Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

ONNEA nallu ja ryöminkäinen!!!!I.H.A.N.A.A!!!! :flower: :heart:

Täällä rupee onneks täti kuihtumaan hissuksiin,kohta puputtellaan!!En malta oottaa!! :whistle: :p Milläs tahdilla niitä puputteluja kannattaa harrastella?Joka päivä?Joka toinen päivä?Ukkeli on onneks aika viriili tyyppi,mut mietin et miten simpat on tuoreimmillaan?

Ahistaa vaan,kun toi oikea munasarja piti ns. kuoria ja leikata sieltä se kasvain ja lekuri tuumaili että se on kuin tyhjä ilmapallo.Palautuu mut on pitkä prosessi.Toivottavasti se ois jo kunnossa,ettei tää kierto mee ohisuun..Ja kun vain 5 kiertoo mahdollista ja jos sekin puolittuu niin että vain joka toinen kierto mahdollista,mikäli tuo munasarja ei toimikaan. Ärsyttää kyllä,ettei mitää jatkoja tai seurantaa järjestäneet sairaalan puolesta kun tälläinen operaatio oli ja tieto heillä että raskautta olen toivonut ja yrittänyt 6 vuotta,eikä mitään ole tapahtunut ja kun itse asettivat aikarajan puoleen vuoteen.. :headwall:
Yksityinenkin maksaa euroja,joita ei kylläkään nyt ole yhtään ylimääräistä :/

Nyt pesuille ja unille,05:00 herätys.Ääh! :wave:

Plussaonnea!!!
 
Nallulle ba ryöminkäiselle tosi isot potkut persuksille ja pysykääkin siellä odotuspuolella. Me muut sit tullaan perässä, kun tullaan.

Täällä täti kurvas kylään tänään, eli voinpahan ainakin hyvällä omallatunnolla muutaman siiderin juoda påolttariessani...:D Nyt kyllä tein sellasen päätöksen, että jos tästäkään kierrosta en ovista bongaa niin sit soitan jollekkin tohtorille ja haluan että ne munasarjat ultrataan. Tää epätietosuus on ehkä kaikista pahin...

NapaKissan kanssa melkoisen hauskat sattumat. Sopisko kysyä mikä päivä teillä häät on? Meillä 20.3.

Ja te olette kovasti keskustelleet yrittäjyydestä. Mun mies on myös yrittäjä, mutta vielä on vieraalla töissä kun yritys ihan alkumetreillä. Tai yritys on kyllä ollu toiminnassa kyllä, mutta oli tässä välissä "pöytälaatikossa". Kunhan nyt toiminta alkaa pyöriä niin, että sillä elättää myös itsensä parin ulkopuolisen työntekijän lisäksi niin eiköhän tuo sitten täyspäiväseksi yrittäjäksi ryhdy. Onhan se välillä tosi raskasta kun se sitten illalla touhuilee kaikkia oman firman (paperi)hommia. Mutta toisaalta mäkin teen kolmivuoroduunia että tasoissa ollaan :)
 
jokotin: meillä onneks kumpikin vielä nukkuu päiväunia. :D Pääsee äiti koneelle kesken päivänkin... :saint:

Mutzilla: d =) b

Lumina: Mä taas en usko et otan senkään takia, koska tiedän ihmisiä jotka ovat sikataudin sairastaneet rokotteesta huolimatta... Ja kun meil sitä töissä oli eikä mulle ole tarttunut... Onneks jokainen saa tän asian päättää itse. =)

Nellille tsemppiä. :hug: Toivottavasti olisi vaan myöhäinen plussa...

Tipetsu: :hug: myös sulle. :/

samara tervetuloa! :)

Ketjun nimeksi ei ole ehdotusta eikä väliä, kunhan vaan joku sellainen et blondikin sen sitten tajuaa omakseen... :LOL: :whistle: :LOL:

ryöminkäinen: onnea. :heart:

Meep mukaan vaan. :wave:

Tervetuloa Riina. :wave:

Onnea Nallu! :heart: Mä oon täällä kohta yksin... :whistle: (Mikä sinänsä ei oo huono juttu... ;) )

Riina: Mä asun Turussa. :)

Mulla ei nyt sen yhden päivän jälkeen mitään vuotoa ole ollut, mutta kahvi ei edelleenkään maistu. Eikä ruoka. Ainut mikä maistuu, olis uni... Mutta, en silti usko että olisi jo voinut tärpätä, ei millään.. Odottelen nyt siis menkkojen alkua, jos sitten pääsis tosissaan ovista bongaamaan seuraavalla kerralla. =)

Taidan nyt koittaa houkutella miehen sohvalta sänkyyn, kun lapsetkin nukkuu... :p Kai sitä harjoitella täytyy? :LOL:

Huomenna lähdetään loppuviikoksi mökkeilemään, joten ens viikolla mulla onkin sitten homma lueskella kaikki jutut mitä saatte aikaan sillä aikaa... =) Ehkä tekee ihan hyvää nettikatko, jos vaikka ei sit ois niin "hysteerinen" kuumeilunkaan kanssa kun ei pääse lietsomaan lukemalla kaiken maailman juttuja... :LOL:

Alkuviikkoon. :wave:
 
Onpas täällä vilkasta, en ikinä muista kommentoida kaikille mitä on lukenut. Mutta liekö tuon niin väliä, pääasia on että onnea plussanneille :flower: ja tervetuloa uusille =)

Otsikkoasiasta: Älä Metsis loukkaannu vaikka mä hidas sainkin suuni auki vasta suomalaiskansalliseen tyyliin muutaman kuukauden päästä ekasta muutoksesta :D
Eikä toi nimijuttu niin tärkeä ole, eiköhän me tänne löydetä niin kauan kuin jotain vuodenaikaa nimessä on! Miten ois joku " Keväällä/kesällä yrityksen aloittavat ja jo yrittelevät :)" ja sit tohon päivittäis aina seuraavan vuodenajan. Mut tällaiset huomionkipeät vanhatkin noteerattais? Se Lily-Janen uudet aina tervetulleita -otsikko oli myös hyvä. Mut kunhan nyt jotain lukee =)

Ammateista: itse olen koulutustani vastaavalla alalla, tosin tuskin vielä ihan lopullisella erikoisalallani. Mies on Suomen vinksahtaneen koulutuspolitiikan tuloksia, työtön filosofian maisteri joka on nyt kohta saamassa toisen, ammattikoulutasoisen koulutuksen tehdyksi loppuun ja toivottavasti saa töitäkin. Raskasta oli tuo ekasta "unelma-ammatista" luopuminen ja herätti meissä paljon katkeria tunteita siitä miten vastuuttomasti yliopistot ottaa opiskelijoita ihan liikaa alan työllistämismahdollisuuksiin nähden ym, varsinkin kun kaveripiirissä on muitakin vastaavia tapauksia. Mutta hienolla asenteella on mies lähtenyt eteenpäin ja jospa tuosta uusi ura urkenisi!
 
Ihan ensiksi, Onnea Nallu ja ryöminkäinen!!! IHANAA!!! Nyt vaan kaikki mahdolliset liimat ja tarrat mukaan ja odotuspuolelle!

Mutzillalle peukutukset oviksen hyödyntämiseen! Ja muillekin, joilla ovis käsillä.

Sikarokotteesta puhuitte, mä sain sen marraskuun alussa harjoittelupaikan kautta heti harjoittelun alussa kun kuuluin riskiryhmään eli olin raskaana. Ymmärrätte varmaan, että sitäkin on tullut pohdittua keskenmenon yhteydessä, mutta en oikeasti mieti sen vaikutusta vauvan kuolemaan tms. Mun mielestä se on hyvä ottaa, en haluaisi itse joutua miettimään sairastuttuani, että voi kun olisin sen ottanut.... Noh, onneksi jokainen saa itse valita ottaako vai eikö. Kaikilla on omat perustelunsa valinnoilleen.

Uusille tervetuloa!!! (itsekin uusi täällä)

Vaniljainen sulla kyllä jännät päivät siellä, mä en malttais millään odottaa lauantaihin, ihailen sun malttia. Hyvä on vaan, jos jaksaa odottaa, että menkat on tarpeeksi myöhässä niin välttyy sitten siltä arpomiselta ainakin suurelta osin. Hyvä kun mies pitää järjen mukana niin ei itse pääse höyryämään. Plussaa sinne kovasti toivon!!

jokotin pahoittelut negasta, kuten myös nellille. Saatpahan nelli kuitenkin nauttia polttareista sitten kosteammin :)

haaveilija86n gallupiin vastailen, että mä opiskelen vielä unelma-ammattiini (kätilöksi) vaikka ikää jo huimat 30v. Tein sitä ennen töitä, lähinnä hoitoalalla kuitenkin viimeiset vuodet ennen päätöstä opiskelusta. Pitkään pähkäilin matkailu- ja hoitoalan välillä, mutta kyllä päätös oli sitten selvä. Ehkä yksi jarru jotenkin oli se, että ajattelin, ettei sinne kätilöksi kuitenkaan pääse opiskelemaan. Vaan toisin kävi. Puoliso on koulutusta vastaavassa työssä ja johtavassa asemassa. Pitää kyllä työstään ja olen tyytyväinen hänen puolestaan. Toki tämä myös mahdollistaa oman opiskeluni, ettei tarvitse rahan kanssa taistella. Opinnot mulla puolivälissä. Tuli esikoinen jo tässä opintojen keskellä ja toinenkin "välivuosi" olisi siis toiveissa :) Toisinaan kyllä koen huonoa omaatuntoa aiheesta, etten itse tienaa juuri mitään ja toinen elättää koko perheen. Tosin tuleepahan tämä tilanne olemaan lähes sama valmistuttuani, hoitoalan palkalla jään silti kolmannekseen puolison palkasta :LOL: No joo, ei tää oikeesti mikään ongelma ole, mutta mun mielessä asia joskus pyörähtää...

Kaikille jonkinlaista plussaa testiin toivoville toivon niitä oikein urakalla! Itse odottelen, että ensi viikolla pääsen metsästämään ovista, vino pino testejä odottaa kaapissa (myös pari pakettia CB:n digiovistestejä). Aloittelen liuskatesteillä varmaankin ja kun rupeaa tummumaan niin heti digit käyttöön. Toivottavasti bongaan sen oviksen sieltä ja päästään sitten oikeasti jännäilemään. Kierron pituudesta kun ei ole mitään hajua niin lienee syytä siellä kp10-11 tienoilla järkevintä aloitella? Kierrot aiemmin heitelleen 29-36 tai jotain.

No joo, romaania rupesin täällä kirjoittelemaan. Eilen tultiin appiukon luokse Pohjanmaalle ja viikonlopun yli ollaan täällä. Jos hetken pystyisi olemaan laskematta kiertopäiviä koko ajan :/ :kieh: Olen vaan niin hurjan innoissani alkaneesta kierrosta, ettei mitään rajaa!

Ääääh....nyt katoaa ajatus kun seuraan Suomi-Tsekki-matsia. Ja Suomi teki maalin. Hui, nyt paras lopettaa kun ei tule mitään järkevää kuitenkaan ruudulle.

Kaikille tsempit vaiheisiinne!
 
Täällähän on ollut vilskettä.

Haaveilija86 Mun mies on koulutustaan vastaavassa työssä. Opiskeli sen oppisopimuksella töiden ohessa. Mä ihastuin kans miehessäni siihen että hän ei tehnyt itsestään mitään numeroa. Ehkä juuri sen takia kiinnitän häneen huomion kun oli kaveriporukan ainut joka ei tyrkyttänyt mulle numeroaan eikä kertonut mitä kaikkea omistaa. Loppujen lopuksi mun piti pyytää miehen numero. Yritti esittää vaikeasti tavoiteltavaa =)

Mua ärsyttää. Meillä on häät heinäkuussa ja eilen taas kuulin että kuka hullu nyt haluaisi olla raskaana häissään. Juhlathan menis kuulemma ihan pilalle jos morsian ei vois juoda. :| En viittinyt sanoa että MINÄ olisin vallan mieluusti häissäni raskaana eikä tuo juominen muutenkaan ole niin tärkeää ainakaan minulle.

Alunperin meidän piti odottaa häiden yli että aloitetaan mutta nyt on vauvakuume kasvanut jo siihen mittoihin että enää ei pysty. Vauvasta ollaan haaveiltu jo 3 vuotta ja nyt muutettiin uuteen asuntoon jossa huomattiin olevan pinnasänkylle tilaa.
Enää 5 pilleriä syötävänä!!!!
 
1. Yrityksen aloittaneet ja keväällä tai kesällä aloittavat (alku muuttuu vuodenajan mukaan)
2. Keväällä tai kesällä alottavat ja yrityksen aloittaneet (alku muuttuu vuodenajan mukaan)
3. Syksyllä tai talvella yrityksen aloittavat ja koko otsikkorimpsun perään sitten Tervetuloa mukaan!
4. Syksyllä tai talvella yrityksen aloittaneet ja samatervetuliasrimpsu.
5. Joku muu ja mikä sellainen

Tehdäänpä tästä nyt pikagalluppi ja mahdollisimman moni kun laittaa numeroa vaan.
 
Kattelin tossa kalenteria, että tulee parin päivän päästä 4 kuukautta päivittäjän tehtäviä täyteen. Joten sitä voiskin juhlistaa uudella päivittäjällä, kuka haluais astua remmiin? Ei ole vaikeaa, mutta viehän se aikaa.

Mulla alkaa nyt nuo yliopiston kurssit, eilenkin vetelin pitkäksi iltapalaksi tenttikirjan. Kursseja en harmiksi pääse vielä tekemään kunnolla, kun tunnukset tulevat postin kautta (mielestäni muuten erittäin aatamin aikuista suorastaan). Hommaa piisaa siis, hyllyssä ois pari muutakin tenttikirjaa odottamassa. Ajattelin kyllä tehdä oppimistehtävinä nuo enkä tenttimällä, saa nähdä onko mulle sopiva ratkaisu.

-Metsis ja kp 5/26-28, kesti menkat vaan kolme päivää.
 
:attn: Mä myös annan ääneni kakkosvaihtoehdolle :attn:

Jokotin :hug: negasta!

Mikä Unikeijun vuototilanne on? Joko helpottaa? :hug: 11 päivää on kyllä tosi paljon noin rajua vuoto, heikompi olisi jo sängyn pohjalla!

Onkos Lumina jo testaillut uusiksi? Peukkuja täällä kovasti pidän :heart:

Tipetsu, mukavaa, että se täti tajuaa taas tälläkin kertaa pakata kamansa ja lähteä! Toivottavasti nyt pysyvästi :whistle: Mä olen myös miettinyt tota, että kuinka usein sitä sitten kantsii pupuilla, tässä kierrossa me pupuiltiin ovulaation aikaan joka päivä. Mutta voi tosiaan olla, että joka toinenkin päivä olis hyvä, jolloin sitä siemennestettä ois enemmän, tosin jostain luin, että jos mies tulee joka päivä, niin siittiöiden laatu on parempaa!?

Nellille myös tosi isot pahoittelut negasta, toivoin kovasti sulle plussaa :hug:

Shamandaliella kuulostaa ihan lupaavalta :whistle: Koska ajattelit testailla?

Catalia Kiitosta vaan, vähän hankalaa ja itsekuria koettelevaahan tämä on :D Olen vaan koittanut olla ajattelematta asiaa, siis testausta nyt. Olen luvannut tolle miehelle, että testaan vasta lauantaina, joten pakko pitää lupaus, ihan hyvä tosiaan, että se pitää vähän mut aisoissa :LOL: Nyt on onneks jo torstai =) Ovisonnea sulle jo nyt toivottelen :hug:

niiskuliini, älä välitä mitä muut sanoo raskaudesta ja häistä yhtäaikaa! Mä olen myös saanut kuulla samaa, meillä tosin häät suunnitteilla vasta 2011 heinäkuuhun. Minä myös olisin ihan mielelläni häissä raskaana, tai ei se ainakaan pilaa millään lailla mun mielestä juhlia. Sitäpaitsi, mitä se vieraita haittaa onko morsian raskaana vai ei, ne kun saa sitä viinaa kitata siitäkin huolimatta ;) Älä välitä moisista puheista :hug:

Huh, onneks on tosiaan jo torstai ja ylihuomenna pääsee testaamaan! Tänään aamulla oli todella, todella huono olo, melkein ajoin miehen pois vessasta, kun meinas tulla oksennus. Ekaa kertaa oli noin huono olla. Eilen illalla tuli ihme tuntemuksia mahaan, semmoisia lämpimiä aaltoja ja supistuksia. Pelkään kuitenkin, että nämäkin on jotain mun kehittelemiä oireita, en yhtään uskalla ajatella raskautta ennen kuin testissä tosiaan on plussa. Tuun kyllä jo nyt putoamaan korkeelta jos negaa näyttää.. :ashamed:

PLUSSATUULIA TYTÖT!! LAITETAANPAS TÄMMÖNEN KEVÄTMYRSKY PLUSSATUULIA KEHIIN!~~~~ :whistle:

Ja negan testanneet, eihän lannistuta, kyllä se ihan varmasti vielä plussaksi muuttuu :heart:
 
Mä kannatan numero 2. Se on selkeä ja mukaansa tempaava :)
Niiskuliini: Älä välitä siitä mitä muut sanoo. Minäkään en välittänyt ja häistäni tuli ihanammat kuin osasin ajatellakaan. Laskettu aika juniorilla oli syyskuussa ja meillä tanssittiin häitä heinäkuussa eikä ollut mitään ongelmia (jos ei oteta lukuun hääautosta ulos kömpimistä ;) :LOL: ) Teet niin kuin parhaimmalta tuntuu niin silloin häistä tulee sellaiset kuin toivot! Nih ;)
 
Huhhuuuh,päivä pulkassa!Kaamee väsymys,viimeyönä en nukkunu kun ehkä 3 h max. Iltavuorosta olin 21:30 kkotona ja herätys oli 05:00..Ja nyt yläkerran hiipari jumputtaa musiikkia :headwall:

Niin,tuo puputtelu tahti..Mäkin luin joskus et joka toinen päivä ois määrä surempi,joka päivä-tahdilla parempi laatusia.. Noh,jos nyt sit vähintään joka toinen päivä koittas jaksaa... ;) :whistle: :p :LOL:

Mä en ole koulutustani vastaavassa työssä.Yrittäjyys sopis munkin koulutukseen,olen kosmetologi. Mutta noita putiikkeja on joka kulmassa jo valmiiks.Haaveena lastenhoitaja päiväkodissa,on ollu jo pitkään. Aattelin,että tekis pari pienokaista (jos nyt ensiimmäistäkään saa..) ja sit kouluttautus uudelleen.

Kyllä väsyttää.. |O Ukkeli lähti joukkueen talkoo hommiin lumenpudotukseen,joten tässä joutas nukkumaan.

Hiih,kp 4/25-28 j<a täti melkein poissa!! :)


*muoks* Sorry kirjotuserheet,en jaksa korjata.. :ashamed: Miniläppärillä ei oo kovin kiva kirjotella..
 
Metsis Kyllä toi kakkonen mullekin kelpaa :) Voisin muuten alkaa päivittää, mutta kun on tässä tää välikuukausi yrityksestä niin en käy ehkä niin usein. Mut tän kierron jälkeen voin ottaa päivittäjän pestin! Jos joku haluaa väliaikaisen tai jos jaksat vielä kuukauden päivitellä.

jokotin Pahoittelut menkoista :( Mut tsempit uuteen kiertoon, kohta se ovis on taas tuloillaan :)

Mullakin menkat kesti vaan kolme päivää.. Aika niukat taas. No joo, uskon kun se gyne sano, että limakalvo oli hyvä. Miehen ystävän vaimo synnytti eilen, ja mulle iski taas semmonen et mä en ikinä. Taaskin niin monta plussaa (ja toki olen onnellinen kaikkien puolesta!!) ja mä oon varmaan täällä aina ja ikuisesti. Ei saisi olla pessimistinen :)

Shamandalie Kuulostaa lupaavalta :) Milloin on testauspäivät?

Täällä motivaatio tänään nollissa esseen suhteen, taidan mennä kotiin pesee pyykkiä ja illalla mennään syömään ystäväporukalla. Huomenna ehkä voisin saada enemmän kuin 100 sanaa kasaan.. Tää välikuukausi on kyl tylsä!!
 
Kiitos tuhannesti onnitteluista! Tänäänkin tuli vahva plussa, joten on kai aika siirtyä odottavien puolelle kokonaan. Käyn aina välillä teitä moikkaamassa!!

Metsätähtönen Totta, olin aika epätoivoinen. Eniten ehkä pelotti kun ei tienny voiko lapsia ylipäätään saada. Mut pelko osottautui ihan turhaksi.

Pahoittelut tädin kohdanneille ja onnea jatkoon! Onnea myös muille!

Toivottavasti nähdään pian odottavien puolella. Ootte ollut niin hyvänä tukena sillon kun sitä on tarvinnu. Olis mukava mennä koko matka loppuun asti teidän kanssa!

Plussatuulia kaikille!!

Tämä onnellinen tuleva äiti poistuu nyt. Ja nyt ois sit rv 4+6 :heart:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista!

Ja onnea Nallulle! Tulee hyvä mieli, kun lukee näin onnellisia uutisia. :)

Vaniljaiselle tsemppejä lauantain odotteluun. Toivottavasti sitten odotus palkitaan. :heart:

niiskuliini kuten täällä on muutkin sanoneet, niin sehän on sinun ja miehesi päivä, joten teet kuten itse haluat. Itsekin olen ollut häissä, joissa morsian oli (muitten tietämättä) raskaana, eikä se todellakaan haitannut tunnelmaa. He joivat, ketkä halusi ja morsian oli onnellinen ilman.

Metsis Minusta tuo 1 kuulostaa parhaimmalle, mutta 2 kelpaa hyvin. =)

Ammateista, minä ja mies molemmat ollaan koulutusta vastaavassa työssä. Mies on haaveillut aiemmin oman yrityksen perustamisesta, mutta meillä on vielä talon rakentaminen kesken, joten vielä ei ole ylimääräistä aikaa muihin "harrastuksiin". Ja hänellä on kuitenkin vakipaikka, mikä on tänä lamakautena ollut tosi hyvä juttu!

Sikainfluenssarokotetta en aio ottaa. Epäilen, että olen sen syksyllä saattanut jo sairastaa. Lähipiirissä mylläsi silloin korkea kuume, ja itselläkin se oli pari päivää. Ja sen jälkeen miehen papalla diagnosoitiin sikainfluenssa, joten todennäköisesti se kaikkien sairastama tauti oli se. Jos se se oli, niin ei ollut meillä paha tauti. :)
 
Mulle toi ketjun otsikko on ihan sama, eiköhän tänne löydä vaikka otsikkokin muuttuu ;)

Vaniljainen nyt on sitten 12 päivää vuotanu ja olo on aikas heikko. Ei millää jaksa tehä mitää ja väsyttääkin kamalasti. Huomenna meen neuvolaan ja pyydän että ottavat taas tuon hempan. On varmaa aika hurjasti tippunu. Yks työkaveri sanoi et alan näyttää haamulta et onks kaikki hyvin, no sanoin vaan et oon niin väsyny. En alkanu sille kertoo mun menkoista :LOL:

Jokotin pahoittelut menkoista :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon =)

Sori lyhyt ja aika oma napainen teksti, mut ei millää jaksa kirjoittaa vaik olis paljonkin asiaa. Toiseen kertaan sitten :ashamed:
 
Apui! Tänne on tullut ihan kamalasti tekstiä viime käynnin jälkeen. Onnea plussanneille, ainakin nallu ja ryöminkäinen olivat saaneet iloisia uutisia.

Sori oon muuten nyt aika omanapainen, kun en jaksa lukea kaikkea ja oon ihan pihalla keskustelusta :D Mulla kp 24/28 ja olo aivan normaali tähän kierronvaiheeseen. Oon aina ollu hirmu tarkka kierron oireista, etenkin, kun mulla ne tuntuu niin tarkasti samalla tavalla kuukaudesta toiseen. Eli esim. tissien arkuus ja turvotus ei kerro mulle mitn muuta kuin menkkojen olevan lähellä.. Mutta siis ens viikolla saa jännätä, tod. näk. tiistaina alkaa menkat, jos alkaa.. Oon aatellu, että testaan ens viikon pe, jos ei ala kuulua. En kuitenkaan aiemmin halua, kun en tykkää niitä negoja tuijotella turhaan, etenkään, kun en voi olla varma onko kierto kohillaan.. Mutta tämähän siis on täysin turhaa spekulaatiota, kun oon satavarma, että menkat alkaa. Piste.

Huomenna on mun synttärit. Mennään kattomaan Suomen peliä johonki kapakkaan, että vuhuu, mikä juhlapäivä. Sopis voittaa, ku ei sitä tän ikäsenä oikein muita synttärilahjoja saa :D Mutta kakun leivon, nam nam. Mustikkaa ja valkosuklaata, saa nähä mitä tulee!
 
Hui, puhuttiin äsken miehen kanssa ja sovittiin, että testaan huomenna aamulla :heart: Jänskättää! En tiedä mitä teen jos tulee nega :ashamed: Pitäkää peukkuja :) Nyt alkaa olla menkatkin jo niin monta päivää myöhässä, että toivon todella sitä plussaa!

Tipetsu mäkin olen kosmetologi :wave: Nyt on hakusessa kyllä jotain myyntihommia, kosmetologin töitä on tosi vaikea saada ja juurikin siitä yrittämisestä on huonoja kokemuksia :/ Mulla on haaveena opiskella vielä parturi-kampaajaksi.

Toivottavasti unikeijun vaikea vuoto loppuu pian! Kuinka kauan sen pitää jatkua, että pääset lääkärille? Mikä sulla mahtaa olla syynä siihen, tavallista ärhäkämpi täti vai mahdollisesti keskenmeno? :|

Mömmömmöö, tää teksti tosiaan kasvaa niin hurjaa vauhtia, että itsekkin tipuin kelkasta kun olin pari päivää poissa :LOL: Toivottavasti sulla täti pysyy poissa ja pääset testailemaan :hug:

Onkos täällä muuten muita Jyväskylän seudulta olevia kuumeilijoita? :)
 

Yhteistyössä