Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Tässä, kun rupesi lukemaan tuota ketjua, johon on kerätty mahdollisia raskausoireita, niin itselle pistin nämä huomiolle:
- Väsyttää heti aamusta.
- Nälkä
- Päänsärky
- Alavatsan vasemman puolen nippailu
- Kohdunnupukka kova, kiinni
- Hartiakivut

Mutta vielä pidän jalat maassa, enkä pahemmin ajattele: Hei, olisinkohan tullut jo näin nopeasti raskaaksi.. En halua tipahtaa korkealta ja lujaa takaisin maahan =).

Koska minä kärsin muutenkin noista niska-hartiakivuista.. Mutta nytten ne on kyllä lisääntyneet rutkasti! Rintaleikkaus ollut keväällä, jonka jälkeen kipuja ei ollut oikeastaan kuin kerran viikossa, jos sitäkään.
Ja tämä minun väsymys on mieletön.. Entä jos? :saint:

Mutta odottelenpa ens viikon loppuun ja sitten voisin ruveta jo pitää pientä toivoa yllä.

Plussatuulia kaikille! :whistle:
 
Huomentapäivää, pääsin just töistä ja pakko oli tulla tänne :LOL: Vieläkään en oo testiä saanut, mutta kp nyt siis 32/28 ja alapäätä vihloo satunnaisesti edelleen, hiukan ollut huono olo tänään ja mitäs muuta.. kyllähän noita oireita keksis, mutta liekö sitten jotain kuvittelua vaan.

Koko ajan tunne että menkat alkaa kuitenkin, siks en olekaan vielä testannut. Onkos muilla tuota alapään vihlontaa? :attn: Tai joskus ollut? Mulla yleensä tulee vasta sitten kun menkat on jo alkaneet. Kohdunnipukka edelleen kiinni ja takana.

Argh, hermo menee |O
 
Huhuu!!! =)

Aluksi KAIKILLE PLUSSANNEILLE ONNEA!! :flower: :flower: :heart:
JA UUSILLE TERVETULOA :heart:

Tämä neiti on ollut tarkoituksella ja epätarkoituksella taustailemassa tän kierron.. ne jotka muistaa niin viime kierto meni mulla varmaan luulosairauden puolelle :LOL: :LOL:
Nyt päivät kolkuttaa jo parissa kympissä, mitään testejä en tee ennenku menkat päiviä myöhässä!!
Mulla oli siis viime kuussa kaikki oireet mitä vain voi... ja täti löysi meidät vasta kp 29 (ku mulla edelliset kierrot olleet sen 25), piti siis hullua kunnon piinassa :kieh: :LOL:

Hilipati :wave: sun oireet kuulostaa hyviltä! Peukutan täällä!

Mä oon siis käyny melkein päivittäin lukemassa kuulumisia, mut oli kummilapsoset viikolla käymässä ja muuta sukulaishässäkkää niin enpäs ole kerennyt kirjuutella!! Ukko vielä lomalla, niin kuin minäkin vielä reilun viikon.. sit alkaa arki!
 
huh huh mikä aamu oli.. eilen hoksasin pienen reiän hampaassa ja tänään soitin hlääkäriin aikaa joskus puol 12 ja sain ajan 12.. (se reikä on ollu jo aika kauan mut ei oo kasvanu) pelkään kuollakseni hlääkäriä.. vedet tuli silmistä ku ne laitto puudutuspiikin ja nyt sit onkin vasen puoli naamasta ja kielestä ihan turta ja tuntuu et ois vääntyny mut ei se oo ku kattoo peiliin.. oli onneks niin ihania ja ymmärtäväisiä siellä et kaikki meni hyvin.. pienestä pitäen ollu tosi huonoja kokemuksia hlääkäristä ni siks pelkään.. nyt ku toi puudutus joskus loppuis.. mä oon kans miettiny tätä palstailun jättämistä vähemmälle ja kun työtkin alkaa ni en välttämättä kerkeä pahemmin käymään.. tuntuu et menee mahdottomuuksiin tää vauvakuume.. vaik tuskin se palstailun vähentämisellä vähenee.. mut kun ei tunnu oikeesti tulevan lasta eikä p**kaa tästä touhusta et jos sen vaan "unohtaa".. huomenna voi tuntua toiselta mut enpä tiedä.. niin joo onnea paljon paljon Aina-Ilonalle ja tarrasukkia mukaan :heart: :flower:
 
Kylli tervetuloa takas taas kirjoittelemaan ja kiitos peukutuksista! =)

Tänään kävi hassu juttu. Mul oli asiakas vastaanotolla ja yhtäkkiä rupes vasemmalla alavatsalla tuntumaan hassua pientä "hipsutusta". Hetken tuntui. Vähän niin kun olis pillillä puhallettu sinne, mutta ilman ääntä. Ja olen melko varma että suolessa se ei pulputellut (yleensä se siirtyy siitä eteenpäin :ashamed: ). Ja mikä parasta, tämä ei voi olla keksitty "oire", koska en ollut yhtään keskittynyt itseni tarkkailuun sillä hetkellä. Että irtoaako sieltä tädin takia limakalvot vai ketä siellä kutkuttelee!? =)

khalawah olen varma että sä siirryt seuraavaks odottajiin!! :D Testaamaan nyt jo!

suikale kyllä hammaslääkäri on niin kamala paikka et hyi. Mullakin on parin viikon päästä..:eek:

 
Multa voikin sit kierron nollata, eli menkat alkoi (jotenkin kartan tuota täti nimitystä, ei tunnu "omalta"). Huomenna sitten kp 1/27, ja yk 2. Mutta niinpä ajattelinkin, etten ole raskaana, oli jo kauan sellainen tunne ettei tärpännyt. Ovulaation bongasin ihan oikeeseen aikaan, tasan 14 päivää sitten. Tosta oon tosi ilonen, et oon oppinu sen huomaamaan! Jospa sitten seuraavasta, eihän tässä ole vasta kuin aloitettu yrittäminen, ihan hyvillä mielin olen.

Kwalah, toivon sulle plussaa! En taas kerkee pitkään aikaan palstailemaan, luen sit jälkikäteen miten sulle ja muillekin (Hilipati, Sydänkäpynen, Red Dragon ja moni muu) teille on käynyt.

Mukavaa viikonloppua kaikille, tsemppiä ja nautitaan näistä lapsista mitä meillä osalla jo on!
 
Ja mulla on mielettömän kuuma koko ajan.. Ukolle yx päivä kotona, että laita ikkunat auki, kun täällä on helvetin kuuma! Ukon vastaus: Eikä oo!

Ja tänään on tuntunut, että ei kai täti jo tänään tule kylään.. Ku tuntunut koko päivän, että jotain taitaa vuotaa.. Mutta ei kuitenkaan..

Ja rintoja nipisteli koko ajan, kun pyörällä tulin töihin. Ja mahakin on kipeä oudonlailla.. Ei menkkamaista kipua.

Kaikille plussatuulia ja aurinkoisia päiviä!! :whistle: B)
 
Red: Kun listaa päivität niin rakastava äiti kuuluu huhtikuun mammoihin, joten voi siirtää kysymysmerkistä pois tuolta plussanneista.

Aina-Ilona: Tosi paljon onnea plussasta ja pienelle tarroja matkaan!

suikale: En ehdi nyt yv:tä enää laittaa, palaan asiaan sunnuntaina tai maanantaina!

Me lähdetään sukuloimaan! Kaikille plussarikasta viikonloppua ja plussatuulia! :wave:
 
Voihan pentele - testasin äsken plussan :eek: Tulin töistä ja ajattelin vielä katsoa, josko olisi testiä jossain jemmassa. Eka tarkoitus oli kylläkin käydä huomenna apteekissa ostoksilla, mutta sitten löysinkin yhden edellisten testien mukana tulleen ilmaisen liuskan. Ekaa kertaa katsoin koko ajan, kun väri liukui tikun läpi ja toinen viiva alkoi hahmottu heti. Nyt ei tarvitse siis ihmetellä, miksi kierto on niin paljon venynyt.

Testasin, sillä jotenkin jäi mietittymään tuo nännien arkuus, joka jäi pysyväksi oviksen jälkeen. Parina viime päivänä on myös tuntunut kuin alavatsassa olisi elohiiri. Lisäksi ne aamulämmöt on olleet koholla ja nukkua olen voinut aina, kun vain olen kyljelleen pistänyt.
 
Hilipati nyt mars ostamaan sitä testiä! Mullakin alamaha pulputteli sillä lailla jännästi. Mulla on ollut aina mahan takia ongelmia ja yleensä ilmat ronklannu suolistossa, mutta tämä pulputtava tunne oli jotenkin erilainen. Sitten, kun muistin lukeneeni jollain olleen sellainen tunne, kuin joku olisi puhaltanut ilmakuplia alamahaan, niin aloin olla melkein varma raskaudestani. Monta negaa tehneenä en kuitenkin halunnut uskoa asiaa todeksi.
 
Kiitos, kiitos. Kävinkin jo odottajien puolella ihmettelemässä, mutta jotenkin tämä ketju tuntuu niin tutulta ja turvalliselta :hug:

Mies ei oikein osannut ottaa raskausuutistani niin, kuten olin sen kuvitellut menevän. Ok, se olin minä, joka alunperin ilmoitin halustani jättää pillerit pois ja ok, kertoessani plussatestistä mies oli autossa kavereidensa ympäröimänä. Oli ihan pakko soittaa, sillä menin jotenkin niin paniikkiin. Oli aivan pakko kertoa miehelle, että meille tulee vauva! =) Olisi ollut varmasti järkevää odottaa jonkun aikaa, sillä en nikottelultani meinannut saada mitään sanottua.

Mut huomenna ostamaan toinen testi ja varmistamana plussaaminen.
 
Onnea Aina-Ilona ja mavi!
Ihan mielettomasti ja tarrasukkia mukaan.

Mulla edelleen vatsassa nipistelee ja nannit on hiukan kipeina ja vahan niin kuin pystyssa koko ajan. mutta todellakin alan taipumaan, etta ne on niita menkkajuttuja. Nyt vaan odotetaan niita.

Pidan kaikille oireileville kovasti peukkuja pystyssa. Kylla me kaikki pian.

Meilla muuten aloitti tanaan kaksi vauvaa pk:ssa, nyt on siis aika pienta hoivattavaa siellakin joka paiva. Hyvaa koulua. Lapset on kylla ihania vaikka tanaan ollaan jouduttu hiukan uhmaikaisten kanssa vastaan hanaamaan. :LOL:
 
Mavi aivan hirmuisesti ONNEA!!! :heart: :heart: Millä kp:lla testasit? Mitenkä muita oireita? Onko edes yhtään tätiolo tai tuhrua tai mitään? Elohiireltä se tosiaan siellä munkin masussa tänään tuntui, mutta ei tuntunut kun sen kaksi lyhyttä sarjaa. Sen jälkeen ei oo tuntunut. Mulla on kyllä kaapissa testejä, mutta..taidan vielä säästellä niitä. Ei kestäis negaa taas.. :ashamed:
 
Paljon onnea Maville!

Itsellä on ihan paska olo.. Kenelläkään ei voi olla näin paskaa oloa!
Työpäivä meni ihanasti ilman päänsärkyjä ja niskajomotusta..
Lähdin kotio, niin mikä jomotus ja särky! Ja tuntuu, että koko ajan on kuumetta.. Miksi minulla.. Miksei koskaan voi helpottaa.. Tuntuu, että aivot ei toimi ollenkaan.. Mä haluan leikata kaulan katki, jos se sit vaikka helpottais..

Ps. Päivitän huomenna listan klo 9-10 aikoihin :D
 

Yhteistyössä