vierailija
Keskustelupalsta on Jannesta , ei keskustelijoiden elämästä.Oispa jotain jos olisit yhtä kiinnostunut omasta elämästäsi kuin mitä näytät olevan fanien.
Keskustelupalsta on Jannesta , ei keskustelijoiden elämästä.Oispa jotain jos olisit yhtä kiinnostunut omasta elämästäsi kuin mitä näytät olevan fanien.
Pitäiskin mennä siihen keskusteluun.Ihan sama jos mä menisin keskusteluun Pertti Lahtisesta. En tiedä hänen teoistaan mitään, en näe hänen kirjoittamia juttujaan mutta siellä mä vaan olen keskustelemassa hänestä . Siis niin naurettava koko ajatus, mutta täällä sitä tekee paritkin ihmiset. Voi Jessus.
Täällä on sananvapaus. Puhun mistä huvittaa. Lopeta tuo lässytysKeskustelupalsta on Jannesta , ei keskustelijoiden elämästä.
Niin on mutta harvempi kertoilee omasta elämästään täällä , sitä vaan eletään.Täällä on sananvapaus. Puhun mistä huvittaa. Lopeta tuo lässytys
Yleisesti ottaen ihmiset juurikin puhuu omasta elämästään. Paitsi ne jotka ainoastaan juoruaa muiden. Ja niitä Suomi on täynnäNiin on mutta harvempi kertoilee omasta elämästään täällä , sitä vaan eletään.
Ei ole. Siellä se on.Jannen puhelupalvelu mainos poistunut.
Öli vain joulupukin etälinja, kävin uudelleen katsomassa.Ei ole. Siellä se on.
Niin on. Taas tuli väärää tietoa. Ja tämä on minun pointti: tämä sivu on pullollaan väärää tietoa ja sitten hömmelöt uskoo sen.Ei ole. Siellä se on.
Vai niin. Kummasti kyllä minulle näkyy ihan selvästi puhelupalvelun mainos.Öli vain joulupukin etälinja, kävin uudelleen katsomassa.
Niin näkyy myös mulle:Vai niin. Kummasti kyllä minulle näkyy ihan selvästi puhelupalvelun mainos.
On se puh palvelu vielä siellä.Öli vain joulupukin etälinja, kävin uudelleen katsomassa.
Se on aina tätä täällä; vääriä tietoja. Ja sitten jotkut lukee tätä heidän gospelina. Ihan hulluaOn se puh palvelu vielä siellä.
Tarkoitin sitä missä oli monenlaisia ehdotuksia en pukkipalvelu puheluita.Niin on. Taas tuli väärää tietoa. Ja tämä on minun pointti: tämä sivu on pullollaan väärää tietoa ja sitten hömmelöt uskoo sen.
Ei voi mitään jos et ole sivistynyt.Meni hiukan väärin jollain.Mitä tarkoittaa Gospel.Eikö se ole musiikkilaji?
Ei se tartu. Älä taas ala levittämään jotain mikä ei ole totta. Tiedetään olet kateellinen Jannelle mutta jotain rajaa mitä paskaa alat levittämäänJanne uhosi vielä aiemmin tällä viikolla puhuvansa suunsa puhtaaksi Onnenarvasta tämän päivän livessä, silläkin uhalla että Onnenarvan mafia tappaa hänet. Oli kutsunut jopa Kanan, Katrien ja Anne-Marin mukaan tähän kampanjaan. Lopputulos oli se, että yksikään daameista ei ollut mukana, eikä Janne hiiskunut sanaakaan Onnenarvasta.
Lipitti Naturdiettiä.
Turkkilainen homoystävä, jonka luona Janne vietti joulun kaksi vuotta sitten, syyttää nyt Jannea HIV-tartunnasta. Janne väittää että eivät muka vaakavamboa edes harrastaneet, koska olivat vain ystäviä. Just just. Sehän on yleisesti tiedossa kuinka kovassa miehen puutteessa Janne on ollut. Ja Janne väittää kivenkovaan että lääkityksellä oleva HIV ei tartu. No, on tässä maailmassa suurempiakin ihmeitä tapahtunut. Mutta tuo turkkilainen leimattiin nyt sitten taas Jannen ja fanilauman toimesta mielenvikaiseksi (mikä yllätys.)
Tuukka oli kokenut että hänellä oli liikaa töitä Keravalla, siksi halusi lopettaa lemmikkihotellissa. Janne ei tätä ymmärrä, koska Janne itse painaa töitä omien sanojensa mukaan 24/7. Jep jep...
Tässäpä nyt tämän päivän liven anti tiivistettynä.
Juu kiitos ei. Saan joka vuosi postiluukusta ihan ilmaisen kalenterin. Ja mikä parasta, siinä ei ole Jannen rumaa pärstää. Niitä Jannen lemmikeiden kuvia voisinkin katsella.Muistakaa ostaa Jannen kalentereita.