Kevät/kesä plussat 2009 ---PLUSSANNEET---

Mä tunnistan myös itseni tuosta listasta. Helposti. Erityisesti tuo murheellisten tapausten googlaus on mun erityisalaa ja pitää mukavasti mielen matalana, jos välillä uhkaakin hiipiä iloinen ja helpottunut mieli siitä, että on edes raskaana. Kyllä vielä jokin menee pieleen, se on vaan ajan kysymys milloin. :ashamed: ;)

Pessimisti ei pety koskaan -Filuuri

Heippa!

Nyt sit puhtaasti omaa napaa eli ultrakuulumiset ;) elikkä turhaan tuli viimeyö valvottua ja murehdittua :ashamed: Mulle sattui aivan ihana kätilö, ultras vatsan päält ja hienosti se pikkainen siellä näkyi, pikkanen oli erittäin vilkas, kovasti siellä meille vilkutteli :) Kyllä mulla kyynel pääsi silmäkulmaan kun lopulta sain todeta et kaikki on oikeesti hyvin. Kätilö sanoi et sukupuolta ei vielä pysty näkemään ja sanoinkin että sillä ei ole mitään merkitystä enkä edes halua tietää johon kätilö sanoikin et sithän se on se oikea ;) En tiedä teinkö oikean ratkaisun vain en mutta ne verikokeet jätin väliin :ashamed:
Verenpainekkin oli laskenut normitasolle eli 124/81. La siirtyi eli pikkainen vastasi kokoa 11+4 ja neuvola oli laskenut et tänään olisi 12+2 eli ihmekkös ettei sydänäänet kuuluneet silloin lääkärineuvolassa kun silloinhan oli vasta 10+0
Nyt siis nautin täydellä kypällä tästä raskaudesta :heart:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 11+4 :heart:

Nostelen hieman pinoa.

äiti vm70 Onnea upeista ultrakuulumisista :hug: :flower: Kävin kyllä lukemassa kuulumisesi jo aiemmin. Ei muuta kuin nauttimaan raskaudesta. Ihanaa kun tyttösikin ottivat asian niin ihanasti vastaan. Kylläpä sinä olet nuorena aloittanut lasten teon! =)

avanse tervetuloa mukaan jos vain haluat :)

Piiuli82 Minunkin esikoinen lähti eskariin (tai oikeastaan eskarin 5-vuotiskerhoon). Ihan uskomatonta kuinka aika menee nopeasti!

Minä olenkin päättänyt että olen kotona aina sinne 3 vuotiaaksi saakka ja senkin jälkeen tekisin vain 4 päivää viikossa maksimissaan. Haluan nauttia lapsista nin paljon kuin mahdollista!

Terkuin P123 4+1

Kiitos Filuuri ja P123 :hug:
P123 Niin, täytin 22v kun sain esikkoni ja 24v kun kakkosen ;) Nyt siis täytän ihan juuri 39v et kyllä tässä alkaa kohta itsensä vanhaksi tuntemaan :ashamed:

Tänään vielä vapaa mut pitäis yrittää saada siivottuu, aamulla tuli käytyy salilla ja uimassa pikkuneidin kanssa ja nyt vaivaisi lorvikatari :ashamed: Huomisesta alkaisi sit se 7pv.n putki et katsotaan miten jaksan ja jos tuntuu siltä niin haen vaik saikkuu loppuviikoks. Enää en halua et verenpaineeni nousee sinne 140 kun kerta oli laskenut 124, koska tiiän et esimies tulee maanantaina lomalta niin tasan tarkkaan taas kimpussani kun alkaa taas kamppanja ja inventaario ym. Puhkuu taas oikein tarmoa painaa töitä ja jos ylhäälötä päin tullut uusia komentoja tuntisäästöihin ym, niin huh, huh :ashamed:

Jaahas, pikkuneiti laastaroi itteään vaikkei missään haavaa ookkaan mut jostain löytänyt laastaripaketin ja laastarit ei tahdo pysyy ja nyt huutaa et äiti auta :)
Nyt mentävä puuhaamaan jotain, palaillaan :wave: jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukkakkonen" 11+6 :heart:

Ihanaa saada uusia mukaan meidän omaan pinoon, Onnea plussasta P123 :heart:

äitivm70 ihania ultrakuulumisia, onneksi kaikki oli hyvin ja nyt vaan raskaudesta nauttimaan =)

(.) olo on kuin pullalla :D

E-V-A ja nuppu 27+1

Muuten kuis mahtaa käydä meidän vauvakuume-puolen pinon,, jäikö sinne kaksi kuumeilemaan ja YP ilmoitti pitävänsä pientä taukoa tms.

anteeksi kun tänne näin tunkeilen..
mutta on ihanaa käydä lukemassa teidän kuulumisia:) tuolla toisella puolella ollut jo pidemmän aikaa hiljaista.. ja niin kovasti kaipaisin tälle puolelle :ashamed: niinkuin varmasti kaikki, jotka tuolla vielä kuumeilevat.!!
ajattelin tosiaan pitää vähä taukoa tän palstailun kanssa, kun ei tästä hommasta muutenkaan näytä mitään tulevan.. ja töissä menee kaikki aika, niin ei paljoa koneella edes kerkeä roikkumaan.!

onnellista odotusta teille kaikille :heart:

Hei YP onpa mukava "nähdä" pitkästä aikaa. Kiva kun muistat meitä. Taitaa pitää kiirettä töissä sitten? Onko mukava paikka, kiltit lapset? Voi kun toivoisin kauheasti, että teillä tärppäisi nyt pian, niin epäreilua ikuinen odottelu. :(

ON: tai navan ympärys. Huomasin aamulla, että mulle on yhtäkkiä ilmestynyt haalea linea negra joka menee yli koko vatsan! :eek: Esikoista odottaessa sellainen oli myös, mutta silloin se tuli vasta aika myöhään, muistelisin olleen kolmosella alkaneita viikkoja. Luin netistä, että olisi toisen kolmanneksen juttuja ja yleisempää tummempi ihoisilla. Mä olen varsin vaalea ja vielä toiseen kolmannekseen useampi viikko aikaa. Pitäisköhän nyt sitten päätellä pojaksi kun esikoinenkin on poika... =)

Oltiin viikonloppuna maalla. Oli tosi ihanaa. Sain vielä mustikoitakin, vaikka olin ihan varautunut vaan viinimarjoihin ja omeniin. :eek: Ja oli todella hyviä, ei vetisiä ja isoja - makukin kohdallaan. Muutenkin oli kiva möyriä metsässä ja pihalla pojan kanssa. Toinen on mahdoton marjastaja, haluaa koko ajan kerätä jotain ja syödä myös. Eikä piittaa vaikka olisi miten hapanta. :heart:

Ävm70 tsemppiä työputkeen! Et sä ole muuten ollenkaan vanha. Mä en ole kovinkaan kaukana susta ja mielestäni vielä hyvin nuori. B) Kuten varmaan voi mun fiksuista jutuistakin päätellä. ;) Saako udella muiden ikiä? Jos ei halua itseään liikaa identifioida, niin ali/yli 30v?

Filuuri ja armas 10+1

YP Kiva kun kävit moikkaamassa. Kuten jo tuolla toisella puolella ehdotin, te voisitte vallan hyvin kirjoitella täällä kuulumisia, kun siellä on niin hirmu hiljaista.

Filuuri Enpä minäkään kaukana Äitivm 70:stä ole. Täytän marraskuussa 33. Mulla ei ole muuten missään raskauksissa tullut linea negraa. Nännit sen sijaan ovat olleet tosi tummat.

Laittakaapa pidemmällä olevat massukuvia jos haluatte. Minusta on ihana katsella niitä!
Miten teillä on muuten raskaudet eronneet edellisistä?

Terkuin P123 4+4

YP Kiva kuulla sinusta =) ehkä se pieni palstatauko tekee hyvää ja saatte plussan nopeasti :whistle: *puhaltelee plussatuulia sinnepäin*

Täällä ikää 27v,niin kuin tuosta nikistä ehkä voisi päätellä :whistle: taidan siis olla aika junnu täällä :D

Piiuli ja toukka 18+4

Heipsan!
Olipas mukava kuulla YP susta, kovasti jaksuja ja toivottavasti tässä syksyn aikana lopulta onnistutte eli plussatuulia puhallellen :whistle:

Filuuri kiitos mutta taisi taas mun työputkeni katketa nopeemmin mitä ajattelin :ashamed: En tiedä et alkaako jo olee henkistä nää kipuilut vai oikeita :ashamed: Meillä oli aivan kamala viikonloppu, lauantaina 10h putkeen tauotta, sunnuntai 6h ja jo aamulla heräsin puol 4 aikaan enkä saanut nukuttuu kun mietin mitä kaikkee pitää tehdä ja tilata ja mitä taas ehkä jättänyt tekemättä kun esimies palas lomalta jne. Silloin jo oli maha oudon kipee, aamun ja päivän aikana kipuilu enemmän tuolla oikealla puolella alhaalla ja hiton huono olo, soitinkin sit neuvolaan et mitä on ja neuvolassa meinasi et viikonloppu verottanut et oisi kirjoittanut saikkua mulle torstaille asti kun muistin et perjantain olis jo vapaa ja oikeesti mulla viel perjantaikin työpäivä mut sit kun puhelu ehti katketa ja mul meni ruokaa niin neuvolast yritti soittaa takas kun oli kuitenkin varannut mulle huomiselle lääkäriajan et lääkäri saa kirjoittaa sen saikun, sanoikin et saapi varautua et tää mun töissä olo voipi olla tällaista pätkittäistä :ashamed: vapaalla oleva kokki tuli tuuraa mua yhden aikaan ilta kuuteen asti ennenkuin tulee iltavuoro, aamulla lupasin mennä tekee sen inventaarion kun meillä ei osaa tai siis en ole saanut kenellekkään muulle sitä inventaariota opettaa :headwall: :headwall: Tää on niin syvältä tää homma mut kenties kuitenkin tulen sit huomisen jälkeen olemaan loppuviikon saikul :ashamed: Olo taas kummasti helpottanut kun tuossa makoilin hetken aikaa kun pikkuneiti päikyil :/ Mut kaipa se tästä ;)
Palaan viimeistään huomenna päivittämään miten kävi ;)

Jaksuja kaikille :wave:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 12+2 :heart:

Nyt ihan pelkkää omaa napaa, anteeksi.

Tänään töissä tuli yht`äkkiä sellainen paniikki että mitä jos kaikki ei olekaan kunnossa taaskaan. Kotona kävin äsken vessassa ja kuinka ollakaan pöksyihin tuli pisun jälkeen punertavaa valkovuotoa.Ei ole siis verta, mutta selkeästi VV:n seassa on verta. En ihan oikeesti kestä jos tämäkin menee kesken :'(

P123

Tiedän - olen ihan hysteerinen. Ja että monilla tulee verta raskauden aikana jne... Pelottaa vaan niin kauheesti. Ja ultraankin olisi vielä 10 päivää :kieh:

P123 toivottavasti kaikki nyt kuitenkin hyvin ja pieni vaan säikäyttelee.Vauvaliimaa kovasti sinne teille :hug: multa melkein pääs itku ku tekstisi luin,sitä niin toivoo et teille se pikkuinen suodaan :heart:

P123 toivottavasti olisi ollut ihan harmitonta ja kaikki nyt kunnossa :hug: :hug:

Tässä kopsuna toisesta pinosta eli
Siis aivan turhaa käydä siel lekuris :/ kirjoitti se sit mulle eilisestä huomiseen kun oma terkkakin olis ollut jo puhelimitse ollut valmis eilen kirjoittaa koko loppuviikko et se sit siit :ashamed: No, onneks on vain 2päivää töitä ja sit 3 vapaata, terkkakin hieman ihmeissään et miks ei pidempää mut sanoi sit et soittele jos et jaksa ;)

Tulipahan samalla sit neuvolakäyntikin siinä eli ensviikolla ei ole, paino tippunut -400g mut verenpaine oli sit enemmän mitä ultrassa viimeviikolla mutta viime yö taas tuli aamuyöstä alkaen valvottuu et oisko sil vaikutusta :/
Seuraava neuvola sit 3vkon pääst jos ei sit taas tule sitä ennen jotain :ashamed:
No, mennään päivä kerralaan, tehdään mitä jaksetaan ;)

P123 onhan kaikki hyvin taas? :hug:

Ävm70 olipa sulla tylsä lääkäri. Tuntuu tosi inhottavalta, että pitää hirveästi korostaa vaivoja ja väsymystä saadakseen levätä, eikö ne vois vähän ymmärtää? Mulla on ainakin sellainen "vika" etten lääkärissä osaa sanoa etten jaksa enkä pysty. Kesäkuussakin olin töissä lähes pää kainalossa kun en kyennyt lääkärillä poskiontelontulehdusta diagnosoitaessa sanomaan, että mulla on ihan karsee olo enkä saa nukuttua enkä pysty olemaan, vaan iloisesti sanoin että hyvin tää tässä menee. Niin meni sitten vielä pari viikkoa antibioottien loputtua ennen kuin olin kunnossa. :headwall: Miten sä olet nyt jaksanut töissä?

ON: ei kai tässä sen kummempia. Paha olo on vähän hellittänyt, mutta yhä läsnä päivittäin. Jotkut hajut kuvottaa vieläkin ja väsymys on tajutonta. Joka päivä klp 21 nukkumaan ja klo 6 kun kello soi olen ihan rikki.

Filuuri 10+5

Kiitos kaikille myötätunnosta:hug: :)

Ei minulla mitään vuotoa ole kyllä tullut. Olena muuten vain ihan hysteerinen että tämäkin on ulkopuolella. Kun niitä vihlomisia tulee tuonne muniksien (enemmän vasemmalle) kohdille :ashamed:

En uskalla kauheasti palstailla, tai ainakaan hehkuttaa ennen torstaita, jolloin UÄ. Toivottavasti silloin pikkuinen löytyisi oikeasta paikasta :heart: HCG ainakin on hienosti nousussa; keskiviikkona 550 ja torstaina 880. Tuplaantuu siis 35,4 tunnissa.

Toivottavasti Filuuri ja Äitivm70 väsymyksenne helpottaa pian. Itselleni se järkyttävä väsymys ei ole vielä tullut. Rinnat on tosi kipeet ja sellainen ontto/pahoinvoiva (lievä ) olo välillä.

Terkuin hysteerinen P123 ja oma napa 5+1

P123 Ihana kuulla et vuotoja ei oo näkynyt :) toivottavasti torstain ultrassa on sit lisää hyviä uutisia :heart: hcg ainakin lupailee hyvää =)

äiti vm70 kuinkas oot jaksellut?

Filuuri Eiköhän se siitä kohta ala helpottamaan :hug: koittaa luoda positiivista asennetta sinne,tästä kuitenkaan oo kun hetki ku ite kärsin samoista ongelmista :/ mut silti ne tuntuu jo niin kaukaisilta :D

Tännekin saatu vihdoin nettiyhteys joka nyt ainakin vielä toimii :D mokkulat saa lentää kaivoon ja soneraa kehiin,ei tarvi ootella puolta päivää sivujen avautumista ja täytyy varmaa käydä kokeilemassa josko tot youtubeaki pystyis käyttämää,ku aiemmin se yhen jutun lataus kesti miljoona vuotta ja sit sielt näky kaks kolme sekuntia kerrallaa ja taas ladattiin :kieh:
Muuten täällä vietetään energistä keskiraskautta,tällä viikolla siivottu sauna+kylppäri,pesty ikkunoita,siivottu tietokonepöytä niin et sai tietsikankin takas omalle paikallee tai läppärihän tää on mut jokusen hetken vallannut olkkarin pöydän.
Nyt kun viel ymmärtäis miten langattomasta modeemista saa langattoman :/ :LOL: ei oo täällä talossa tekniikan ihmelapsia näkynyt :attn:

Piiuli ja toukka 19+1,hui,ku noi viikot vaan vierii :eek:

Pee ymmärrän hyvin ku:n pelon kun sulla on siitä kokemusta. Jos yhtään lohduttaa, niin mullakin vihloi toiselle puolelle niille paikkein jossa kuvittelen muniksen sijaitsevan. Onneksi varhaisultra sitten vahvisti soluklimpin kiinnittyneen kuitenkin kohtuun. :heart:

Vau Piiuli mikä energia! Sitä odotellessa täällä. Pyykit seisoo, pölypallot kasvaa ja joka päivä syödään jotain puoliksi kaupan tuotosta. :ashamed:

Kivasti olette saaneet tekstiä aikaiseksi.. Mistäs kaikesta ollutkaan puhe.

Itse olen alle 30 eli taidan olla myös nuorimpia kuumeilijoita tässä pinossa =)

Äiti vm70 kylläpä oli oikeasti todella ymmärtämätön lääkäri, oikein paljon jaksamisia sinne ja yritä levätä ne pienetkin hetken kun mahdollista.

Filuuri Ihanaa kun pikkuhiljaa alkaa olo helpottaa,, kyllä se alkuraskauden pahaolo ja väsymys on jotain ihan hirveetä. Mutta äkkiä sekin sitten unohtuu.. Vai meinasit että poikaa pukkais taas kun haalea linea negra ilmestynyt. Kun odotin tyttöä niin mulle ilmestyi kanssa, pojasta ei tullut ja nyt ei ole näkynyt. Eli oiskos sit poika :whistle:

P123 Alkuraskaus on muutenkin sellasta itsensä kuulostelua ja kun sulla takana niitä kohdunulkoisia (jos oikein muistin) Niin täysin ymmärrettävää että vielä tarkemmin kuulostelee itseään ja pelkää jopa pahinta. Toivotaan että vauva löytyy oikeasta paikasta ja se kaivattu kolmonen teille tulee :heart:

Onpas Piiulilla energiaa.. tänne kans!!

(.) Viikot vierii, 28+ mennään jo ja seuraava neuvola 30 tietämillä, sen jälkeen sitten onkin n. 2vkon välein käynti. Meillä odottaa yksi huone remonttia jotta saadaan siitä meille ja vauvalle huone, odotan että se valmistuu jotta saan laitettua kaiken valmiiksi. Eli pientä pesänrakennusviettiä havaittavissa. Kovin vähänlaisesti vauva liikkuu, enemmän sellasia muljahduksia kun kunnon potkuja ja oikeastaan vain iltaisin. Mutta kaipa se ihan normaalia on.

Missäs delfis? Kun ei ole kirjoitellut hetkeen.

E-V-A ja nuppu 28+1

Heipsan!
Olettepa olleet ahkeria kirjoittajia ;)
P123 Hyvä ettei vuotoa ole ollut, kyllä ihan varmasti kaikki on tällä kertaa hyvin, jaksuja :hug:
Piiuli Täällä myös kaivattais sun laista energiaa, jospa hieman lähettäisit sitä minullekkin :)
Filuuri Kyllä se kuvotuksen pitäis parin viikon pääst jo sulla helpottaa, mullakin jo helpottanut, vaikkakin närästys jatkuu mut johtuu et jos sattuu juomaan enemmän kuin 2 kuppii kahvii jne. mut tuo närästys tulee kuitenkin olee mun loppuun asti oleva vaiva, pikkuneidistäkin oli närästystä mut alko kyllä ihan loppupuoliskolla.
E-V-A kylläpäs sullakin on jo viikkoja, nopeesti tämä aika menee, jaksuja :hug: Mulla on neuvola jo nyt tiuhempaan, suunnilleen ollut 3vkon välein kun seurataan mun töissäjaksamista, mut parempi näin, olen oikein tyytyväinen :)

Kiitos teille kaikille, ootte kyllä ihania kun kyselette töissäjaksamisesta ym :hug: Tässä sen taas huomaa kun piiri pieni pyörii niin ajatellaan toistenkin jaksamisa eikä aina vain pelkkää omaa napaa ;)
Mulla nyt onneks 3 vapaata mut kyllä huomas sit torstai-iltana et mulla oli sika iso kuorma purettavana kaappeihin, seuraavana aamuna juili oikein kunnolla masusta enkä sit kyennyt menee salille, mentiin sit vain uimaan pikkuneidin kanssa :/
Kyllä eilinenkin päivä oli aikasta rankka, ei saanut istahdettuu koko päivänä kunnolla, pikasesti kahvin ehdin juoda ja päiväkin veny sit 8,5h et lähdin vähän kesken kaiken kun piti pikkuneiti hakee viel hoidost, kyllä meidän päällikkökin kuuli et kun sanoin et anteeks mut mun on ihan pakko lähtee et en pysty enää jäämään, toivottavasti ymmärsi tällä kertaa. Nyt siis viikonloppuvapaa, yritän vetää henkeä vaik kotitöitä on mut niitä saakin tehdä omaan tahtiin ettei tarvii kieli vyön alla juosta ;)

Eilenillalla kävin hakee vielä likat tuolta opettajan tytön ylppärestä mitä olivat tekemssä ja tarjoilemassa niin ope sit kattesi mun masua kysyvästi johon sit kerroinkin. Mä en pysty tätä enää mitenkään peittelee, on jo niin selkee ja varsinkin iltasella vielä enemmän :ashamed: Mies reppanaa huolettaa et jos törmmään sen työkavereihin et jo nyt saavat tietää kun viimeeksi kun pikkuneitiä odotin niinolin jo huomattavasti pidemmällä kun huomasivat, mies niin miettii et mitä puheita töissä herättää, reppana :ashamed:

Mut nyt lähdettävä kauppaan, palaillaan :wave: Toivottavasti ei jäänyt mitään kommentoimatta, ihan vahingossa jäi jos jäi kun pikkuneiti häärää vähän väliä tässä tai isompi huutaa et äiti, lähetään jo jne. siis aina joku hoputtamas ;)

Ävm70 ja "pikkukakkonen" tasan 13 :heart:

Uppista.

E-V-A Tsemppiä remontin keskelle. Toivottavasti helpottaa remonttia kun ei ole hirmuista rämäpäätä potkimassa :)

äiti vm 70 Mitä se sun miehes nyt tuollaisia murehtii. Sehän on ihan sama mitä muut on mieltä jos itse on onnellinen asiasta :hug: Mitenkäs jakselet?

Nuita piiulin energioita pelkästään miettiessäkin tulee uupumus :LOL:

Minä se en vaan osaa ottaa rennosti ennen ultraa. "Tuomiopäivään" vielä 4 päivää.

P123

ihan tippa tulee linssiin kun lukee teidän kuulumisia:) jotenkin täällä ollaan taas herkässä mielentilassa :D tiedä sitten mistä johtuu...

Filuuri, kiitos kysymästä, töissä on kyllä aivan mahtavaa.! lapset tykkää musta ja minä niistä:) ne on aivan ihania pikku prinsessoja.!! aamulla menen puoli 8 töihin ja pääsen 5-6 välillä illalla.. kyllä siinä aika pitkä päivä tulee, niin ei oikeen kotiin tullessa jaksa enää mitään tehdä, kun melkeempä nukkumaan mennä heti.! mutta on kyllä just sellasta työtä mitä haluankin tehdä:)

täällä elellään siis hiljaiseloa..
eilen kuulin, että yksi lähipiiristä on taas raskautunu.. näitä vauva-uutisia putoilee ihan jatkuvalla syötöllä taas.! toki olen iloinen kaikkien puolesta, mutta silti se tuntuu sisimmässä jotenkin pahalta.. tämäkin uutinen, jonka kuulin eilen, ei ollu tyhtään odotettavissa, ei siis ollut mikään suunniteltu lapsi ja siksi se kai pahemmalta tuntuukin..
eli tälläista tänne, lääkäriaikaa pitäis mennä varailee.!

tämä ystävä, joka kertoi raskautumisestaan, sanoi, että oireena ollut ihan tajuton väsymys, vessahätä ja jano.. rupesin sitten miettimään, että mä oon ihan jatkuvasti väsyny, voisin vaan nukkua koko ajan.! töissäkin välillä vedän päikkäreitä :D ja vessassa käyn ainakin miljoona kertaa päivässä.. ja aina kun juo jtn lasillisen niin saa melkeen heti juosta vessaan... mitä ihmettä tää on.?! :eek:

YP ihanaa kun jaksat tulla kertomaan kuulumisesi meille :hug: Varmasti on tosi raskasta kuulla vauvauutisia kun tekin niin kauan olette yrittäneet :ashamed: Toivotaan että se teillekkin madollisimman pian suotaisiin :hug:

Tässä kopsua toisesta pinosta kun laiskuuttani en jaksa kirjoittaa uudestaan :ashamed:
Itse olen kyllä ollut tässä viikonloppuvapaalla mutta väsymys aikamoinen jota vastaan olen kamppaillut :ashamed: Eilen vaan päätin et mun on pakko lopultakin saada noi ikkunat pestyä ja vaihdettuu verhot eli muu siivominen jäi sit tähän aamuun ja kyllä mä sit siivosin ja raivosinkin kun kaikkien kamat levällään jne. vielä kyllä jotain jäi mut silti olen tyytyväinen vaik aikasta poikkinainen olo :ashamed: Onneks huominen vielä vapaata ;)
Kävin mä viel täs illan suus kattoo sienii mut en mä montaa saanut mut mies lähti mukaan ja kerättiin sit puolukoita 16L ihan kuin niitä ei olis entuudestaan tuol huvimajas oottamas mehuks keittoo tai putsausta :/ Keitin mä nyt illal viel yhen 10L mehuks ja päiväl 6L putsasin pakkaseen ;) Joopa joo, huilaa pitäis mut kun nää kotityöt vaan kaatuu päälle ja sit on tällänen kaaos mitä aamulla tosiaan taas raivasin :( Mä en tajua jos kotona sentään 17v ja kohta 15v niin miks nekään ei saa kamojaan paikalleen, taitaa kasvatuksessa olla vikaa :headwall: Meidän esikko tuntuu vain käyvän kotona nukkumassa, jos ei ole koulussa niin sit se on joko töissä torilla, tai maalla peruna/porkkanapellolla tai sit järjestelemäs ja tarjoilee jossain juhlissa mut hyvä puoli ettei ainakaan pahoilla teillä et tienaa sitä omaa rahaa :)

Tässä vielä pieni lisäys kun jotenkin tuntuu et mies parka :ashamed: meillä ei ole varmaan ollut tähän mennessä peitonheilutuksii kuin pari kertaa, mua ei kiinnosta, koska nää halut palaa, anteeks :ashamed: Muistan et jossain vaihees pikkuneitii odottaessa mies oli hätää kärsimäs, sillä loppu jo puhti mut tosiaan nyt kysellyt et mikä vika hänes oikein on jne.

Mut palaillaan taas, jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 13+1 :heart:

Hei te ihanat naiset!

E-V-A: Kiitos kysymästä :) töihin on palattu ja aivan järkyttävää kiirettä pitää...Siksi hiljaiselo. Tosin sen verran on iltasin supistellu, että pian varmaan saa pois jäädä kokonaan. Katsotaan. Torstaina olisi se ylimääräinen ultra, jossa selviää onko eteisistukka lähteny nousemaan.

Mukavaa viikkoa kaikille! :wave:

Delfis ja Vili
27+6

Ensin yleinen kysymys teille joilla on jo lapsia, minkä ikäisiä teidän lapset on? Ävm70 muistankin, mutta en tiedä onko muiden lapsista ollut puhetta? Oma muruseni täyttää pian kaksi. :heart:

Onko sun tuomiopäivi torstaina P123? Tällä kertaa täytyy kaiken olla hyvin. :hug: Mun tuomiopäivä on keskiviikkona. Tai siitä se potentiaalinen painajainen vasta alkaa, mutta toivotaan nyt vielä parasta. Aika biopsiaan siis. Huomenna neuvolalääkäri, mutta siltä en odota kuin lämmintä kättä. =)

E-V-A hauskaa pesänrakennusta teillä tiedossa kun pääset sisustamaan. =)

delfis muista tulla kertomaan istukkakuulumiset kun kiireiltäsi ehdit! =)

Ävm70 sun esikoinenhan kuullostaa ihan yhtä tehokkaalta kuin äitinsä. =) Mitä tulee actioniin makuuhuoneen puolella, niin hiljaista on ollut täälläkin. Kun koko ajan väsyttää ja yököttää, niin ei paljoa nappaa. Valitettavasti. :(

Toivottavasti en jättänyt mitään kommentoimatta, eräs nuori mies vaan tässä vieressä vaatii koko ajan saada nähdä helikopterivideoita you tubesta...

Filuuri 11+1

Yhteistyössä