Heipsan!
Ihana lukea
P123 kuulumisiasi
Upeestihan pojalla on mennyt psykologin käynti ja tuo toimintaterapia kuulostaa hyvältä :hug:
Meidän kakkonen pääsi toimintaterapian juttuihin vasta isona eli 8luokalla ja siitä oli ihan älyttömästi apua sen lukihäiriöön
Kiitos :hug: Jospa tän viikonlopun aikana saisi jo jotain etsittyä ja laitettua valmiiksi ristiäisiä varten, ainakin lakanat katottava pöytiä varten. Kiitos, yritänhän mä muistaa olla liikaa rasittamatta mutta mulle nuo pitkät lenkit on ns. henkireikä kun kotona vallitsee vähän väliä kaaos, vauva on tissi tahi sylimaakari niin ei saa käsiään irrotettuu et saisi siivoiltua ym. niin lenkillä tää kaaos ja tekemättömät työt unohtuu ja saa hiukan puhtia ja taas jaksaa katella tahi taistella näiden lapsukaisten kans, pikkuneiti nyt saanutkin viimepäivinä tiuhaan noita kiukkukohtauksia, alkaa kärsivällisyys olla todella koetuksella :ashamed:
En ole Lohjalta vaan Hausjärveltä, ihan Riihimäen rajamailla
Delfis näyttää kirjoittelevan FB.ssa (itse käyn siel satunnaisesti) Floran kirjoituksia ja kuulumisia bongaa välillä vauvapuolelta Porvoon otsikon alta, E-V-A onkin sit kadonnut kokonaan :ashamed:
Oltiin Nupun 1kk neuvolassa. Meillä oli kasvettu jälleen kovasti kahdessa viikossa
Painoa oli 3,960 (3,718) pituus 53cm (50,5) ja nyt meillä nukuttu kunnon yöunia, viimeyönäkin Nupppu veteli 8,5h putkeen ja edellisyöt 7,5h =) Kyllä tän mamman kelpaa sen puolesta et ei pitäis rutista tästä päivällä tissillä roikkumisesta :ashamed:
Kun tultiin kotiin niin eikös molemmat pimut nukahtaneet, laitoin isomman rattaisiin ja Nupun vaunuihin. Sain sit levitettyy viimeyön peseytyneet pyykitkin pihalle ja sit kun aattelin et juon kaffeen niin eikös Nuppu jo sit herännyt, tissitteli hiukan aikaa ja taas nukkuu täs sylis. Kohta ollaan lähös vaunuttelee kun kakkonen pääsee yhdeltä koulust ja lupas kävellä kun aamulla jouduin heittämään sen kun tuo pyörällä ajo ei vielä oikein onnistu kun ei saa sormiaan kokonaan koukkuun, turvotus ei ole vielä täysin laskenut mt parempaan suuntaan mennään
Mulla oli sit samal itelläkin se neuvola, hemppa oli noussu ihan hyvin et 136, verenpainekkin oli jo tasaantunut normi tasolle 122/81 kun mulla oli raskauden ihan alussa jo 134/86
Sit kun terkka taas puhu siit ehkäsyst et ollaanko mietitty, oisko tarkoitus pidempiaikaseen ( kun jo sen kotikäynnillä puhuttiin et tää on meidän viimeinen vauva ) tahi jne.sano et sterilisaatioon on kuitenkin jonoa ja on todellakin sit niin lopullista niin enks mä alkanut itkee, väkisin vaan vedet valu silmistä vaik kuinka yritin olla :ashamed: Päädyttiin et kun mulla lekuri 12.5 et kirjoittaa sit reseptin et aloittelen niil pillereil ja sit kattoo vaik puolenvuoden pääst sitä kierukkaa tai mitkä on sit aatokset :ashamed:
Nyt mentävä, tulen jatkamaan myöhemmin :wave:
Nyt on lenkki takana, poikettiin samal kirpparille kun tultiin takasinpäin, saldona 4 sukkikset, 2paitaa ja yhdet housut yht. 1,90? =) Ei vain oikein uskaltanut kauaa kierrellä kun koira oli mukana ja siel pihal kiinni tolpas kun en ole aikaisemmin sitä tuolla tavalla jättänyt, leikkipuistossa kun on niin sillä on näköyhteys niin pelkäsin et voipi purra hihnan poikki ja jäädä auton alle.
Niin, turhaan mä vouhkaan mun painosta :ashamed: onhan se kuitenkin 7kg tippunut kun aloin kattoo mun ihan viimeistä painoani neuvolakortista ja tottahan se on et pikkuhiljaa sit tippuu sinne mistä lähdettykkin. Ainahan mulla on ollut makkarat tahi kauniimmin sanottuna pelastusrengas tuos vyötäröllä, mihin se nyt voisi siitä lähtee yhtäkkii
Eilen illalla aateltiin miehen kanssa kun Nuppu oli niin lämmin et sillä on varmaan kuumetta ja nyt kun käytiin neuvolassa niin oli taas yhtä lämmin niin sanoinkin sit ääneen et ei kai tällä vaan ole kuumetta kun tuntuu niin lämpimältä :ashamed: Terkka olikin et sä oot vaan topannut tän tytön sen verran reilusti et siks on niin lämmin :ashamed: samoin illallakin meillä oli takassa tuli et siks sit tuntu niin kuumalta ja isänsä kainalossa vielä :ashamed: ei siis uskois et meillä neljäs lapsukainen ja pähkäillään tämmöisiä, pitäishän meidän jo tietää miltä oikeesti kuumeinen vauva tuntuu :ashamed:
Jaahas, nyt mentävä tekee ruokaa, Nuppu sai taas tissiteltyä tässä.
Jaksuja kaikille :hug:
Ävm70 ja Nuppu 1kk :heart: