Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

i curie älähän vielä hätäile :) viikko vielä :) Meillä kaks pas:ia on tehty luonnonkiertoon.

Paras sanoja minäkin joka on ollu kaks viikkoa ihan ravoilla... ja joka on vannonut ettei varmasti tee testejä ennen aikojaa. Tein tänään pp 13 ja negatiivinenhan se oli, niin kuin jotenkin aavistelin. Kai se pitää huomennakin virallisesti tehä ja antaa olla sit, ja lopettaa luget mutta kyllä sen jo täytyis plussaa näyttää.

Alkaa kyllä olla väsynyt jo näihin negoihin, seuraavalla käynnillä toivon että tutkittais jo kromosomit ja hyytymistekijät, toivottavasti sattuu E ja sitä pidempää viljelyä aion kysyä myös.
 
LMLB kiva kuulla sinusta :) Kyllä me sinut vielä muistetaan (tai siis minä ainakin)!!! Monesti olen Rowanin tavoin miettinyt että mitähän sinulle kuuluu ja näyttää kuuluvan hyviä :flower: Aivan ihanaa ja onnea valtavasti!!!!! :heart: Ikävien asioiden jälkeen onkin sitten tullut hyviä asioita sinulla, hienoa :) Hyvää jatkoa sinulle elämääsi ja levollista masun kasvattelua!!! Minä en ainakaan pahoittanut yhtään mieltäni, vaan olen aidosti iloinen kuulumisistasi :)

Macy Hyvä että se lääkäri asia selvisi! Ja toivottavasti ne femarit on tehonnut, että pääset vielä pistelemäänkin :) Tsemppiä sinulle ja nauti pääsiäisvapaista!

Rowan Hyvin sujui eka satsi puregonia nahan alle? :D

simpli Joko alkaa matkakuume nousta? Menkkaketutusodottelun lomassa?

i_curie Elä nyt vielä hättäile, monta päivää edessä ennen testiä, kaikki on mahdollista, eiks juu? Juuhan?

Lutinus :( Olen pahoillani negasta :hug: Ei tosiaan ole ollut paljon plussauutisia meidän palstalla, harmi kun ei tullut sieltäkään.. Monta alkiota teillä on vielä? Sori kun minä lahopää en muista...

Olisi muuten kiva kuulla muistakin jotka silloin vuosi sitten kirjoitteli samoihin aikoihin kun itse aloitti palstailun, eli ainakin Garfield, Kaihokielo ja Londi80 mitä teille kuuluu?!!!!

----
PP0 :) Neljä alkiota me sitten saatiin ja yksi siirrettiin nyt, ne kolme meni kahteen eri olkeen. Kyllä se vaan on aika sumplimista koko hoito, kun näin jälkeenpäin sitä kattoo. Ja joissain joutuu sitten kompromissilla menemään, esim, jos on eri kokoisia folleja niin sitten voi olla että ne isommat on jo vanhoja punktiossa (kuten meillä). 18 follia tyhjennettiin, joista yhdeksän solua (jotka kaikki kypsiä), viisi hedelmöitty ja neljä jakaantui. Kato siinä vaan käy, mutta iloinen ja helpottunut kyllä olen kun nämäkin saatiin!
 
Viimeksi muokattu:
i_curie Miula kans tuntuu selvästi et paino noussut enkä uskalla mennä ees vaakaan. Miule tehty aikoinaan PASsit sekä luonolliseen että lääkkelliseen kiertoon.Siula alkaakin olla siellä jo piinailut hyvällä mallilla, toivotaan sitä kauan kaivattua plussaa. Mie pien peukkuja :)

Simpli Kiitos tuosta informaatiosta Passiin liittyen. Eli jos joskus sinne mennään, niin jos vaan mitenkään mahdollista niin kannattaa yrittää luonnolliseen kiertoon. Miule tuli kans tuosta närästyksestä ekana mieleen et jospa vaikka oisitkin raskaana;)

LMLBWau!!!Valtavasti Onnea!! :flower: Niin se vaan elämä osaa yllättää, ihan mahottoman hieno juttu!!! :) Ihanaa raskausaikaa :)

Rowan79Kuis siellä on lähtenyt homma käyntiin?Millon eka folliultra?

LutinusNo voi ei!!Onneks kuitenkin vielä mahdollisuuksia on siihen saakka kunnes vuoto pysyy poissa!! Toivotaan että nega vaihtuis plussaks :) E on kyllä ihan paras!!Kylläpä ärsytti kun edellinen lääkäri oli heti sitä mieltä ettei kannata pitkää viljelyä kokeilla, pläääh. E itse siitä mainitsi ja innolla sitä ootin. Rohkeesti vaan hänen juttusille jos tämä hoito menee pieleen, sillä miusta se ottaa eniten potilaan tosissaan ja kuuntelee :)Mut eipäs heitetä vielä kirvestä kaivoon!! :)

MelargiaIhanaa, teillä siirto takana!! Ja vaikka kato kävikin, niin saitte vielä pakkaseenkin alkioita :)

ON: Täällä ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Lähinnä masentaa tää oireettomuus. Munasarjoissa ei minkäänlaisia tuntemuksia, joten pelkään et siellä on pysähtynyt kasvu kokonaan :/ Huominen jännittää ihan pirusti!!! Eli jos kaikki ois huomenna hyvin, niin ma tai ti olisi punktio. Kyllä tää on monimutkasta!!Pelottaa että kato on kova ja jääkö mitään siirtoon ja tottakai myös toivos et pakkaseenkin sais jotain.Jos punktio ois maanantaina, niin aion kysästä et oisko mahollista et siirto ois vasta torstaina. Sillonhan alkiot pitäs olla jotain 8-10 soluisia. Ja tekis mieli vielä kysästä oisko mahollista saada jotain muutakin tukihoitoa, esim.kortisonia tms.. ja arvaatko tekiskö mieli vähän itse lääkitä kortisonilla kun sattus olemaan kaapissa :D
 
Hähää! Tein tänään testin tunnin pidättelyn jälkeen ja nyt kun sen 2 tunnin jälkeen kaivoin tuolta roskiksesta, niin siinä on HAAMU. Ok, tämähän siis ei kerro yhtään mitään tietenkään, mutta onpahan tullut sellainenkin ihme nähtyä ku kaksiviivainen testi :D Mie jo epäilin, että se on joku urbaanilegenda että niihin tulis toinenkin... Juu, nyt lähen lenkille. :)

Sorry taas omanapailu, palainen asiaan kunhan olen nuo koirat saanut iltalenkitettyä. Erikseen pitää rontit käyttää, kun ovat hieman huonotapaisia (= huonosti koulutettuja)ja keli ihan kamala, että varmasti vetää lipat jos kiskaisee vähänkin...
 
  • Tykkää
Reactions: Lutinus
Olipa mukavaa kuulla raskausuutisia, onnittelut täältäkin LMLB!

Muuten pikainen ON; mahakivut olivat poissa pari päivää ja ajattelin samoin kuin onnetonpulu ettei siellä enää mitään kasva.. Nyt illalla alkoi taas munasarjoihin koskemaan ja on huono olokin. Katsotaan huomenna mitä ultrassa löytyy!
 
Melargia meillä on viel pakkasessa 4 alkiota, ne ehdittäis vielä varmaan ennen kesätaukoa käyttää. Sitten tauko tulee enemmän kuin tarpeeseen tämän kaiken jälkeen.

i curie voi että ihanaa !!!! Toivottavasti plussa pärähtää !!!!
 
Melargia: Nyt sitä vasta odottaakin, pääsee hetkeksi toiseen maailmaan ja eikä lapsettomuus asiat pyöri mielessä. Voidaa vaan keskittyä toisiimme ja ihmeelliseen ympäristöön.

Kuulin tänään raskaus uutisen ja kyllä se vaan kirpaisi, hyvä että sai teennäistä hymyä pidettyä päällä, itku oli niin lähellä.
 
Viimeksi muokattu:
Lutinus, kovasti pahoitteluja negasta :hug: Toivottavasti saisitte nyt sit lisätutkimuksia! Mitäs teillä olikaan lapsettomuuden taustalla, oliko joitain syitä löytynyt? Hitsit kun ei aina voi muistaa kaikkien taustoja, pitää välillä tarkistella :ashamed:. Pitäis meilläkin olla joku lista, johon kasataan kaikkien syyt ja hoitovaiheet, josta ois helppo aina tsekata.

Melargia, voi että kun oon niin onsku siun puolesta! :heart: Vedet silmissä tätäkin kirjoittelen nyt, hitsin Puregon pistää miut taas niin herkäks :LOL:. Huhhuh kun nyt jaksetaan oottaa nää 2 viikkoa, kuinka käy. Mie niiiiin toivon siulle plussaa! :)

onnetonpulu, tiiän kyllä tuon pelon, kun ei oo oikein tuntemuksia... Mutta ei se välttämättä merkkaa, ettei siellä mitään tapahtuisi. Onneks pääset tänään tarkistukseen ja toivottavasti voit sit huokaista helpotuksesta ja rauhoittua viikonlopunviettoon :heart:. Mie oottelenkin nyt sitten siun ja Wiennan ultrakuulumisia! :)

i_curie, ohho! Meinaatko tänään testata uusiks? Ois se kyllä niin ihanaa saada tähän meidän porukkaan plussa piiiitkästä aikaa. =)

Wienna, harvoin sitä toista onnittelee kivuista tai huonosta olosta, mutta ehkä tässä tapauksessa se nyt on sitten ihan hyvä, että tuntuu! Kuulumisia odotellaan! :)

simpli, joo kyllä nuo uutiset kirpaisee aina ja syvältä :hug:. Ja tuntuu, että aina kun vilkaisee jotain Iltalehden nettisivuakin, niin heti lävähtää naamalle, että se ja se on raskaana. Miks ei myö?? Ihanaa, kun pääsette reissuun! :)

ON: Nyt on kaksi pistosta Puregonia takana ja vielä tänä iltana viimeinen annos sitä. Huomenna sitten vaihtuu Menopuriksi. Jännää, kun siinä pitää ite se kuiva-aine ja neste sekoittaa. Toivottavasti me ei mokata sitä! Oon kyllä miehelle sanonu, että se saa hoitaa sen homman. Tai sit tehään yhdessä. Siitä yhdestä liuoksesta riittää sitten 4 päiväksi tuolla 300IU:n annoksella. Maanantaina siis folliultra ja tokihan sit voidaan annostustakin muuttaa, jos on tarpeen. Sunnuntaina sitten tulee rinnalle vielä se Orgalutran ja se jänskättää, kun niin monet on sanoneet, että se on ikävä pistettävä. Jospa mie kumminkin siitä selviin..? Tänä aamuna herätessä oli kauhee hedari, ihan ku ois ollu krapula. Vieläkin se vähän taustalla tuntuu. Eilen illalla olin tuntevinani muniksissa jotain eloa, mutta en sit tiiä, oliko ne vaan ilmavaivoja (niitäkin nimittäin oli!). Mulla on ennenkin Puregon aiheuttanut ilmavaivoja. Ja tänä aamuna on ollut maha vähän sekaisin. Mie en nyt kauheesti uskalla edes miettiä noita munasarjatuntemuksia. Yritän vaan työntää ne taka-alalle. Kun jos käy niin, että olevinaan tuntuu jotain ja sit siellä ei taas mitään kunnolla kasvakaan. Maanantai alkaa jo vähän jännittää. AMH- ja FSH -testien tulokset erityisesti... :eek:
 
i curie, kuulostaapa hyvältä tuo haamu!
Lutinukselle pahoittelut negasta:hug:
Melargialla on ollut hieno saalis, toivotaan että kyytiläinen on sitkeä!
Simplille mukavaa matkaa, kuulostaa kyllä todella kivalta! Olisipa ihanaa päästä pitkästä aikaa jonnekin lomalle!

Rowan, kiitos vaan, olo on edelleen hankaloitunut eli hyvin menee!
Olen kanssa huomannut että nuo saamarin hormonit tekevät jotenkin herkäksi, oikeastaan aika rasittavaa.

ON: ultrassa näkyi tänään jo yhteensä 8 hyvää follia, saalis on siis mukavasti kasvanut alkuviikosta! JIPPII!:cool: Punktio suunniteltiin tiistaille, JEE!!

onnetonpulu, mites sulla?
 
Rowan79 Siimahännissä on meillä vikaa ja minussa ei olevinaan mitään... mutta alkaa pikkuhiljaa tuntua että on kun ei onnistu hyvillä alkioilla ja hyviin olosuhteisiin.

Kiitoksia kaikille :hug: vielä pitää sen hemmetin apteekin kautta raahautua töistä kotiin ja toivoa että lugesteronien jälkeen alkaa vuoto.
 
Aamulla testasin, idiootti kun olen ja tulos oli odotetun mukainen. Tänään on kyllä ollu kamala päivä, oon itkeny paljon ja miettinyt niin kutsuttua elämääni... Joo, se siitä, itsesääliäni jatkan täällä yksin kotona :(

Listaa voitas lähteä tekemään vaikka silleen, että jos mää nyt aloitan, niin sitten muut kopsais aina sen viimeisimmän ja lisäis omat tietonsa? Kuis ois näin?

Joku jolla on silmää voi muokata kivemmän näköisen formaatin, aloitan ite karvalakilla

Yrittäjät

i_curie.....29 v....... 1. IVF 03/12......Yritystä 08/09......male factor only (mukamas)
 
Viimeksi muokattu:
No niin nyt on tämäkin koettu... täällä raapastiin clearbluen +/- testiin tänä iltana haamu, WTF !!! Mie en kestä enää !!! Vielä pitää huomis aamunakin kus*a kuppiin :-D Mitähän ihmettä tuo haamukin nyt tarkottaa... ?? Eilen puhdas nega kuiteskin.
 
LutinusWAUUUUUUUUU!!!!IHANAAAAAA!!!!ONNEAAAAA!!!:flower::heart: Kuulostaa kyllä lupaavalta, ei ne haamut sieltä tyhjästä tule!! :)

i_curieMie täällä jännään siun puolesta!! Toivotaan että se aiemmin näkynyt haamu enteilisi plussaa!!!!Peukut on pystyssä!!:)

Wienna Ihan sama homma miula, eli tänään ollut mahakipuja ja tuntuu että kovenee vaan. Ja kuules, ollaan sit molemmat tiistaina punktiossa :D

Rowan79 Onhan se menopurin pistäminen vähän haastellisempaa ja epämiellyttävämpää, mut yhden kerran jälkeen varmasti sujuu helposti :) Tsemppii folliultraan!Ja siula vielä ne tuloksetkin samalla selviää, varmasti jännittää!! Pidellään peukkuja et kaikki menee hyvin :)

ON:Eli tänään oli toka folliultra. Olihan nuo munikset ilmeisesti jaksanut kasvaa. Kaksi oli edelleen huomattavasti edellä joten pienempien mukaan mennään. Kymmenisen niitä pitäisi olla. Huomenna viimeinen Puregon, edelleen 225IU annoksella, sunnuntaina aamulla viimeset sumut ja su-iltana menee pregnyl. Tiistaina onkin sitten jo punktio :)

Tänään muuten kertoivat polilta et Pregnyl on hankalasti nyt saatavissa, joten kannattaa käydä heti pikemmiten metsästämässä jos tiedossa että tarvitsette!!!Mie kävin viimosen ostamassa Niinivaaran apteekista tänään :)
 
Onnetonpulu sen verran lupaavalta näytti että tänä aamuna sitten puhdas nega :( noh eteenpäin sano mummo lumessa, menkkoja odotellessa ja maanantaina pirauttamaan pkl.lle. Tsemppiä tiistain punktioon, kuka sitä on tekemässä ?

Yrittäjät

i_curie.....29 v....... 1. IVF 03/12......Yritystä 08/09......male factor only (mukamas)
tyty86.....25v........1.IVF 05/12.........yritystä 04/10....selittämätön
Lutinus....29v.........1.ICSI 12/11.......yritystä 09/10.....male factor only.
 
Lutinus Eikä :( Teitkö samanlaisella testillä? Ei luovuteta vielä!!! :heart:

Ei muuten oo mitään hajua kuka punktion tekee??!!Tietääkö joku että kuka lääkäri siellä ens viikolla häärää??!! Hitto kun unohin kysyä :/ On nii pessimistinen olo tän hoidon suhteen ettei tosikaan :/Minuu masentaa, koskee alamahaan ja vituttaa. Ei kummempia :D Mukavaa vloppua kaikille!!! :)
 
onnetonpulu, hyvältähän tuolla ultrassa on näyttänyt, jos n. 10 follia olisi tulossa! Jos vielä kaikissa solut sisällä, niin tosi hyvä =). Joo mulle Maija kanssa sanoi tiistaina puhelimessa, että sit kun mulle on ajankohtaista, voi olla, ettei Pregnyliä saa. Säikähdin sitä, mutta kuulemma on kyllä olemassa vastaava lääke, jota määrätään, jos Pregnyliä ei ole saatavissa.

Lutinus, no voi harmitus sentään! Inhottavia tuollaiset testit, jotka vuorostaan antaa aihetta uskoa, että oliskin plussa ja sit taas ei... :hug:

i_curie, isot pahoittelut sinnekin negasta :hug:. Ei näihin aina oikein muuta enää osaa sanoa...

Wienna, ja hyvältä näyttää sielläkin siis :)

Me sekoiteltiin Menopur jo iltaa varten valmiiksi. Kai sen voi säilyttää jääkaapissa, kun ohjeessa on vaan, että valmis liuos säilytettävä alle 25 C:ssa. Onko teillä muilla tullut Puregonista ilmaa mahaan ja muita vatsaoireita? Mie kävin eilen salilla ja sen jälkeen mulla maha turposi kunnolla ja koko ilta meni oikeestaan sohvalla löhöten. Kyllä se turvotus laski ja helpotti, kun päästelin ilmoja pihalle :ashamed:. Välillä tuntui ihan kunnon kipua mahassa, ennenkuin sain ilman ulos. Toki on isot satsit jo Puregonia mennyt, jospa se johtuu siitä. Muutenkin maha on vähän sekaisin. En taida uskaltaa salille mennä ennen maanantain polikäyntiä, kysyn sitten siellä voiko se ilman kertyminen ja turvotus pahentua liikunnan takia.

Yrittäjät

i_curie.....29 v....... 1. IVF 03/12......Yritystä 08/09......male factor only (mukamas)
tyty86.....25v........1.IVF 05/12.........yritystä 04/10....selittämätön
Lutinus....29v.........1.ICSI 12/11.......yritystä 09/10.....male factor only.
Rowan79...32v.....2.ICSI/uusi yritys 4/12...yritystä 09/09.... molemmissa vikaa
 
Viimeksi muokattu:
Onnetonpulu juu samalla testillä tein ja en enää jaksanu laittaa lugesteronia. Eiköhän tää ollu nyt tässä.

Rowan 79 sanopa muuta, ärsyttävää :) seuraavan kerran ostan digitestin :)
Multa kiellettiin hoidon loppuvaiheessa liikunta jossa tulee hyppyjä ja pomppuja, tosin varmaan salilla olisin saanu käydä lihaskuntoa tekemässä. Mutta oli sen verran turpee olo ettei tehny mieli tehdä mitään. Munasarjat oli niin isot että niillä on vaarana kiertyä oman vartensa ympärille ja mennä kuolioon jos pomppii ja hyppii, näin mulle pkl.lla kerrottiin.
 
Pikainen omanapa-päivitys. Ei johtofollia, limiksestä ei mitään puhetta. Ensi viikolla uusi kontrolli pistelyiden jälkeen. Toivottavasti keskiviikkona tai torstaina pääsen tuikkaamaan irroituspiikin. Ihanteellinen ei tilanne Femareiden jäljiltä ole, mutta toivotaan parasta. Ajatukset on keskittyneet muihin juttuihin. Töissä on kiperä tilanne, mutta se selviää pääsiäiseen mennessä. En oikein jaksa stressata mitään, mutta ajatuksia pyörii mielessä tavallista kiivaammalla tahdilla.

Listalle tietoja:
macy gray, 31v, yritys aloitettu 11/-09 (yk28), OI9, female factor only
 
Yrittäjät

i_curie.....29 v....... 1. IVF 03/12......Yritystä 08/09......male factor only (mukamas)
tyty86.....25v........1.IVF 05/12.........yritystä 04/10....selittämätön
Lutinus....29v.........1.ICSI 12/11.......yritystä 09/10.....male factor only.
Rowan79...32v.....2.ICSI/uusi yritys 4/12...yritystä 09/09.... molemmissa vikaa
macy gray.....31v....OI9.....................yritystä 11/-09 (yk28)...female factor only
simpli.......25v.........1.ICSI/IVF 11/11...yritystä 10/06....female factor only (mene ja tiedä Perhetupa sanoi ettei se ole ihan niin yksi sellitteistä hänen mielestään).
 
Itsekäs päivitys: Kohta laitan pregnylin ja huomisen vaan olen.Tänään tuli aamulla lenkkeiltyä, mutta huomaa selvästi et tämän päivän aikana tullut lisää kipuja ja maha on turvoksissa.Ei ees tee mieli siis liikkua. Voikun punktio menis hyvin ja saatas kelvollista saalista :/

Tsemppiä kaikille tulevan viikon koitoksiin!! :) Meillä on nyt monella jännät paikat, jaksamisia kovasti!! :)
 
i_curie.....29 v....... 1. IVF 03/12......Yritystä 08/09......male factor only (mukamas)
tyty86.....25v........1.IVF 05/12.........yritystä 04/10....selittämätön
Lutinus....29v.........1.ICSI 12/11.......yritystä 09/10.....male factor only.
Rowan79...32v.....2.ICSI/uusi yritys 4/12...yritystä 09/09.... molemmissa vikaa
macy gray.....31v....OI9.....................yrit ystä 11/-09 (yk28)...female factor only
simpli.......25v.........1.ICSI/IVF 11/11...yritystä 10/06....female factor only (mene ja tiedä Perhetupa sanoi ettei se ole ihan niin yksi sellitteistä hänen mielestään).
Wienna..... 39v..... 1. IVF/ICSI 04/12....... yritystä n. 09/08......selittämätön

ON; maha on ollut kipeä, liikkuminen sattuu, tärinä sattuu, sängyssä pitkällään kääntyminen sattuu. HUHHUH, sanon minä.
Huomenna siis punktio, toivottavasti niissä folleissa on solujakin sisällä!!!
Tsemppiä pululle, ehkä huomenna nähdäänkin? (yritän kirjoitella täällä salaa mieheltä....ei siis paljasteta sitä jos päästään juttusille, jookos?)
 

Yhteistyössä