Kevät/kesä plussat 2009 ---PLUSSANNEET---

Filuuri: samana päivänä kun plussasin niin saatiin tietää että meidän ostotarjous tästä talosta hyväksyttiin :) Silloin tosiaan oli monta kivaa juttua putkeen :)

Filuuri: se on tosiaan jännä miten kiinnostuneita ihmiset on vauvan syömisistä, rintamaidon suhteen siis. Vieläkin multa kysytään imetyksestä. Ja mähän en siis ole imettänyt käytännössä ollenkaan...Ei itselle kyllä tulis mieleen kysellä tommosia.

Vappu meni rauhallisissa merkeissä. Ollaan syöty hyvin, ulkoiltu ja lepäilty. Poika on ollu vähän nuhainen ja sen johdosta normaalia kiukkuisempi. Luulen myös että tekee hampaita. Siihen malliin nyt jyystetään leluja ja kuola lentää...Ruokahalu myös vähän heikompi.

Heippa!

Nyt on meidän pienimmälläkin prinsessalla nimi :heart: Paljastan sen sit kerhon puolella kun sinne päästään ;) Anoppi oli alkanut siinä vaiheessa pyyhkimään silmiään kun kuuli nimen koska sai toiseksi nimekseen poisnukkuneen isomummon nimen :heart:
Kaikki meni kivasti, meillähän juhla pidettiin seurakuntakodissa jonne pääsimme laittamaan paikat pari tuntia ennen juhlaa kuntoon, liinat oli perinteisesti anopilta saadut vanhat valkoiset lakanat jotka ovat olleetkin jo monissa juhlissa palvelleet ;) Esikko koristeli täytekakun jonne pursotti neitimme nimen, minä koristelin voileipäkakun jonka eilen täyttelin, sit tein kraavikohileipiä, esikko leipo perjantaina siihen tarkoitetun saaristolaisleivän ja sit anoppi teki meille lusikkaleipiä ja sydämmiä, esikko tuorejuustokakun ja suolasen aura-aurinkokuiv.tomaatti kakun, tarjottaavaa oli yllin kyllin vaikka yllättävän hyvin sitä menikin :) pelkäsin et kakkuja syödään vielä viikko mut niitä ei paljoa jäänyt, tuulihattuja kyllä mut esikko niitä sit tekikin armiejalle :LOL:
Pappi oli tosi mukava, puheessaan kyllä puhui meistä suurperheenä ;) vaikka emme me itseämme suurperheellisiksi tunneta, pariin otteeseen vielä asian mainitsi mut ei se minua häirinnyt ;)
Meidän kakkonen säesti kitaralla ne molemmat virret, sit me valitsimme sen että isovanhemmalla, yhdellä kummilla, sisaruksella että miehelläni oli se lukuvuoro siinä rukouksessa, on hieman vapautuneempi tunnelma eikä niin "kirkkoollinen" ;) Tilaisuuden lopussa pappi kiitteli ja totesi että oli niin mukavaa kun säestäjä virsiin löytyi omasta takaa sekä olimme valinneet rohkeasti tämän vähemmän meidän seurakunnassa käytetyn lukutehtävän ;) Aivan ihanat ristiäiset kyllä olivat vaikka itse kehunkin :heart: ;)

Filuuri mitä hitsiä se kellekkään kuuluu et imettääkö vaiko ei :headwall: tosi rasittavaa, eikös se ole pääasia et vauva saa jotain, sama et tuleeko pullosta tahi tissistä ettei tarvitse nälkäänsä kärsiä :eek: Opettele olemaan noteeraamatta vaikka helppoa se ei ole :hug: Kovasti jaksuja vauvan yöheräilyyn :hug: oletko kokeillut et jos nukuttaisit masullaan niin nukkuisiko pidempään, anteeks, kysyn ihan sillä kun meillä selkeesti nukutaan sinä öinä paljon paremmin ja pidempään kun masulla kun meillä sit jää sitä ilmaa kun tankkaa suht illan ja tiuhaan eikä jaksa röyhtäistä vaikka kuinka yrittäisin :ashamed:
Tässä yksi ehdotus kerhon nimestä ; Kausiplussan mammat tai vuodenaika mammat eli perustuu siihen kun milloin oltiin kevät- kesä, syksy-talvi jne. pinolaisia ennenkuin tärppi kävi ;) Mulle siis ei mitään merkitystä minkä nimen keksit, mulle käy kaikki maan ja taivaan väliltä ;)

Nyt iillalla piti koota tramppis, oli sen verran kova polte kaikilla pimuilla ;) kantoivat kaikki osat, mä kun purkaan sen kokonaan aina talveksi ja varastoin ladon vintillä ja näin keväällä sään alkaessa lämmetä kootaan se :) Nyt vaan oli kovempi homma kun siinä on se turvaverkko ihan pikkuneidin takia mut kyllä se sit pomppikin siellä sydämmensä kyllyydestä :)

Jaahas, pikkuneitiä vaivaa väsy ja kukaan muu ei kelpaa, pitää mennä :wave:
Ävm70 ja Nuppu huomenna jo 6vkoa :heart:

Nyt perustin kerhon nimeltä vuodenaikamammat. Mä en kyllä ymmärrä miten koko homma toimii. Jäseneksi kutsuin so far ävm70 kun on ainoa jonka sähköpostin tiedän. Kai sinne voi hakea suoraan jäsenyyttäkin, niin mun ei tarvitse laittaa sähköpostia ensin? Pitäisi siis löytyä kerhoista vuodenaikamammat, tervetuloa hyvät ystävät!

Kiitos Filuuri ;) jäsenhakemus odottaa hyväksyntääsi =)
Hommahan toimii niin että ensin on pyydettävä sulta yv.nä salasana että pystyy kirjaantumaan ja sen jälkeen sit hakee jäsenyyttä kun saanut sen salasanan ;) Voi kuulostaa monimutkaiselta mutta ei sitä suinkaan ole :D
Nyt siis vain Yv.tä Filuurille ja hakemaan jäsenyyttä niin saamme loputkin sammiomme salat julki toisillemme ;)

Yhteistyössä