Voi miten ihanaa
Nallu :hug: Wau, susta tulee äiti vielä tämän vuoden puolella
Upeeta, mahtavaa!
Tervetuloa
riina88 Haluisitko kertoo vähän itestäsi? Millaset elämän puitteet? Kauanko oot ollut miehes kans yhessä? Naimisissa vai avoliitossa? Opiskeletteko vai ootteko töissä? Jotain muuta
?
Mulle käy myös toi
Hilpan ehdotus pinon nimeksi eli toi yrityksen aloittaneet ja keväällä / kesällä aloittavat
Ei siitä nimestä liikaa tarvii stressiä ottaa. Ja tiiän, ettei minua olla mihinkää potkimassa. On vaan jotenkin semmonen olo, että kaikki asiat on pysäyksissä ja aika ei vaan kulu kun tää flunssa on vielä päällä. Meinasin varata aikaa siis noihin tutkimuksiin vasta loppuviikosta kun olen flunssasta kunnolla toipunut.
Kiitti muuten metsikelle ja hilpalle kun jaoitte ajatuksia noista työnhakujutuista ja muista. Tiiän itekin, että useimmiten nuo tommoset paikat menee kaikessa hiljasuudessa. Yleensähän niin on julkisen puolen työpaikkailmotuksia lukuunottamatta. Eilen istuttiin ja juteltiin asioita halki ja... Tuli selvyyksiä asioihin. Mies haluis siis lähteä minun kanssa tuonne 300km päähän kesäksi tai jos sais ihan vakkaritöitä sieltä päin ni voitas jäädäki sinne ja mä kävisin sit nää vikat 2v etänä. Missä näen nyt ongelman, on miehen itsetunto.
Mies on jotenkin ihan romuna, mitä tulee ammatilliseen itsetuntoon. Hänellä on ollut tosi huono tuuri, eikä oman alan kokemusta ole kuin yhen kesän ajalta harjottelussa. Muuten hän on sitten ollut kassamyyjänä eri paikoissa. Hän on jotenkin ihan varma, ettei oman alan töitä mistään tule saamaan. Hän haluais olla ihan perus työmies, jonka ei tartte olla joku vastuullinen esimies tai asiantuntija niinku insinöörin pitäis olla. Kysyin, että miksei mennyt aikanaan amikseen ja siitä töihin. Hän sanoi, ettei halunnut, koska sinne menivät hänen peruskouluaikaiset kiusaajansa. Toisin sanoin hän uskoi, ettei ammattiopistokaan olisi ollut hänelle se oikea paikka
Jotenkin harmittaa nyt hänen puolestaan. Tyyppi on kohta 27v eikä tiedä, mitä elämältään haluaa. Ainoostaan haluaa olla mun kanssa, tehdä jotain töitä elääkseen ja olla isä meidän mahdollisille tuleville pikkuisille. Hän on ahkera kaveri eikä haaveile ylenemisestä tai muusta vaan saa tyydytystä ihan yksinkertasista jutuista. Hän on kiltti kaikille, muttei mikään suulas vitsiniekka vaan ennemminkin omassa rauhassa viihtyvä. Miten autan ja oon tukena?