Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Kyllä tuo apteekin oma teskikin negatiivista näyttää.
En sit tiedä mistä johtuu kun menkkojakaan ei kuulu ja raskaana en ole.


Elä sie uso moista ennenkuin täti oikeesti kurvaa paikalle, positiivisia ajatuksia pienten töppösten ja ihanan masukin puolesta niin kyllä se plussatestikin sieltä pärähtää... :heart: :heart:
Nyt Vilinäidille super Hyber lämmin ja plussatuulien kanssa varustettu :hug: lähtee Kajjjaanin suunnalta!
 
vilinäiti kovasti uskoisin siihen plussaan sulla ja jos vielä tuhrukin loppu..

aurinkoenergiaa kiitti lohdutuksen sanoista.. toivoo vaan niin kovasti sitä vauvaa.. mäkin muuten aikasemmin joku päivä kirjoittelin ja ihmettelin sitä pistelyä tuolla häpyluun luota.. nyt on sellanen kuumottava ja pieni pakottava olo.. niin ja lämpöä 37.3.. oudon korkealla ollu jo muutaman päivän..
 
weiss
suikale: Mie käyn läpi aivan samoja tuntemuksia, tosin raskauden olen jo kokenut.. Kyllä myö plussataan, pietään toivo yllä vielä, niin kauan kun tätsky tulee.. Vilinäiti: elä menetä toivoas, plussatuulia :whistle: sinne nyt kovasti! Tänään on tosiaan ollu mieli maassa ja ehkä toivon liikoja, että tärppi olisi osunnut. Mie itken sitten täälä, jos lauantaina lurahtaa.. Mutta, kun mieli ei anna rauhaa ja ajatus, että totta se olis on kovin vahva. Oireet on jatkuvat ja kun sitä valkovuotoo ei ole, niin kun aina ennen menkkoja, pitkin päivää iskee etova olo ja masusta nippailee, tosin välillä ilmaantuu myös menkkakipuilut, nenä on jatkuvasti tukossa, lämmöt ainakin vielä koholla, tissien nystyrät on esillä jne.. Toivottavasti ei vaan mielen tepposia.. Koiteetanhan kuitenkin vielä huhtipinoon päästä, koitetaanhan?
 
weiss sulla kyl kuulostaa hyvälle.. mä meinaan jo nyt välillä pudottaa kyyneliä kun aattelen et ei kuitenkaan, vieläkään.. ja esikoista kun yritetään.. jospa jättäis sen turhien kuvittelun ja miettimisen ettei niin ylhäältä pilvistä tippuis sit ku täti tänne tulee.. ukolle sanoin tost ultrakuva jutusta ni sillä oli vaan hirveen surkee ilme kasvoilla eikä se osannu mitää sanoa antoi vaan lohduttavan pusun.. tosi surkee olo iskee välillä..

plussatuulia iiihan kaikille :whistle:
 
Itse tulin just ensimmäisestä toko-kokoontumisesta..
Ennen lähtöä kävin vessassa.. Ja heti, ku päästiin kentälle. Oisko noin 15 minuutissa perillä.. Ni heti oli vessahätä.. Onneksi kestin tunnin :LOL:

Kaikille plussatuulia! Ei vielä anneta periksi!!! :whistle: :hug:
 
on kyllä uskomatonta miten tuo vauvakuume on ottanut vallan...pillereitten lopetuksen jälkee vauvakuume on sen ku vaan yltyny..ja sit ku töissä näkee koko ajan kahta naista jotka on raskaana...ja puhuuvat siitä koko ajan ni itelle tulee olo että miks en minä oo tossa tilassa, miks ei mulle tuu plussaa... :'(
nyt pitäis tänään kaiken järjen mukaan olla ovis...pitääpä yllättää ukko ku se tulee töistä...mut kyl on tän parin viikon aikana ollu kummallisen oksettava olo koko ajan..edelliset kuukautisetki oli tosi niukat..kesti 3pv...ja koko ajan tuntuu olevan nälkä...hävettää oikee ku tuntuu et koko ajan pitää hypätä jääkaapilla..mut pitää toivoa hartaasti jos tästä kierrosta tärppäisi... :)
Plussatuulia kaikille!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
HöpöHöpö..mitään täti-oireita :LOL: . MYÖ "TEHHÄÄN" VAUVAA Hilipatin kanssa :D
Kumpiki OLLAAN TIINNEENÄ. usotsie??? :D
Voi kumpa aurinkoenergiaa olisit oikeassa!!! :heart: :heart:

suikale ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu! :hug: Kyllä se ajtus menee ohi, kyllä sulle vielä se onnellinen raskaustila varmasti suodaan, ennemmin tai myöhemmin! =)

piksu jospa ootkin jo pieniin päin? :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja piksu:
on kyllä uskomatonta miten tuo vauvakuume on ottanut vallan...pillereitten lopetuksen jälkee vauvakuume on sen ku vaan yltyny..ja sit ku töissä näkee koko ajan kahta naista jotka on raskaana...ja puhuuvat siitä koko ajan ni itelle tulee olo että miks en minä oo tossa tilassa, miks ei mulle tuu plussaa... :'(
nyt pitäis tänään kaiken järjen mukaan olla ovis...pitääpä yllättää ukko ku se tulee töistä...mut kyl on tän parin viikon aikana ollu kummallisen oksettava olo koko ajan..edelliset kuukautisetki oli tosi niukat..kesti 3pv...ja koko ajan tuntuu olevan nälkä...hävettää oikee ku tuntuu et koko ajan pitää hypätä jääkaapilla..mut pitää toivoa hartaasti jos tästä kierrosta tärppäisi... :)
Plussatuulia kaikille!!
Entä jos sie tosiaan jo odottaisit? Kerran jos, koko ajan on nälkä, ja viime kuukautiset ovat olleet niukat?
 
HuoaH! huomasin tänään taas uuden judun...eli kiihdyn nollasta sataan alle 5sek. ärsykkeestä....enkä Tod. puhu seksuaalisesta kiihtymisestä :LOL: .
Vaan joku poikki puoleinen sana ja mulla raivo alkaa.... :/
vaix on loma ja pitäis olla oikein leppoinen tms. niin eiku räiskyy...
Aika hyvin jaksan lasten kanssa(tavallista paremmin,mistäköhän sekin johtuu?? )
mutta auta armias jos mies, tai anoppi tai äiti vähääkään ärsyttää, niin sytytyslanka on TOSI lyhyt....
Ja heti sen jälkeen kaduttaa...

luulis että mensut alkais tms. mutta niihinkin ois kyllä vielä viikko aikaa, kai... :/
 
weiss
Suikale: :hug: :hug: Älä vaivu epätoivoon! Koitahan piristyä, jos täti on tullakseen, niin on sitten tarkoitettu. Sitä pitäs koittaa vaan muistaa, ettei lapsia tehä, niitä saadaan. Näillä sivuillakin on omat sekä positiiviset, että negatiiviset vaikutuksensa, täytys koittaa vaan pitää jalat maassa ja olla onnellinen, että on edes pienen pieni mahdollisuus ainakin saaha lapsia. Onneksi, siulla kuulostaa olevan siellä tukea antava mies, joka siun tunteistas välittää. Tiiän miltä tuntuu oottaa sitä plussaa ja pelätä niitä pirun menkkoja :kieh: ! Kyl meitille vielä aurinko paistaa usko pois! Ja siullahan on samat oireilut, ku miulla, että samassa veneessä ollaan, lennetään taivaisiin tai puotaan korkeelta ja kipiään, mutta ainakaan myö ei olla yksin! Mie puhkun ja puhallan :whistle: paljon plussa tuulia siulle!!! Ja tottakai kaikille muillekin!
 
Suikale munkaan ei pitäis tuoda odotuspuolella käydä juttuja lukemassa :ashamed: Ei sieltä saa kuin itselleen apean mielen ja sit sitä vaan enemmän ja enemmän odottaa että millo itse sais vihdoinkin sen vauvan. Mutta sullahan on vielä toivoa, joten don't give up!
 
En ole taas hetkeen ehtinyt käydä täällä piipahtamassa :ashamed: ..
Onpas muutamalla jännät päivät!
Vauvakuume kasvaa täälläkin. Olin kaverin 2 kk:n ikäistä vauvaa katsomassa viikonloppuna, ja voi että kun hän oli ihana -ja pieni! Miten sitä voikaan unohtaa, kuinka pieniä vauvat on, vaikka vastahan siitä on 2 v. kun poika syntyi..
Mikähän siinä on, että silloin kun söi pillereitä, tuntui, että kierrot meni suitsukkelaan, mutta nyt tuntuu, ettei päivät kulu millään... Tädin pitäisi tulla kylään vasta parin viikon päästä -mutta uskohan on vahva, että täti tekee oharit... ;)
Plussatuulia kaikille!!
 
weiss ja suikale tottakai jännätään yhdessä!!! Mä kyllä olin hölmö ja menin ostamaan sen aconin herkän early -testin ja tietysti en malttanu odottaa aamuun ja pissin ja testasin äsken.. tiettävästi negahan sieltä tupsahti. p..kule. Maha on nyt kun potkupallo, turvottaa.. odotettavasti huomenna poksahtaa ja täti lentää paikalle. Sitkeessä on pikkuinen meidän perheeseen, mut hyvää kannattaa odottaa.

Onks muut testanneet ensin negan ja saaneetkin plussan? Mä oon ihan liian hätähousu, myönnän :ashamed: vielähän se voi muuttua ku nyt kp 24. (vasta/jo..)

Vilinäiti :hug: Kumma juttu.. teepä aamupissistä siekin se testi!!!

Kaikille :hug: ootte ihania :heart:
 
Vilinäiti: negapahoittelut! :hug:

Suikale: mullakin on ollut samanlaisia tuntemuksia, vaikka tosiasiassa eihän me vielä edes kovin suurilla yrityskierroilla mennä (katoin listalta et ollaan aika samoissa). Silti harmittaa, kun tosi moni jotka oli yhtä aikaa täällä jännäilemässä on nyt siirtynyt jo odottajiin. Sitten tänne tulee uutta porukkaa ja jotkut saa plussan heti ekasta kierrosta. Aina välillä tulee olo, että me mun miehen kanssa joudutaan jotenkin vaikeimman kautta tää homma hoitamaan, vaikka ei kai nyt vielä olis mitään syytä heittää kirvestä kaivoon. Yritetään siis olla positiivisin mielin! =) Sekin hyvä puoli että vaikka joutuisikin johonkin tutkimuksiin niin nykyään aika moneen asiaan voidaan vaikuttaa ja useimmille siis biologinen lapsi joka tapauksessa on mahdollinen. Täytyis vaan jaksaa sitä omaansa kärsivällisesti odottaa..
 
sydänkäpynen siis kuorsaamisen saa loppumaan esim. kurkkuleikkauksella. Mä en tiedä sit mitä ne laastarit on mitkä laitetaan nenän päälle. Laihduttaminen auttaa..
Mulla on ylipainoa sen 5 kiloa ja luulen et sillä helpottais kummasti kun sen sais pois.

mouku mulla on ihan samat fiilikset, silti olen iloinen plussaajien puolesta ja myös siitä että tänne tulee muita haaveilijoita. Kyllä mä silti kadehdin jos ykkösellä täräytetään ohi.. Se ois niinku meidän vuoro välillä ;) No kaikille ajallaan...
Mä oon tosi surullinen :'(
 
kylli-täti, jees ei ole painosta kiinni, mulla nyt joku 15kg ylipainoa, jotka mä siis mun personal trainerin kanss saan pois...äidin suvun puolelta tuo kuorsaus tulee...sukuvika. Ylä-asteella treenasin viisi kertaa vkossa ja painoin vain 69kg, ja myös silloin kuorsasin...

Muille jotka neganneet....kyllä me vielä plussataan...niinku ed.main. lapsia ei tehdä, niitä saadaan...ja tosiaan pitäkää jalat maassa...kyllä se sit tärppää kun ajattele niiiin paljoa kaikkea oireita etc...

Peukkuja kaikille...mä jään odotteleen menkkoja ja seurailen tätä keskustelua samalla...ens kierolla sit ehkä...hihiiii :heart:
 
Kiitos LUOMUNEITO . nooh..
Kyllä tää taas tästä, mulla on ollu jotenkin tunteellinen viikko. Oon ollu kireä ku viulunkieli, AIVAN samat fiilikset kuin aurinkoenergialla et kilahtaa ihan pikkuasioista, tai just sillä hetkellä ne tuntuu maailman suurimmilta asioilta, kuten leivänmurut pöydällä.. mäkä mäkä.. ja riita ja raivari ja itku ja potku, sit vielä itkupotkuraivari!!!!
Toivotaan et ois raskausmerkki, kohta aloitan muuten pillerit!! Ei tuu mitään jos omat hormonit on näin voimakkaat et hulluus iskee!!!
 
:heart: käpynen: et kyl vielä mee mihkään!!!Säkin testasit ihan liian aikaseen!!! Ei luovuteta.. vielä!
Itketään yhdessä, jookos? Mut sit vasta kun on sen aika. Ja totta turiset, lapsia saadaan ei tehdä. :hug:
Tehdään yhdessä niitä kuorsaavia lapsia :LOL: :LOL:
 
Minä oon ihmeen lepposalla päällä.. Minua ei kiukuta mikään.. Vaikka yleensä räjähdän mitä pienemmästä..

Nytten sitten kuopus on alkanut olee huono nukkumaan.. Ihan mielettömät itkukohtaukset saa, kun laittaa nukkumaan ja pitkin yötä..Sen takia viime yönä sain nukuttua vain kolme tuntia..

Ja nyttenkin on jo kerran herännyt huutamaan.. Ei kai ois korvissa, kun heti rupee itkee ku menee maate? Päivät on muuten todella ihana..

Tässä sitä näkee jo lapsista, että he eivät halua kaveria itselleen, vaan kokeilevat äidin hermoja välillä :kieh: .. Ja viel oikein kunnolla. Ja joskus tuntuu, että viel kolmannesta haaveilen.. :eek:
 
Kylli-Täti kysyi aikaisemmin tällaista: Onks muut testanneet ensin negan ja saaneetkin plussan?

Onko kenellekään käynyt noin? (miettii olisikohan minulla mitään mahdollisuuksia enää toivoa, että olisin raskaana..) :ashamed:
 
Keskiviikko 8.8.2007


*Esikoisesta haaveilevat *

wind.....................kp. 10/30-40......................yk. 2
Tinkatar................kp. 12/28...........................yk. 1
piksu....................kp. 15/28-29......................yk. 3
juuri.....................kp. 16/28-30......................yk. 3
Tinttara84............kp. 17/16-29......................yk. 53
gataa...................kp. 19/(24)31-39...............yk. 6
Suikale................kp. 25/29............................yk. 3
Kylli-täti...............kp. 25/25-29.......................yk. 5
Diarmuid..............kp. 25/35-40.......................yk.2
Sydänkäpynen......kp. 27/24-28.....................yk. 1
nea85..................kp. 27/40............................yk. 2
Hilipati.................kp. 29/27-35.......................yk. 4
Tähtisilmä79.........kp. 29/31-33......................yk. 6
Bumba.................kp. 33/31-34 ......................yk. 3
katrinainen...........kp. 33/28-31......................yk. 1
mouku80.............kp. 3/24-41.........................yk. 4
Kaa......................kp. 3/28..............................yk. 1


* Toista toivovat *

weiss...................kp. 1/27-30............................yk. 3
Poni06.................kp. 15/28-39..........................yk. 2
Hilbert..................kp. 17/?................................yk. 1
Venla-05..............kp. 16/30...............................yk. 2
Äippä2006............kp. 20/28..............................yk. 1
Pixie.....................kp. 22/32..............................yk. 2
Ellen83.................kp. 25/26..............................yk. 4
Caffee81..............kp. 27/26-28.........................yk. 5
äippä67............... kp. 28/28-32.........................yk. 7
sinuhe..................kp. 32/21-31.........................yk. 1
Heikko-Peikko.......kp. 33/35 (35-45).................yk. 2
Summer81............kp. 6/28................................yk. 3
Vilinäiti.................kp. 35/29...............................yk. 15
Äityli -84...............kp. 8/31-40...........................yk. 12
Jopa73.................kp. 55/26 (23-38)..................yk. ?
balou....................kp. 1/19.................................yk. 1


* Kolmatta kaipailevat *

Carla.....................kp. 21/25-28.........................yk. 2
Red Dragon...........kp. 22/21..............................yk. 2
aurinkoenergiaa......kp. 22/28............................yk. 6
jane70..................kp. 29/28...............................yk. 1
khalawah...............kp. 37/28..............................yk. 1


* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 23/28-30...........................yk. 1
äiti-1966...............kp. 7/26-30............................yk. 6
Päppä...................kp. 8/26-30............................yk. 5


* Haamuilijat *

* Plussanneet *

iida83...................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82.................................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu...02/08 Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda..............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma, Nenya...................................................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi, siksakki,
pipar......................................................................................04/08
 

Yhteistyössä