Vilinäiti, kyllä mä ainakin jo uskaltaudun ONNITTELEMAAN uudesta tulokkaasta! Tippa verta ei tarkoita yhtään mitään, joku on saanut joskus ämpärillä kaatamallakin sitä ja silti vauva on ollut terve. Joten pää pystyyn!
:flower:
Bumba ja Red Dragon, negasta :hug:
Redillä tosiaan kp:t kuulostaa vähäisiltä, joten maltahan, vielä se voi plussaksi muuttua! Ja
Bumba, uskoisin, jos sulla on ovis ollut myöhemmin tässä kierrossa (pidemmän kierron mukaan) niin herkkäkin testi voi vielä negaa näyttää, joten toivoa on vielä! :heart:
moukulle tädistä :hug: Uutta yritystä vaan käyntiin taas.
Sydänkäpynen, varmaan kiusallinen vaiva. Oletko koittanut nenälaastareita? Usein kuorsaus tapahtuu selällä maatessa, joten jos laitat jotain selän alle, niin sekin voisi auttaa ettet siis pääse kääntymään. :hug: sullekki!
katrinainen, näin joku aika sitte täällä ketjun ClearBluen testeistä, jossa oli juttua noista pilkuista. En muista miten se nyt olikaan, joku taisi olla raskaana ja joku taas ei. Mutta koita löytää se ketju!
).( Vielä ei ole täti saapunut. KN:aa tutkiessa sormeen jää ihan hiukan rusehtavaa valkkaria ja KN on mielestäni pehmennyt hieman. Olen asennoitunut tädin tuloon, vaikka tuleehan se iso pettymys silti olemaan. Toisaalta vieläkin on sellainen tunne, että raskaana ollaan, ristiriitaista. Viime kierrossahan mulla oli rutikuivakausi ennen tätiä, nyt valkkaria jnkv, ei kuitenkaan mitään paljoo. Eilen ja tänään janottanut ihan hirveesti, yleensä en kovin janoinen ole. Ja kurkun karheutta ja nenän tukkoisuutta. Niin ja vas. alavatsalla vihloo välillä. Eli tässä mun tämän hetkiset "oireet".