Lutinus, kovasti pahoitteluja negasta :hug: Toivottavasti saisitte nyt sit lisätutkimuksia! Mitäs teillä olikaan lapsettomuuden taustalla, oliko joitain syitä löytynyt? Hitsit kun ei aina voi muistaa kaikkien taustoja, pitää välillä tarkistella :ashamed:. Pitäis meilläkin olla joku lista, johon kasataan kaikkien syyt ja hoitovaiheet, josta ois helppo aina tsekata.
Melargia, voi että kun oon niin onsku siun puolesta! :heart: Vedet silmissä tätäkin kirjoittelen nyt, hitsin Puregon pistää miut taas niin herkäks
. Huhhuh kun nyt jaksetaan oottaa nää 2 viikkoa, kuinka käy. Mie niiiiin toivon siulle plussaa!
onnetonpulu, tiiän kyllä tuon pelon, kun ei oo oikein tuntemuksia... Mutta ei se välttämättä merkkaa, ettei siellä mitään tapahtuisi. Onneks pääset tänään tarkistukseen ja toivottavasti voit sit huokaista helpotuksesta ja rauhoittua viikonlopunviettoon :heart:. Mie oottelenkin nyt sitten siun ja
Wiennan ultrakuulumisia!
i_curie, ohho! Meinaatko tänään testata uusiks? Ois se kyllä niin ihanaa saada tähän meidän porukkaan plussa piiiitkästä aikaa. =)
Wienna, harvoin sitä toista onnittelee kivuista tai huonosta olosta, mutta ehkä tässä tapauksessa se nyt on sitten ihan hyvä, että tuntuu! Kuulumisia odotellaan!
simpli, joo kyllä nuo uutiset kirpaisee aina ja syvältä :hug:. Ja tuntuu, että aina kun vilkaisee jotain Iltalehden nettisivuakin, niin heti lävähtää naamalle, että se ja se on raskaana. Miks ei myö?? Ihanaa, kun pääsette reissuun!
ON: Nyt on kaksi pistosta Puregonia takana ja vielä tänä iltana viimeinen annos sitä. Huomenna sitten vaihtuu Menopuriksi. Jännää, kun siinä pitää ite se kuiva-aine ja neste sekoittaa. Toivottavasti me ei mokata sitä! Oon kyllä miehelle sanonu, että se saa hoitaa sen homman. Tai sit tehään yhdessä. Siitä yhdestä liuoksesta riittää sitten 4 päiväksi tuolla 300IU:n annoksella. Maanantaina siis folliultra ja tokihan sit voidaan annostustakin muuttaa, jos on tarpeen. Sunnuntaina sitten tulee rinnalle vielä se Orgalutran ja se jänskättää, kun niin monet on sanoneet, että se on ikävä pistettävä. Jospa mie kumminkin siitä selviin..? Tänä aamuna herätessä oli kauhee hedari, ihan ku ois ollu krapula. Vieläkin se vähän taustalla tuntuu. Eilen illalla olin tuntevinani muniksissa jotain eloa, mutta en sit tiiä, oliko ne vaan ilmavaivoja (niitäkin nimittäin oli!). Mulla on ennenkin Puregon aiheuttanut ilmavaivoja. Ja tänä aamuna on ollut maha vähän sekaisin. Mie en nyt kauheesti uskalla edes miettiä noita munasarjatuntemuksia. Yritän vaan työntää ne taka-alalle. Kun jos käy niin, että olevinaan tuntuu jotain ja sit siellä ei taas mitään kunnolla kasvakaan. Maanantai alkaa jo vähän jännittää. AMH- ja FSH -testien tulokset erityisesti...