Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Kirjotin varmaan kovin epäselvästi... Eli jos se on kova ja takana, niin se on hyvä merkki! Mutta jos on pehmee ja alhaalla, niin sitten voi odottaa menkkoja. Mutta mulla tosiaan pehmeni ja laskeutu viimeksi vasta just ennen menkkoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakki:
Kirjotin varmaan kovin epäselvästi... Eli jos se on kova ja takana, niin se on hyvä merkki! Mutta jos on pehmee ja alhaalla, niin sitten voi odottaa menkkoja. Mutta mulla tosiaan pehmeni ja laskeutu viimeksi vasta just ennen menkkoja.

No, ku menin tänään tunnustelee just jälkeen sekstailun ja silloin en saanut oikein siitä selvää.. Joten en tosiaan tiedä minkälainen se on.. Pitää tänä iltana kokeilla.. Eilen oli ainakin kova ja alhaalla..

Odottavan aika on pitkä.. Ja mie ku oon sellainen, joka ei jaksais kauan odottaa iloista uutista :ashamed:
 
Huh.. taas kotona!
Olinpas äitini luona viettämässä "tyttöjen" viikonloppua eli minä ja äiti kahdestaan =) , uskokaa tai älkää niin meillä oli hauskaa! :LOL:

Mavi ja Siksakki ONNEA! Ihan mahtavaa :flower:

En ole kateellinen yhtään!! No enpä...!!!!!!!!!!!

weiss ethän loukkaannu.. Minä en osaa sanoa ovislimaklöntistä mitään.. Minä en osannu edes tiedostaa omaa ovistani ennen viime kiertoa, piti ovis ihan tikuttaa. Nyt tässä kierrossa tunsin kosteutta, joka muuten ei ole kadonnut vieläkään. Joskus ihan säikähdän, niinkuin tänäänkin et alkaako jo menkat, paikat on kosteena mut housuun ei tuu kuitenkaan oikein mitään.. no joo :LOL: ketä kiinnostaa!!! :LOL:

Toivotaan et pääsis taas ahkerammin palstailemaan, olen kyllä ollutkin ihan tarkoituksella täällä taustajoukoissa, ettei mielikuvitus tee mulle toistamiseen kepposta!

Tätipahoittelut yllättäneille :hug:
 
weiss mulla on sama fiilis ku sulla et yksin oon tääl oikeestaan puhellu et saatan itekin jättäytyä taka-alalle.. saas nähä.. toi sun tilanne on kyl aika tyhmä.. varmaan tuntuis itestäkin et ei sais iloita jos sais ite plussan mut kyl sitä kuitenki saa.. vaikka ei varmaan kauheesti sille kaverille kannata hhkuttaa sitä.. elä vielä jättäydy pois.. ruvetaan kahestaan jutustelee jos muilta ei vastausta saa :) plussatuulia sinne kaikesta huolimatta :whistle:
 
suikale :hug: mä ainakin oon sun jutuistas kiinnostunut, meillä on samat kp:t!!! Seuraan ainakin kovasti mitä kirjoitat, en oo nyt kommentoinut ku ollu mukamas niin taka-alalla, melkein päivittäin luen kuitenkin täällä asiat läpi, kun olen niin koukussa :LOL:
 
Tuosta kohdunnapukasta. Mulla ollu oletettujen menkkojen pois jääntiä ennen ja jälkeen koko ajan napukka tosi ylhäällä ja kova.
Yleensä ennen menkkoja napukka alhalla, pehmeä ja sen tuntee aivan selvästi.
Testiä en ole siis vielä tehnyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carla:
Saanko mä pillittää teijän olkapäätä vasten?????

:'( :'(
Meillä on niin laimeeta että vauvaa ei varmaan tuu koskaan tähän huusholliin.....
Nukuin kostoksi viimeyönä lastenhuoneen lattialla patjalla :p


:hug: :hug: :hug: Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carla:
Saanko mä pillittää teijän olkapäätä vasten?????

:'( :'(
Meillä on niin laimeeta että vauvaa ei varmaan tuu koskaan tähän huusholliin.....
Nukuin kostoksi viimeyönä lastenhuoneen lattialla patjalla :p
Täällä on vapaa olkapää. Itke vain rauhassa :hug: .
Mitäs ukko tuumas kun et nukkunutkaan vieressä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Tuosta kohdunnapukasta. Mulla ollu oletettujen menkkojen pois jääntiä ennen ja jälkeen koko ajan napukka tosi ylhäällä ja kova.
Yleensä ennen menkkoja napukka alhalla, pehmeä ja sen tuntee aivan selvästi.
Testiä en ole siis vielä tehnyt.
Milloinkas ajattelit tehä testin?
Mie tässä kanssa pähkäilen, että milloinkahan tekis.. Toisaalta tekis mieli tehä jo huomenna.. Mutta yritän jaksaa ens viikon loppuun ainakin, jos täti ei tuu kylään tiistaina.
 
Suikale, weiss + kumppanit.

Kyllä mie luen kaikki kirjoitukset ja aina välillä yritän vastaillakin!
Itsestäkin välil tuntuu, että kirjoittelen ihan yksikseen, mutta silti sitä tulee kirjoiteltua :whistle: . Mukava on vain lukea teidän kaikkien kuulumisia! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Tuosta kohdunnapukasta. Mulla ollu oletettujen menkkojen pois jääntiä ennen ja jälkeen koko ajan napukka tosi ylhäällä ja kova.
Yleensä ennen menkkoja napukka alhalla, pehmeä ja sen tuntee aivan selvästi.
Testiä en ole siis vielä tehnyt.
Milloinkas ajattelit tehä testin?
Mie tässä kanssa pähkäilen, että milloinkahan tekis.. Toisaalta tekis mieli tehä jo huomenna.. Mutta yritän jaksaa ens viikon loppuun ainakin, jos täti ei tuu kylään tiistaina.
Niin monta negatestiä aikoinani tehnyt, et nyt päätin kerrankin odotella rauhassa. Aattelin testata tiistaina kp 34/29. Vapaapäivä silloin niin saa sit itkeä rauhassa jos tulos nega tai plussa
;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Tuosta kohdunnapukasta. Mulla ollu oletettujen menkkojen pois jääntiä ennen ja jälkeen koko ajan napukka tosi ylhäällä ja kova.
Yleensä ennen menkkoja napukka alhalla, pehmeä ja sen tuntee aivan selvästi.
Testiä en ole siis vielä tehnyt.
Milloinkas ajattelit tehä testin?
Mie tässä kanssa pähkäilen, että milloinkahan tekis.. Toisaalta tekis mieli tehä jo huomenna.. Mutta yritän jaksaa ens viikon loppuun ainakin, jos täti ei tuu kylään tiistaina.
Niin monta negatestiä aikoinani tehnyt, et nyt päätin kerrankin odotella rauhassa. Aattelin testata tiistaina kp 34/29. Vapaapäivä silloin niin saa sit itkeä rauhassa jos tulos nega tai plussa
;) :D

Ilmoitahan sitten mulle heti viestitse mikä tulos on! Pidän peukut pystyssä :wave: .

Kyl mie luulen, että itellä täti tulee just tiistaina kylään. Vaikka hinku olis jo nyt raskautua :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carla:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Carla:
Saanko mä pillittää teijän olkapäätä vasten?????

:'( :'(
Meillä on niin laimeeta että vauvaa ei varmaan tuu koskaan tähän huusholliin.....
Nukuin kostoksi viimeyönä lastenhuoneen lattialla patjalla :p
Täällä on vapaa olkapää. Itke vain rauhassa :hug: .
Mitäs ukko tuumas kun et nukkunutkaan vieressä?
No,yritti tietysti saada mua makkariin nukkuu tyyliin :että tuu nyt,mitä sä nyt siellä lattialla nukut...
Aamulla kyllä halas :)
Eli et antanu perix ja menny viereen? :D Hyvä hyvä! Hyvä, että on ees halannu.
Tiedän kyl miltä tuntuu, kun ukko ei halua ollenkaan. Mutta jospa se miehesi piristyis pikku hiljaa =)
 
Kaa
Red Dragon:
Eli millälailla siun tiedot pitää muuttaa? Mitä tuo 28 sinulla tarkoittaa?
Mie oon laskenu sun aikaisempien antamien tietojen mukaan, että tänään ois kp 4/?? ja yk 1.. Joten ilmoita tarkasti tuo mitä ajat takaa ;). Niin päivitän listan mahdollisimman pian!
Eli tämä menee nyt monimutkaiseksi... :| Heh...

Eli lopetin pillerit viime keskiviikkona ja lauantaina piti menkkojen alkaa. Ja eikös tuo menkkojen alkamispäivä ole se ensimmäinen kiertopäivä? Alunperin luulin menkkojen alkavan ihan kunnolla, mutta nyt tilanne on taas toinen. Ei tullutkaan täti kylään, käväisi vaan ovikelloa soittamassa. Pyh. Eli minä olen yhä:

Kaa(nimim)........28(ikä)..........................................aloitus elokuussa

eli kiertopäivää tai yrityskertaa ei vielä ole.

Mitähän tämäkin nyt merkkaa? Pillereiden jälkeen menkat tulee aina tarkasti lauantai-iltana, nyt oli vaan pikku "varoitus", mutta ei muuta. Eli en laske tätiä vielä vieraaksi asti. Taitaa olla häästressiä varmaan. Jos ei ole mitään tapahtunut keskiviikkoon mennessä, sitten huolestun.
 
Onnittelut uusille plussalaisille :flower:
Olen käynyt kyttäämässä teitä joka päivä ja monta kertaa.. :LOL:
Toi kohdunnapukkajutska ainakin itellä karkas melkein ulottumattomiin ennen plussaa.Siitä kovuudesta tai pehmeydestä en osaa sanoa kyllä mitään :|
Ja ovislimat jäi kyllä bongaamatta,oli vaan hitommoiset menkkamaiset kivut.
Ja kun tätiä oottelin,odotin kovasti myös siisvousvimmaa ja finnejä.Jäipä tää huusholli tosi paskaseksi :LOL: se hyvä puoli tädissä on ,että se tulee siivoomaan aina paikat,mutta annoin sille lopputilin seuraavaks n. 8kk =)
Usein muuten jää itelläkin kommentoimatta asioihin, joista ei tiedä mitään,mutta ei kyllä täällä yksin tarvi puhella!Mäkin roikun täällä edelleen..
Nyt sitten ens viikolla odotan saavani lisäseuraa plussanneisiin.Paljon plussatuulia kaikille teille ihanille ihmisille :hug: :heart:
Ja sitten kun plussaatte,niin se salaisuuskin on kiva jakaa joittenkin NAISTEN kanssa,kun ei noi ukot jaksa kuunnella kaikkia höpötyksiä.Ne vaan sitte miettii,että pitäskö vaihtaa auto isompaan.. :LOL:
 
Siksakille ONNITTELUT!! :heart: Alkaa olla tilastollisesti vissiin itsellä aika heikot mahikset enää plussata tästä kierrosta..:/

Diarmuid, tukkoisuus voi käsittääkseni olla oire, koska limakalvot on turvoksissa.

suikale ja weiss, varmaan kaikilla joskus on tunne ettei noteerata. Itsellänikin on monesti ollut. Ja nykyisin täällä on niin iso porukka, että kirjoituksia kertyy hirmuinen määrä päivässä, eikä kaikkeen pysty kommentoimaankaan. Mutta älkää silti jättäkö meitä! :hug:

Vilinäidillä oireet kuulostaa kyllä todella hyvältä! Kp:tkin niin pitkällä, että eiköhän peli ole selvä ;)

Itse olen varma että täti on tulollaan. Toisaalta vieläkin on olo että ehkä olisi tärpännyt, mutta parina päivänä on tullut minimaalista tuhrua. Kn on kova, mutta etualalla. Niin ja muistan aikoinaan kun Papagena plussasi, niin hänellähän KN oli ensin ihan auki ja pehmeä, joten luulen että sen käyttäytyminen on aika yksilöllistä. Niin kun joillain oli puhetta siitä missä ja millainen sen pitäis olla raskautuessa.
 

Yhteistyössä