aina välillä tuntuu et nyt ne alko ja sit se onki valkovuotoo.. ihan uskomaton määrä näköjää.. välillä tosiaa tärppiolo ja sit tuntuu ettei voi oikeesti olla nii hyvä tuuri.. mulla on nii huonoa tuuria ollu elämässä et huh huh.. leikeltykin useaan kertaan näinkin lyhyen iän aikaan.. ja se endo ja hulluja miehiäkin on ollu.. nyt ku ois hyvä mies ja kaikkee ni haluis niin sen vauvanki jo tulevan..
Onpa kurjaa kuulla, että on ollut huonoa tuuria! Onneksi nyt olet löytänyt hyvän miehen rinnallesi! :heart: Ja lisäksi kaukohalit vielä, kyllä se onni vielä kääntyy :hug:
 
tervepä terve :wave: eipä oo paljon tullu kirjoteltuu tänne nyt, kun päätin, että tän kierron otan rauhallisemmin. Paljon saa aina lukea, kun koneelle tulee. Ahkeria olette :heart:

Monella on jännät päivät käsillä. Toivotaan kaikille plussia =)

Itse saa jännäillä vielä pari viikkoa. Pupuiltu on kovasti ja ovis ilmeisesti ohi eilen. Joka päivä ollaan nyt alkuviikko peittoja heiluteltu ja alkukierto joka toinen päivä ( mies nauttii olostaan, enkä minäkään valita) :LOL:

Oliskohan tänään vielä aihetta varmistella, jos ovis oli eilen tai toissapäivänä?

Jotkut toivoi kesän jo olevan ohi, mutta :wave: rakastan kuumia ilmoja ;)
 
Tänään käytiin mökillä.. Ukko kävi hakee mut kotoa, ku olin päässy töistä, ni sinne.. Siel oli myö anoppi, miehen täti ja isomummo..

Anoppi ja mummo rupesvat, että ei tuo oo oikein, ettemme anna joka kerta, ku ollaan esim. kahvilla, niin esim. pullasta palaa.

Meillä on tarkoituksena edes muutaman kerran käyttää meidän neitiä näyttelyssä.. Ja on tullut kommenttia siitä, että on vähän tukevassa kunnossa.. Ei ihteni mielestä.. Mutta välipaloja ei pahemmin saa.. Ja pentujakin ollaan aateltu. Ni anoppi pamautti: " ette työ oo tainnu nellystä muuta ajatella kuin pentukonetta"

Silloin minä räjähdin ja sanoin, että anna jo pikku hiljaa olla. Minä en joka kerta halua kuulla samasta asiasta, kun nelly on mukana täällä. Me emme ole nellystä mitää pentukonetta tekemässä. Vaan se on meidän perheen lemmikki. Ja jokainen kasvattaa koiransa omalla tavallaan. Joten asiasta en enää halua helvetti kuulla ollenkaan" :LOL: :LOL:

Kyllä näköjään napsahti.. Ja paloi käämit..

En mie ainakaan toivo, että kesä olisi jo ohi! Minäkin rakastan kuumia ilmoja. Harmi vain,ku joutuu olee töissä.

Missä se minun täti viipyy.. Testi on ostettu ens viikolle valmiix.. Jospa se ei tulis siihen mennessä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja weiss:
:'( :'( :'( Taitaa täti kolkutella jo ovia.. Tänään on tullu jo vähän veristä vuotoa, että huomenissa vasta kunnolla sitten alkaa.. Lämmöt on viä kohollaan, mutta kai nekin vielä tänään sit romahtaa :'( , mie en kestä tätä enää!!!
:hug: :hug: Voi hitsi.. Jospa se siitä pikku hiljaa.. Viimeistään ens kierrolla, jos se täti nyt on kylässä..
 
Ihan hyvä Red Dragon, että suutahdit mökillä. On todella rasittavaa, jos joku alkaa puuttua omaan elämään ja elämäntyyliin. Ei taida anoppi ja kumppanit tietää näyttelykoirista mitään? kuulostaa ainakin siltä :p

Älähän sitä tätiä kaipaile. Ei se sieltä tuu =)
 
weiss
:'( :'( Miulle saa siis päivitellä tänään kp1/27-30 ja yk3.. :ashamed:
:whistle: :whistle: Puhkun ja puhallan plussia teitille muille!!! Ens kierrosta sitten, nyt koitan ottaa rauhallisesi ja olla toivomatta liikoja (ku vaa ossais). Red Dragon ja Suikale syömmestäni :heart: teille plussaa toivon! Ja kaikille muille! Taian mennä pikkuisen viereen nukkumaan ja haaveilemaan, melkein itku pääs, kun hää rakensi legoilla ja sano, että jos meitille vois tulla oikee vauva, kun mie rakensin tän sille.. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Ihan hyvä Red Dragon, että suutahdit mökillä. On todella rasittavaa, jos joku alkaa puuttua omaan elämään ja elämäntyyliin. Ei taida anoppi ja kumppanit tietää näyttelykoirista mitään? kuulostaa ainakin siltä :p

Älähän sitä tätiä kaipaile. Ei se sieltä tuu =)
Anopilla oli kanssa pk collie.. Jota syötti aina, kun viereen tuli ja ite söi jotain.. Ja yrittää, että meidänkin koiruliini sais.. Kyllähän toiselle kelpais..
Mutta en tykkää yhtään siitä: "Saanhan minä antaa.. Miksen Saa? kyllä minä omalle koiralle annoin aina".. Joka helvetin kerta sama juttu.. Minkä takia se ei voi kerralla mennä läpi.. Jospa se nytten meni. Tais vähän ottaa siitä nokkiinsa, mutta ottakoon.

Toinen oli sitten se, kun anoppi on koko ajan puuttumassa poikansa syömisiin. Ku ukolla on 2. asteen diabetes, jossa arvot on olleet hyviä. Ja viime kerralla ku oli kokeet, ni ei ollut ees ns itse tautia.. "Et sinä sitä saa syödä, ku sulla on diabetes" "mitä sinä nyt tuota syöt" "sun pitäis liikkua enemmän" Ja nytten anopilla itsellään oli ollut kaikki kokeet.. On mitattu rasva-arvot ja sokeriarvot.. Ja sokeri ollut 6,5 ja rasva-arvot olleet koholla.. Joten lääkäri sano, että on niin lähellä diabetes, että hän laittaa papereihin, että tarkkailuun.. Puolen vuoden päästä uudelleen.. Ei pysty toinen enää naputtaa ukolle..


 
Alkuperäinen kirjoittaja weiss:
:'( :'( Miulle saa siis päivitellä tänään kp1/27-30 ja yk3.. :ashamed:
:whistle: :whistle: Puhkun ja puhallan plussia teitille muille!!! Ens kierrosta sitten, nyt koitan ottaa rauhallisesi ja olla toivomatta liikoja (ku vaa ossais). Red Dragon ja Suikale syömmestäni :heart: teille plussaa toivon! Ja kaikille muille! Taian mennä pikkuisen viereen nukkumaan ja haaveilemaan, melkein itku pääs, kun hää rakensi legoilla ja sano, että jos meitille vois tulla oikee vauva, kun mie rakensin tän sille.. :'(
Kiitos kannustuksesta! :hug:
Päivitin sinun tiedot.
 
weiss :hug: :hug: ...ska täti :(

taitaa meille tulla helppo ilta, kun toi neiti väsähti ihan tyystin saunan jälkee. koko päivä ollaan oltu pihalla ja touhuttu, niin nyt puuro napaan ja maate. Jos vaik kerta kiellon päälle ton miehen kans, jos vaik ovis olis viel tyrkyllä :LOL: :LOL:
 
weiss :hug: sinulle!

Red Dragon: Hyvä tyttö! Puolensa pitää pitää! Hittolainen, eihän se koira enää muuta tekis kuin kerjäis pöydän vieressä, jos sille kerran antaa! Hyvältä kuulostaa muutenkin noi sun oireet =)

suikale hyvä et sulla on nyt kaikki hyvin! Mullekin elämässä sattunu vääriä miehiä, ym itsekin ajautunu elämän varrella ehkä väärille teille, osaa nyt arvostaa tasaista elämää ja perhe ois enemmän kuin tervetullut!

d.b Mulla on tänään vatsa aivan sairaan iso! Meillä oli naapurissa illallinen, (johon kutsuttiin naapurustoa, kun meillä on tälläinen pikkulähiö uusia taloja maalla), niin mä yritin mahtua kaikkiin kesähameisiin, mut eihän ne kiinni mahtunu :eek: , no ahtauduin sitten hellemekkooni, joka näytti ihan raskausvaatteelta. maha just sopivasti siinä vielä pömpöllään... ukkokin katto suu auki..
no onneks kukaan ei iljenny kysysästä mitään.
Hitto tätiähän se tietty pukkaa, ku niin turvottaa. Tänään juili niin kovaa vatsasta, et ihan piti puhista, ja aattelin et nyt ne alkaa, mut ei vielä...
 
Weiss Pahoittelut sinnepäin tädin saapumisesta :hug:

Ellen Mullakin on kaapissa sama testi kuin sulla ja arvaa vaan poltteleeko?!?!? Jos täti ei perjantaina saavu niin testi päivä varmaan sit la.

Oman navan turinat: Aamulla oli siis ällö olo ja mahaa nippaili. Iltapäivällä on pyörryttäny välillä, päätä särkenyt ja mahassa vellunu. Lisäksi maha pullottaa kuin mikäkin. Ole tässä nyt sit rauhallisilla mielin :kieh: Voi kiesus, pe sitä pudotaan taas koooooooorkealta :headwall:
 
Tässä ku sitä miettii vaikka minkälaista.. Että kun tein sen ensimmäisen testin siis Acon:in early detection -testillä, ja se kun on niin herkkä.. Mutta näytti minulle sen negan.. Ni tuskin mikään muukaan testi näyttää positiviista.. Eli taidan jäädä odottelee sitä tädin saapumista.

Kahtoo C.S.I New York
 
Moikka!

Jännät paikat on monella testien suhteen! Kunpa itsekin pääsisi jo testaamaan.. mutta täti tuli nyt kylään just.. ja tosiaan vasta päätöskin tästä vauvasta tehtiin, joten voi viedä kauankin..

RedDragon: Jos ehdit jossain välissä päivittää mulle tiedot, niin nää olis nyt sitten viimeisen kierron perusteella:

balou....................kp. 1/19...................................yk. ?

Plussatuulia vaan kaikille testaajille! Itsellä kaapissa odottelee yksi testi.. ostin vuosi sitten kolme testiä varmuuden vuoksi, kaksi tein ja olivat molemmat niin selkeitä plussia (ja niin pirun kalliita!!) että päätin säästää sen kolmannen seuraavaa testikertaa varten ;)
 
caffee81, mä olen kans miettinyt testaisko lauantaina! En tosin tiedä maltanko odotella sinne asti..kaks tai kolme viimistä kiertoo ollut sen 27 päivää ja jo sitä ennen tuhruttelua. Nyt oli tuhrua parina päivänä kp:illa 25-26, sen jälkeen vaan valkkaria. Toiveet on korkeella.. :p

Red Dragon älä sinäkään nyt vielä toivosta luovu!! bd

Plussatuulia!!! :whistle: :whistle:

*muoks* heti tämän kirjoituksen jälkeen kävin vessassa, ja kas, pientä tuhrua taas napukkaa tutkiessa...ei paranis ikinä nuolasta ennen ku tipahtaa! :ashamed:
 
ja edelleen mulla rinnat arat ja valkovuotoa tulee...nyt on aika hassut tunteet, välillä sillai et en ole raskaana ja sit kumminki pieni pieni tunne et voisin ollakki...Ja muuten voi mennä aika kauanki ennenkö se plussa näkyy, tai ainaki olen kuullut että niin on käynyt...sen takia en oleta että mun seuraavas testis olis kaks viivaa...Sanokaa jos olen väärässä?..
 
Hilipati ollaanpas nyt siellä ihan rauhallisena :attn: eikös se tuhruttelu oo joskus hyväkin merkki. Ei se täti sieltä tuu, mie oon sanonu sille et nyt on sen loma!

:heart: käpyseni: mie oon ihan samaa mieltä (tietenkin kun itsekin acon earlyllä testasin negan eilen) ettei se vaan meillä näy vielä!! me ollaan niin vaativia asiakkaita!

Kuka möis mulle malttia?
 

Yhteistyössä