Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Jee =) eli olen toivonut lasta varmaan 15v lähtien, eli jo aikakin että aletaan tositoimiin. Mieheni uhkasi alkuaikoina että hän ei lasta halua ennen kun on 35v mutta onneksi tuli toisiin ajatuksiin ja on 100% mukana haaveilussa =) kp 11/30-32 eli kohta on taas jännää!!

Munkin ukko sano,että katotaan sitten 10v päästä kun alettiin seurustelemaan..En kyllä oo mitenkään painostanu, haaveillu vaan ääneen ja se ihme kyllä tarttu. Olin ihan varma,että menee vielä aikaa että kuume tarttuu puolisoon. Ja munkin mies on ihan mukana kuumeilussa, mikä on tosi kiva. En vaan vieläkään meinaa uskoa,että tää on totta. Että tosissaan jätettiin nyt pillerit poikkeen. :attn:

Joo kyl mäkin oon ollu ihan ihmeissäni et nyttenkö oikeasti koitetaan lasta. Oon vaan perusluonteeltani aika skeptinen ja urheilu-taustani takia en usko että raskaaksi tuleminen tulee olemaan helppoa minulle. Olen lapsesta asti urheillut, teinivuosina maajoukkoeessa ja rasvaprosenttini on aina ollut alle 15 mikä ei ole kauheen ihanteellinen raskaudelle =( no menkat on aina ollu ajallaan eli ehkä nyt ei niin toivotonta kun luulen =)

Oiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh, Ryöminkäinen hurjan paljon onnea plussasta!! Ihanaa :heart:

Tervetuloa Samara :hug: Toivottavasti tärppää nopeasti!

Lumina, heh, mielenkiintoista :D Meillä taitaa tosiaan olla joku virhe-erä niitä testejä
:LOL: Ei kuulu kunnon menkkoja sielläkään?

Mun mielestä tuo Hilpan ehdotus nimeksi, yrityksen aloittaneet tai keväällä/kesällä aloittavat on hyvä! Mie kannatan sitä =)

Onpas Metsiksen aamu alkanut ikävästi kun joku höntti on autonsa tolleen jättänyt
:kieh: Harmi, kun et kerennyt sakkoa tilamaan :D

Joko Nallu on testaillut? :heart: Peukut on täällä pystyssä!

Entäs Nelli, vieläkö täti pysyy poissa? :whistle:

Meepille ja Riinalle myös oikein paljon tervetuloa! :)

Äh, arvatkaa vaan kuinka paljon tuo testi polttelee sormia!! Kamalasti tekis mieli jo testata, mutta pakko malttaa sinne lauantaille kun miehellekin niin lupasin! Menkat jo kolmatta päivää myöhässä :whistle:

Onnea plussasta ryöminkäinen!

Vaniljainen Testaa! Testaa! Voit laskea jo peukut sillä -->

Plussasin aamulla niin vahvan plussan ettei epäilystäkään! Olo on tosi epätodellinen ja voi että olen onnellinen! Kädet ihan tärisee ku tätä kirjotan. Testaan vielä varmuuden vuoksi huomen aamulla, ja sit vasta poistun odottajiin jos plussa tulee. Voi kuitenkin jos lisätä plussanneisiin :heart:

Plussatuulia teille kaikille!

Voi, että Nallu on niiiin onnellinen sun puolesta :heart: Aivan mahtavaa! :) Paljon tarrasukkia ja sinitarraa mukaan!

Riina mulla on tosiaan semmonen tilanne, että testasin viime viikolla (tiistaiko se nyt oli) kaksi tosi himmeää haamua CB:n testillä, johon pitäis tulla se plussa. Perjantaina testasin CB:n digitaalisella negan :/ Voi tietty olla ettei se näkynyt siinä vielä, mutta tuo mies oli sitä mieltä, että ei ostella koko ajan niitä testejä vaan testaan seuraavaks sitten vasta lauantaina, jolloin nyt pitäsi ainakin jo näkyä..En vaan millään malttais odottaa :D

tulin vain kertomaan että puhtaan negan testasin äsken ja pissa oli rakossa ollut 6h. voimpahan huomenna risteilyllä juoda mutaman drinksun..
huomenna ne menkat sit varmaan pörhältää paikalle..
valkovuotoakin tulee ku mistäki ja rinnat kipeet mutta enteileekin sitte vissiin noita tulevia menkkoja :ashamed:

No siis kun vähänkään järkevästi ajattelee (mies ;) ), niin testaa vasta La, mut mä testaisn niin heti! Ymmärrän kyllä, siis tosiaankin vasta toinen yrityskierto meineillään, mut heti ekassa mun menkat oli myöhässä neljä päivää ( on AINA 30-32pvä) ja testasin negaa kaikki päivät putkeen... En vain malttanut odottaa. Tod.näk. se ajatus lapsesta teki hormooneille tepposet =)

Mistä päin suomea haaveilevat ovat??

Voi miten ihanaa Nallu :hug: Wau, susta tulee äiti vielä tämän vuoden puolella:) Upeeta, mahtavaa!

Tervetuloa riina88:) Haluisitko kertoo vähän itestäsi? Millaset elämän puitteet? Kauanko oot ollut miehes kans yhessä? Naimisissa vai avoliitossa? Opiskeletteko vai ootteko töissä? Jotain muuta:)?

Mulle käy myös toi Hilpan ehdotus pinon nimeksi eli toi yrityksen aloittaneet ja keväällä / kesällä aloittavat :) Ei siitä nimestä liikaa tarvii stressiä ottaa. Ja tiiän, ettei minua olla mihinkää potkimassa. On vaan jotenkin semmonen olo, että kaikki asiat on pysäyksissä ja aika ei vaan kulu kun tää flunssa on vielä päällä. Meinasin varata aikaa siis noihin tutkimuksiin vasta loppuviikosta kun olen flunssasta kunnolla toipunut.

Kiitti muuten metsikelle ja hilpalle kun jaoitte ajatuksia noista työnhakujutuista ja muista. Tiiän itekin, että useimmiten nuo tommoset paikat menee kaikessa hiljasuudessa. Yleensähän niin on julkisen puolen työpaikkailmotuksia lukuunottamatta. Eilen istuttiin ja juteltiin asioita halki ja... Tuli selvyyksiä asioihin. Mies haluis siis lähteä minun kanssa tuonne 300km päähän kesäksi tai jos sais ihan vakkaritöitä sieltä päin ni voitas jäädäki sinne ja mä kävisin sit nää vikat 2v etänä. Missä näen nyt ongelman, on miehen itsetunto.

Mies on jotenkin ihan romuna, mitä tulee ammatilliseen itsetuntoon. Hänellä on ollut tosi huono tuuri, eikä oman alan kokemusta ole kuin yhen kesän ajalta harjottelussa. Muuten hän on sitten ollut kassamyyjänä eri paikoissa. Hän on jotenkin ihan varma, ettei oman alan töitä mistään tule saamaan. Hän haluais olla ihan perus työmies, jonka ei tartte olla joku vastuullinen esimies tai asiantuntija niinku insinöörin pitäis olla. Kysyin, että miksei mennyt aikanaan amikseen ja siitä töihin. Hän sanoi, ettei halunnut, koska sinne menivät hänen peruskouluaikaiset kiusaajansa. Toisin sanoin hän uskoi, ettei ammattiopistokaan olisi ollut hänelle se oikea paikka:( Jotenkin harmittaa nyt hänen puolestaan. Tyyppi on kohta 27v eikä tiedä, mitä elämältään haluaa. Ainoostaan haluaa olla mun kanssa, tehdä jotain töitä elääkseen ja olla isä meidän mahdollisille tuleville pikkuisille. Hän on ahkera kaveri eikä haaveile ylenemisestä tai muusta vaan saa tyydytystä ihan yksinkertasista jutuista. Hän on kiltti kaikille, muttei mikään suulas vitsiniekka vaan ennemminkin omassa rauhassa viihtyvä. Miten autan ja oon tukena?

Tiedättekö, onko lainkaan mahdollista tulla nyt heti 1.kierrossa pillereiden jälkeen raskaaksi? Mulla on kiertopäiviä yleensä 21 (-24) ja kun torstaina (18.2.) otin viimeisen pillerin ja nyt maanantaina (22.2.) alkoi menkat, niin ovulaatiolaskurin mukaan (ja kp21 mukaan) ovulaatio olisi 1.3. (hedelmällinen aika 26.2.-3.3.), ehtiikö se muka jo noin nopeasti kypsyä valmiiksi irtoamaan, kun kerran on ollut pillerit käytössä tähän saakka (ja vaikutushan on lopettamisen jälkeen vielä viikon voimassa)?

Itse veikkaisin, ettei kovin usein ovuloida heti pillereiden jälkeen? Onko totta?

Kannattaako elätellä mitään vielä tähän kiertoon? :eek:

Eli hei kaikille =)

22v mieheni saman ikäinen, yhdessä olltu 1 1/2 avoliitossa vuoden ja häät suunitelmissa .
Olen sihteeri ammatiltani (asianajotoimisto) mutta ajattelin oikikseen hakea keväällä. Mieheni valmistuu kauppiksesta 2v päästä. Asutaan 70 neliön rivarissa ja vauvalle on jo vaateita ostettu. Elämäntilanne voisi toki ekonomisesti olla parempi mutta pärjätään ihan hyvin ja en näe rahaa esteenä hyvälle vanhemmuudelle =) ainoa pelko on alhainen painoni mutta muuten olen fyysisesti huippu kunnossa.

Onnea Nallu!! :heart: Mahtavaa, nyt mun ei tartte yksin tästä pinosta poistua.

Tuun kyllä varmasti teitä vakoilemaan, mutta toivottavasti en palaa enää täyspäiväisesti!!

Plussaonnea ihan ihan kaikille teille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:
Missä näen nyt ongelman, on miehen itsetunto.

Tyyppi on kohta 27v eikä tiedä, mitä elämältään haluaa. Ainoostaan haluaa olla mun kanssa, tehdä jotain töitä elääkseen ja olla isä meidän mahdollisille tuleville pikkuisille. Hän on ahkera kaveri eikä haaveile ylenemisestä tai muusta vaan saa tyydytystä ihan yksinkertasista jutuista. Hän on kiltti kaikille, muttei mikään suulas vitsiniekka vaan ennemminkin omassa rauhassa viihtyvä.
Asutko sä mun miehen kanssa? Tuntuu niin tutulta tuo tarina. Meillä taitaa olla hyvin samankaltaiset miehet.

"Ainoostaan haluaa olla mun kanssa, tehdä jotain töitä elääkseen ja olla isä meidän mahdollisille tuleville pikkuisille"

Aivan kuin minun mieheni. Hän on myös hiljainen omassa oloissa viihtyjä. Miestäni on myös kiusattu ja hänellä oli erittäin inhottavat kaverit vielä aloittaessamme seurustelun. Onneks mies katkaisi välit heihin.

Mua harmittaa kun suupaltit vie huomion näiltä hiljaisilta tyypeiltä. Mun miehen itsetunto on parantunut roimasti meidän yhdessä olon aikana. Yhdessä ollaan oltu viisi vuotta.

Paljon on myös auttanut että mies sai vakituisen työpaikan ja on ollut siinä työpaikassa jo 4 vuotta. Perus duunari hommia mutta mies on onnelinen ja tykkää työstänsä.

merkkailenpa taas tässä, kun tulee tekstiä niin hurjana kyytinä että ei meinaa perässä pysyä :heart:
Eilen pupuiltiin taas :p mut ovislimoja ei oo näkynyt joten parin päivän välein pitää puuhailla ;) onneksi miehellä alkaa talviloma niin on aikaa ja ei voi enää valittaa kun pitää aamulla herätä väsyneenä :LOL: et kiva :p

Onnea plussanneille ja annan teille kaikille niin ison potkun et pysytte siellä odotuspuolella ja sitten syntyneiden puolelle siirrytte :hug: :heart:

Onnea ryöminkäinen ja nallu, todella ihanaa :heart: Paljon liimaa et pikkuiset pysyvät mukana :heart:

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan meep, samara ja riina88 :flower:

Jokotin pahoittelut negasta :hug:

Soitin tänää klinikalle ja kerroin et oon nyt 11 päivää vuotanu. Tää kierto annetaan nyt mennä ja sit seuraavaan lähdetään taas yrittelemään jos siihen tulis jonkun näköinen selkeys. Olin kyllä todella pettynyt :ashamed:
Mut oli tosi kiva lukea et täällä oli menny paremmin, niin tuli taas paremmalle mielelle :heart:

Nyt iltapalalle ja sit nukkumaan, alkais aamuvuorot =)

Plussa :whistle: niitä kaipaaville ja :hug: negan saanneille

Alkuperäinen kirjoittaja niiskuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:
Missä näen nyt ongelman, on miehen itsetunto.

Tyyppi on kohta 27v eikä tiedä, mitä elämältään haluaa. Ainoostaan haluaa olla mun kanssa, tehdä jotain töitä elääkseen ja olla isä meidän mahdollisille tuleville pikkuisille. Hän on ahkera kaveri eikä haaveile ylenemisestä tai muusta vaan saa tyydytystä ihan yksinkertasista jutuista. Hän on kiltti kaikille, muttei mikään suulas vitsiniekka vaan ennemminkin omassa rauhassa viihtyvä.
Asutko sä mun miehen kanssa? Tuntuu niin tutulta tuo tarina. Meillä taitaa olla hyvin samankaltaiset miehet.

"Ainoostaan haluaa olla mun kanssa, tehdä jotain töitä elääkseen ja olla isä meidän mahdollisille tuleville pikkuisille"

Aivan kuin minun mieheni. Hän on myös hiljainen omassa oloissa viihtyjä. Miestäni on myös kiusattu ja hänellä oli erittäin inhottavat kaverit vielä aloittaessamme seurustelun. Onneks mies katkaisi välit heihin.

Mua harmittaa kun suupaltit vie huomion näiltä hiljaisilta tyypeiltä. Mun miehen itsetunto on parantunut roimasti meidän yhdessä olon aikana. Yhdessä ollaan oltu viisi vuotta.

Paljon on myös auttanut että mies sai vakituisen työpaikan ja on ollut siinä työpaikassa jo 4 vuotta. Perus duunari hommia mutta mies on onnelinen ja tykkää työstänsä.

En usko olevan sama mies, mutta samanluontoiselta vaikuttaa kyllä :) Mua kanssa harmittaa, että suupaltit saa enemmän huomiota. Tosin itsellänikin on hyvä ulosanti, mutta mielestäni tärkeempää on suuret korvat kuin suuri suu:) OIkeestaan aikanaan viehätyinkin mun miehessä just siihen, ettei hän tehny itestään isoa numeroa. Halusin hellän, hyvän ja kiltin miehen - oman nallekarhun :) En mä mitään uraohjusta kaivannut mieheksi. Siis sikäli kun mieskokelaan urahaaveita edes seurustelun alussa ajattelin. Olin vielä niin nuori, vasta 17v:) Ja mun mies oli sillon täyttämässä 21v. Nyt ollaan yhdessä kuljettu pian 6v, joista 2,5v naimisissa.
Millasia hommia sinun miehes, niiskuliini, tekee? Onko ns. ammattia vastaavaa vai muuta?

Myös muille ihan yleistä galluppia. Eli oletteko omaa ammattianne vastaavassa työssä? Jos ette niin miksi? ENtäs teidän puolisonne?

ryöminkäinen ja nallu ONNEA!!! Voi että, kyllä varmasti laittaa hymyilemään!

Tervetuloa uudet!!

Täällä ihmettelen edelleen näitä "menkkoja" tänään taas tuli ruskeaa vuotoa IHAN vähän, eli ehkä n. 3X nuppineulan pään kokoisesti. Ostin pari testiä vaikka se gb:n digitaalinen näyttikin negaa eilen iltapäivällä. Ajattelin aamulla testata uusiksi jos ei tuu muutosta. Olenkohan valeraskaana? :LOL: Mulla on aina ollut runsaat ja säännölliset menkat, että kyllä ihmetyttää... Mitähän pitäisi tehdä?

samara88 kyllähän sitä jotkut tulee raskaaksi heti kun lopettaa pillerit. Kaikki on mahdollista :)

Ryöminkäinen ja Nallu ONNEA :flower: Upeita uutisia!!!

Metsis Mäkin vähän vierastan sitä, että toi vuodenaika vaihtuu. Miksei laiteta, että talvella ja keväällä yrityksen aloittaneet (uudet aina tervetulleita!) yms. Menee monimutkaiseksi :)

En ehdi enempää kirjoitella, halusin vaan merkata pikaisesti. Niin ihana, että saatiin kerralla oikein monta plussaa :heart:

Onnea Nallu!! Ja etkös ollut vielä niin epätoivoinen tässä kierrossa, ettei ikinä tärppää :heart:

Tervetuloa Meep, ootkin tuttu tuosta toisesta pinosta. Samoin Riina88 :flower:

No mitäs tuolle otsikolle tehdään? Tässä alkaa vissiin olemaan ainoita, jotka toivoo että se muuttuu, jote nlaitetaanko se entiselleen. Vielä kun en tiennyt, ettei siitä ole tykätty kun sehän jo marraskuussa taisi muuttua eri muotoon.

Alkuperäinen kirjoittaja samara88:
Tiedättekö, onko lainkaan mahdollista tulla nyt heti 1.kierrossa pillereiden jälkeen raskaaksi? Mulla on kiertopäiviä yleensä 21 (-24) ja kun torstaina (18.2.) otin viimeisen pillerin ja nyt maanantaina (22.2.) alkoi menkat, niin ovulaatiolaskurin mukaan (ja kp21 mukaan) ovulaatio olisi 1.3. (hedelmällinen aika 26.2.-3.3.), ehtiikö se muka jo noin nopeasti kypsyä valmiiksi irtoamaan, kun kerran on ollut pillerit käytössä tähän saakka (ja vaikutushan on lopettamisen jälkeen vielä viikon voimassa)?

Itse veikkaisin, ettei kovin usein ovuloida heti pillereiden jälkeen? Onko totta?

Kannattaako elätellä mitään vielä tähän kiertoon? :eek:
Pillerithän vaikuttaa kuulemma aika pitkään viä jollain tavalla lopettamisen jälkeenkin..vaikea sanoo onko mahkuja kun me yritettiin ekaa lasta 2 vuotta. :|
Ei hätää,otatte iisisti vaan päivä kerrallaan.Harvalla tärppää alle puolessa vuodessa..kun et turhaan mieti asiaa niin saattaa tärpätä jopa paremmin. :)

Yhteistyössä