Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Red Dragon toivottavasti nappaisit plussan tästä kierrosta :p

Kerronpa nyt sit kans itestäin, kun on jotkut muutkin hiukka jotain kertonu eli minä olen (kuten nimim. voi päätellä) syntynyt 1981, ikää siis 25vee ja ukko on 29vee. Esikoinen tupsahti maailmaan 10/06 ja koiruuskin talosta siis löytyy 02/04 :heart:

Älkää hyvät immeiset jättäytykö takavasemmalle! Minä ainakin luen kaikkien tekstit ja yritän kovasti jotain jokaiselle vastata, jos vaan osaan.

Taitaa nuha todellakin leikitellä mun kanssa, kun välillä on kurkku hiukka karheana ja nenästä valuu vettä ja toisiaan taas ei. Maha on ollu tosi sekaisin jo monta päivää eli välillä ei tuu mitään ja sit joskus taas saa lentää pytylle. Sori nää mun kakkajutut :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:
Red Dragon toivottavasti nappaisit plussan tästä kierrosta :p
Maha on ollu tosi sekaisin jo monta päivää eli välillä ei tuu mitään ja sit joskus taas saa lentää pytylle. Sori nää mun kakkajutut :ashamed:


:LOL: caffee81 Kiitos nauruista :kieh: Kaikki jutut on tervetulleita.
Minä oon 27 vuotias ensiyrittäjä. Lapsien virkaa toimittaa pari marsua tällä hetkellä :p Tänään on ollu outoa pahaa oloa, semmosta kuvottavaa, mutta en oo oksentanu. Hassua, ku kp on vasta 22...kaipa sitä voi tulla näköjään kaikenlaista oiretta millon mitenki.
 
weiss
On se ihan mukava kuulla, ettei yksin ollakkaan. Sitä vaan pyörittelee päässä tällähetkellä aivan kaikkea ja kaippa sitä oottaa heti kaikkien kommentteja ja varsinkin rohkasua, ku ei ite uskalla luottaa omiin tuntemuksiinsa. Mie luulen, että kaikki myö halutaan samoja rohkasevia ja kannustavia viestejä, samalla asialla ku ollaan ja myös petytään, jos tuntuu, ettei niitä saada.. :) :) :) Pietään suikale ainakin toisiamme käestä kiinni, kun osuu nuo kp:t noin liki..
 
caffee81: Katotaan miten käy. Ukko sanoi tässä illemmalla minulle, ettei ole epäillystäkään siitä, etten olisi raskaana. Olen kuulema niin kireä.. Ja tuonkin lauseen sain kuulla vain siitä, kun sanoin oman mielipiteeni asiasta.. Sai alut myytyä,ni ne tottakai laittaa autoon.. Eikä koskaan muista minua |O . No, ei haittaa.. Toisaalta olen siihen tottunutkin.. Mutta vois se välillä muistaa..

weiss: Kyllä me kaikki osaltamme varmasti yritämme toisiamme rohkaista ja kannustaa! Aina vain ei kaikkiin kerkiä vastaamaan. Olemme hengessä mukana. Itselle ainakin tämä ryhmä on tullut tärkeäksi. Enkai mie muuta melkeinpä käykään kuin vilkaisee mitä tänne on kirjoiteltu ;) .
Vaikka kauaa en oo tänne kirjoitellutkaan, niin tuntuu hyvältä tänne kirjoitella.

Eli kirjoitelkaa vain rauhassa mitä tulee mieleen, vaikka noita kakkajuttuja ;) .

Jos tilailette netin kautta raskaustestejä, niin mistä ja mitä tilaatte?
Ite oon miettinyt joitakin näitä:
http://www.halpa-testi.fi/raskaustesti_puikko-c-1_3.html
http://www.mammaksi.fi/index.php?cPath=22&osCsid=6c97b28437bcadb585898a663654ecf7
http://www.kenguru.fi/linkit/links.php?cat=66
http://www.kotitesti.fi/

Noita vain on niin monia, etten osaa päättää :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Hilipati
Ei uskalla vielä nuolaista ennen kun tipahtaa. En millään malttais odottaa tiistaihin, jos kävis huomenna töiden jälkeen apteekissa :D
Jos vähänkin kutkuttaa, niin eikun vain huomenna apteekkiin!
Mie laitan huomenna tai tiistaina tilauksen testejä netistä.. Ja teen sitten, kun ne tulee (jos ei sit täti oo kylään tullut ennen sitä).
Et malttais odottaa, ja tehtäis samaan aikaan ;). Sovittais milloin tehään testi =)
 
Red Dragon. Mä kans meinasin tilata mammaksin testejä ja testata vasta kun ovat saapuneet kotiin. Mut taitaa olla hermot jo niin kireelle vedetyt et helpompaa kurvata apteekkiin. Kestäis vaan ensin sen piinaavan työpäivän.
Niin että aikaisintaan huomenna klo 17 aikoihin tulen kertomaan uutiset :D

Veikkaan kyllä et saatte joka ikinen ojentaa olkapäänne ja lohduttaa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Kakkajutuista puheenollen. Mulla kans välillä nii koval että kun melonia puskis ja tänään taas illalla lentäny kun varpus parvi :LOL:
:LOL: :LOL:
Hyvin kerrottu =).

Katsotaan mitä mie teen vai käynkö tiistaina ostamassa apteekista.. Ku mietin, että tarvitsisko niitä tilata/ostaa useampi vai riittäisikö yksi.

Toisaalta tunne on sellainen, että olisin raskaana (mutta niin se tais olla myös edellisten menkkoja odotellessakin.. mutta ei kyl näin varma).. Jos ostaa kaksi ja ensimmäisellä on jo positiivinen, ni minne mie sen toisen sit laitan?
 
Red dragon: En tiiä oliko toi sun kysymys retorinen, mut vastaan siihen silti :) Mun mielestä kannattaa ostaa testejä enemmän ku yks. Mulle on ainaki käyny niin, et jos testi on kaapissa jemmassa niin testaan negan liian aikasin ja sit seuraavina päivinä harmittaa ku ei oo toista testiä. Ja jos saatkin heti plussan, niin ei ne ylimääräset testit hukkaan mee. Mikään ei oo nimittäin niin ihanaa, kun tehä vaikka viikon päästä uus plussa ihan huvikseen, koska sitä viivaa on niiiiiin mahtavaa kattella! :heart: Tilasin iteki just kolme testiä kaappiin, jossa oli jo yksi.
 
Kyllä minäkin melkeestä joka päivä jutut täällä käyn lukemassa. Välillä sitä vaan ei jaksa/ehdi tms. kommentoida juttuja, ja sitten kun ehtisi ja jaksaisi niin on jo unohtanut mihin piti mitäkin kommentoida :headwall:

Mutta itse ainakin koen saavani jo mukavasti tukea lukemalla muiden kuulumisia ja etsimällä vaikka niistä vastauksia myös omiin ihmettelyihini... Ja onhan tämä kiva keino purkaa omiakin ajatuksia ja jäsennellä juttuja, vaikka kukaan niistä ei välttämättä sen enempää kiinnostuisikaan.

Jännä viikko tulossa, kuinkas moni sitä meinaakaan testailla tulevalla viikolla? Itse ajattelin tiistai aamuna testata, jos täti ei ehdi kylään ennen. Aika varma olen tädin tulosta lähipäivinä. Oksettava/kuvottava olo ollut taas 3pvää, kuten viime kierroillakin ennen tätiä. KN on tullut jo alaspäin ja se hole siinä keskellä on viivamainen ja avautumaisillaan... Eli melko selkeästi viittaavat merkit tätöseen. :kieh:

Oikeastaan paljon toivoa en jaksa enää elätellä tämän kierron suhteen, aikalailla olen tsempannut itseäni jo seuraavaa kiertoa varten (yk.4 sitten), vaikka toisaalta onhan tässä vielä pieni mahdollisuus... jos sittenkin?

4kpl Aconin testejä odottelee tuolla kaapissa. Kotitestit.comista olen tilannut. Halpoja olivat silloin ja seuraavana päivänä kotiin tulivat, joten tuohon puljuun tyytyväinen olen ollut.

PALJON PALJON PLUSSAONNEA KAIKILLE!

Tahtoisin niiiin kovasti sen huhtivauvan :heart:
 
weiss
Red Dragon: En mie pahalla tarkottanu :ashamed: .. Ja niistä klönteistä kyselin vaan, kun jostakin luin, että sellanen voipi tulla oviksen aikaan ja kun viime menkkojen jälkeen ukon kanssa touhuiltiin, niin sellanen klöntsä tupsahti suihkussa, ihan mojovan kokonen.. En kiinnittäny sen enempää huomiota, ku menkat oli edellisenä päivänä loppunu, liitin sen niihin, eikä ollu ukon tuotoksia :LOL: .. Aloin vaan nyt jälkijunassa miettiin, että olisko se ollut se ovistulppa, jos kierto onkin lyhkäsempi.. aattelin, että jos jollakin olisi ollut vastaavaa.. mutta joo, hyvää yötä kaikille ja plussantuoksusia unia :heart: ..
 
lemmenlaiva
RED DRAGON: Ajattelin kysästä tän ketjun kautta.. ku sut saa tän kautta parhaiten kiinni... Siis. Voisitko kertoa kuka Iisalmelainen on Suurimmassa Pudottajassa? Laita vaikka YyVeetä?? *nimim: Utelias Ulla Savosta*
 
weiss: Sinulle paljon plussatuulia kanssa, jospa se tästä kierrosta tärppäisi!

Itse huomasin nyt suihkussa käydessäni, että kn on kova, kiinni mutta ylettää hyvin tunnustella.. Ei niin kaukana mitä oli aamulla käydessä suihkussa rakastelun jälkeen :whistle: .

Jos tilaan testejä, niin tilaan sitten kaksi =). Mutta toisaalta ois helpompi poiketa apteekin kautta, niin ei tarvitsisi odottaa vuorokautta :whistle: .
Niin kova hinku olis jo huomenna tehä testi.. Mutta kyllä mie taidan jättää sen tiistaille tai keskiviikolle. Kahtoo miten käy.. (täti kuitenkin poikkeaa kylään :'( )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Red dragon: En tiiä oliko toi sun kysymys retorinen, mut vastaan siihen silti :) Mun mielestä kannattaa ostaa testejä enemmän ku yks. Mulle on ainaki käyny niin, et jos testi on kaapissa jemmassa niin testaan negan liian aikasin ja sit seuraavina päivinä harmittaa ku ei oo toista testiä. Ja jos saatkin heti plussan, niin ei ne ylimääräset testit hukkaan mee. Mikään ei oo nimittäin niin ihanaa, kun tehä vaikka viikon päästä uus plussa ihan huvikseen, koska sitä viivaa on niiiiiin mahtavaa kattella! :heart: Tilasin iteki just kolme testiä kaappiin, jossa oli jo yksi.
Juu, kyl mie ihan teidän muiden mielipiteitä halusin kuulla :whistle: . Päätin siis tilata tai käydä ihan suoraan apteekista ostaa kaksi testiä.
 
Isäntä tuli sitten Jyskyn ralleista kotio ja ajattelin, että vois vähän peuhata tuolla vällyjen alla (kun limoista päätellen olisi se ovis), niin kattia kanssa! Niin kamala krapula ja väsymys herralla 3 päivän ryypiskelyn ja valvomisen (niin mitäs varten niitä ralleja mennään äijä porukalla kattoon -autojen vai... :kieh: ) jälkeen, ettei oo kotona mitään muuta tehnyt kuin nukkunut. Poikakin kaipasi iskää kovasti viikonlopun, niin eipä herra juuri mitään tajunnut, kun poika olisi iskän kanssa halunnut viettää aikaa... eli taisi mennä tämä kierto susille :kieh:

Aamulla herätys ennen kuutta, mutta eipä jostain syystä väsytä tippaakaan...
 
Maanantai 6.8.2007

*Esikoisesta haaveilevat *


wind.....................kp. 8/30-40........................yk. 2
Tinkatar................kp. 10/28...........................yk. 1
piksu....................kp. 13/28-29......................yk. 3
juuri.....................kp. 14/28-30......................yk. 3
Tinttara84............kp. 15/16-29.......................yk. 53
gataa...................kp. 17/(24)31-39.................yk. 6
Suikale................kp. 23/29.............................yk. 3
Kylli-täti...............kp. 23/25-29.......................yk. 5
Diarmuid..............kp. 23/35-40.......................yk.2
Sydänkäpynen......kp. 25/24-28.......................yk. 1
nea85..................kp. 25/40............................yk. 2
Hilipati.................kp. 27/27-35........................yk. 4
Tähtisilmä79.........kp. 27/31-33.......................yk. 6
Bumba.................kp. 31/31-34 ......................yk. 3
katrinainen...........kp. 31/28-31.......................yk. 1
mouku80.............kp. 41/24-39........................yk. 3
Kaa......................kp. 1/28.................................yk. 1


* Toista toivovat *

weiss...................kp. 25/30...............................yk. 2
Poni06.................kp. 13/28-39..........................yk. 2
Hilbert..................kp. 15/?................................yk. 1
Venla-05..............kp. 14/30...............................yk. 2
Äippä2006............kp. 18/28...............................yk. 1
Pixie.....................kp. 20/32..............................yk. 2
Ellen83.................kp. 23/26..............................yk. 4
Caffee81..............kp. 25/26-28..........................yk. 5
äippä67............... kp. 26/28-32.........................yk. 7
sinuhe..................kp. 30/21-31.........................yk. 1
Heikko-Peikko.......kp. 31/35 (35-45)...................yk. 2
Summer81............kp. 4/28................................yk. 3
Vilinäiti.................kp. 33/29...............................yk. 15
Äityli -84...............kp. 6/31-40...........................yk. 12
Jopa73.................kp. 53/26 (23-38)...................yk. ?
balou....................kp. ?/?....................................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *

Carla.....................kp. 19/25-28..........................yk. 2
Red Dragon...........kp. 20/21...............................yk. 2
aurinkoenergiaa......kp. 2/28.............................yk. 6
jane70..................kp. 27/28...............................yk. 1
khalawah...............kp. 35/28...............................yk. 1


* Neljättä toivovat *


pikkumyy42..........kp. 21/28-30...........................yk. 1
äiti-1966...............kp. 5/26-30............................yk. 6
Päppä...................kp. 6/26-30............................yk. 5


* Haamuilijat *

* Plussanneet *

iida83.....................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..................................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu....02/08 Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma, Nenya......................................................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi, siksakki.....04/08
 
hih, hirveesti menee aikaa ku luen mitä kaikkee ootte jutellu täällä...oon ihan koukus...hih :LOL:
juu-u, minä täällä kanss jännään että tuleeko menkat vai no...mulla edelleen alavatsa vihlontaa ja rinnat arat...eipä koskaan oo ollu rinnat arat ennen menkkoja, eli tänään meen apteekin kautte, mutta tosiaan testaan pena vasta, kun torstaina viel menkka mahd.

Oon 24v, mieheni 22v ja kotia suloistaa yks kissa ja yks kani...pillerit jätin yli 2kk sitte...esikoista halutaan :heart:
 
Hitsit, että täällä on kylmä, ku ukko ei ollut takaovea laittanut kiinni..
Viel pitäis lähtee pyörällä töihin. Onneksi ei oo ku 5km suuntaansa.. Ja toivottavasti tuol ois vähä lämpimämpi ilma.. Maa oli ihan kuurassa.

Sydänkäpynen: Jaksatko odottaa perjantaihin, että silloin vasta testaat? ;)
 

Yhteistyössä