Itsellä ois kutina, että tiedä vaik se täti pöllähtää kylään kesken työpäivän.. Jotenkin nipistelee mahaan menkkamaisesti. Mutta ku tässä on jo pari tuntia kuulostellu, että miltä vaikuttaa.. Niin ihan kuin ois jännittämisestä tulleita mahakipuja. Voiko jännittämisestä tulla mahakivut??
Nimittäin tässä koko ajan ajattelen, että tuleeko se täti vai eikö se tule.. Ja ajattelee: ei saa tulla. ei saa tulla. Eikä uskalla mennä käymään vessassakaan, ettei vain täti yllätä..
Hauskaa olla töissä, kun ajatukset ei meinaa millään pysyä työasioissa vaan pyörii ihan joissakin muissa asioissa :ashamed: .. Ja mielettömät sähkö-, lvi-, ark-, ja rak-urakat menossa.. Onneksi rakenne ja sähkö arkkitehtiurakat ollaan saatu melkeimpä kaikki tehtyä.. Mutta lvi-urakka on viel kesken.. Ja pitäis pitää pää terävänä.. Mutta jotenkin en vain siinä onnistu..
Ja minunhan piti olla sillä asenteella, etten stressaa itse asiasta, vaan se tulee jos on tullakseen.. Mutta enpä sitten tälläkään kertaa siinä tainnut onnistua
.
Jos sen apteekin oman testin kävis tänään ostamassa kaappiin jemmaan ja tekis viikonloppuna? Tai.. ens viikon tiistaina, jolloin ehkä kuukautisten pitäisi olla viikon myöhässä.
Tämä on todella inhottavaa, kyllä se täti saisi tulla eikä odotuttaa.. Ei oo kivaa.. Ja minä oon ihminen joka haluaa kaiken heti eikä melkein.. En tykkää odottamisesta.. Mutta tietenkin itse raskausaika on ihan eri juttu
. (Tahtoo raskaaksi nyt heti eikä vasta kuukauden päästä
)
Mutta toisaalta varmaankin ois hyvä, jos la siirtyisi toukokuulle (jos sitten sinnekään).. Ni ei ainakaan ois kolmea oinasta saman katon alla