Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Wiennalle ja pululle tsempitykset punktioon :) Ikävää että on tukala olo, mutta pittää vaan muistaa, että mitä varten tätä tehdään.

Täällä pp12, menkat ja nega. Lisäksi soitto polille, josta ilmeisesti tyrkätään hysteroskopiaan. Nyt sitten jännätään päässöökö vielä keväällä passiin vaiko onko ooteltava syksyyn. Jos menee syksyyn, niin ryyppään koko kesän :mad: (en oikeesti osaa ees ryypätä :p )
 
i_curie pahoittelut!! :hug:

WiennaTehdäämpä niin ;) Monelta siula punktio?Miula 10.30...Nyt tuntuu eilistä kipeemmältä ja oikeesti jo käveleminenkin sattuu. Istuminen kaikista pahinta.Olo siis tukala ja tahtoo äkkiä nää follikkelit pois tuolta painamasta :D

JÄNNITTÄÄÄ!!!!!
 
i_curie.....29 v....... 1. IVF 03/12......Yritystä 08/09......male factor only (mukamas)
tyty86.....25v........1.IVF 05/12.........yritystä 04/10....selittämätön
Lutinus....29v.........1.ICSI 12/11.......yritystä 09/10.....male factor only.
Rowan79...32v.....2.ICSI/uusi yritys 4/12...yritystä 09/09.... molemmissa vikaa
macy gray.....31v....OI9..................... yrit ystä 11/-09 (yk28)...female factor only
simpli.......25v.........1.ICSI/IVF 11/11...yritystä 10/06....female factor only (mene ja tiedä Perhetupa sanoi ettei se ole ihan niin yksi sellitteistä hänen mielestään).
Wienna..... 39v..... 1. IVF/ICSI 04/12....... yritystä n. 09/08......selittämätön
Melargia...27v....1.IVF/ICSI 03/12....yritystä 08/09...selittämätön



Wiennalle ja onnettomalle pululle hurrjasti tsemiä huomiselle!! Toivotaan paljon soluja :) ja kivutonta punktiota!

Onneton pulu Niinhän sitä vois luulla että se olo helpottuu punktion jälkeen, mutta kaikkee muuta.. Se kipu/jomotus yms tunne vaan muuttaa muotoaan :D Minulla oli just punktiota edellisenä päivänä huono olo ja tuntu että oksettaa ja pienikin tärähdys tuntu ikävälle. Ehkä jännitykselläkin oli osuutta asiaan.

i_curie Pahoittelut :( Tässä olisi halauksen paikka, ei vaan suostu toimimaan tuo hymiövalikko... Sille tuli sitte lakko, pöh. Onko se mistä syystä tuo hysteroskopia? Mut jos menee syksyyn, niin pitää se kesä koittaa viettää rennosti, eiks nii? Löhötä riippukeinussa tai rannalla ja syödä paaaaljo jätskiä ja katella kommeita ruskettuneita miehiä :D Vaikka sitä omaa jos ei ole muita tai ettiä tietyömaa ;)
 
i_curie, pahoittelut :hug:

Lykkyä punktioon menijöille!

Sitten vaan omanapaista valitusta. Miun silmät on ihan hirveet, melkein ummessa. Meni eilinen ja osa yöstäkin itkiessä. Eilen oli siis se eka folliultra ja tulokset ei kovin mieltäylentävät. Ensinnäkin se minulta otettu AMH-taso oli kuin olikin matala, eli munarakkulani ovat vähissä ja munasarjat vissiin sitten hiipumaan päin. FSH oli normaali. Olin kuitenkin tosi iloisella ja positiivisella mielellä, koska nyt on ollut enemmän tuntemuksia kuin aiemmissa hoidoissa: turvotusta ja alamahakipuja. Ultra paljasti muuta. Vasemmalla ei mitään. Oikealla 1 kpl 18 mm, joka on siis ihan liian iso ja vanhenee ennen ensi viikkoa. A epäili sen kehittyvän jopa kystaksi. Lisäksi oli 2 kpl 13-14 mm ja 1 kpl 9-10 mm folli. Nuo kaksi kuulemma ovat kaikkein potentiaalisimmat, mutta tässä nyt vähän pelätään, että nekin ehtivät ylikypsyä, kun pääsiäisen takia punktioon päästään aikaisintaan tiistaina. Hyvällä säkällä tuo yksi pieni voisi vielä ehtiä mukaan. Torstaina katsotaan tilanne. Varataanko aika punktioon vai joudutaanko hoito taas keskeyttämään tässä vaiheessa. Oon ihan rikki... Torstai pelottaa niin hirveesti. Mitä järkeä missään on, kun aina menee näin? Toiset ne saa pakkaseen alkioita ja meille tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa edes se yhden alkion saaminen. Eilen tuntui, että heitän neulat nurkkaan. Tuntuu niin turhalta edelleen pistää mahaansa ne kaksi piikkiä illassa, jos to taas tulee keskeytystuomio. Tai jos punktio varattaiskin, niin siellä sitten solu(t) olisi ylikyps(i)ä.

Nyt pelkään ihan tosissaan, että mie en näe koskaan sitä plussaa raskaustestissä. Että en ikinä saa olla raskaana ja synnyttää. En pääse edes alkionsiirtoon. Että en koskaan saa olla äiti. Ettei kukaan sano minua ikinä äidiksi. :'( Rankkaa...
 
Viimeksi muokattu:
Rowan79::hug: Voi Rowan. Tuollaiset uutiset ultrassa on ihan karmeita. Voimia sinulle ja oikein paljon.

Mulla on PCOS oireita pitkästä aikaa. Karvat kasvaa vauhdilla, naama kukkii ja mieli alat vaihtelee. Mutta ne prkl kuukautiset on edelleen teillä tietämättömillä. Ja tissi tkipeänä, mutta se ei uutta. Pitänee huomenna soittaa polille ja kysyä mitä teen kun vuotoa ei näy ja tekemäni testi näytti negaa.
 
Rowan79 Oon niin pahoillani :hug: Olin tänään just polilla ja ennen punktiota siinä odotustilassa kurkkasin mitä tänne kuuluu. Tuli niin paha mieli siun puolesta ja itku kurkussa sain luettua kirjoituksesi loppuun.En mie osaa tuohon sanoa ees mitään fiksua, oon tosi pahoillani :heart:

ON: Punktio siis takana ja olikin toimenpiteenä kivuliaampi kun odotin. Itseasiassa tosi kivulias.Antoivat maksimiannoksen lääkettä ja tuntu etten silti oikein pystynyt rentoutumaan. Lopussa tuli kyyneleet silmiin ja kun toimenpide loppui, tuli ihan kunnon itku.Ei enää kivusta, vaan joku henkinen romahdus tästä tilanteesta.Toisille sattuu vahinkoja ja ite joutuu tällaista helvettiä kestämään :( No, onneksi saatiin saalista. 11 kypsää munasolua saatiin ja aamuun asti jännätään että lähteekö ne hedelmöittymään. 4 noista tehdään koemielessä icsillä. Nyt on siedettävä olo, lukuunottamatta ihan mieletöntä turvotusta.Eilisestä asti ollut maha turvoksissa ja ilmaa ihan hulluna. En tiiä johtuuko lääkkeistä vai jostain ihan muusta.Tuossa just pari panadolia otin alamahakipuun.Kyllähän tuota tuntuu paikat aika kipeenä olevan.

Mites muilla???
 
Rowan :hug:

Onnetonpulu Mukava saalis teillä :) Mullekin tp oli aika kivulias kun oli niin kookkaat munasarjat ja maksimi annoksilla mentiin, ihana E tuli vielä tp jälkeen kurkkamaan minuu verhojen taakse, onko kaikki ok :) Mikä teillä olikaan hoitoihin syynä, en enää muista jos jossain vaiheessa olet kertonu....

Minä pirauttelin eilen pkl.lle ja ensiviikolla uä, lri AVP. Sitten taas nähdään miltä näyttää tilanne ja voidaanko pas tehdä.
 
Rowan, voi ei:hug:

onnetonpulu, toivottavasti olo alkaa helpottaa, saalis ainakin oli mainio:)

Pikainen ON; punktio tehty ja olihan se aika kipeä kokemus. Saaliina 7 munasolua, olen tyytyväinen, koska kovin pienillä odotuksilla tähän lähdettiin.
Mahakipu on ollut aika pientä, mutta turvotusta on ja paljon!
Huominen kyllä vähän jännittää, meillä tehdään kaikille ICSI, toivottavasti edes joku onnistuu!
 
Kiitos lohtuhaleista! :heart:

Wiennalle ja pululle onnittelut punktiosaalissta, toivottavasti saatte tänään mieluisia puheluita polilta!

Täällä eletään sumussa. Olen hirveän väsynyt enkä jaksa tehdä yhtään mitään. Koko kroppa on turvoksissa, maha varsinkin. Iltaisin näytän ihan kuin olisin pitkällä raskaana. Ironista, vai mitä? Lisäksi silmien turvotus on ihan hirveää. Itkin melkein koko maanantai-illan, ja silmät ovat edelleen turvoksissa siitä. Niiden alla on pienet nestepussit. Koskaan ei ole tällaista ollut, kyllä se itkuturvotus yleensä laskee seuraavana päivänä. Kerryttääköhän tuo Menopur nestettä vai mikä on... Kiltisti olen pistänyt 250 Iu Menopuria ja Orgalutranin iltaisin. Koen sen tosin nyt niin turhaksi, että eilen ihan meinasi unohtua koko pistäminen. Odotan huomista ultraa kauhulla. Haluaisin skipata sen kokonaan. Miten minä kestän kasassa enää, jos tulee taas keskeytys? Anteeksi tämä negatiivisuus, mutta ei tässä nyt hirveästi löydy positiivista sanottavaa omasta tilanteesta.
 
Rowan oletteko miettiny lahjasoluhoitoa? Toi sun tilanne on tosi kamala..en toivos sitä kelleen:hug: veikkaan että noi lääkkeet kerää nestettä..koska mulla inssissä kun pistelin menopuria niin olin jo pelkästään siitä turvoksissa.
Pulu ja wienna hyvät saaliit..toivotaan et munat lähtis jakautuu ja saisitte kyytiin pallerot:heart:

Meillä on nyt vähän stressi tilanne..:ashamed: jos mä pääsen opiskelee syksyllä, joudun alottaa reumalääkityksen ja silloin ei voi tulla raskaaksi koska ne on kevyitä syöpälääkkeitä. Me katotaan tää ivf ja jos en tuu raskaaksi voi olla että lapsihaaveista tulee parivuoden tauko. Voi myös olla..että me ei saada koskaan toista lasta koska tää mun sairaus estää sen:'( lääkärien mielestä mun pitäs hoitaa tätä reumnaa välillä. Mä oon oolu tosi kipee nyt muutaman viikon..aamusin en meinaa päässä sängystä ylös kun selkään koskee niin paljon..Enviikolla alkas sumut..
 
Wienna Mikä teidän hedelmöittymistilanne??On tää niin jännää :)

Rowan79 Voimia huomiselle polikäynnille ja toivotaan että hoitoa ei tarvitsisi keskyttää!!!! :hug:

tyty86 Toivotaan että eka ivf toisi teille toivotun tuloksen!! :)

ON: Polilta siis soittivat aamulla. Munasoluja olikin 10 ja niistä 8 hedelmöittynyt. Toivotaan että huomenna olisi mahdollisimman moni vielä mukana :) Maha ON kipee, tuntuu että munasarjat revitään irti :/ Kyselin että onko mahdollista saada 2 alkiota siirtoon, mutta kuulemma viime vuosina muuttunut niin että pääasiassa 1 alkio vaan siirretään?Oliko teille siirretty 1 vai 2 alkiota? Jotenkin tuntuu et mahollisuudet tuplaantuu jos 2 siirretään. Aikaisemmin miule siirrettii yhtä kertaa lukuunottamatta aina 2 eikä koskaan pientä yritystäkään että yksikään ois ees yrittäny kiinnittyy, vaikka olikin "TOP"- alkioita. Ja jos en ihan väärin muista ni 7 alkion siirtoo sillon tehtiin.
 
Siis nyt ei oikein ymmärrys polin suuntaan meinaa enää riittää. Mulla ei ole vieläkään kuukautisia ja polilta vaan sanovat että odotta että olisi oman pisimmän kierron mukaan mennyt viikolla yli niin sitten ruetaan miettimään jotain. Siis jos mulla menee niin pitkälle ennen kuin saan kuukautiset niin voin sanoa heipat koko siirrolle tälle keväälle, sillä meikä häviää toukokuun alussa sinne matkalle ja näillä näkymin mun "vuoto" alkaisi vasta huhtikuun puolessa välissä. Nyt oikeasti keittää.

Tän kaiken päälle mun oireet on jatkuneet, ja eilen mulla alkoi keräämään ihan saatanasti nestettä. Turvottaa niin että näytän sille kuin olisi paksuna ja menossa jo sillä paremmalla puolella. Kuukautisen tapaisia tosi lievijä kipuja on ollut alamahassa, mutta vuotoa ei vieläkään. Siis nyt ketuttaa ihan kaikki ja sen lisäksi ne tissit on edelleen kipeet ellei kipeämmät. Päähänkin koskee ja tuntuu ettei olo ole yhtään hyvä.
 
simpli No voi kökkö!!! Jaksamisia ketutukseen :hug:

No nyt ois sit siirto takana.Paikat on edelleen hemmetin kipeänä, turvotusta paljon ja liikkuminen sattuu. Koko päivän juoksennellu ympäriinsä ja nyt tuntuu siltä että painelen hetkeks punkan pohjalle. Mutta, yksi 1-luokkainen 4-soluinen TOP-alkio on matkassa :) Pari alkioo ei lähtenyt jakautumaan ja 5 on nyt pakkasessa.Eivät mitään erikoisia olleet ne, mut ei huonojakaan.Elikkäs pääsee laittelee lugeja :) Olivat ehdottomasti yhden alkion siirron kannalla.Tästä se alkaa!!
 
onnetonpulu, sama tilanne täällä, yksi 1. luokan TOP-alkio siirrettiin ja toinen samanlainen jäi pakkaseen vähän huonomman kaverinsa kanssa.
Nyt kun on menty näin samaa rataa niin eiköhän sitten molemmat saada se plussakin.:p
No joo, pitää unohtaa koko juttu (palleroita lukuunottamatta) pariksi viikoksi.

simpli,:hug: voi höh, toivottavasti pääset pian eteenpäin!
 
Huomenta kaikille!

Olen pitänyt hiljaiseloa täältä vuoden verran.. Viime keväänä kaikki pakastetut siirrettiin eikä mikään niistä kiinnittynyt. Pidettiin syksy taukoa hoidoista, mikä oli ainoastaan hyvä asia. Meillä hoidot aloitettiin 3/2010, ja nyt kolmas punktio takana (male factor).

Onnetonpulu ja Wienna, me oltiin samana päivänä punktiossa! Kiva kuulla että teillä on tuollaiset saaliit, ja mukava kun pakkaseenkin jäi jotain.
Mulle iski hyperit (eilen munasarjat vielä 10 cm:n mittaiset), ja petipotilaana nyt ainakin maanantaihin asti. Tiistaina pitäs töihin, toivottavasti onnistuu.. Toisaalta, työt on nyt kyllä viimesimpänä mun mielessä.

Mutta yleisesti mitä nyt ehdin muutaman sivun lukemaan, olen kyllä kaikkien teidän puolella! =) Siis niin ärsyttävää, että joudutaan painimaan tällaisten asioiden kanssa. Pitäs vaan yrittää hyväksyä, mutta minä en ole vieläkään pystynyt. Ja sit tämä asia kun on tosi henkilökohtainen ja oma, sitä ei kukaan muu kuin saman kokemuksen kokenut pysty ymmärtämään.

Oon ollu tosi kiukkunen akka koko aamun, lunta on tullu varmaan kakskytsenttiä viime yönä eikä sulamisesta tietoakaan! Mä olen odottanut niin paljon kevättä, että ihan turhauttaa tämä tämmönen. Tuntuu että nyt on enemmän mieli vaihdellut kuin piikitelyn aikana..

Mitenkäs muilla on piäsiäinen lähteny liikkeelle?? =) =)
 
hunter85 Mukava tavata :) Saatettiinkin törmätä tiistaina?Saitteko millasen saaliin punktiossa? Miula meni pitkällä kaavalla. Sumut, piikitykset jne meni ok, MUTTA punktiosta saakka mielialat heilahdellu, itkettää, masentaa, vituttaa :D Vieläkin on koko alamaha kipee ja nuo luget varmaan vielä väsyttää ja heikottaa. Kovat ei oo odotukset, oon jo toisaalta luopunut toivosta plussan suhteen.

Ja jotenki miusta tuntuu et mies ei oo yhtään mukana tässä hommassa!!Ihan yksin stana. Onneks tänne voi aina käydä avautumassa :)
 
onnetonpulu ja hunter85, siellähän sitä rivissä maattiin tiistaina!
Ei nyt vielä luovuteta sen plussan suhteen, pakkohan jonkun on jo tilastollisesti onnistua... Pääsittekö hunter siirtoon vai tuliko siihen lykkäystä hyperin takia?
Torstaina vastaanottohuoneesta tuli hymyilevä nainen mustissa vaatteissa, toivottavasti se oli Rowan, joka oli saanut hyviä uutisia??

Hyvää Pääsiäistä kaikille!
 
onnetonpulu: joo, tiistaina törmättiin ja taidettiin edelliselläkin viikolla ultrassa nähdä.
Mulla oli kans kaikki ihan ok kun piikittelin, mut tosiaan punktion jälkeen on ollu aika herkillä. Saatiin puntiosta 16 follia, mikä oli helpotus siihen kipuun nähden mitä joutu kokemaan.. Aiemmilla kerroilla ei tosiaan ole sattunu noin paljo, ja taisivat laittaa mulle kaiken lääkkeen jo ennen operaation loppua. Kylläpä korvat oli vettä täynnä koko homman jälkeen!

Kymmenen oli hedelmöittynyt, ja kun Annamari soitti, aattelin että noni, nyt ei tarvii enää hetkeen punktioon, mutta niistä oli ollu normaaleja vaan neljä, muut oli jakautunu väärin, minkä kuulin vasta torstaina.
Kylläpä harmitti, mut nyt olis kaks kyytiläistä ja kaks pakkasessa. Siinä mielessä ihan hyvä, että päästään ehkä pas:eek:on jos selviävät sulatuksesta hengissä. En tiedä antavatko meille enää yhtään IVF-yrityskertaa, ja se on satavarma ettei me luomusti mitenkään saada lasta.

Mulla on kans vähä sellanen fiilis, että varautuu jo pahimpaan, on niin monet pettymykset koettu, että tuntuu mahdottomalle uskoa kiinnittymiseen..

Maha on kans kipeä, välillä on viiltävää kipua ja turvottaa.. Ei Activia auta, vitsivitsi! Ärsyttää kun ei pysty oikein tekemään mitään, mä kun en yleensä malttas vaan maata paikallani.

Mites muiden olotilat ja vointi, joko on turvotus laskenu?
 
Onnittelut kaikille kyytiläiset mukaan saaneille! :heart:

Pikaisesti yritän päivittää kuulumiseni, ei olo salli pitkää istumista enää koneella. Eli torstaina miehen kanssa käytiin polilla, en tiedä Wienna olinko minä joka tuli sieltä huoneesta... Me oltiin aamun ekoja siellä, mustat vaatteet mulla kyllä oli. Kysta oikealla oli kasvanut nyt 2,5 cm kokoiseksi ja 3 kpl folleja löytyi myös. Vasen puolikin oli herännyt A:n ja minunkin hämmästykseksi ja sielläkin oli kuin olikin yksi folli kasvamassa! Eli näillä näkymin olisi 4 kpl tulossa ja punktio varattiin tiistaille. Ultrassa näkyi myös jotain ei-niin-mukavaa: vasempaan munanjohtimeen oli kertynyt nestettä ja A sanoi, että todennäköisesti se on tukossa. Saa nähdä jatkossa, joudunko tuon takia leikkauspöydälle. Toivottavasti se neste lähtisi sieltä itsestään eikä tarvitsisi leikata. Pääasia nyt on kuitenkin, että punktioon päästään. Nyt jännitetään, ettei follit vaan oo jo tiistaina ylikypsiä. A sanoi, että punktio tehtäisi ehdottomasti maanantaina, jos olisi mahdollista, mutta pääsiäisen takia ei voi. Toivottavasti ti ei oo jo myöhäistä. Ei oo tuosta follimäärästä kyllä varaa menettää yhtään. Paremmalla mielellä nyt silti olen toki kuin mitä maanantain käynnin jälkeen, jolloin oli vielä vaarana, että hoito keskeytyy jo tässä vaiheessa. Menopurin annosta laskettiin 225 IU:hun ja pistän sitä ja Orgalutrania huomisiltaan asti. Sunnuntaina pistän Ovitrellen, joka maksoi 50 E eikä ole edes Kela-korvattava! Pregnylit siis apteekeista loppu ja oli pakko sit ottaa tuop kallis lääke. Oon tosi turvoksissa ja kipujakin on. Vissiin se kysta kipuilee oikealla ja neste tuubassa sit vasemmalla. Jippii. No, pääsiäinen otetaan rauhallisesti leväten ja tiistaina sit jännätään, saadaanko saalista. Hitsit, kun en muistanut kysyä kuka on tiistaina punktoimassa.

Hyvää pääsiäistä kaikille! :wave:
 
Onnea kaikille tuoresiirroista ja punktion meneville.

Odottelen edelleen niitä kuukautisia. Nyt on tissit niin kipeet etten muistakkaan milloin olisi ilman irrotuspiikkiä olleet näin kipeät. Kuukautiskipuja lieviä on ollut, mutta tänä aamuna on kivut sen verran kovemmat että pistin jo siteen valmiiksi suojaamaan kun on se tunne että nyt ne alkaa. Nännit ovat kans kipeytyneet ja ovat osittain ihan kovat. Eilen jo ehdin hetken aikaa toivoa että tää olisi jotain muuta, mutta nyt olen varma että se on vain ne tulevat kuukautiset.
 
i_curie.....29 v....... 1. IVF 03/12......Yritystä 08/09......male factor only (mukamas)
tyty86.....25v........1.IVF 05/12.........yritystä 04/10....selittämätön
Lutinus....29v.........1.ICSI 12/11.......yritystä 09/10.....male factor only.
Rowan79...32v.....2.ICSI/uusi yritys 4/12...yritystä 09/09.... molemmissa vikaa
macy gray.....31v....OI9..................... yrit ystä 11/-09 (yk28)...female factor only
simpli.......25v.........1.ICSI/IVF 11/11...yritystä 10/06....female factor only (mene ja tiedä Perhetupa sanoi ettei se ole ihan niin yksi sellitteistä hänen mielestään).
Wienna..... 39v..... 1. IVF/ICSI 04/12....... yritystä n. 09/08......selittämätön
Melargia...27v....1.IVF/ICSI 03/12....yritystä 08/09...selittämätön
Mandeila...30v...2xIVF/ICSI (12/11, 02/12)...yritystä 12/08...selittämätön...

Korjatkaa nyt joku tuo mun rivi, jos kirjoitin väärin. Tähän ette ole inssejä yms merkkailleet? Vai aina vain se missä nyt mennään? Ei siis historiaa? Mä olen niin kokematon palstailia, kun en muualla ole pyörinyt kuin just vain tässä pinossa. :ashamed:

Simpli
, voimia kipuiluun! :(

Rowan
, mä olen hengessä mukana! Kyllä nyt kaikki järjestyy... :hug:

Hunter, Wienna, Onnetonpulu ja Melargia
, tsemppiä piinailuun! Pidän peukkuja teille kaikille, että sieltä ne plussat pärähtäis. Toivoisin plussauutisia tähän pinoon -nostattaisi taas omaakin uskoa onnistumiseen!

ON: Olen jo niin malttamaton! Haluat jo eteenpäin! About viikon päästä pitäisi alkaa menkat ja sittenpä saakin soitella polille. Luonnon kiertoon tehdään PAS, jos pienet huurunenät selviävät sulatuksesta.
Olen viime kuukaudet ollut (kuten olen aiemminkin narissut) todella epäuskoinen, että ikinä onnistutaan. Itkettää ja ahdistaa -etenkin iltaisin, kun nukkumaan pitäisi alkaa. Ja töissäkin on ollut kamalan hankalaa ja raskasta (tuli mm kamala sota siitä että lapsettomuushoidot pitäisi tehdä omalla ajalla eli talvilomalla eikä milloin sattuu). Toivottavasti tämä menee ohi, kun PAS lähestyy ja kesä ja aurinko ja kesäloma... Nyt mulla alkoi talviloma. Reissusuunnitelmat menivät mönkään monen tekijän summana. Aion vain nukkua. Olen niin väsynyt. :(
 
Viimeksi muokattu:
Wienna Nyt miula välähti :D Oltiinkohan punktion jälkeen vierekkäin huilimassa siellä verhon takana? :D Kuis siellä jaksellaan? :)

hunter85 Mikä vointi?

Rowan79 Hienoa että pääsette punktioon!!KOvasti Onnea ja tsemppiä matkaan :)

Kuinka Simpli jakselee??

Mandeila Tsemppiä ja PASsiin ja muutenkin :) Tuo on ihan perseestä jos työpaikan kanssa tulee ongelmia hoitojen suhtee, tästäkin kokemusta itsellä vuosien takaa:/ Kovasti jaksamisia!!

ON: Ette kuule usko!Viikonloppu oli jo parempi ja tuli lenkkeiltyäkin useita tunteja ja nautittua upeesta säästä :) Viime yönä heräsin niin helvetinmoiseen mahakipuun kahden aikohin että luulin hengen lähdön olevan lähellä!!Kipu oli niin sietämätön ettei pystynyt itkemään edes :( En osannu ees paikantaa että mihin koski, toisaalta tuonne kohdun seutuville laajalle alueelle, mut myös ylämahassa huono olo. En tienny oksettaako vai mitä ja viimesillä voimilla löntystin vessaan ja siellä tuskahiessä puoliks unessa kökin saamatta mitään aikaseks. Useemman tunnin sängyssä pyörin välillä nukahtaen ja välillä kipuun heräten joka kummiskin hellitti aamuyhdeksään mennessä. Mutta, edelleen lievempiä kipuja ja huonoa oloa. Toivottavasti huomenna on jo parempi sillä eessä TOSI tärkee päivä ja pitäs olla hyvässä henkisessä että fyysisessä vedossa.Huoh :/
 

Yhteistyössä