Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Huomenta kaikille...

En ole oikeen koko viikolla kerenny kirjottelemaan, mutta lukenut ja hengessä ollut kovasti... :)

Sylintäydeltä onnea kaikille plussanneille!

Itelläki on ollu jo piiiiitkäään tosi kipiä maha, on kouristellu, juilinu ja tehny vaikka mitä, tämmöstä ei ole koskaan ollut mulla kyllä...joten siitä intoutuneena sitten tein tänä aamuna testin ja negaahan se oli, joten laittaa kyllä ihmetyttämään mikä nämä kivut aiheuttaa...

Onneksi se gyne on mulla ens torstaina, joten joskohan siellä jotain selviäisi...

Menkat ei ole vielä alkanut, mut viimeistään sunnuntaina kai ne alkaa...

Vai vieläköhän tuo mun nega muuttuis plussaksi tässä, mut eipä elätellä nyt turhia toiveita...

Oiken paljon tsemppiä kaikille teille ja tehkäähän te plussia!!! :heart:
 
täällä ei menkkoja näjy edelleenkään...alavatsa on tosissaan kipeä...ja mun rintojen arkuus on poissa, mutta valkkaria kyllä tulee viel yhtä paljo...hmm jospa ne menkat sit alkais...Mutta mulla on ihan törkee väsy ainakin nyt, ja eilen....
Mun piti testata tänään aamulla, mutta unohdin..blaah...
Siispä en tee testiä kun vasta vaik 19.8 sunnuntaina jos menkkoja ei näjy...kumminki kierrot vähän heittää...

Tänään mun rakas serkku täyttää 21we, ja hänellä on bileet, eli sinne menemme mieheni kanss...jipiiii...
 
Huomenta,

pahoittelut tädistä ja nega-testeistä! Ja Kaa: ihanaa hääpäivää! Red Dragon: Nyt lista näyttää tosi hyvältä! :)

Olen vkl:n poissa. Toivon kovasti plussia niille jotka olivat vielä testaamassa! Yhä mietin sitä ovistestien ostoa... Millähän kiertopäivällä ne pitäis aloittaa, kun mun kierrot on ollu 38, 23 ja 40? Kiva jos joku osaa auttaa! Vai voiko testata vasta kun oireitakin ilmaantuu (esim. limat tai rinnat kipeet)?

Hyvää vkl:a kaikille!
 
Ei ollu hyvä idea tuo porukkaplussa :'( tais tulla oikein kimppanegat :'(

Mä testasin jo kuudelta aamulla, pissasin apteekin omaan ja oottelin hetken. Pyyhkiessä tietenkin totesin sen, että täti on kylässä. Siis OIKEIN TUPLAPETTYMYS!!!! Ja nyt maha niin kipee et pitää tää päivä mennä taas särkylääkkeen voimalla ja silloinkin kaksinkerroin. :kieh: :'( :'(
Eli jos Red päivität milloin listaa, niin

Kylli-täti................kp 1/25-29...........................yk 6.

Mites aurinkoenergia? tuu nyt ilahduttaa meitä!!! Ei voi kaikille negaa tulla. Plussaonnnea kaikille muillekin!! Ei se minulta pois ole. nyt mä luulen oikeesti et ku työt alkaa niin meillä ei olla näin tiivisti vauvanteossa, jospa se sit tärppää meillä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylli-täti:
Ei ollu hyvä idea tuo porukkaplussa :'( tais tulla oikein kimppanegat :'(

Mä testasin jo kuudelta aamulla, pissasin apteekin omaan ja oottelin hetken. Pyyhkiessä tietenkin totesin sen, että täti on kylässä. Siis OIKEIN TUPLAPETTYMYS!!!! Ja nyt maha niin kipee et pitää tää päivä mennä taas särkylääkkeen voimalla ja silloinkin kaksinkerroin. :kieh: :'( :'(
Eli jos Red päivität milloin listaa, niin

Kylli-täti................kp 1/25-29...........................yk 6.

Mites aurinkoenergia? tuu nyt ilahduttaa meitä!!! Ei voi kaikille negaa tulla. Plussaonnnea kaikille muillekin!! Ei se minulta pois ole. nyt mä luulen oikeesti et ku työt alkaa niin meillä ei olla näin tiivisti vauvanteossa, jospa se sit tärppää meillä :/

:hug: :hug:

Olen todella pahoillani!! Mie aattelin, että sie tuut ilmoitta ihanan uutisen meille!
Mutta sinulla on alkanut kuitenkin menkat.. Vois minullakin alkaa, niin tietäisi varmuuden..

Mutta luulenpa tosiaan, että kierukka teki tepposet.. Se, kun poistettiin kesäkuun lopussa.


 
Kaa ihqua hääpäivää teille :heart:

Kyllitätylille :hug:

O.N. No, eipä mun tarvitsekaan huomenna testata...Ihan sama vaikka mulla olisi mitä oireita niin en ikinä ole raskaana. Just äskenkin vihloi rintoja ja sekin on nyt sit uusi menkkaoire, sillä mä olen 100%:sen varma, että tänään alkaa menkat. Ihan sellainen olo koko ajan. Mahaa juilii just sillä tavalla :'( Vuotoa ei vielä tule, mut olo on niin v.ittumainen ja karsee, että ei voi erehtyä aiheuttajasta :headwall:
 
huomenta...tein testin jo 7 aikaan..näin koko yön sellaisia sekavia unia..plussatesteistä ja negatesteistä ja fiilikset oli ku heräsin etten tekiskää testiä ku olin varma että nega tulee....No pissasin kuitennii ja NEGA prkl....
no 4pv etuajassa mutta fiilikset alempana ku maantaso.... :'( :'(
päivä pilalla... :'(
Kaveri uhkas eilen illalla juottaa mut tänä iltana känniin..eilen se tuntu siltä, että ehkä en halua...mutta vaikka tuli nega niin siltikin pieni toivonmurunen elää... :ashamed:

Diarmuid, Retukka, Tähtis ja Kylli : Kaikille isoa isompi :hug:

Kylli: miulla taitaa alakaa kohta yk 7....en paljo ennää oota plussaa tästä kierrosta. ihmettelen kovin vaan näitä oireita ku ei koskaan ennen montaa päivää ennen tätiä, päinvastoin, täti tullu ensin ja sitten vasta alkaa juilimiset...
 
fiilikset siis tosi matalalla...vaikkakin naisen keho on luotu odotukseen ja synnytykseen niin mikä siinä on että elimistö on alkanut hylkimään raskautta??
ensin yriteltiin monta kk eikä mitään, sitten tulinkin raskaaks ja olin onneni kukkuloilla ja sitte se tuli pois :'(
Ja nyt ei ees tärppää... :'( :'(

Masentavaa...vettäkin alkoi sataa... :/

Tuntuu oikeesti siltä etten pysty miehelleni antamaan enää edes lapsia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
huomenta...tein testin jo 7 aikaan..näin koko yön sellaisia sekavia unia..plussatesteistä ja negatesteistä ja fiilikset oli ku heräsin etten tekiskää testiä ku olin varma että nega tulee....No pissasin kuitennii ja NEGA prkl....
no 4pv etuajassa mutta fiilikset alempana ku maantaso.... :'( :'(
päivä pilalla... :'(
Kaveri uhkas eilen illalla juottaa mut tänä iltana känniin..eilen se tuntu siltä, että ehkä en halua...mutta vaikka tuli nega niin siltikin pieni toivonmurunen elää... :ashamed:

Diarmuid, Retukka, Tähtis ja Kylli : Kaikille isoa isompi :hug:

Kylli: miulla taitaa alakaa kohta yk 7....en paljo ennää oota plussaa tästä kierrosta. ihmettelen kovin vaan näitä oireita ku ei koskaan ennen montaa päivää ennen tätiä, päinvastoin, täti tullu ensin ja sitten vasta alkaa juilimiset...
:hug: :hug: :hug:
Elähän viel luovu toivosta! Ei sitä tiedä, vaikka sie myöhemmin plussaisit.

Minulla vain rintoja kutisee, jota ei kyl yleensä ole ollut.. Ja mahaa nipistelee, mutta ei ole kyl tätimäisiä kipuja.. Koska yleensä saan melkeimpä ääneen valittaa, ku kivut on sen verran kovat. Eikä tää koske oikeastaan ees mahaan, vaan mahan yläpuolelle.. :|

 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
fiilikset siis tosi matalalla...vaikkakin naisen keho on luotu odotukseen ja synnytykseen niin mikä siinä on että elimistö on alkanut hylkimään raskautta??
ensin yriteltiin monta kk eikä mitään, sitten tulinkin raskaaks ja olin onneni kukkuloilla ja sitte se tuli pois :'(
Ja nyt ei ees tärppää... :'( :'(

Masentavaa...vettäkin alkoi sataa... :/

Tuntuu oikeesti siltä etten pysty miehelleni antamaan enää edes lapsia...

Voi ystäväiseni :hug: Nyt aukes sitten itku täällä päässä oikeesti. Onneks meillä on tää paikka.. Kenellekään kun ei voi oikein puhua näistä oloista, kun tuntuu etteivät ymmärrä et voi olla aidosti pettynyt kun ei tärppää. Ja hei, täälläkin on paljon sellaisia joiden yk:t ovat liki vuodessa. Koetetaan nyt vaan pitää pää kylmänä ja löytää se tekemisen ihanuus, ettei mee liian raskaaksi.

Kyllä sä voit miehelles antaa varmasti kaikkea muutakin kuin lapsia! Hyvä täällä toista yrittää lohduttaa kun itsellä tuntuu ihan samalta ...

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
Retukka: helpommin sanottu ku tehty...
Sinua mie tuossa ihmettelin siis ettei muka plussaa tule...kokkeillaanko uudestaan keskiviikkona( siis jollei oo alakanu mensut ? )
btw. haittaako jos kutsun sua Retukaks? :eek:
Ei haittaa, vaikka välillä tulee, että koirako mie oon :LOL: .
Tiedän, että se on helpommin sanottu kuin tehty..
Mie odottelen nyt suosiolla sen pari viikkoa, etten taas tule korkealta alas :'( .
Ajattelin vasta lapsilisistä ostaa seuraavan apteekin oman -testin. Koska siihen mennessä ainakin pitäisi tädin tulla.. Ja jos ei, ni sitten en osaa sanoa..
Koska eikös se testi näyttäis plussan, jos vaikka ois kohdun ulkopuolinen raskaus?

Mutta puretaan vain toisillemme tuntojamme, kylli-täti myös! Koska itse ainakin ymmärrän teitä todella hyvin. :hug:
 
ReD: mie en ossaa kirjoittaa tuota sinun nikkiäsi.. :ashamed:

Mie en ymmärrä näitä oireita..jospa se täti tulis...tai jospa se EI tulis...yllättäis mut siis ei täti vaan Raskaus...olipas se monimutkainen....
:)

Hmm..täytyy lähtä lasten kanssa ulos vaikka, niin ei mieti koko ajan tätä P..kaa fiilistä! :headwall:

miks päivät menee NIIIIIIIN hitaasti ku halluis että menis nopeemmin, ja silloin ku ovis on ajankohtainen, niin AIKA suorastaan JUOKSEE....
:kieh:
 
Voi että, täällä onkin tullut kimppanegat, eikä kimppaplussat. :'( Odotin niin kovin, että täällä olis hyviä uutisia piristämään päivää, kun ite testasin myös puhtaan negana aamulla. :( Halaukset kaikille neganneille ja iso hali Kylli-tädille :hug:

Olihan se nega mulla aika varma kun päiviä on noin vähän, mutta nää oireet! Johtuu varmaan kuumuudesta tai jostain... Ainakin ne oli kaikki varmasti kuviteltuja, koskaan mitään hormoonia mussa ei ole, mikä niitä sais aikaan. Harmittaa... Hulluksko tässä on tulossa?

Ajattelin, että voisin testata myös keskiviikkona uudelleen. Silloin olis 3 päivää kierron loppuun. Ellei täti kurvaa paikalle ennen sitä...
 
Pahoittelut kaikille nagan saaneille ja tädin yllättämille! :hug: :'(

Mä tein sillon negatestin neljä päivää ennen ku menkkoja odotin (su) ja kuitenkin plussasin sit torstaina. Eli ei se vielä mitään meinaa jos negan tekee kun tätiä ei kuulu! Paljon plussa puhureita ja kärsivällisyyttä tytöt!!

Me ollaan menossa tänään siis mökille appivanhusten kanssa ja totuuden hetki on käsillä. Eli mies aikoo kertoa vanhemmilleen tulokkaasta. :eek:

Hyvää viikonloppua siis kaikille ja toivotaan, että olisi paljon plussauutisia kun palaan! :wave:
 
caffee81 :hug: niin samoissa mennään. Ei anneta masentaa, vaikka tänään onkin huono päivä.

Pixie toivotaan et testasit vaan liian aikasin. vielä on toivoa! Samat vielä aurinkoenergialle ja Redille!

Ja kiitokset teille kaikille kun olette täällä henkisenä tukena :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:
No, niin nyt se sit alkoi...Eli kp 1/28 ja yk jo 7. Mieli maassa :'( |O :headwall:
:hug: :hug: Paljon voimia sinullekin!
(Mie että se ois ollu yk. 6.. Eli on ollut koko ajan 1 yritys vähemmän merkittynä..)

Jopas tänään on tosiaan negatiivisia uutisia tullut..
Mutta kun on plussaamisen aika, ni sitä iloisempi olo on..
 
voi kökkö kun oli tullu kimppanegat :'( ois ees jollekin tullu plussa.. kaikille teille iiisot isot voima :hug: ..

juu.. täälläkin sit kp taitaa tänään vaihtua 1 :'( tuhrua havaittavissa vessassa käydessä (mikä on outoa ku yleensä suoraa) ja mahaan sattuu siihen malliin.. Kyllin kanssa näytetään menevän käsikädessä tässä touhussa, jospa se plussakin tulis seuraavassa kierrossa käsi kädessä :D mutta on kyl typerää, aika p**ka olo.. mut yks hyvä puoli et ei töissä oo heti menkat.. ja sama ku (taas) Kyllillä ni työt alkaa ni saa paaljon muutakin ajateltavaa, paitsi ihan varmaan oviksen aikoihin ukkoa vetämässä sänkyyn.. tekis mieli kokeilla seuraavaks joka päivä pupuilua mut taitaa ukolla kunto loppua.. miks se ei onnistu miks? en voi käsittää.. tulee mieleen välillä et oonko mä niin huono ihminen etten ansaitse sitä onnea mikä raskaudesta tulis.. on sentään ihana mies.. eilen tuli kotia ni se heti oli lohduttamassa mua ku makoilin sängyssä kipeen näköisenä ja kerroin tunteitani.. se haluis kaksoset :) ois kuulemma tosi hienoa (mun suvussa on niitä) mut oishan se hienoa.. blaah.. nyt tympii :( :'(
 
Kiitos Rhea! Kärsivällisyys tulis tarpeeseen ;)
Onpas sullakin jo paljon viikkoja, vaikka tuntuu että vasta ilmoitit plussasta! Aika menee nopeesti. Voi kunpa itekin pääsis jo tonne odottajien puolelle. Onko tulokas ensimmäinen lastenlapsi? Mä olin silloin esikoista varrotessa niin tohkeissani siitä omasta vanhemmuudestani, etten tajunnut, että isovanhemmuuskin on niin iso juttu! Miehen vanhemmat ihan hihkuivat kun kerrottiin ja puhuivat ihan sekavia onnessaan :D Ja omat vanhempani myös, vaikka olivatkin jo isovanhempia. Se oli ihanaa... Pääsispä taas kertoon uutisia pian... Jeps, mut hyvää viikonloppua sulle!

 
Voi ei.. Nyt alkaa itsellä tuntuu, että eihän vain ala tänään.. Vai kuvittelenko omiani.. Nyt en uskalla vessaan mennä..

Mulla on kyl myös mieletön nälkä.. Pitäisköhän pitää tauko ja käydä syömässä kanasalaatti.
 
Voi, onpas niitä negoja tänään tullut paljon :(

No, toivoa on vielä niillä joilla tätiä ei näy :D

Ja niille, joiden toiveet täti romutti, iso :hug:

Omaa napaa, kun tässä taas tuijottelen, niin kirotun selkäkipu tuli sotkemaan kaikki "oireet" Nyt kun tuo selkä säteilee kipuaan ympäriinsä, niin eihän tästä ota selvää onko sitä jomottelua alavatsalla "oikeasta" syystä? Ja oikeastaan tuo selkäkipu peittää alleen kaikki muutkin vaivat. :kieh: No tätiä ei vielä näy. "Märkäolo" on kokoajan, sydän pamppaillen wc:ssä käyn :LOL: Nyt siis vain päivä kerrallaan eteenpäin ja voi jos tuo täti vain malttaisi kiertää kaukaa!!!

:wave:
 

Yhteistyössä