Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Vilin äiti:plussalta em minustakin näyttää! Paljon onnea :flower: , :flower: . Mukavaa tiistaipäivää samalla kaikille taas ja aurinkoista sellaista!Dragonille kiitokset taaspäivityksestä :flower: =) . Pian taas töihin. Heippa B)
 
Huomenta!

Mie en ainakaan ole raskaana.. Testi näytti vain yhtä viivaa..
En sitten tiedä teinkö pipetillä tarpeex isoja tippoja siihen testialueeseen.. Mutta ainakin se kontrolliviiva tuli.. Eli kai minä sen testin tein. Ikinä en ole tuolla acon:in early detection:illa tehnyt.. Vaan apteekin omalla testillä. Pitäisiköhän se käydä hankkimassa kaappiin varmuuden vuoksi.. Ja testata viikon päästä, jos eivät ala.

Tais kuitenkin kierukka vielä sotkea kiertoa, joka poistettiin kesäkuun lopussa? Kierukan poiston jälkeen oli yhdet kuukautiset, jotka tuli 21 päivän jälkeen edellisistä.. Josta olen siis laskenut nuo kiertopäivät..

Pitänee odottaa viikko-pari ainakin.. Minne on hävinneet minun tätioireet.. Tulisvat nyt eikä piinais minua.. Mie näköjään olen kerenny kaiken maailman raskausoireet kehitellä itselleni.. :'(

Eipähän ukko järkyttynyt..

Ja kyllä viime yö oli todella hauska!! Kuopus inis yöllä sen minkä kerkes.. Menin ite sänkyyn siinä klo 1 aikoihin.. Ensiksi esikoinen tuli meidän huoneeseen ja sanoi: kakka.. Ja just viimeiset vaipat laitettii niille yöx.. Jospa ei oo petivaatteita kussut.. Kuopus aloitti kunnon oopperan siinä 4 aikoihin.. Kävin vain maidon antamassa.. Mutta eihän se tietenkään ollut hyvä.. Mies sitten kävi hakee toisen meidän sänkyyn vaille 5, kun ei jaksanut kuunnella sitä huutoa.. Ja mie en jaksanut mennä hakee..

Klo soi sitten 6.40.. Ja tein testin, joka oli pettymys.. Ja nyt pitäisi jaksaa lähtee töihin. Jospa se täti tulis tänään kylään.
 
Huomenta!

Juu testin tein ja selvempää negaa ei kai voi saada :kieh: Ja kun testi on aconin erit. herkkä ja kp:t jo 32 niin kaipa se on uskottava että täti tekee lähipäivinä tuloaan. Taitaa nyt sitten taas venyä tuonne 34-35 nuo kp:t, pitkä kierto on edelleen niin syvältä :kieh: Taas reilun 40 pvän päästä jännäillään :kieh:

Red Dragon, sinuna testaisin vielä uudestaan myöhemmin loppuviikosta, kuulostaa vielä minun korvissani vähäisiltä nuo tämän hetkiset kp:t, eli ehkäpä se plussa sieltä tulee kuitenkin kun kierto on pidemmällä :heart:

Vilinäiti varovaiset onnittelut ja peukutukset :flower:

Paljon paljon plussa onnea myös muille!!!!
 
näytää negaa...enpä olettanukkaan että olisin raskaana...tuo alavatsan vihloilu on alkanu tuntuun menkka kivuilta, ja kai se rintojen arkuus kanss nyt sit kuuluu menkkoihin...hmm, odottelen siis menkkoja torstaille...

Tuo kuorsaus homma, soitin lääkärille, mutta ne ottaa vasta ens viikolla vastaan ei akuutteja aikoja, eli mun tarttee ens viikolla soittaa uudestaan...jospa yhdellä leikkauksella pääsis tästä pirusta...

Mies rakkaani lähti klo8 töihin, mutta tuli takaisin kun olin niin masentunu tästä öisestä,ni lähetin pari "tämä suhde on loppu nyt viestiä", mieheni ei siis halua luovuttaa vielä...mutta minä tunnen itseni tosi tyhmäksi ja nolottaa ja kahta pahemmin masentaa kun toinen ei saa nukuttua mun vieres, perk kun tajunnut aikasemmin...Nojuu mutta näin jatketaan...toivotaan että lääkäri oikeesti auttaa mua/meitä..
 
Bumba, tivotaan niin...siihen lääkärin aikaan on kumminki vielä aikaa, ja mieheni lupas hakee tänään korva tulpat :ashamed: ...ja mulla on yhden kerran ollu aika sellaseen kuorsaus tutkimuksiin, mutta en päässyt sinne kun olin koulussa muualla. Mutta jos oikeesti ottais itsestään niskasta kiinni ja menis sinne sairaalaan nukkumaan kaikki ne laitteineen päällä, et sais tietää mitä/mikä sen kuorsauksen aiheuttaa...tää on mulle todella arka aihe, eihän naiset kuorsaa...heh :ashamed:
 
Huomenta!

Vilinäiti: toivotaan vielä parasta! Red Dragon: toivottavasti sun päivä tästä paranee. Sydänkäpynen: en osaa antaa mitään vinkkejä tohon ongelmaan, mut sikäli ymmärrän miestäsi koska itse oon ihan älyttömän herkkäuninen ja herään joka ääneen. Ei hän varmaan mitään pahaa tarkoita sillä, mutta hyvä jos asia voidaan korjata! :)

Mulle voi nyt sit valitettavasti päivittää kp 2/24-41 ja yk 4. Kiitti jo etukäteen! Harmittaa, koska tässä kuussa yritystä oli juuri oikeaan aikaan ja aika paljonkin. Lisäksi olin muka huomannut hajuaistin herkitymistä ja rintojen kipeytymistä...
 
Vilinäiti, kyllä mä ainakin jo uskaltaudun ONNITTELEMAAN uudesta tulokkaasta! Tippa verta ei tarkoita yhtään mitään, joku on saanut joskus ämpärillä kaatamallakin sitä ja silti vauva on ollut terve. Joten pää pystyyn! :D :flower:

Bumba ja Red Dragon, negasta :hug: Redillä tosiaan kp:t kuulostaa vähäisiltä, joten maltahan, vielä se voi plussaksi muuttua! Ja Bumba, uskoisin, jos sulla on ovis ollut myöhemmin tässä kierrossa (pidemmän kierron mukaan) niin herkkäkin testi voi vielä negaa näyttää, joten toivoa on vielä! :heart:

moukulle tädistä :hug: Uutta yritystä vaan käyntiin taas.

Sydänkäpynen, varmaan kiusallinen vaiva. Oletko koittanut nenälaastareita? Usein kuorsaus tapahtuu selällä maatessa, joten jos laitat jotain selän alle, niin sekin voisi auttaa ettet siis pääse kääntymään. :hug: sullekki!

katrinainen, näin joku aika sitte täällä ketjun ClearBluen testeistä, jossa oli juttua noista pilkuista. En muista miten se nyt olikaan, joku taisi olla raskaana ja joku taas ei. Mutta koita löytää se ketju!

).( Vielä ei ole täti saapunut. KN:aa tutkiessa sormeen jää ihan hiukan rusehtavaa valkkaria ja KN on mielestäni pehmennyt hieman. Olen asennoitunut tädin tuloon, vaikka tuleehan se iso pettymys silti olemaan. Toisaalta vieläkin on sellainen tunne, että raskaana ollaan, ristiriitaista. Viime kierrossahan mulla oli rutikuivakausi ennen tätiä, nyt valkkaria jnkv, ei kuitenkaan mitään paljoo. Eilen ja tänään janottanut ihan hirveesti, yleensä en kovin janoinen ole. Ja kurkun karheutta ja nenän tukkoisuutta. Niin ja vas. alavatsalla vihloo välillä. Eli tässä mun tämän hetkiset "oireet".
 
:attn: Turun Sanomissa oli tänään juttu, että särkylääkkeiden käyttö vaikeuttaa raskautumista, jos sitä ottaa juuri ovulaation hetkellä. Eli kaikkista pahin on ibuprofeiini, eli Burana ym.!! Meikäläinen käyttää vallan sitä! :eek: Onneksi nyt ei kovin usein tarvitse ottaa..
 
Huomenta vaan!

Negapahoittelut Bumba, Red Dragon ja :heart: käpynen :hug:
Tiettävästi tiedän miltä tuntuu :'( Mutta ei menetetä toivoa!!!!!!

Vilinäiti Mä en valitettavasti osaa tulkita sun kuvaa testistä, se on jotenkin utuinen.. Et tehny toista testiä nyt aamulla? Kauheesti testaajia tänään.

Sydänkäpy: meillä kuorsaa molemmat.. mua se häiritsee ihan kamalasti jos en kerkee nukahtamaan ennen miestä. Koko yö menee tökkiessä ja odottaessa et millon se taas alkaa. Voi olla et oon muutenkin niin herkkä tässä uniasiassa, ei meinaa uni tulla jos vähänkään mieltä painaa joku asia. Mutta kuorsaan siis itsekin, vaikken tunnusta...
Mä lähen käymään töissä 9 viikon kesäloman jälkeen, vähän haistelemaan paikkoja :LOL: :LOL:
 
Niin sitä piti vielä kysyä, että te jotka teette ovistestejä niin ootteko laskenu et pitääkö paikkansa et menkat tulee oviksesta 14 päivän kuluttua? Itse en siis käytä testejä ja olen tällä tavalla laskemalla jälkikäteen yrittänyt varmistaa ovisajankohdan, joka kyllä näyttää osuvan yksiin oireiden kanssa.
 
Kylli-täti
Kännykällä otettuja kuvia niin on utuisia kun ei saa tarkkaa lähikuvaa.
Eli ekas kuvas viiva näkyy selvästi kun muovi repsotti pois päältä.
Toisessa kuvassa muovia päällä mut viiva näkyy silti läpi.
Tosi outo tuo rfsu testi, en kyllä ikinä enää osta enkä suosittele kellekään.
Iltapäivällä käyn apteekis.
 
Vilinäippä pääasia et siinä on väriä myös toisella puolella kuin kontrollipuolella!! Hyvä hyvä =) iltapäivällä kipin kapin apteekkiin!! Kyl mä uskon et te saatte vauvan :flower:

sydänkäpyseni onneksi tähän kuorsaamiseen on lääke! Meillä tosin kävi niin et ku mies meni unitutkimuksiin nyt keväällä niin eihän se siellä kuorsannu yhtään!!! Mikä on minusta ihan mahdotonta! kotona se kuorsaa ja uneksii ja saattaa välillä jopa kävellä ja huutaa unissaan...
Rakastan sitä silti.. Uni on kuitenkin ihmiselle niin tärkeää, että tiedän kun v''ttaa kun ei saa nukkua. Toivotaan te löydätte kultaisen keskitien, ja kaikilla on hyvä olla. Ja jos miehes menee sohvalle välillä nukkumaan, niin elä ota henkilökohtaisesti, se menee sinne vain nukkumaan, ei miehet mieti näitä läheisyysjuttuja niin tarkasti. Meillehän se on selvä "se ei välitä musta enää" -merkki!

 
Mut tuleeko tuohon testiin negatiivisessakin tapauksessa sellainen "väriviiva".
Löysin vanhan apteekin testin, avasin sen ja sieltäkin löytyi sinisen liuskan alta "väriviiva". Ruudussa kuiteskin näytti positiivista.
Noh, muutaman tunnin päästä apteekkiin.
 
se lääke on?kylli-täti...ja sitä minä myös pelkään että sit sielä sairaalas en nuku niin sikeesti kuin kotona, että kuorsaisin...noh se jää nähtäväks..
Juu, mun täytyy tämä vain sulattaa,kun oli mulle iso shokki että se kumminkin häiritsee miestäni.Ja muistaa ens kerralla ku herään yöllä ja mies kadonnut...

Takaisin aiheeseen...aika outoa että mä jouduin lopettamaan pillerit korkean alapaineen takia, ja sen takia sovittiin että pupuillaan ilman ehkäsyä, ja jos tuun raskaaksi ni se on ok.Eli ei alettu stressaan asian kanss...
Mutta vauvakuume on niinku noussu niin älyttömästi että ihan kamalaa, ihan niinku tuo pillereiden lopettaminen olis piilottanu kaikki aistit.
Ja nyt mä stressaan niiden testien kanss, jota mä sanoin etten ala tekeen...hassua...ei ihme ettei menkat tule niinku säännöllisesti, kun stressaan...hmm

Pitäis varmaan siis nukkua kunnolla ja antaa asian mennä miten menee....
 
En huomannutkaan, että sydänkäpynen oli myös testannut negan, eli siitä :hug: Mutta niin kauan kun täti pysyy pois, on toivoa! :heart:

Vilinäidille en valitettavasti osaa sanoa mitään rfsu:n testeistä. Mutta varmistele tutulla ja turvallisella apteekin omalla, niin saat asiaan varmuutta. Oireiden ja kp:den johdosta uskallan edelleen olla sitä mieltä, että plussa se varmasti on!
 
Kiitos Hilipatille tsemppauksesta :heart: Tosiaan, kalenteria selailin ja kaipa tässä voi vielä pientä toivoa elätellä kunnes täti pukkaa kylään. Tämä ällötys olo on kyllä syvältä. Pahinta oikeastaan nukkumaan mennessä/öisin. Ja tosiaan ollut vaivana pillereiden lopetuksesta lähtien. Saa kyllä kuvittelemaan näinä päivinä kaiken näköistä :D

Iso :hug: muille negailijoille! Jospa joku tänään tulisi vielä piristämään plussalla meitä muita ?

Ainiin, nyt kun Hilipati mainitsi tuosta buranasta, muistankin joskus kuulleeni asiasta. Aika jännä juttu, kun olen huomaamattani/asiaa ajattelematta siirtynyt tässä alkukesästä paracetamoliin :D
 
iiiso :hug: kaikille negantestaajille ja tätin yllättämille.. kyllä se siitä.. aika menee äkkiä ja kohta taas jännätään teidän kanssa :)

vilinäiti testaa uudestaan.. mäkin uskon kyllä siihen plussaan..

oon itekin kuullu tosta särkylääkkeiden syönnistä, joten en oo syöny tai jos ihan pakko on ollut ni syön sitä öö mikähän sen nimi nyt olikaan saa kuitenki raskaanakin ollessa syödä.. kuitenkin..

d.b heh.. mulla nälkä vaivas eilen.. söin alkuillasta jäätelöä noh jo 9 aikaan oli kaamea nälkä ja päätä särki pikkasen joten ihana ukko kulta teki iltapalaa ja toi sänkyyn ja jo 23 oli muka taas nälkä.. outoa.. mä selviän yleensä sillä et syön ehkä aamulla jotain ja juon kahvia,sit syön joskus 16-17 aikoihin ja sitten vasta taas seuraavana aamuna.. joten hmm.. juu ja aamulämpö oli 37.1 :D täällä taas kuvitellaan et joko.. eilen joinkin hirveesti.. ukkokin sano et meiltähän loppuu kohta vesi :LOL: ja sen takia sit juoksin kyl vessassaki.. yölläkin 2kertaa :/ jotenki tuntuu et alavatsa pönöttää ja oudon tuntunen.. joten teidän lohduttavaa olkapäätä tuun tarvii jos se täti pukkaa ittensä tänne.. ei pitäs kuvitella.. en kyl oo ees miettimällä miettiny mitää oireita tai mitää enkä enkä ottanu tässä kierrossa ees stressiä tästä.. paitsi kohta :kieh: :LOL:
 
Tuli tässä mieleen, että kaikkien kannattaa tarkistaa tiedot, että onko ne oikein.. Katsoin äsken, että olin aurinkoenergian päivät laittanu miten sattuu.. :ashamed: Joten kenen muun päiviä oon muokannut..

Aurinkoenergiaa: Anteeksi, että noin pääsi käymään :ashamed:
 
weiss
:hug: negailijoille! Toivo elää ja peukut pystyssä niin kauan, kun täti saapuu.. Työmotivaatio on tosi korkialla näin kuumalla.. Aattelin tulla äkkisellään vilasee mitä kuuluu, työn lomassa.. (olen jo ihan koukus teittiin :D ) Suikale: Miulla kans koko ajan hirviä jano ja suuta kuivaa, oliskohan...? Mutta, takasin sorvin ääreen.. plääh!
 

Yhteistyössä