Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Red: Sattuuhan sitä... :hug: ajattelin vaan nyt mainita ku on itellä muistissa noi päivät...mutta auta armias kun on lähellä menkkoja..ei muista erkkikään mikä päivä on menossa :LOL: sitten voi täältä tulla tarkisteleen... :LOL:

).(: mulla nippailee alamahaa...ihan vihloo...nenä alkoi valumaan tänä aamuna..siis yhtäkkiä valuu vaan sellaista kirkasta...outoa. oonko tulossa kipeeksi...?? :eek:
 
Itsellä ois kutina, että tiedä vaik se täti pöllähtää kylään kesken työpäivän.. Jotenkin nipistelee mahaan menkkamaisesti. Mutta ku tässä on jo pari tuntia kuulostellu, että miltä vaikuttaa.. Niin ihan kuin ois jännittämisestä tulleita mahakipuja. Voiko jännittämisestä tulla mahakivut??

Nimittäin tässä koko ajan ajattelen, että tuleeko se täti vai eikö se tule.. Ja ajattelee: ei saa tulla. ei saa tulla. Eikä uskalla mennä käymään vessassakaan, ettei vain täti yllätä..

Hauskaa olla töissä, kun ajatukset ei meinaa millään pysyä työasioissa vaan pyörii ihan joissakin muissa asioissa :ashamed: .. Ja mielettömät sähkö-, lvi-, ark-, ja rak-urakat menossa.. Onneksi rakenne ja sähkö arkkitehtiurakat ollaan saatu melkeimpä kaikki tehtyä.. Mutta lvi-urakka on viel kesken.. Ja pitäis pitää pää terävänä.. Mutta jotenkin en vain siinä onnistu..

Ja minunhan piti olla sillä asenteella, etten stressaa itse asiasta, vaan se tulee jos on tullakseen.. Mutta enpä sitten tälläkään kertaa siinä tainnut onnistua :whistle: .

Jos sen apteekin oman testin kävis tänään ostamassa kaappiin jemmaan ja tekis viikonloppuna? Tai.. ens viikon tiistaina, jolloin ehkä kuukautisten pitäisi olla viikon myöhässä.

Tämä on todella inhottavaa, kyllä se täti saisi tulla eikä odotuttaa.. Ei oo kivaa.. Ja minä oon ihminen joka haluaa kaiken heti eikä melkein.. En tykkää odottamisesta.. Mutta tietenkin itse raskausaika on ihan eri juttu :LOL: . (Tahtoo raskaaksi nyt heti eikä vasta kuukauden päästä :LOL: )

Mutta toisaalta varmaankin ois hyvä, jos la siirtyisi toukokuulle (jos sitten sinnekään).. Ni ei ainakaan ois kolmea oinasta saman katon alla :whistle:
 
weiss jospa se ois :D mulla on suussa sellanen outo makukin.. me jännätää sit yhes ku päivät on noin lähekkäin.. kyllikin sit jännää meiän kans :)

aurinkoenergiaa jospa se johtuu vauvasta :) eikös tuo voi olla yksi oire, oon kyl tietämätön mut..

ihan kumman positiivisella tuulella oon.. eilen tuntu et tuun hulluks ku unohtelin asioita ja puhelin mitä sattuu :D oiskohan tää sitä raskausajan seesteisyyttä :LOL:
 
dragon sama täällä tahtoo raskaaks heti eikä kuukauden päästä :D mut kyl se täti varmaan tännekin pyrhältää :kieh: mutta jos ei.. tulee se.. heh..

pää sekoo.. pitäisköhän tää palsta nyt jättää rauhaan ku tällei rupee sekottaa :LOL: no on tääkin kyl touhua.. siis tää vauvakuumeilu..
 
juu..käytiin hakee tytölle(6v) tänään sellainen "holkker" laite joka mittaa sydämen toimintaa vrk ajan...ja osaspa ne valita hyvän päivän... Pihalla on auringossa 37astetta ja varjossa 25astetta. Sen kanssa EI SAA uida, EI hiota, EI SAA kastua. :/
On muuten tuskasta katsoa toisen pahaa oloa. :(

Itelläkin on NIIIIIIIN kuuma että vois mennä uimaan , mutta myötätunnosta ei voi...... :/

(Btw.on muuten rasittavaa toi alamahan nippailu/vihlonta.... :/ )

Mutta sisätiloissa on viileää... :whistle:
 
Tuhruaa edelleen.
Mä täällä yritän siivota. Nukahtais tuo poika päiväunille et sais siivottua loppuun. Vili kun levittää samaan tahtiin kun mä saan jonkun nurkan järjestykseen. Miten jotku saa isot omakotitalot pysymään ojennuksessa kun mä en saa meidän kerrostalo kolmioo pysymään siistinä? :whistle:
Tosin, molempien vuorotöiden takia ei kertakaikkiaan jaksa siivota. Kotiin tullessa sitä rojahtaa sohvalle ja siitä sänkyyn ja aamulla töihin.
Yritän tässä tehdä jotain että ajatukset pysyis muualla. Teen kyllä sen kunnon testin vielä tän päivän aikana. Tuon tuhrun takia on kyllä odotukset todella matalalla.
 
nyt on ihan kummallinen paine vatsassa.. ihan ku menkat alkais just mut ei kuitenkaa sellane.. :kieh: voi voi.. nyt kyl poistun vähäks aikaa.. siis varmaa muutaman tunnin päästä takas :D no nyt se loppu tai ainaki väheni.. hmm.. aaaargh tätä oottamisen oottamista..
 
Tää on tosi Stressaavaa..siis lueskella kaiken maailman raskausoireita yms yms...ku itellä on niin outo olo...miettii vaan että tuskimpa vielä on raskausoireita, taitaa olla pelkkää flunssaa :eek:
tai alkavaa...
(öllö olo, alamasulla nippailee ja vihloo, palelee iltaisin, nenä vuotaa kirkasta :LOL: , oviksesta lähtien ollu lämmöt koholla, väsyttää koko ajan, janottaa ja pissattaa , ja nippailee tuolta alhaalta ehkä emättimestä??, ja maha ihan turvoksissa<saattaa kyllä johtua syömisestä :LOL: > ku tuntuu että pitää koko ajan jotain mussuttaa ku ällöttää muuten..)
että sellaista tänne... :headwall:
 
Jaahas, enpä sitten päässytkään pihalle saakka auringosta nauttimaan. Parvekkeella pyykkejä laittelin ja tuskaista oli. +35 mittarissa. Tuntuu siltä että täällä sisällä kuitenkin mukavampi viettää vapaa päivää tällä kertaa. Tuulettimen edessä :D

Tämä ällötys olo on kamalaa, ihan kuin krapula olisi. Ja tämä helle tähän päälle, yök! Muutenkin olen enemmän syksy+kevät ihmisiä, kesä ei ole minun juttu :|

Auringoenergiaa sympatiat tytöllesi täältä suunnalta :heart:
 
Iso hali :hug: kaikille negan saaneille!
Vilinäti vaikea sanoa tuosta sun testituloksesta muuta kun että tee uusi testi...jo tänään niin me muutkin päästään jännityksestä ;)

Mulla tuntui eilen illalla menkkamaista vatsakipua, mut se loppu ja tänään on ollu iha normaali olo eli ei vielä ainakaa mitään mahakipuja. Kp 26...iik...
 
Vili on 1v10kk ja rapiat päälle.
7kk päästä synnytyksestä alkoi luomumenkat ja siitä asti on saanut toinen tulla, tosin se vaan kun en ovuloi ilman clomifenia ollenkaan.
Periaatteessa tämä toinen kierto jossa mahdollisuus raskautua. Kyl on sekavaa :whistle: :D
 
Ei vielä minkäänlaisia tätioireita.. Sekin mahan nipistely meni ohi heti, kun sai hetkex ajatukset muualle! Ja yleensä menkat on alkanut silleen, että oon ollu töissä.. Ja nyt oon jo kotona, eikä mitään.. Mutta vielä on päivää jäljellä =).

Kunpa ei täti tulisikaan.. =)

Kävisinkö testin ostamassa jo valmiix.. Ku se täti tulee kuitenkin viimeistään huomiseen mennessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Kyllä tuo apteekin oma teskikin negatiivista näyttää.
En sit tiedä mistä johtuu kun menkkojakaan ei kuulu ja raskaana en ole.
HÖH :/ Vieläkään en luopuisi toivosta, aamupisu olisi varmin mistä testata, ja varsinkin jos oot tänään jo juonut paljon, niin se vaikuttaa. :hug:

Aurinkoenergiaalla oli tuota vihlontaa mahassa. Mulla on myös tänään välillä vihlonut ihan tuolta alhaalta vas. nivusesta/häpyluusta? En muista aiemmin tällaista olleen. Taas uusia tätioireita vai!?? :eek: Ja valkkarin määrä lisääntynyt..
 
Mutta itsellä ei oo tätioireita.. Missä se viipyy.. Tulis jo eikä arvuuttais.
Ei minkäänlaisia tuntemuksia. Tänään oli suu kuiva.. Oli hauska pyöräillä töistä kotio..

Kohta pitäis lähtee käyttää ensmäistä kertaa koiraa toko:ssa.. Mitähän siellä tehdää.. Onkohan mun juttu.

Niin, ja ostin testin valmiix.. Toivottavasti ei tarviis jäädä pitkäx aikaa kaappiin hautumaan.
 
voi voi ei pitäis koskaan käydä vakoilemassa tuolla odotuspuolella :( tuli niin surullinen olo kun katsoin ultrakuvaa.. tietenki siitä kun mietin et millonhan sitä itse on siinä tilassa ja onko milloinkaan.. onnellinen henkilön puolesta kun ultrassa sydän sykki ja kaikki oli hyvin.. tuntuu vaan taas ettei tästä mitään tule.. koskaan saa tuntea onnellisuutta raskaustilasta.. joten tällästä tänne tällä hetkellä :'(
 
Hilipati kirjoitti:
[/quote]
Aurinkoenergiaalla oli tuota vihlontaa mahassa. Mulla on myös tänään välillä vihlonut ihan tuolta alhaalta vas. nivusesta/häpyluusta? En muista aiemmin tällaista olleen. Taas uusia tätioireita vai!?? :eek: Ja valkkarin määrä lisääntynyt..[/quote]





HöpöHöpö..mitään täti-oireita :LOL: . MYÖ "TEHHÄÄN" VAUVAA Hilipatin kanssa :D
Kumpiki OLLAAN TIINNEENÄ. usotsie??? :D
 

Yhteistyössä