Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Jos siulla onkin se pikkainen masuasukki jo masussa ja siksi nuo em olot, toivotaan niin! =) , :flower:
No en usko.. Mutta jos niin on, ni voi tsiisus! Toivottavasti nämä olot ei jatku koko raskausaikaa! En nimittäin jaksa sitä.. Eikä kahdessa aikaisemmassa oo ollu mitää tällaista.. Oisko se sit poika? :whistle:



 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Miun poikaraskaudet olivat aivan kauheita, mutta silitikin, nyt saisi tulla kumpi vaan! *kestän kaikki raskauspahoinvoinnit ym*...em on kyllä vaikeaa välillä. Eka poika pahoinvointia 10vk, toinen poika pahoinvointia 16vk :|
Minulla tyttöjen kohalla ei ole ollut mitään muuta pahaa sanottavaa kuin mielettömät mielialanvaihtelut.. Kuopuksen kohalla ei niin vaikeat kuin esikoisella..

Niin ja tuli mieleen sellaistakin, että itkuherkäksikin olen tullut.. Minä en yleensä itke.. Enkä varsinkaan meinaa ruveta itkee.. Kesken elokuvien!

Pahoinvointia 16 viikkoa! Ihanko oikeasti? Aikuisten oikeesti?
Enhän minä tuollaisesta selviäis, ku töihinkin pitäis mennä.
 
Mä kuvittelin viime kierrosta, että olisin raskaana just sen takia, kun mahassa muljusi koko ajan jotenkin niin jännästi ja p****t siellä sit mitään ollukkaan |O Mutta jospa teillä muilla se tarkoittaisi sitä itse asiaa, toivotaan ainakin niin!

Mavi ja Aino-Ilona mukavaa masun kasvattelua seuraavaksi 9 kuukaudeksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Miun poikaraskaudet olivat aivan kauheita, mutta silitikin, nyt saisi tulla kumpi vaan! *kestän kaikki raskauspahoinvoinnit ym*...em on kyllä vaikeaa välillä. Eka poika pahoinvointia 10vk, toinen poika pahoinvointia 16vk :|

Miun tyttöraskaus piti pahoinvointia 16vkolle asti jostain viikolta 7 ja pojasta sitten viikolta 6 viikoille 33!!
Tuskaista oli....
 
No Nytpä se Oviksen vasta lykkäsi... :kieh: monta päivää tehny tätä...siis tiistaina oli todennäköisesti se munasolun kasvukipu. ja sitte eilen illalla alkoi tulla vähän enemmän limoja, ja aamulla päästiin sitten tänään pöllyttään vähän peittoja(tepsi muuten sinkki ;) ) ja nyt sitten sellaiset valkkarit on että voi ziisus... :LOL: vessassa käydessä hyvä kun pääsee ilman alapesua liikenteeseen. :LOL:

Kai tää on normia...??

kertokaa hyvät kanssasisaret että milloinka mulla se ovis on ollu vai onko vasta nytten???
Lämmöt on ollu koholla tiistai-illasta ja vieläkin siis!! normaalisti on 35,1 ja nyt on ollu 4:ttä päivää jo 36,3 :eek:

Oon vähän hämilläni....en oo koskaan ollu paljon kiinnostunu noista ajankohdista, kun on ollu niin selvät kivut+limat samanpäivän aikana....
PLIIS auttakaa Hädässä olevaa Idioottia :ashamed: :ashamed:
 
Lauantai 4.8.2007

*Esikoisesta haaveilevat *


wind.....................kp. 6/30-40........................yk. 2
Tinkatar................kp. 8/28.............................yk. 1
piksu....................kp. 11/28-29......................yk. 3
juuri.....................kp. 12/28-30......................yk. 3
Tinttara84............kp. 13/16-29.......................yk. 53
gataa...................kp. 15/(24)31-39.................yk. 6
sh07...................kp. 16/28............................yk. 5
Suikale................kp. 21/29.............................yk. 3
Kylli-täti...............kp. 21/25-29.......................yk. 5
Diarmuid..............kp. 21/35-40.......................yk.2
Sydänkäpynen....,,kp. 23/24-28.......................yk. 1
nea85..................kp. 23/40............................yk. 2
Hilipati.................kp. 25/27-35.......................yk. 4
Tähtisilmä79........kp. 25/31-33........................yk. 6
Bumba.................kp. 29/31-34 ......................yk. 3
katrinainen...........kp. 29/28-31......................yk. 1
mouku80.............kp. 39/24-39.......................yk. 3
Kaa.....................kp. 4/?.................................yk. 1


* Toista toivovat *

weiss...................kp. 23/30...............................yk. 2
Poni06.................kp. 11/28-39..........................yk. 2
Hilbert..................kp. 13/?................................yk. 1
Venla-05..............kp. 12/30...............................yk. 2
Äippä2006............kp. 16/28...............................yk. 1
Pixie.....................kp. 18/32..............................yk. 2
Ellen83.................kp. 21/26..............................yk. 4
Caffee81..............kp. 23/26-28..........................yk. 5
äippä67............... kp. 24/28-32.........................yk. 7
sinuhe..................kp. 28/21-31.........................yk. 1
Heikko-Peikko.......kp. 29/35 (35-45).................yk. 2
Summer81............kp. 2/28................................yk. 3
Vilinäiti.................kp. 31/29...............................yk. 15
Äityli -84...............kp. 4/31-40...........................yk. 12
Jopa73.................kp. 51/26 (23-38)..................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *


Carla.....................kp. 17/25-28..........................yk. 2
Red Dragon...........kp. 18/21...............................yk. 2
aurinkoenergiaa......kp. 18/28...............................yk. 6
jane70..................kp. 25/28...............................yk. 1
khalawah...............kp. 33/28...............................yk. 1


* Neljättä toivovat *


pikkumyy42..........kp. 19/28-30...........................yk. 1
äiti-1966...............kp. 3/26-30............................yk. 6
Päppä...................kp. 4/26-30............................yk. 5


* Haamuilijat *

* Plussanneet *

iida83.....................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..................................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu....02/08 Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma, Nenya.....................................................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi, siksakki...04/08
 
Red Dragon. Mulla oli pojasta koko raskaus pahoinvointia. Puol väliin oksensin joka välis ja siitä loppuun oli huono-olo ja oksentelin.

Hitto, mul taitaa olla flunssa tulossa. Aivastuttaa, viluttaa, nenä vuotaa. Viliä odottaes olin flunssas monta kertaa. :D
 
Pahoinvointia 16 viikkoa! Ihanko oikeasti? Aikuisten oikeesti?
Enhän minä tuollaisesta selviäis, ku töihinkin pitäis mennä.

Aikuisten oikeasti, tein silloin sijaisuutta. Sairaalaan joutusin rv 10-11. Mikään ei kotona enää pysynyt sisällä. ja sairaalasta soitin töihin, tein silloin sijaisuutta. Kotiuduttuani, sitten kuulinkin , että ei enää olekkaan tarvetta sijaiselle, minulle;=9..Loppuraskaus meni kotona =)
 
Tuli tuosta pahoinvoinnista mieleen, että itselläni oli kanssa aluksi aika voimakasta pahoinvointia, ja mikään muu ei maistunut, kuin Saarioisten vaalea karjalanpiirakka juuston kera sekä appelsiinimehu. Voi luoja... noita oikein himoitsin.. Raitis ilma lisäsi pahoinvointia eli aina koirien lenkin jälkeen kävin oksentamassa :eek: Kyllä raskausajat on kummallisia..

Näin muuten viime yön unta synnytyksestä! Oltiin unessa menossa grillille ja sitten alkoi synnytys - no, grillinpitäjä sattui oleen jonkin sortin hoitaja, niin ei muuta kuin takahuoneeseen ja synnytin ihanan tytön :D Taitaa pikkasen tuo vauvakuume ottaa ylivallan...? Ja isäntä siellä Jyskyssä :kieh:
 
moi! mulla olis toi kp 2/28. jos joku ystävällinen päivittäis. tajusin et laskin väärin. eilen ois ollu se 29 ja sehän oli 1 kp...no eipä sillä merkitystä.täti mua nyt viihdyttelee. en tiiä mikä ihmeen masennus tuli. ei kyllä pelkästään tädistä, ku tiesin et se tulee. laitetaan hormoonien piikkiin ku itkettää :'( naisen mieli on niin ihmeellinen...ukkoki ihmeissään et mikä nyt on. vaikee vastata, ku ei itekään tiedä.
 
Summer tiedän hyvin tuon tunteen! Onneksi se on ohimenevää, vaikkei se juuri nyt siltä tunnukkaan. :hug:

Aamulla napukkaa tunnustellessa tuli sormeen rusehtavaa valkkaria..ei ihan tavanomaisen tuhrun näköistä kyllä, vaan vetisempää, selkeesti valkkarisekoitteista jos ymmärrätte. En kuitenkaan vielä menetä toivoa, vaikka kyllähän se kai taas siihen yhteen asiaan viittaa. KN oli sentään kova ja takana. Saas nähdä.

Lähdetään tästä nyt mökille päin, joten huomenna illalla palailen lukemaan kuulumisianne. Napsikaahan nyt niitä plussia!! :attn:
 
Esikoinen heräs klo 9.30 ja tuli pötköttelee meidän väliin..
Itseäni ois nukuttanu vaik kuinka kauan.. Mutta yhtäkkiä huomaan, ku niskasta naksahti jokin.. Ja eikös vain koske niskoihin osittain..
Herättyäni oli nenä tukossa. Alaselkä kipeä.

alkaa olla hirveät tuskat
 
Auttakaa taas tietämätöntä!!! Voiko kiinnittymisvuotoa olla tässä vaiheessa kp21 kun mulla tuli nyt aamulla sellasta vaalenpunaista vuotoa?? Ei oo ollut mitään oireita et menkat alkas ja tosiaan vasta toi kp on 21 ja mulla ollut tasanen 26! Ehkä tää on taas se pahin ja vaan toivon jotain ihmettä!

Onnea plussanneille!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Red Dragon. Mulla oli pojasta koko raskaus pahoinvointia. Puol väliin oksensin joka välis ja siitä loppuun oli huono-olo ja oksentelin.

Hitto, mul taitaa olla flunssa tulossa. Aivastuttaa, viluttaa, nenä vuotaa. Viliä odottaes olin flunssas monta kertaa. :D
Niin mie muistan. Itsellä, kun ei oo pahoinvointia ollutkaan.. Joten en todellakaan tiedä minkälaista se on ;).

Jos olisin raskaana, ni oiskohan tosiaan poika tulossa, koska ei tyttöjen kohalla oo ollut tällaista.

Entäs jos sie oisit kans jo raskaana?
 
Tuosta pahoinvoinnista: Itse kans esikoisen odotuksen aikana oksenin joka päivä monta kertaa sen 3kk :x
Joka aamu piti halata pönttöä ja aina kun mentiin yhteen tiettyyn ruokakauppaan niin oksensin sinne pihalle :LOL:

Kp16 ja väsymys ja pahoinvointi vaivaa. Alamasu turvonnu :eek:
meinas oksennus lentää ku pojan kans lähin vaunuileen. sain nieltyä ettei tarvi kotia palata.
 
Tein eilen puhtaan negan, mutta ei vieläkään menkkoja.. testinä Acon Early Detection, herkkyys 25. Vihlonta jatkuu, rintoja kans vihloo, mutta nuo kai voi ennustaa menkkojakin. Tosin ei oo aiemmin ollu ennenku menkat on jo alkaneet.

Pitää testailla taas ens viikolla, jos ei menkkoja siihen mennessä ala kuulua. Onhan noi jo vähän myöhässä.. :whistle: Esikoisesta tosin sain plussan vasta kp 52.

Niin ja kn edelleen takana ja kova.
 
Hilipati Mun kp oli jossain 65 ja 70 välillä, lopetin laskemisen joskus 55 tienoilla! Mutta kun viimeksikin kp oli 49, niin ajattelin vain, että kroppa yrittää vaan tasaantua ja tiedossa on pelkästään älyttömän pitkä kierto. Eipäs sitten ollutkaan... Kävin tänä aamuna vielä ostamassa Apteekin oman testin ja siihenkin ilmestyi heti vahva plussa =)

Tätioloa ei oikeastaan ole enää, alamahassa on koko ajan vain sellainen painontunne. Ja välillä nipistää todella kovaa oikean munasarjan kohdalta! Muita oireita kirjoittelin jo jonnekin eilen, mutta lyhykäisesti niitä on seuraavia:

- aamulämpö 36,6-36,8
- pissillä pitää käydä lyhyemmillä väleillä, vaikka en mielestäni juo normaalia enempää
- syödä pitää aika usein, muutoin tulee sellainen kuvottava olo
- alamaha on turvoksissa selvästi
- kohdunnipukka on aika ylhäällä ja todella kova
- nenä menee aina illan tullen tukkoon ja aamuisin se on täysin tukossa
- lenkkeily tuntuu jotenkin raskaalta, ihan kuin ei saisi henkeä kunnolla.

Siinäpä noita. Pikkareihin ei ole ilmestynyt mitään edellisten kuukautisten jälkeen, paitsi valkkaria ehkä himpun verran normaalia runsaammin. Ja tuon elohiiren tunsin eka kerran torstaina. Se väpätti hetken ja luulin kuvittelevani koko homman. Sitten eilen hiirulainen palasi ja väpätteli pitkin päivää. Tänään en sitten ole tuntenut mitään.

Testaahan ihmeessä!
 

Yhteistyössä