Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Pöh vapaapäiväläisille!
Mä oon nyt taas sorvin ääressä ja odottelen että joku muukin tulisi töihin, että sais hommia näin loman jälkeen.
Kyllä otti lujille herätä kuudelta.. |O

Mukavaa ja plussarikasta maanantaita kaikille! :wave:
 
Minulla la ja su 20 asiakaskäyntiä molempina, kiirettä piisasi, 31 min taukoa välissä, muutoin koko ajan menossa. onneksi on kesä, että sujuu välimatkat. Talvella aika kauhiaa :| . Pyörällä pääsee nopsaan, kilsoja tulikin jo pe-su aikana 90 :kieh:
 
pikkumyy: Ehkä sä sitten ansaitsen sen vapaapäivän.. ;)

Täällä on kaikki kokouksessa, eikä mulla oo hommia. Yritän harjoitteluraporttia väsätä, tietäs vaan mitä kirjoittaa siihen.

Nälkä on ihan törkee, mutta mul on eväänä vaan 2 näkkäriä. :ashamed: Jääkaappi oli kotona tyhjä reissun jäljiltä. *mahan murinaa*

Kylläpäs täällä on hiljaista.. :/
 
Huomenta kaikille,

sori en vielä osaa kauheesti alkaa kommentoida keskusteluja kun tuntuu että olen jotenkin tipahtanut niistä lomani aikana.

Olin jo jotenkin hyvin toiveikas että tästä kierrosta tulisi plussa, mutta tänään on tätioireita havaittavissa. Myöhemmin selviää, miten käy, saako laittaa kp 1ja yk 4. Toivo elää vielä! ;)
 
Sydänkäpynen sulla kun on kani niin kerropas onko sillä ollut valeraskaus? siis jos tyttö.. mulla on joulukuussa syntynyt tyttö ja sillä aina välillä on.. niin ja oon lukenu puput.netistä et niillä voi olla murrosikä, niin onkohan meiän riiviöllä se kun se menee papanoimaan ja pissaamaan sohvalle välillä jos sitä ei huomaa :kieh: hermot menee ku aina saa pestä sohvia :kieh: :headwall:

Red Dragon maa kuurassa?

mouku80 pidän sulle peukkui et se täti eksyis matkalla..

).( mulla on ollut kummallista tulista ilmaa liikkeellä parina päivänä :ashamed: ihan kummallista ku en oo syönyt ees mitään ihmeellistä.. mut nännit kipeenä ja painetta vatsassa (täti).. sit ihan alhaalla (häpyluun päällä) tuntu eilen sellast nipistystä mikä toisaalta sattu ja toisaalta kutitti.. kyl se täti saattaapi tupsahtaa.. sit kun sen aika on..
 
mouku80 sulla myös kp:t hyvällä mallilla! Ja odottelen kovasti Vilinäidin testitulosta! Plussapuuskutukset molemmille ja tietysti kaikille muillekkin! :whistle:

Voi Rhea sua ja näkkärieväitä! Syö sitte illalla hyvin niin pikkuinenkin tykkää! :heart:

Bumba tilasin myös kotitestit.comista Aconin herkkiä liuskoja. Nopea toimitus ja liuskat vaikuttavat luotettavilta. Vaan se kuori jossa ne toimitettiin..ajattelin ensin et onks tää joku vitsi! :LOL:

Voi Hilbertin miestä! Kyllä se niin monesti on ettei ne miehet tajua sit' kuinka sen ajoituksen kanssa pitäisi olla täydellinen, ja näin ei sit just sillon heru kun olis tärppihetket. Harmi, mutta ehkä tänään ei ole vielä myöhäistä!:hug:

weiss mulla on oletetun oviksen aikaan pari kertaa tullut isompi möhkäle, jota ensin hieman ihmettelinkin. Mutta luin jostain että on yksi ovisoire.

Tääl ei vielä tätiä, oireetkin loppuneet tyystin. Muistelen että yk ykkösellä olisi mennyt samalla kaavalla, eli ensin pitkään tätioireita, jotka loppui kokonaan ja sitten vasta vuoto muutaman päivän päästä. Eli...no, en ole menettänyt toivoani vielä kuitenkaan. Ajattelin testata ehkä loppuviikolla. En tiedä malttaako odottaa lauantaihin jos aihetta on. Viikolla testaaminen ei oikein houkuta kun testituloksen jälkeen tunteet on yhtä mylläkkää...
 
Kiitti tsempistä Suikale ja Hilipati! Toivotaan, ettei teillekään täti tule! Täällä nyt kyllä valitettavasti on pientä tuhrua havaittavissa ja paine alavatsalla ihan tätimäinen, joten aika p..ska olo sikäli. :/ Mutta älkää vielä päivittäkö kp:tä, haluan pitää toivoa yllä vielä hetken. :ashamed:
 
Ei vieläkään tätioireita.. Kyllä tämä neiti menee ainakin huomenna ostaa testin jos parikin.. Kun en välttämättä jaksa odottaa, että tulee netin kautta :whistle: . Mutta katsotaan teenkö testiä viel huomenna.

Olin menossa käymään kirppiksellä, ku ukko soitti: "missä oot? Minä tarvitsen sinua?" Mie vain, että kirppiksen kulmassa.. Ukko: "oota siinä. tuun hakee" Mie vain, että mikähän silläkin on tällä kertaa hätänä..

Ni ketale minulle: "käy itsellesi hakee makkaraperunat ja minulle haet pizzan" Ja just olin laittamassa toiselle viestiä, että kerrankin oli terveellinen välipala: Joghurttia.. :headwall: Ukko ajatteli, että oisin suuttunut, jos en ite ois saanu mitään. Kerrankin ukko ajatteli minuakin :LOL:

Vilinäiti oli ainakin tänä aamuna halannu vessanpönttöä, olisikohan jo varma merkki? :whistle:

Suikale: Piti varmaankin kirjoittaa huurassa.. Tai kun oli usvassa.. Ni maan pinta/nurmikko oli ihan märkä.. En mie ossoo selittee :LOL:
Lyö pää taas ihan tyhjää :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mouku80:
Kiitti tsempistä Suikale ja Hilipati! Toivotaan, ettei teillekään täti tule! Täällä nyt kyllä valitettavasti on pientä tuhrua havaittavissa ja paine alavatsalla ihan tätimäinen, joten aika p..ska olo sikäli. :/ Mutta älkää vielä päivittäkö kp:tä, haluan pitää toivoa yllä vielä hetken. :ashamed:
En päivitä kuin vasta sitten, ku sie ilmoitat, jos on täti tullut kylään!
Jospa se täti pysyisi pois!

 
Heippa! Täällä kans yks vauvakuumeilija!! Esikoinen täyttää huomenna 3kk, ja olis kiva saada pojalle sisko tai veli :) Söin tuossa jonkin aikaa pillereitä, mutta nyt lopetin muutama päivä sitten kun miehen kanssa molemmat halutaan jo toista vauvaa :heart: Mutta siis alkuvaiheessa ollaan vielä, mutta ehkäpä ensivuoden kesäkuulle... =)

Huomasin että oli kaneista puhetta, meidän kääpiökani Bonnie synnyttää toivonmukaan nyt torstaina!!! Huhtikuussa viimeksi poiki, sai 2 poikaa :) Mulla on oikea kanifarmi, hihii :)
 
Heipä hei!

Täällähän on monella jännät paikat meneillään, samoin itsellä...on ollu menkka tyylisiä kipuja jo melkeen sen viikon verran, viime tiistaina alko aivan hirmu kivulla ja ajattelin että liekkö sillon oli ovis, mut nyt kun vihlontaa ja kramppeja on jatkunu siitä asti niin pistää miettiin mitä on tekeillä...ensimmäinen kerta on kyllä jos tälleen menee menkkoihin asti eli ensi viikonloppuun...yleensä päivää ennen tai vasta sinä päivänä alkaa tämmöset kivut...liekköhän tässä mieli tekee taas tepposia... =)

Tosin yölläkin kun kävin vessassa ja samoin tänään päivällä niin kävi niin kipeetä/kramppas kunnolla, että tuskaa teki tosissaan ja semmosta ei ole kyllä ollut koskaan...voi voi kun se olis sitä mitä niin kovin toivon! :heart:

Mutta tsemppiä kaikille jännääjille ja toivotaan parasta! :hug:
 
Red Dragon, Vilinäiti, Tähtisilmä79 ja Hilipati jännittää tosi paljon teidän puolesta :p Pidän teille peukkuja!

Mouko80 toivotaan, että se täti vähä sua vaan pelotteli ja sit päättikin häipyä kaaaaaaauaksi pois!

Jahas, se oli itsellä kp 25...Maha oli kyl sekaisin viimeksikin ennen tätin tuloa, mut nyt on mahassa tuntunu sellaisia outoja "nippailuja" ja vessassa on pitäny käydä öisin...Miksi tää toivo sittenkin vähä herää, vaikka ovispäivät meni ilman real action... Ja mä tiedän, ettei tästä kierrosta oo toivoa... :headwall:

Ja tervetuloa Balou :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja balou:
Heippa! Täällä kans yks vauvakuumeilija!! Esikoinen täyttää huomenna 3kk, ja olis kiva saada pojalle sisko tai veli :) Söin tuossa jonkin aikaa pillereitä, mutta nyt lopetin muutama päivä sitten kun miehen kanssa molemmat halutaan jo toista vauvaa :heart: Mutta siis alkuvaiheessa ollaan vielä, mutta ehkäpä ensivuoden kesäkuulle... =)

Huomasin että oli kaneista puhetta, meidän kääpiökani Bonnie synnyttää toivonmukaan nyt torstaina!!! Huhtikuussa viimeksi poiki, sai 2 poikaa :) Mulla on oikea kanifarmi, hihii :)
Mie lisään siut listaan.. Eli toista haaveillaan? Mitenkäs kierto?

Tervetuloa joukkoomme! :hug:
 
Red: miun kiertopäivät on 20/28 (ainakin omien laskujen mukaan, eli menkat alkoi 18.7.)
että jos joskus viitsit päivittää...

Saa nähdä miten tässä kierrossa käy...toissa yönä näin unta että mua potki joku mahasta.. :LOL: tuntu että nousi melekeen nyrkin kokoinen möykky ja mie siinä vaan ihmettelin että mikähän mua vaivaa... :LOL:

tissit on kyllä jo toista päivää arat...johtuuko vielä oviksesta...??
mutta nyt pittää lähtä rannalle, kun aurinkolämpötila on 38astetta, muuten sulaa noi jo olemassa olevat lapset tuonne pihalle... :LOL:

Juups, loppuun tälläinen viisaus Afrikasta: Kun puu kaatuu, se nojaa kaveriinsa.
 
RedDragon: Kiitos jos lisäät listaan! Kierrosta ei oo mulla hajuakaan, ei oo oikein tasaantunu vielä ton toukokuisen synnytyksen jäljiltä :) Alkuun tuli joka toinen viikko, nyt on hiukan tasaantunu, ja tuntuu nyt alkavan taas.. eli toivottavasti ovulaatio parin viikon päästä ja ties vaikka tärppäis kerrasta niinku ton pojankin kanssa kävi ;)
 
Mulla on outo tilanne kun Menkat pitäs alkaa vasta perjantaina ja nyt on ollu lauantaista asti vähäistä vaaleanpunaista vuotoa joka päivä eli alko kp21. Voisko olla kiinnitysvuotoa vai vaan hormonit sekasin??? Mulla noi kiertopäivät on ollut kyllä ennen ihan tasaiset! Osaatteko neuvoa?
 
balou tervetuloa! :flower:

Ellen83 kai se mahdollisesti voisi kiinnittymisvuotoakin olla..sillä jos laskee, että ovulaatio olis ollut joskus kp 14 tai vähän jälkeen, niin kiinnittyminen tapahtuu kai n. 5 vrk hedelmöitymisen jälkeen. Tosin en tiedä kestääkö se vuoto kovin kauaa, mutta kai se mahdollista on! Toivotaan! =)

caffee81 kiitos peukutuksista! Ja moukulle myös!:hug: Ja caffeelle piti vielä sanoa, että onhan sitä sattunut ennenkin, että ei ole lähimainkaan oviksen aikoihin ollut toimintaa, ja silti on tultu raskaaksi, joten haaveile ihan hyvillä mielin, eihän sitä tiedä! =)

Täällä tuntuu vähän jokaisella olevan plussaoireita =) Voi kun me plussattaisiinkin isolla joukolla, se oliskin hienoa! :D
 
Pidetään kaikille peukkuja ;)

balou tervetuloa

Ja omaa napaa: Rinnat edelleen tosi arat, varsinki nännit. Ja rinnat menny koviksi.
Valkovuotoa tulee vaikka muille jakais. vaikka ovis on jo ollut :kieh:

Alamaha/puoli mahaa meni eilen illalla ihan pinkeeksi, ja kummasti vihlo vähän aikaa. Sit se loppu. Ihmettelin et mitä se nyt sitten on. En oo koskaan sellasta tuntenu.

Plussatuulia kaikille :heart:
 
Ellen eikös tiputtelu ole raskauden merkki??? Nyt testaamaan!!! Peukutan kovasti!!!

Tervetuloa balou !:flower:

d.b -> oma napa jenkkakahvoilla :LOL: : valkkarihommat tasaantuneet, eli kuivakausi oppikirjojen pohjalta menossaan.. Tunteet ovat olleet viime viikon aikana liiankin pinnassa. Ainakin kolme kunnon sotaa on otettu ukon kanssa, välillä oikeesti niinkin kovia että oon miettiny että jätän koko vauvahaaveenkin pois. En halua tähän tilaan pikkuista kuulolle, ei nimittäin puhuta mitenkään kauniisti toisillemme. Otin aamulla jopa aamupalalla kurkun pöydästä ja heitin sen seinään :ashamed: että tälläinen hormoonihirviö täällä asuu.
Viime yön meidän isäntä nukkui sohvalla.....
Välillä on niin epätoivoista, kai kaikki johtuu minun osalta siitä etten koe saavani tarpeeksi huomiota. Tarkemmin kun asiaa kuitenkin pohtii niin minulla on kaikki erittäin hyvin. JOstain se kiukku on vain aina väkisin väännettävä. typerää.
 
Kylli-täti ja Hilipati Kiitos vastauksista! sitä mäkin niin kovasti toivon että olis joku merkki siitä, kun ei tosiaan ole ollut ennen tälläistä vuotoa. mulla on vasta toi kp 23 joten en usko et vielä näkyy testissä. Vai voisko?? On ihan sekavat fiilikset kun ei tiä mitä tää meinaa ja odottaa vaan koko ajan et kohta alkaa kunnon vuoto...

Kylli-täti Et oo ainut jolla menee hermot ukkoon!! Me saatiin kans eilen kunnon matsi aikaa ja ihan turhasta. Piti olla niin kiva ostos reissu ikeaan mut p..marjat, no onneksi tulo matka sujui jo ihan sopuisasti B)
 
Kylli hauska toi sun omanapa merkki.. mäkin voisin sitä käyttää :D

d.b :LOL: täällä ei kummempaa.. lämmöt on 36.9.. noin tunti sitten tuli yhtäkkiä pää kipeeks ja väsyttämään rupes.. kävin sit ukon kans kaupassa ja väänsin nakkipannun.. oli muuten hyvää :p no siis.. mulla on jatkuvasti ollut nyt nälkä.. aamupalan söin ja melkein heti sen jälkeen kamala nälkä.. nyt kun söin tuli ihan ähky olo mut silti on muka nälkä.. kummaa.. mut kai se johtuu tädistä..
 
suikale omanapamerkki on varastettu idea joiltain näiltä sivuilta, eli käyttöön vaan :LOL: Kuulostaa lupaavalta sun syöpöttelyoire! Mulla oli viime viikolla sama ongelma, nyt tällä viikolla tuntuu ettei oo taas ruokahalua yhtään.. mikä lie.. mulla harvoin silleen. Ei sillä etteikö nälkä olis, mutta ei sitten haluta syödäkään kun ruoka on lautasella. Voipi johtua jo siitä kun työt alkaa ensi viikolla ja nyt tänään tavallaan jo alottelin paluuta arkeen.. opena kun olen niin pitäähän sitä lukkareita väsätä ym ihanaa :kieh:

Mä elättelen täällä taas toiveita huhtivauvasta. Tissien arkuus alkaa häivetä, maha on kuin rantapallo, nää mun tunteet on ihan kummallisia.. itkettää ja naurattaa. Ihan kuin tulisin hulluksi, väsy on myös ihan kamala.... johtuu varmasti tästä helteestä. Mut ihanaa kun paistaa, pääsin tänään uimaankin =) Ja hei, kävin lenkillä heti aamulla, KERRANKIN JOTAIN HYVÄÄ SEURAA RIITELYSTÄ; MÄ SAIN PERSEENI LENKILLE :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä