Heipsan!
Olettepa olleet ahkeria kirjoittajia
P123 Hyvä ettei vuotoa ole ollut, kyllä ihan varmasti kaikki on tällä kertaa hyvin, jaksuja :hug:
Piiuli Täällä myös kaivattais sun laista energiaa, jospa hieman lähettäisit sitä minullekkin
Filuuri Kyllä se kuvotuksen pitäis parin viikon pääst jo sulla helpottaa, mullakin jo helpottanut, vaikkakin närästys jatkuu mut johtuu et jos sattuu juomaan enemmän kuin 2 kuppii kahvii jne. mut tuo närästys tulee kuitenkin olee mun loppuun asti oleva vaiva, pikkuneidistäkin oli närästystä mut alko kyllä ihan loppupuoliskolla.
E-V-A kylläpäs sullakin on jo viikkoja, nopeesti tämä aika menee, jaksuja :hug: Mulla on neuvola jo nyt tiuhempaan, suunnilleen ollut 3vkon välein kun seurataan mun töissäjaksamista, mut parempi näin, olen oikein tyytyväinen
Kiitos teille kaikille, ootte kyllä ihania kun kyselette töissäjaksamisesta ym :hug: Tässä sen taas huomaa kun piiri pieni pyörii niin ajatellaan toistenkin jaksamisa eikä aina vain pelkkää omaa napaa
Mulla nyt onneks 3 vapaata mut kyllä huomas sit torstai-iltana et mulla oli sika iso kuorma purettavana kaappeihin, seuraavana aamuna juili oikein kunnolla masusta enkä sit kyennyt menee salille, mentiin sit vain uimaan pikkuneidin kanssa :/
Kyllä eilinenkin päivä oli aikasta rankka, ei saanut istahdettuu koko päivänä kunnolla, pikasesti kahvin ehdin juoda ja päiväkin veny sit 8,5h et lähdin vähän kesken kaiken kun piti pikkuneiti hakee viel hoidost, kyllä meidän päällikkökin kuuli et kun sanoin et anteeks mut mun on ihan pakko lähtee et en pysty enää jäämään, toivottavasti ymmärsi tällä kertaa. Nyt siis viikonloppuvapaa, yritän vetää henkeä vaik kotitöitä on mut niitä saakin tehdä omaan tahtiin ettei tarvii kieli vyön alla juosta
Eilenillalla kävin hakee vielä likat tuolta opettajan tytön ylppärestä mitä olivat tekemssä ja tarjoilemassa niin ope sit kattesi mun masua kysyvästi johon sit kerroinkin. Mä en pysty tätä enää mitenkään peittelee, on jo niin selkee ja varsinkin iltasella vielä enemmän :ashamed: Mies reppanaa huolettaa et jos törmmään sen työkavereihin et jo nyt saavat tietää kun viimeeksi kun pikkuneitiä odotin niinolin jo huomattavasti pidemmällä kun huomasivat, mies niin miettii et mitä puheita töissä herättää, reppana :ashamed:
Mut nyt lähdettävä kauppaan, palaillaan :wave: Toivottavasti ei jäänyt mitään kommentoimatta, ihan vahingossa jäi jos jäi kun pikkuneiti häärää vähän väliä tässä tai isompi huutaa et äiti, lähetään jo jne. siis aina joku hoputtamas
Ävm70 ja "pikkukakkonen" tasan 13 :heart: