Kevät/kesä plussat 2009 ---PLUSSANNEET---

Ävm70 sehän olisi hauskaa, jos teille tulisi poika täydentämään tyttösarjaa. =)

Flora taitaa tietää tulokkaan sukupuolen, mutta mites muut? Ja ne joilla on vielä se vaihe edessä, niin oletteko ajatelleet ottaa sukupuolta selville? Me ei haluttu tietää ekassa raskaudessa, mutta mä olin ihan varma, että poika tulee ja niinhän se menikin. Tällä kertaa en ole asiaa vielä niin kauheasti ajatellut, mutta se selviäisi kyllä 100% varmuudella kun mennään istukkabiopsiaan (jos päästään niin pitkälle) . Meille kunta tarjoaa tällä kertaa suoraa pääsyä sikiötutkimusyksikön asiakkaiksi.

Täällä meidän loma vetelee viimeisiään, maanantaina on taas edessä paluu töihin. Vielä ollaan sukuloimassa ja palataan kotiin sunnuntaina, ei jää turhaa kohta se on edessä -aikaa. =) Ilmoja ainakin toistaiseksi pitelee, melkein liiankin kuuma ja ötököitä pörrää aivan mahdottomasti. Poika on vielä tullut äidinpuolen sukuunsa ja haluaa seistä mielellään jossain pusikossa poimimassa mustikoita, niin että mä olen siinä mukana mahtavilla paukamilla kun olen vähän allerginen noille puremille. =)

Filuuri 6+6 (kunnes toisin todistetaan)

Juu, me saatiin rakenneultrassa tietää sukupuoli ja varmistettiin asia vielä 4d:ssä :) Pitkään mietittiin halutaanko sukupuolta tietää, mutta päätettiin sitten kysyä kuitenkin.

Niin ne vaan viikot vierii ja mulla on meneillään 32. raskausviikko jo kovaa vauhtia. Tänään on la:n tasan 2kk :heart:

Pikaisesti luin pinon.. lomalta siis palattu.

Filuuri tervetuloa joukkoomme mukaan
:wave: laitatko la:n ja päivät missä mennään ,monesko??

Kommetoin myöhemmin paremmin,, kauhiaa tää tavaroiden purkaminen ja pyykinpesu |O

E-V-A ja nuppu 24+1

E-V-A toivottavasti oli ihana loma, tervetuloa takaisin :wave:

Meidän esikoinen täytti tänään 17v =) En suinkaan tunne itseäni vielä vanhaksi mut ihmettelen vain et missä tämä aika on mennyt ;)

Anteeks nyt omaa napaa :ashamed: Huomenna tulee olemaan kamala päivä, pelkään sitä jo valmiiksi, ihan oikeesti :ashamed: Esimies läksytti jo eilen kun perjantaina oli kamala päivä niin kirjotin päiväkirjaamme et v.i.t.t.u mikä päivä niin ekana alko et etit tussin ja pyyhit sen pois, seuraavaksi ripitti et jos isot herrat lukee jne. sit siitä kuinka oli ollut katastrofi-ilta se perjantai kun tavarat loppuneet jne. miten olinkaan voinut lähteä pois töistä sanomatta hänelle et lähden ja tavarat vähis :/ kyllä mä itkin eilen moneen otteeseen kun työkaverini kanssa olin kahden töissä ja itken edelleen :'( mä en yksinkertaisesti jaksanut, 8h teet yhteen menoon, et ehdi syödä, puhumattakaan istumaan edes minuutiks, selkää särki, kuvotti jne. niin silti mun olisi silloin pitänyt jatkaa päivää :ashamed: Tää touhu on niin syvältä :headwall: Esimieheni sanoi vielä eilen että olen muutenkin koko viikon hoitanut hommani huonosti, kaikki kasaantuu hänen päällensä, en kyllä ymmärrä et miten olen hoitanut huonosti et mielestäni muina päivinä ollut tavaraa jne. Koska olen keittiöpäällikkö niin minun kuuluu hoitaa myös työt niin että kaikki toimii, mulla ei siis ole oikeutta olla väsynyt :'( sanoinkin et jos haen saikkuu niin ei kuulemma auta kun sit teen kotona enkä lepää, teen aivan liikaa kotona kaikkea :eek: Mä oikeesti pelkään huomista, se tulee varmaan olemaan karmein päivä mitä koskaan varmaan :headwall: :headwall: Ajattelin kyllä olla vielä kertomatta raskaudestani mut jos oikein läksyttää niin voipi olla et sanonkin sille et eipä tartte mua enää keväällä katella jos kaikki menee hyvin jne. V arasin itselleni tiistaiksi työterveyshuoltoon keskusteluajan ja sainkin meidän vanhalle terv.hoitajalle joka varmasti mua kuuntelee :) Anteeksi taas tää mun avautuminen :ashamed:

Palaillaan :wave: Ävm70 ja "pikkukakkonen" 9+6 :heart:

äiti vm70 :hug: taidanpa tietää hyvinkin mistä puhut.. itse olen ollut kahdessa aikaisemmassa raskaudessa työssä ja tarjoilijan hommia teen. Se on todella raskasta työtä ja olin henkisesti aivan loppu. Tosiaan tuo että töitä tehdään se 6-10h ja taukoa ei välttämättä kerkiä kiireisenä päivänä pitämään. Muistan miten itkin meidän keittiön kylmiössä ja ahmin tomaatteja ja kurkkuja suuhuni niin heikotti ja oksetti, mutta taukoa ei pystynyt pitämään. asiakkaille pitää hymyillä ja ottaa kaikki vastaan mitä niiden suusta pulppuaa. Nyt olen todella helpottunut kun ei tarvi töistä stressata ja sanoinkin meidän päälikölle että ei tarvi varmaan seuraavaankaan kolmeen vuoteen odottaa takaisin :D Itseasiassa ahdistaa koko paikka.. Että haet saikkua vaan jos tuntuu et liikaa kasautuu hommat, juuri nyt kun tarviit lepoa :hug:

sukupuolesta ollut juttua ja meille rakenneultrassa se paljastettiin, mutta ei itse kerrota sitä eteenpäin vain muutama läheinen tietää veikkauksen. Ja 100% en edes luota noihin veikkauksiin, vaikka ajattelenkin että tämä vauva on.....

En muista mitä muuta piti kirjottaa.. niin supisteli eilen ikävästi ja liitokset sattui. Mutta olinkin kokopäivän touhunut ja mennyt eestaas. Pitäis osata itsekkin levätä kun siltä alkaa tuntua. Voikaahan hyvin :heart:

Ihana kolmevuotias ronttiryökäle saatiin ihan ilman ongelmia, mutta sen jälkeen onkin mennyt aika km:n merkeissä. Kaksi tapausta sydämen sykkeen ultraamisen jälkeen viikoilla 10+ ja kolmas alkuvuodesta tuulimunana. :'( Onneksi on ollut tuo vesseli nostamassa fiilikset ylös ja naurun pintaan. Tänä aamuna näkyi jälleen tanakat kaksi viivaa, joten uudella uskolla eteen päin 4+4. Olen samaa mallia kuin sinä vm 70, kiva että ikähaitari sivustolla joustaa myös yläpäästään! Jännittää kovasti miten tällä kertaa käy...

Huomenta!

Pikainen katsaus omaan napaan ennen kuin muut ehtii töihin ja mun selän taakse kurkkimaan. Kävin aamulla ultrassa. Esikoista odottaessa kävin myös varhaisultrassa enkä muista sen olleen ihmeempi kokemus, mutta nyt olin niin jännittynyt, että kädet tärisi ja kun lääkäri kysyi jotain aiemmista raskauksista rupesin itkemään. Tosi noloa. :ashamed: No, pääasia oli kuitenkin, että kohdusta löytyi yksi alkio joka vastasi täsmälleen itse laskemiani viikkoja ja sydän löi hienosti. Puuuuuh, mikä helpotus. =)

Filuuri 7+3, la 27.3.10, toinen tulossa :heart:

Filuuri hienoja ultra uutisia :heart: Onnittelut :hug:
mitäs noloa tuossa itkussa on, ihan normaalia raskaana ollessa et herkillä mennään, kyllä ne lääkärit ymmärtää :hug:
kiitos lohdutuksesta tuolta toisen puolen samaisesta ketjusta :hug:

Tänään kävin siellä työterv. huollossa ja kyllä tuntu et puolet huolista olisi haihtunut kun sain jutella sen vanhan terkan kanssa. Oli aivan ihana kun kysyi mun raskaudesta et onko tarkoituksella vai "vahinko" ;) muistaa kun kävin silloin juttelee omasta epävarmuudesta et kun vahinko oli käynyt :ashamed: Sanoikin sit mulle et meidän pikkuneiti on niin ihana kun sitä tuossa välillä nähnyt jos lekurissa jotain käynyt :) Olisi heti antanut iltapäivälle ajan lääkäriin ja ihmetteli et miksi olen näinkin kauan sinnitellyt et mun olisi pitänyt jo aikaisemmin käydä juttelee ja hakee itselleni lepoa :ashamed: Sovimme et kun mull nyt pari vapaata et sit perjantaina jos neuvolalääkäri ei kirjoita saikkuu niin sit haen sitä työterv.huollosta viim. maanantaina :ashamed:

Mua on närästänyt koko iltapäivän, kahviakin join vain aamulla kupillisen enkä mielestäni ole syönyt mitään sellaista mikä pitäis närästää :/ Pikkuneitiä odottaessa kärsin närästyksestä mut ihan loppuvaihees et ihmetyttää miks jo nyt.

Jaksuja teille kaikille, palaillaan :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 10+1 :heart:

Neuvolalekuris käyty, äänet ei kuuluneet ja lääkäri sanoikin ettei välttämättä kuulu kun viikkoja vähän 10+4 :ashamed: kysyin kyllä et pitääkö olla huolissaan mut vakuutti et ei et olisi ollut ihme jos olisi kuuluneet :ashamed: Joudun siis vielä 2 vkoa odottelemaan eli ultraan asti :'( joka 27.8. Saikkua sain 23pv. asti eli jospa tässä saisi sit hieman levättyy ja hermoja lepulteltuu :ashamed:
Verenpaine kohonnut 1,5vkossa 134 nyt 140/81 :ashamed: ja lisäks painoo tullut 0,5kg lisää :eek: Uuden neuvola-ajan sain sit jo 3.9 ihan senkin takia et katsotaan mun omaa jaksamista tuola työssä että verenpainetta. Olen siis hyvissä käsissä jossa pidetään meistä oikeesti huolta =)

Nyt menen takaisin pihalle pikkuneidin kanssa :wave: jaksuja teille kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 10+4 :heart:

Huomenta!
Eilen tuli sit vietettyy täys lorvi päivä :D Lähdimme esikoisen ja pikkuneidin kanssa messuille kun siel esiinty Satu Sopanen ja neiti tykkää aina pikkukakkoseltakin sitä katsoa ;) Jo lähteissään esikko alko puhuu et oli nähnyt unta tai ei oikeestaan tieda et oliko unta et olenko joku aamu kertonut hänelle et haluttiin iskän kans yrittää sitä poikaa, vauva syntyis maaliskuussa :eek: siis ihan oikeesti, en ollut puhunnut sanallakaan ja sit kyselin et oisiko se ihan kamala asia ja sano et eipä se et oishan siit sit pikkuneidille kaveri et oonko oikeesti raskaana et on epäillyt jo pidempään kun nukun päikkäreitä, mul ollut lääkärikäyntejän ja esikko todellakin tuijotti mun mahaa edellispäivänä :ashamed: eli vaikee mun ainakin pitää salassa ja piilotella :ashamed: Ainoo mistä esikko oli huolissaan niin kun mulla ikää et mitä riskejä nyt raskaudessani :/ Ihmetteli et kun en ole kertonut ja oliko taas "vahinko" niin sanoinkin etten ole halunnut, yritetty kauan, tekemällä tehty ja et jos taas olis tullut ne välikohtaukset joissa itkettiin molemmat kun kuuli et odotan pikkuneitiä :ashamed: Toisaalta helpottaa ettei tartte enää salata ja esikonkaan ei tarvitse enää miettiä asiaa vaan sai varmuuden ;)

Tänään pitäis yrittää siivota ja saada kerättyy nuo loput marjat pensaista, katsotaan miten jaksais ;) Ei auta ottaa näin saikulla noista stressiä :)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 11+0 :heart:

Ihanaa Ävm70 =) turhaan murehdit sitä esikoisen reaktiota,luonto hoiti niin sanotusti hommansa :LOL:

Esikoinen aloitti viime viikolla eskarin,äitin pikkutyttö ei taidakkaa olla enää niin pieni :'( .
Liikkeitä mä oon tuntenu nyt muutaman viikon ajan :heart:
Jaahas,kai se on mentävä antamaan tuolle kuopukselle aamupalaa,ennen ku se on tyhjentäny koko pöydän :D

Piiuli ja toukka 16+4

piiuli82 ihanaa että vauvan liikkeet tuntuneet jo tovin :heart: Niin ne lapset kasvaa,, meillä eskari vuoden päästä esikoisella edessä.

äiti vm70 esikoinen otti uutisen varmaan paremmin kun osasit odottaa. Nyt nautit vaan odotuksesta ja kasvavasta vauvamasusta. Lepäilet kun saikulla olet, kyllä ne marjat voi vaikka sinne puskaankin jäädä ;)

(.) Mulla vaivaa ihottuma käsissä, joka aina pahenee raskauden aikana ja kyllä taas hermoa kiristää kun pitäs olla rasvat kokoajan käsissä ja sitten en voi tehdä juuri mitään. Toivon niin että pääsen tästä vaivasta kun vauva syntyy. Vatsa on kyllä kasvanut enemmän kun aikasemmissa raskauksissa ja painoa myös tullut tasaseen tahtiin enemmän, vaikuttaisko kenties kun olen nyt kotona enkä töissä, kerkii mussuttaa kokoajan jotain :p Ensviikolla ois lääkärineuvola, saas nähä onko nää supistukset joita välillä tulee niin tehneet jotain.. toivottavasti ei.

E-V-A ja nuppu 25+3

Ävm70 olipas kiva kun esikoinen otti uutiset noin hyvin! :flower: Peesaan E-V-Aa ja sanon, että lepää nyt kunnolla kun olet saikulla, niitä marjoja ja muita kiireitä ehtii hoitaa sitten toisella kertaa.

E-V-A supisteleeko sulla jo paljonkin? Muutakin kun rasituksessa? Toivottavasti ihottuma hellittäisi. Mulla ei ole ihottumaa, mutta talvella niin kuivat kädet, että iho hilseilee verille saakka, jos ei koko ajan hölvää jotain rasvaa. Sekään ei ole kivaa, vaikka varmasti pienempi vaiva kun sun ihottuma. :(

piiuli onnea liikkeistä! :flower: Ne on mun mielestä parasta odotuksessa. Sellaista kahden välistä kommunikointia. =)

Mulla on niin etova olo koko ajan. Voisin vaan mielelläni maata sängyssä ja nukkua päivät pitkät, mutta eihän se onnistu. En kyllä halua valittaa, jos tästä palkinnon saisi, niin se ohittaisi mennen tullen kaikki pienet kärsimykset. Kärsimyksestä puheen olleen soitin tänään naikkarille ja varasin ajan istukkabiopsiaan. On sitten edessä kalenteriviikolla 37. Mainitsin saaneeni edelliskerralla kovan krampin ja lupasivat miettiä, jos saisin tällä kertaa jonkun "esilääkkeen" estämään sellaista. Jännittää, kauhistuttaa, inhottaa ja kaikkea muuta negatiivista koko toimenpide, mutta en uskalla olla menemättäkään kun todennäköisyydet puhuvat näytteenoton puolesta. :( Jottei nyt tule liian negatiivinen kuva, niin musta on kyllä ihanaa olla raskaana, oikeasti unelmien täyttymys. =)

Tossa silmäilin lääkäriltä saamaani äitiyskorttia ja lääkäri oli sinne laittanut lasketuksi päiväksi 28.3. Se ei kyllä mun mielestä vastaa millään laskurilla niitä 7+3 mitkä se viime tiistaina sai ja joka siellä kortissakin lukee. Mutta sama se, katsoin Kelan laskurista, että jos sinne saakka päästäisiin, niin tuolla päivällä alkaisi äitiysloma maanantaina eikä lauantaina niin kuin 27.3. aika tuottaisi. Aina yksi päivä kotiin päin. B) Lääkäri katsoi sen ajan jostain pahvikiekosta ja sanoikin jotain kun menee päivien väliin tyyppistä, että ehkä tarkoitti sitä ettei nähnyt mikä siihen tuli. Mä en kysynyt kun olin niin katatonisessa tilassa jännityksestä johtuen. Ja ihan sama, laskettu aikahan on vaan viite, selittelen tässä vaan miksi ilmoitan nyt uuden lasketun päivän. =)

Filuuri ja armas 8+1 (la 28.3.10)

Kiitos E-V-A sympatiasta! Sunnuntai ja maanantai oli kyllä ihan megahuonon olon ja väsymyksen päiviä. Nyt on ollut sitten taas vähän parempia, olen jopa jaksanut hereillä yhdeksään saakka illalla. :) Huomenna ajattelin tehdä etätöitä kotisohvalta käsin. jomottaa alaselkää tänään niin inhottavasti, että mietin tässä jo onko tää alkava keskenmeno, mutta luulen, että on vaan kohdun kasvukipuja tai sitä kun pitkän loman jälkeen selkä ei asetu toimistotyöhön.

Mites Ävm70 sairausloma on mennyt, oletko saanut levättyä?

Filuuri ja armas 8+4

Filuuri kovasti jaksuja sulle :hug:
Kiitos kysymästä; Tääl sairaslomal ollessa väsy ja lorvikatari vaivaa :ashamed: Talo on kuin pommin jäljiltä, kun ei vaan jaksa eikä huvita :ashamed: mehuja olen keitellyt ja hilloja tehnyt, sanoinkin et nyt alkaa pikkuhiljaa kypsyttää tää mehujen keitto ja pullotus :/ mut taitaapi aikasta lailla olla nyt keitelty jos kohta punaisista karviaisista ja vaik omenoista keittäis vähän ;)
Hilloo tein vihreest karviaisest ja siihen laitoin lisäks kesäkurpitsaa ja limen puristetun mehun, ihanan väristä ja ihanan makuista :p Kakun väliin ainakin mahtavaa ;) Huomenna aattelin tehdä vielä satsin ja se sit siitä hillosta.
Edellisyö tais olla aikoihin yö jolloin heräsin vain kerran, pari mut vaikutti kyl et jaksoin rahdata itseni lenkille ja eilenkin oltiin eli jospa se taas tästä ;)

Ensviikolla vasta se ultra, keskiviikkona, mä olen jotenkin stressannut sitä ihan hirveesti, pelottaa jos kaikki ei olekkaan hyvin :ashamed: Tuola +35v kun yksi saanut ikäviä uutisia niin sekin vielä lisää tätä epävarmuutta :'( Ehkä sitä osaisi ottaa hieman rennommin jos ne sydänäänet olisivat silloin lekurissa kuuluneet :ashamed:
Masu on kyllä kasvanut, vanhat housut ei oikein mahdu kiinni, ahistavat, närästää jos juon 2 kuppii kahvii päiväs :ashamed: ja mulla tuntuu edelleen pinna palavan ihan pienemmästäkin asiasta :ashamed: Mut eipä täs auta muuta kuin ootella, maanantaina ja tiistaina töihin ja sit se keskiv. onkin vapaa.

Lauantaina mennään pikkuneidin kanssa hippo-kisoihin :) Toivottavasti neiti suostuu juoksemaan ettei heittäydy lähtöviivalle eikä juokse minnekkään eli jännityksen tuntua jo siinäkin ;)

Pikkuneiti heräs =) Nyt mentävä aamupuuron keittoon, nukkuikin pidempään kun jostain syystä yöllä 4 aikaan käytiin alakerras ja piti saada jugurttia vaik pari lusikkaa vain söikin, sit puolen tunnin ihmetyksen jälkeen päästiin takas nukkuu ;)

Jaksuja kaikille, palaillaan :wave:
Ävm70 ka "pikkukakkonen" 11+4 :heart:

Ävm70 hyvä jos olet sairiksella keskittynyt kivoihin juttuihin (=mehut) ja jättänyt siivoilut vähemmälle. Meillä on myös tällä hetkellä joku ydintuhon jälkeinen aika menossa, mutta kun en jaksa kaikkea, niin keskityn sitten mielummin vaikka leikkimään pojan kanssa ja hoitamaan välttämättömät. Siivous ei ole yksi niistä. =) Toivotaan, että sulla on ultrassa on kaikki hyvin ensi viikolla. Kyllähän todennäköisyys on aina suurempi siihen, että kaikki on niin kuin pitääkin. :hug:

Kertoilen täällä omia kuulumisia... =) Huomenna on eka neuvola. Ei suuria odotuksia, mulla on huonoja kokemuksia oikeastaan vaan sieltä. Ekassa raskaudessa taisin tavata 6 tai 7 eri terveydenhoitajaa, ei muodostunut siis mitään suhdetta ja paljon tietoa jäi saamatta. No, hauskaa tietää hemoglobiinit ja muut kuitenkin. =)

Mitenkäs muilla menee?

Äiti vm70 sulla huomenna se ultra, onnea sinne :heart:

Filuurilla eka neuvola :heart:

Omaan napaan ei mitään uutta, huomenna lääkärineuvola.
Niin ja äitiyspakkauksen hain tänään, olipa ihana päästä penkomaan sitä :heart:

E-V-A ja nuppu 26+ jotain

E-V-A oi,se on aina niin ihanaa päästä tonkimaan sit äippäpakkausta :D innolla jo ootan et joskus omani saan

Äitylille tännekin onnea ultraan :heart: tuuhan heti kertomaan kuulumiset

Tänne ei mitään uutta,ens viikon neuvolaa ootellessa
Piiuli ja toukka 17+6

Ihanaa kuulla teistä kaikista!!

Ihan pikaisesti kahlasin ketjun ja päälimmäiseksi jäi mieleen Filuuri - miksi menette istukkabiopsiaan? Onnea siihen. ja Äiti vm70 - miten meni ultrassa? Ja joko ne kaikki kissat on menny? Niistä ei taida olla kaupunkikissoiksi?

Kyllä se minäkin aion napani tänne tunkea. Plussaa pukkaa ja LA olisi 6.5.09. Toivottavasti tämä kolmas kerta toden sanoisi ja vihdoin saisimme pikkuisen syliin. Jos se minun eka ei olisi mennyt kesken niin minulla olisi jo pikkuinen sylissä! Ja kolmatta meille odotetaan.

Terkuin P123 3+6 :LOL:

Täällä mä vaan hengailen, en saa taas mitään työn näköistäkään tehdyksi. Väsyttää ja oksettaa. Ja laiskottaa, jos rehellisiä ollaan. Eilen särki päätä koko päivän särkylääkkeistä huolimatta niin, että tänään on ihan vetelä olo. Neuvola meni ihan ok, vaikutti olevan sympaattinen ja empatiaan kykenevä "täti" siellä vastassa. Hempat ja muut jäi kun laittoi lähetteen labraan jonne pitäisi tänään raahautua. Hassua kun neuvolalääkärin vastaanotto on siirretty possuflunssan vuoksi rakennukseen missä äitiys- ja lastenneuvola on, mutta labraan saa kyllä mennä tavalliseen tapaan muualle. Ymmärrän tietty paremmin kuin hyvin ettei labrapalveluita voi siirtää, mutta silti, ei tunnu ihan aukottomalta tuo systeemi. =)

Ävm70 täällä kovasti odotellaan ultrakuulumisia. Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin. =)

Pee onneksi olkoon vielä tälläkin puolella! :flower: Toivotaan tosiaan, että tällä kertaa palkinto seuraisi, on teillä ollut kivinen tie. Onko sulla oireita jo? Kysymykseesi, niin me mennään biopsiaan, koska meillä on suurentunut kromosomivirheen todennäköisyys johtuen edellisessä raskaudessa todetusta sellaisesta.

Filuuri 9+3

Ihan kauheeta, mutta olo on kahden km:n jälkeen oikeesti tällainen: (lainattu km pinosta):

1. Vessassa kannattaa käydä tarkistuksella aina, kun mitä tahansa lorahtaa pöksyihin, tai siellä tuntuu jotain märkää, tai edes hiukan kosteaa. Tarkistuksia ei kannata unohtaa myöskään silloin, kun mitään edellä mainituista ei ole havaittavissa.

2. Raskauden ajaksi kannattaa kaikki muut kuin valkoiset alushousut työntää kaapin perukoille. Muut värit häiritsevät ikävästi erilaisten eritteiden tarkastelua. Myös vessapaperin on hyvä olla täysin valkoista.

3. Jos mikä tahansa oire katoaa, kannattaa vaipua epätoivoon. Jos esim. rinnat ovat normaalisti arat ja yhtenä päivänä eivät olekaan, niitä kannattaa tunnustella, tökkiä ja puristella niin, että ne lopulta ovat taas hellänä.

4. Jos ilmaantuu mikä tahansa oire, kannattaa se välittömästi googlettaa. Ei tarvitse käydä läpi montaakaan linkkiä kun jo löytää todisteita siitä, että juuri tämä oire on jollakulla ollut ensimmäinen merkki keskenmenosta tai muusta ikävästä.

5. Jos saavuttaa jonkun rajapyykin (esim. rv 12), kannattaa taas kääntyä netin puoleen. Hyvin helposti löytää kertomuksia, jotka palauttavat sinut maan pinnalle (esim. keskenmenot viikoilla 14, 16 ja 18).

:ashamed:

P123

Olipas hassua nähdä sut P123 tällä puolella,positiivisella mielellä kylläkin ja vielä kerran onnea :flower: :flower: :flower: luulin jo ensin menneeni tuonne kuumeilu puolelle,kunnes tuli ahaa-elämys :ashamed:
Mä voin ainakin tunnistaa itseni tosta olo ketjusta vaikken km olekaan kokenut :ashamed:

Yhteistyössä