Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Heipä hei!
Myö kävästiin lasten kanssa mökillä uimassa. Täti EI ole vielä ainakaan kurvannu paikalle! :D
juilii edelleen mahasta..mutta mutta eihän se normaalisti montaa päivää etuajassa juili se täti..ainakaan mulla....siksipä tässä mietinkin...hmm..
tuon laskurin mukaan olis LA 23.4....hiih..ja jos menis pari viikkoo yli, niin mie oon syntyny itte 17.5. niin vois mennä lähemmäs sitä... hmm... :D :saint:

juupelis, mutta Vilinäidille suurensuuri :hug: .

Kaalle: ikimuistettavaa hääpäivää :heart:

ja mitäs muuta piti muistaa...höö..kyllä on auringon pehmentämät aivot... :eek:
ekan kerran tänä kesänä palvoin aurinkoa...olipas se kuumaa puuhaa, tais jäädä ainoaksi kerraksi tällä kesällä... :LOL:

mietin tuossa että jokohan tuo plussa näkkyis jos oon raskaana???
aattelin että tekisinkö aamupissasta...
mitä mieltä olette? kannattaako kokkeilla??
edellisen kierron pituus oli km jälkeen 16pv ja nyt huomenna kuitenkin on jo 24pv...mutta normaalistihan mulla on 28pv..joten ???
väsymystä täälläkin on joo kauhiasti, viikon ajan oon saanu ottaa joka päivä päikkärit..
huoh..täytyy kai lähtee syömään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylli-täti:
Aurinko en tiedä näkyiskö, joillakinhan se näkyy testissä hyvinkin aikaisin, ja toisilla tosi myöhään. Itse testasin negan ti iltana, aamupissistä ajattelin huomenna testata. Testaa sieki kaverina? =)
Miekii voisin teidän kaverix tulla testailemaan.. Mutta en taida uskaltaa viel tehdä.. Niin kutkuttais tehä huomen aamulla.. Mutta pettymys ois suuri, jos taas näyttäisi negaa.. :/
 
Mulla ei kovin vahvoja oireita vielä. Väsymystä en edes osaa tulkita oireeksi, mä oon niin kovin väsyny aina...huimausta ollu vähä... ja nipistelyä on tuntunu tuolla emättimessä (en tiiä miten sen sanois fiksusti :kieh: ) Testiä kehiin vaan aamulla..
 
No mullahan on ollu rinnat painavan tuntuiset oviksesta asti, sekä nännit hiemat sinertyneet :/ , tunto niissä ei enää niin herkkä kuin oviksen jälkeen kun silloin melkein sattui rintsikoidenkin pito.
Tänään säikähdin et menkat alkaa, mut olikin vain kerran paperiin kirkasta limaa jossa hiukka vaaleanpunaista. Vatsassa ollu nyt noin viikon sellainen menkkamainen tunne, välillä kipu voimakasta varsinkin iltaisin. Päivällä oli nippailuja, uskoin et hanat aukee, mut ei vielä...
Sit pää on tänään ollu kipee, ei kuitenkaan niin kipee et pitäis ottaa lääkettä.. väsy ollu ym.

Siinähän sitä oli taas ;) kuviteltuja oireita! Negan testasin siis tiistai-iltana. Huomenna ajattelin saada plussan :LOL:
Eli ketkäs kaikki testaa aamulla, mie ja aurinkoenergia, Diarmund.. muita? Itketään yhdessä sit aamulla!!! joko ilosta tai surusta :hug:
 
mulle tuli tänään täti kylään. eli voisitteko laittaa listaan 1/28 yk3. kiitos. onpas outoa taas tämä kierto ku viimeks oli 40 päivää ja nyt 28.. huhuhuh ku ei taas tiedä miten päin olis ku kaikki on niin epävarmaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jopa73:
[Olisko sitten mitään vaikutusta tai täyttä yhteensattumaa, että tässä kierrossa ajattelin ihan piruuttani ottaa punaviinilasillisen aina iltasella. Luin jostain, että se auttais alkiota kiinnittymään, kun kohdun verenkierto punkun ansioista kiihtyy. Nyt kyllä näyttäis siltä, että tämä kikka tehosi :D. Tosin oltiin kyllä ovisaikaan melko ahkeria peitonheiluttajia myös :LOL: .

Ja kiitoksia vielä kaikista uusista onnitteluista! Odottajien puolella tavataan, sellaiset plussa puhurit tänne puhaltelen! =)
Heh, pitäisköhän kanssa koittaa tuota Jopa73:n punkku-kikkaa.. Meillä olisi kaapissa 3 litran punkkutonkka, jos sitä siitä vähän nautiskelis useamman lasillisen, niin alkais varmaan verenkierto jyllään :LOL:

Väsyttää niin pirusti, mutta pakko oli tulla tänne vielä katsoon (olen ihan koukussa...) teidän kuulumisia. Plussanneille & haamuilijoille :heart: , onnea ja tarrasukkia mukaan.
Ja kaikille tädin yllättäneille :hug: , kyllä meidänkin vuoro vielä tulee..
Omalla kohdalla tuo kierto vain tuntuu etenevän niin kovin hitaasti..
 
joo niin tehdään. B) . kyllä tosiaan alkaa jurppimaan ku luulin että kierto olis nyt ton 40 päivää aina ku se on ollu sitä jo muutaman kuukauden ja nyt sitten kierto olikin vaan 28 päivää. ilmankos ei ovista näkyny tikussa ku tikutin viime viikon :) .. johan sekin on menny jo kaks viikkoa sitten.. toivotaan vaan parasta kaikille. pakko joskus meidän kaikkien on onnistua. ja kun on muutamia pettymyksiä takana niin sit sitä suurta onnea osaa arvostaa enemmän kun se lopulta tulee :heart:
 
Red dragon, aivan oikein oli listassa, kiitokset, samoin kuin muillekkin jotka tervetulleiksi toivottelivat.
Toivottavasti huomenna on luettavissa paljon hyviä uutisia testaajilta. Voi kun ihana oli lukea tuota ellen kirjoitusta hyvistä uutisista ja miehelle kertomisesta, ihan tuli tippa linssi. Toivottavasti pian meillä muillakin samoja uutisia.
 
Perjantai 10.8.2007


*Esikoisesta haaveilevat *

Suikale................kp. 1/27..............................yk. 4
nea85..................kp. 2/28.............................yk. 3
katrinainen..........kp. 3/28-31.......................yk. 2
mouku80.............kp. 5/24-41........................yk. 4
Kaa......................kp. 5/28............................yk. 1
wind.....................kp. 12/30-40.....................yk. 2
Tinkatar................kp. 14/28..........................yk. 1
piksu....................kp. 17/28-29.....................yk. 3
juuri.....................kp. 18/28-30.....................yk. 3
Tinttara84............kp. 19/16-29......................yk. 53
gataa...................kp. 21/(24)31-39................yk. 6
Kylli-täti...............kp. 1/25-29........................yk. 6
Diarmuid..............kp. 27/35-40......................yk.2
Sydänkäpynen......kp. 29/24-28.....................yk. 1
Hilipati.................kp. 31/27-35.......................yk. 4
Tähtisilmä79.........kp. 31/31-33......................yk. 6
Bumba.................kp. 35/31-34 .....................yk. 3


* Toista toivovat *

Pixie....................kp. 1/24..............................yk. 3
Caffee81.............kp. 1/28..............................yk. 7
Vilinäiti.................kp. 2/36.............................yk. 16
balou...................kp. 3/19.............................yk. 1
weiss...................kp. 3/27-30........................yk. 3
Summer81...........kp. 8/28.............................yk. 3
Äityli -84..............kp. 10/31-40......................yk. 12
buffo....................kp. 16/30...........................yk. 9
Poni06.................kp. 17/28-39......................yk. 2
Venla-05.............kp. 18/30............................yk. 2
Hilbert.................kp. 19/?..............................yk. 1
Äippä2006..........kp. 22/28............................yk. 1
äippä67...............kp. 30/28-32......................yk. 7
sinuhe.................kp. 34/21-31......................yk. 1
Heikko-Peikko......kp. 34/35 (35-45)..............yk. 2


* Kolmatta kaipailevat *

Carla.....................kp. 23/25-28.......................yk. 2
Red Dragon...........kp. 24/21............................yk. 2
aurinkoenergiaa.....kp. 24/28...........................yk. 6
jane70..................kp. 31/28.............................yk. 1
khalawah..............kp. 39/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *

äiti-1966...............kp. 9/26-30..........................yk. 6
Päppä...................kp. 10/26-30........................yk. 5
pikkumyy42..........kp. 25/28-30.........................yk. 1

*Haamuilijat*

Ellen83 (kp. 26/26, yk.4)
Jopa73 (kp. 32/?, yk 2)


* Plussanneet *

iida83................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..............................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu...02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma,
Nenya................................................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi, siksakki,
pipar..................................................................................04/08
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylli-täti:
Nii just Porukkaplussat!!!!!!! :D :D :D Red kimppaan vaan :wave: ja suikale!!
Hmm.. En tiiä.. Kaksi jo kannustaa tekemään.. Mutta, mutta.. Se on kuitenkin negatiivinen.. Ja sitä tulosta en haluais lukea.. Mitähän sitä tekis.. Tehdäkö vai eikö tehdä aamulla.. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
kyllä myö tehhään... retukka! miutaki huolettaa se nega, mutta silti on pakko....

Kauniita unia ja plussaisia kuvia!
aamulla kuulumisiin plussista!
:heart: :heart: :heart: ja paljon +++++++++++++ :whistle: !
Kiitos samoin! ++++++++ :whistle: :whistle:

Katsotaan saanko nukuttua, ku miettii aamua koko ajan..
Ja kas, kuopus heräs sopivasti itkeskelee.. Mikähän hänelläkin on..

 
Huomenta!
Tein äsken testin, joka näytti kuin näyttikin negaa :'( .

On kai se vain pakko uskoa, että ei ole tästä kierrosta tärpännyt..
Joten mulla on aika pitkä kierto.. Helkutin kierukka, joka tais sotkea nämä kierto hommat. Mutta seuraavalla kierrolla sitten..
Mutta vois se täti tietenkin jo tulla, ni pääsis yrittämään taas..

Diarmuid: :hug:

Mitenkäs on Kylli-tädin & Aurinkoenergian kanssa? Tuotteko te iloisen uutisen?
 

Yhteistyössä