Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

:heart: käpynen: Tottamaar teet testin ja kipin kapin kertomaan sit kuin kävi!!!!!!!!!!!!!!! Pekut pystyyn, hyvältä kuulostaa! :wave:

Mä pongasin jostain et kiukkuisuus kuuluu alkuraskauteen (tosin niinhän tuntuu kuuluvan vähän kaikki). Mua on niin KIUKUTTANUT :kieh: nyt useasti ja päivittäin et voisko olla........... jotenkin hormooneihin tää suuntais.. ja osaisko joku sanoa miks mun nännit sinertää??? :LOL:
 
En oo vieläkään testannu :D
Tuli vähän takapakkia. Erehtysin kokeilemaan paperilla emättimestä ja tippa verta tuli mukana. Nyt taas ei mitään eikä ennen tuota tippaa.
Muistan kyllä, et esikoisestakin plussan jälkeen tuli tuolla tavalla kokeiltuna tippa verta muttei koskaan verta pöksyihin asti eikä pissalla käynnin jälkeen jääny verta paperiin.

Mut toisaalta, tuli tänä aamuna halattua vessanpyttyä. Jotenkin tuntuu et oisin raskaana mut toisaalta ei tuon veritipan takia.
Mä hajoon kohta. :kieh:

Tiedän et oon hullu, kun tuolla tavoin kokeilen mutta yleensä aina kun noin kokeilen niin menkat on alkanu. Tietää jo pari päivää ennen et täti saapuu varmasti. :ashamed:
 
Vilinäiti miten sä oletkin malttanut olla testaamatta??? :eek: Toivotaan ettei vuoto ala, eikös se tiputtelu ja tuhruttelu kuulu asiaan jos on raskaana. Monelle muistan näin käyneen. Testaa!!! Sulla on jo päivät niin pitkällä. Tsemppiä :wave:
 
Red Dragon kyselit tuolla aiemmin testien määrästä, niin oli pakko kommentoida, et mä tilasin heinäkuussa sellasen 5kpl aconin testipaketin ja sit mulla oli yks rfsu kaapissa ja kaikki kuusi testiä on nyt tehty :LOL: Mulla oli viikon verran testirivi vessassa. Vahvasta haamusta vahvaan plussaan. Niitä oli ihana katsella aina vessassa käydessä. Nyt ei tartte enää testejä muistutukseksi :x :D
 
weiss
Kovasti tuntuu kaikilla oireiluja olevan ja positiiviseen suuntaa =) !! Miulla samoja vaivoja, vielä pitää kuitenkin ainakin maanantaille ootella. Öklötys oloja on pitkin päivää, varsinkin pössikän jälkeen :ashamed: ja lämmöt on korkialla, valkovuotoo ei ole oikiasti ollenkaan, vaikka normaalisti ennen menkkoja tulee reippaasti, että saapi välillä kävellä ku ois pisut housussa ja joutuu suojaa käyttään. Toivottavasti ei mieli tee tepposia vaan tää tunne, että raskautunu olisin, olisi oikeesti totta!!!
 
weiss mullakin nännipihan pienet nystyrät koholla ja vaaleammat!! Lisäksi koko nännipiha näyttää jotenkin laajentuneelta ja sinertää! Outoa.. Lisäksi tissit näyttää jotenkin runsaammilta ja tuntuvat painavemmilta. Kun hypähtää ilman rintsikoita niin painavuuden tuntee selvästi. Mulla oli viikon verran oviksesta nännit todella arat, nyt arkuus jo hellittää.
 
mulla on ihan ihme olo.. se nälkä.. en tiiä onko puskemassa flunssaa päälle vai :) mittasin äsken lämmöt ku oli nii kumma olo ja 37.4.. mulla siis jo aika ylhäällä.. ei yleensä nouse päivän aikaan jollei oo kuumetta.. iltaisin on tukkonen olo ja nyt vähä kummallista limaa kurkussa ja nenässä.. janottaa aika paljon.. nännit on kipeet ja valkovuotoa tuntuis olevan.. rupee hiipii ajatus että jos sittenkin.. pitäs olla nyt ajattelematta kun tippuu kovaa ja korkeelta.. täti kuitenki tulee :kieh: ei varmaan vauvakuume yhtää kasva ku meen töihin pvkotiin 0-2vuotiaidn ryhmään..
 
Tervetuloa minunkin puolestabalou :flower: Mä ihmettelen myös, että miten Vilinäiti on malttanut olla testailematta. Itse en malttaisi millään, olenkin ollut tänä keväänä oikein testien suurkuluttaja. Voisivat testien valmistajat maksaa kohta jo mulle päin kun niitä niin ahkerasti olen ostanut :LOL: Itse olen ollut havaitsevinani taas jos jonkinlaisia oireita. Mä joka, yleensä enemmän hikoilen kuin palelen niin olen kärsinyt torstaista lähtien vilunväreistä ja palelusta. Päätä on juiminut useampana päivänä ja nokka on aamuisin tukossa muttei kuitenkaan mitään nuhaa ole näköpiirissä. Huimausta ja kuvotusta on esiintynyt ja vatsaakin nippasee välillä. MUTTA, tiedän kyllä itsekin, että mielikuvitus voi saada nuo kaikki aikaiseksi. Ja mielikuvitustahan mulla löytyy vaikka muille jakaa kun tästä asiasta on kyse. On se kyllä tosiaan kumma etten koskaan ennen tätä vuotta ole odottanut tädin saapumisaikaa niin kovasti kuin nyt. En siis tietenkään odota tätiä saapuvaksi vaan ainoastaan sitä aikaa jolloin pitäisi saapua ja saisi todeta, että ähäkutti pysyitpäs loitolla...
En muista kuka mainitsi siitä, että pelkää jäävänsä yksinään tänne palstailemaan kun muut testailevat vain plussia. Niin on kyllä pelko ollut täälläkin. Mutta kovasti olen onnellinen kaikkien plussanneiden puolesta ja toivon kovasti, että me loputkin tulemme perästä mahdollisimman pian.
 
Paljon jännääjiä tälle viikolle, tosi kiva juttu!

).( Kaipa tosiaan se tätönen pian saapuu. Tällä hetkellä suurin pelko on että jo yön aikana. Kovin haluaisin nimittäin päästä aamulla r-testin tekemään. Vaikka negahan se sieltä taitaa tulla.

Nyt pillereiden jälkeen nämä kierrot ovat olleet aivan samanlaiset joka kerta. Ällötys olo alkaa n. viikkoa ennen tädin saapumista, nännit sinertää ja noita nystyröitä nouseepi (pakko mainita, koska tuossa edellä juttua ko. asiasta) sekä rinnat tuntuvat täysiltä/isommilta. Alavatsaa/selkää jomottaa, valkovuoto lisääntyy (ja haju muuttuu tunkkaiseksi :LOL: sori, jos herää jotain mielikuvia) ja tietty suklaa+s* himot yltyvät+siivousvimmaa pukkaa ja mielialat heilahtelee. Tajuton väsymys myös on ja armoton nälkä koko ajan. Ja tuo pirun KN on aina asennosta riippuen missä sattuu ja reikä siinä keskellä keskikokoisen luokkaa (ei kiinni, ei auki)

Eli noillla "oireilla" ollaan menossa nyt jo kolmatta kiertoa. Eli ota tuosta nyt selvää, kun joitakin noista oireista liittyy kai raskauden alkuunkin. Mutta kun jo kahteen kertaan täti on saapunut myös noilla oireilla... Eli jos plussa nyt tulisi (epätodennäköistä ) olisin aika pihalla...

Turhauttavaa, kunpa vielä saisi jostain pienen toivon kipinän :heart: No huomenissa olen julma ja romutan sen toiveen tekemällä testin. Niin jos ei yöllä tilanne muutu...

Kyllitätsy kiva kuulla sinustakin! Ja on sitä täälläkin joskus tullut todettua että ei oo helppoo, ei. Siis parisuhde :D

No niin, tulkaapahan nyt muut piristämään niillä plussauutisilla!!! :heart:
 
niin joo baloulle tervetuloa ja kirjoittelehan ahkeraan :)

kylli no enpä tiedä.. pelottaa vaan et saan pettyä joten pitäs yrittää olla miettimättä..

vilinäiti oot kyl ollu tosi malttavainen.. en minä varmaan olis :D
 
Kiva että joillain on lupaavia oireita ilmaantunut! Pidetään peukkuja teille!

Kun oli puhetta riidoista, niin täälläkin niitä ollut ihan kiitettävä määrä, lomalta paluu kai aiheutti stressiä ja sit tietyt keskustelut menikö loma ihan niin kuin olis toivonu. Nyt kuitenkin rauha maassa.

Täti uhkaavasti meinaa alkaa jyllätä. Mut ilmoittelen huomenna tuleeko tosissaan. Toivo elää! ;)
 
Bumba :LOL: kiitos :hug: Voi olla että minä TAAS huimenen näillä vihon viimeisillä päivillä ennen menkkoja. heti kun jään yli tunniksi yksikseni kotiin niin alkaa armoton oireiden tutkiminen ja haaveilu. En vain ennen ole pistänyt tätä tissien sinertävyyttä merkille, kaikki muut raskausoireet onkin jo tullut bongattua milloin missäkin kierrossa..
Pitänee taas rauhoittua ja antaa luontoäidin näyttää toteen sit ku ja jos tärppää. Mie oon niin pirun malttamaton!!!!!!!!!!!

Ja parisuhde ois varmaan meillä helpompaa jos mie en ois tämmönen hormoonihirviö :LOL:
Ei vain kyllä ne miehet osaa olla välillä niin pöljiä että :kieh:
 
Hei taas,

omituisia viivoja raskaustestissa, plussaviiva ei noussut, mutta outoja pilkkuja plussaviivan laheisyyteen kyllakin. Outoa. Mutta eikohan tama ole talla selva. Ensi kuuhun vaan. Nyt saisi tati viela oikeasti tulla niin hyva olisi. Onnea plussanneille. Meilla kone hetken pois kaytosta ja nain ollen olen taalla aika vahan.
 
Joo, kyllä se täti tekee tuloaan. Äsken kärähdin miehen aherruksen tuotokselle. (remontti menossa) Omasta mielestä olisin homman suunnitellut paljon fiksummin, totetuttanut huolellisemmin ja lopputulos olisi ollut tyylikkäämpi. :LOL: :LOL: Ja oma panos ko. hommaan, no tässä on surffailtu netissä, luettu kirjoja ja katseltu telkkua :LOL:
 
Bumba voi sun ukko parkaa :LOL: ja meidän kaikkien.. mitä ne joutuukaan meidän kanssa kestämään.. kauheita mielialojen vaihteluja, ensin :LOL: sitten :kieh: ja :'( sitten |O kunnes :saint: vihdoin ja sitten se kohta alkaa taas alusta.. :LOL:
 

Yhteistyössä