Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Sama tilanne kuin pululla, minun annos on vähän isompi koska olen jo tällainen vanha kääkkä näissä asioissa:kieh:
Mistään viljelyistä ei ollut kyllä mitään puhetta, katsotaan ensin lähteekö siellä mitään edes folleja kasvamaan.
 
i_curie, onnea kyytiläisestä :heart:! Nyt peukut pystyyn, että pikkuinen tarraa lujasti kiinni ja saatte ihania uutisia pääsiäiseksi! :) Ja pakkaseenkin saitte, aivan loistava tilanne!

Melargia, :heart: Ja kiitos viimeisestä! :) Nyt mie jännään, mitä siun kakkosultrassa näkyy. Millainen on olotila nyt?

onnetonpulu ja Wienna, te sit "pääsette" pistelemään tänään. Kovasti tsemppiä! :) Oisin niin halunnut miekin jo aloittaa, mutta vuotoa ei edelleenkään näy ei kuulu.

ON: kp 29/25-27. On se hitto kumma, kun ei se vuoto voi alkaa ajallaan silloin, kun sitä oikein erityisesti toivoo. Huoh. Viime yönä heräsin taas miettimään. Kunpa ne nyt tänään alkais!! Muuten saisivat alkaa vasta ens viikolla, niin sit vaan siirtyis suosiolla hoito viikolla eteenpäin. Mut pahin tilanne tuon pääsiäisen takia on, jos vuoto alkaa viikonloppuna.
 
Rowan Minä niin aattelin, kun näin nyt sinun nimes, että sieltä tulee niitä odotettuja uutisia, mutta voihan samperi sentään!!! : / Kelju tilanne tosiaan.. Ethän nyt liikaa murehdi, jooko? :hug:
Ja ollos hyvä vaan itsellesi :) Ehkä se oli ihan viisasta etten sitten kuitenkaan haaveillut sinne jumppaan menosta :whistle: Nimittäin kyllä juilii ja tuntuu..

i_curielle Onnea ja nopsaa piinailua! :)
Sinä oot päässy sitten aika kevyesti tuon hoidon, tai siis silleen että ei ollut niin kipeätä. Hyvähän se vaan on.

onnetonpulu Vai meinaat sinä siellä pitkin seiniä mennä :D Hyvähyvä että synis oli tehonnu! Minulla on tuo puregonin annos 150 ollut koko ajan, näkyy pienikin määrä tehoavan... Tsemppiä pistos toimiin ;)

Wienna Hyvähyvä että siellä olikin tehonnut aineet!! Mutta eihän sitä tiiä josko sinulla "vanhalla kääkällä" onkin ikäistään nuoremman oloiset munasarjat ja tehoaakin tymäkästi ;) tsemppiä sinullekin pistoksiin!

Macyllä jännät paikat, hui :) Peukut on pystyssä jos se oiskin tärppi!!

Lutinus Eihän sitä tiiä, että josko se vanha sananlasku nyt pitäis paikkansa, niin kolmas kerta toden sanoo ;)
"Hoidon tuloksiin vaikuttavat naisen ikä, hoidon aihe, aiempi hedelmällisyys ja hoitokertojen määrä. Keskimäärin joka kolmas alkionsiirto johtaa raskauteen." sanoo Terveyskirjasto :)
 
JJJJEEEEEEAAHHHH me päästiin IVF:ään..me päästiin IVF:ään..:D ihanaa..!!! Ja pitkällä kaavalla..toukokuulle menee pukteeraus ja siirto..koska tänään mulla kp1 ja sit kp21 alkaa nenäsumut:kieh: tuun siis mukaan mummotauti jengiin.. voi hitto miten jänskättää..:p voi apua tässä on vielä NNIIIIIN pitkä aika toukokuulle..:D
 
  • Tykkää
Reactions: macy gray
Lutinus E ehdotti miule tuota pitkää kaavaa ite, mut tuntuu et muut lääkärit ovat hieman olleet sitä vastaan. Itse haluisin sen ehdottomasti!Riskithän siinä on ettei pääse siirtoon, mut mielummin se kun ainaista turhaa toiveiden ylläpitämistä ja pettymystä.Mut ehdottomasti aion ruikuttaa sitä tämän hoidon jälkeen seuraavaksi.Se kummiskin kertos niin paljon että missä mättää.

Wienna Samanlainen vanha kääkkä on miekin :D Miulakin taitaa olla hieman isompi annos kun muilla, varmaankin johtuen iästä :/ Paljon siula siis oli annostus?Miula kolme ekaa päivää 200 ja siitä 175IU tiistain ultraan saakka.Saa nähä lähteekö siellä yhtään mitään kasvamaan.Mut hei, tänään alotetaan pistelyt :D

Rowan79 No hitto!!!!Mihin ihmeeseen se siun vuoto on nyt jäänyt??!!On se kumma kun normisti toivoo et menkat ei ala ja sit kun pitäs alkaa ni elimistö ei suostu yhteistyöhön. Jaksuja ja tsemppiiiii!!

tyty86 Mie arvasin, JEEEEEE!!!!!! :) Hieno juttu!!

ON:Just lääkäri eilen kysy et onko Synarela aiheuttanu oireita. No kerroin niistä kuumista aalloista jne, mut et nyt viimenen viikko ollu helpompi. Eilen sit alko mieliala kummiskin heittelehtimään ja vielä tänä aamunakin vedin kamalat itkuraivarit D. Onneks annos nyt puolittu, jospa se vähän rauhottas.Tänään niin väsy olo et toivottavasti ei oo tulossa joku tauti päälle :/
 
Mulla on 250 kolme päivää ja sitten 200, tosi kääkkä-annokset siis!
No, katsotaan ja otetaan vastaan mitä tulee.
tyty86, mahtavaa että teilläkin alkaa ivf!:kiss:
Rowan, mullakin venyi normaali 25-27 kierto 31 päivään, olihan siinä odottamista. Tsemppiä, toivotaan että hanat aukeavat pian!
Melargialla ja i-curiella onkin hoito jo pidemmällä, täällä pidetään peukut pystyssä että kaikki sujuisi hyvin!
 
onnetonpulu ja Wienna, miulla ne vasta kääkkäannokset onkin, jos sit joskus pääsis edes pistelemään! Siis Puregon 3 ekaa päivää ja Menopur siitä eteenpäin 300 IU/pv. Mutta miulla onkin niin huono vaste ollut, että sen takia. Viime hoidossa (keskeytetyssä huonon vasteen takia) mulla aloitettiin samoilla kuin Wienna sulla. Niin, ja mie siksikin ihmettelen tätä menkkojen puutetta, kun mullahan ei siis oo ollu tässä mitään sumuja tmv., kun meillä on lyhyt hoito edessä, ei edes mitään pillereitä menkkojen tasaamiseen. Siis ihan oma kierto ja nyt tälleen. Aattelin kyllä mielenrauhan takia soittaa aamulla polille, että mitä me oikein tehdään, jos alkaa viikonloppuna. Alanko pistää vai siirretäänkö hoito suosiolla toukokuulle. :( Hirveetä jos siirretään toisaalta, kun sit ois ihan turhaan stressannut nyt nää viimeiset viikot tätä menkkojen alkamista. Helv**** pääsiäinen :mad:.

Voiko kova treeni myöhästyttää menkkoja? Oon viime viikkoina tehny aika kovia treenejä salilla usein ja lisännyt juoksumattotreenejä myös. Tai sit tää miun stressaaminen tekee tätä. Tai mistä mie voin tietää mikä mättää. Mutta turhauttaa, kun aina mättää joku. Anteeksi vuodatus, mutta pakko oli. :ashamed:
 
Ei tullut raskautta tässäkään kierrossa. osasin tämän aavistaa, joten nyt vaan lasken Lugejen lopetuksen ja uuden kierron aikataulut. Hieman pelottaa, että ne kaksi hieman johtofolleja pienempää on jäänyt möllöttämään, mutta jospa ne ei jäisi häiritsemään uutta kiertoa. Resepti on pyydetty, joten pääsen tilailemaan Femareita varmaan jo huomenna.

Tosi stressaava viikko ollut ja tänäänkin tekee mieli mennä aikaisin nukkumaan. Taidan kuitenkin käydä saunassa rentoutumassa ja maistella yhden siiderin. Kaipaisin ihan baarissa käyntiä, mutta en taida vielä tulevana viikonloppuna jaksaa. Onneksi pääsisäisloma on tulossa ja pääsen mökille ihanien läheisten pariin rentoutumaan. Siellä on raikkaat lenkkipolut, hyvät löylyt ja kodalla lämpöinen tunnelma. Toivottavasti ei satu kovin pahaan aikaan kierrosta. Lugeilla onneksi voi vähän kikkailla.
 
Macy, pahoittelut negasta :hug:! Rentouttavalta kuulostaa kuitenkin nuo sinun pääsiäissuunnitelmat, hyvä tekee päästä vähän nautiskelemaan.

tyty, noniin, pääsithän sinä sinne ivf:ään, kun olit tarpeeks sinnikäs =). Mies puhuu siitä r-testin tekemisestä, itse en kyllä luomuraskauteen usko. Teen kuitenkin testin sunnuntaina, jos ei vuoto siihen mennessä ala. Välttelen noita testaamisia aina viimeiseen asti, kammoan niitä negatuloksia. Ja meillä siis oli viime kierrossa se keskeytynyt hoito. Tästä kierrosta lääkäri epäili, etten ovuloi ollenkaan (vaikka selkeet oireet oli 2 viikkoa sitten), joten siksikin vähän epäilen tuota raskauden mahdollisuutta.

Soitin polille ja selitin tilanteen. Hoitaja kysyi lääkäriltä tilannetta ja soitti takaisin. Ohjeeksi sain kuitenkin aloittaa Puregonin kp 2, jos vuoto alkaa tänään tai huomenna. Jos alkaa, niin pitää soittaa ma aika polille alkuviikoksi. Jos ei ala, niin pitää silti soittaa ma-aamuna polille ja katsotaan mitä tehdään. Kuulemma stressillä voi olla osuutta nyt tähän, kun niin oon jännännyt tuota vuodon alkua. Mitenkä tässä sit osaa olla muka stressaamatta? Onneks pääsen tänään kampaajalle, jospa se vähän rentouttas.
 
Pahoittelut macy negasta :hug:.

Selitys mustan puhuvalle mielialalle löytyi. Tajusin tänään kun katsoin kalenteriin että eilen tuli tasan vuosi täyteen tuulimunan eskeytyksestä. Siitä tän kaiken itkusuuden pahantuulisuuden ja negaationelli olon täytyy johtua. Vaikka aisaan en ole sen kummemmin kiinnittänyt huomiota, niin alitajunta tekeesen.
 
Mä oon ollu eilisestä lähtien niin väsynyt niin väsynyt..mä hullu siivosin eilen koko päivän ja illalla olin ku raato. Nukuin melkein 10h ja silti väsyttää..mä veikkaan, etä tää väsymys on jotenki henkistä nyt. Kun siis eilen sain tietää et päässään siihen ivf:ään niin tuntu et iso kivi ois puonnu harteilta..ja eipähän tartte piinaillakkaan ennen toukokuuta..saa vaan rauhassa olla..jotenki kauhee helpotus..siksi mä nyt varmaan oon ihan naatti..noi inssit vei voimat jne.

Huomen lähetään miehen kaa rentoutuu illalla, hankin lapsenvahdin ja me mennään kahtoo toi nälkäpeli leffa:) vaikutti niin hyvältä..mä olen kaikkeen scifi ja fantasia hömppään hurahtanu.

Rowan mä jään oottelee sun testin tulosta:D !
simpli haleja sulle:hug: eikös sullekkin tehä siirto toukokuussa niinku mullekki=)? Päästään yhessä jännäilee..
 
tyty tsemppiä IVF:ään ja huippua että pääsitte vihdoin siihen. Meillä kun hoitoja syksyllä aloiteltiin niin E olis tehny inssejä, mutta luojalle kiitos käynnille johon inssi oli suunniteltu lriksi sattui vieraileva tähti A ja päästiin suoraan ICSI hoitoon. Meillä tietty eri lähtökohdatkin, mutta perusteli asian järkevästi, että turhaan tehdä liian "kevyitä" hoitoja jotka tuskin tuottaa tulosta.

Mulla tulee nyt viikko siirrosta, eli pp 7. Oon ollu niiiin väsyny, voisin vaan nukkua ja syödä :D Eilenkin töitten jälkeen kevyet 2 tunnin päikkärit tuli tempaistua :D Vielä täytyis viikko jaksaa sinnitellä, vaikka ei ole kovin suuret toiveet...
 
tyty86 > Jatkot on nyt toistaiseksi tämän tutun kaavan mukaiset eli Femar, Puregon, Pregnyl, kotitouhut ja Luget. IVF-suunnitelmat on syksyn asioita. Varmistelen tuon kilpirauhastilanteeni ensin ja haudutellaan asiaa vielä kesän ajan. Keskustelut varmaan käydään jo kevään aikana ja muutenkin hoidetaan asiat valmiiksi, että syksyllä päästään sitten mahdollisimman suoraan hoitoa aloittamaan. Voihan se tärppi teoriassa sitä ennen tulla, mutta katseen olen jo suunnannut syksyyn.

Ihanaa, että työviikko on nyt ohi. Vietin lapsen kanssa mukavan iltapäivän ja mieskin viimein kotiutui, joten aletaan aloittelemaan viikonlopun viettoa. Menojalka vähän vipattaisi, jos saisi lapsen yökylään viikonlopun aikana. Ehkä sitä jaksaisi, kun saisi tilaisuuden ja sitten itsensä liikkelle. Lääkkeet odottaa vuodon alkua, joten olen valmis uuteen kierrokseen.
 
macy grey, pahoittelut negasta!

onnetonpulu, miten pistely on sujunut? Onko sinulle tullut mitään oireita?
Minulla on jotain tuntemuksia toisen puolen munasarjassa, vähän samanlaista tunnetta kuin juuri ennen ovista. Ehkä siellä jotain tapahtuu?
 
WiennaTäällä kans jo ekan pistoksen jälkeen alko pienet tuntemukset munasarjoissa. Saa nähä miltä tuntuu viikon päästä kun muutenkin oviskipuilen aika rajusti :D. On tuo puregonin pistäminen kyllä helppoa muuhun verrattuna, neula niin ohut ettei kyllä oikeesti tunnu missään :) Mietin just et miulta varmaan loppuu nuo lääkkeet väkisinkin vielä kesken. Yhteensä siis noita oli 1500IU, eli tiistain ultran aikoja ei oo jälellä enää kun 550IU. Jännittää kyllä et miltä sielä näyttää :D Ja perjantainahan miula se viimenen ultra. Minuu jännittää kovasti et voiko ne munasolut jotenkin karata ennen punktiota pregnylin pistämisen jälkeen?Kaikkee miekin mietin :D
 
onnetonpulu Minulla taasen jää tähteeksi tuosta ampullista, enempikin, vähä harmittaa se. Mutta samaa minäkin jo vähän miettiny, että entäs ne solut kerkii karata ennen punktiota :D Nyt pitäis vaan koittaa pitää mieli tyynenä ja jättää moiset ajatukset pois :p Mut jos tähän asti so far so good, niin sormet ristissä että loppukin menee hyvin!
Ja nuihin kipuluihin, että minä oon kans herkkä tuntemaan oviskivut ja nyt on niinkuin tuhat kertaa pahempaa, ei paljoa huvita tehä mitään...Silleen kuulostaa hyvältä sinulla ja Wiennalla, että tuntuu jo jotain :D Mutta tämä olo ei oo niin kiva...Tsemppii!!!

Kiva kun teillä on onnetonpulu ja Wienna samassa tilanteessa menossa hoito d=)b

Macy Pahoittelut negasta :hug: Sinulla on ihailtavan rauhallinen asenne :)

tyty Hyvä että homma selvis! Tästä ivf:stä se vasta ressi alkaakin :D

Lutinus Siellä eletäänkin jänniä aikoja ;) Peukut on pystyssä plussan puolesta!

simpli Voimia sinulle päästä yli ikävästä ajankohdasta :( Mutta tuo reissu kuulostaa kyllä ihan mahtavalta!

Rowan Ei tainnu minun säikyttely tepsiä? :D Onhan sykkeet jo tasaantunut?


Hieman jos omaa napaa niin punktio on tiistaina, jaiks!! Vähä vielä pienempiä kasvatellaan että nekin saatas mukaan. Mutta noin 14 follia yhteensä siellä on :) Jospas sieltä jonkusen solun sais :) Tänään vielä puregonia ja huomenna vikat synarelat ja illalla pregnyl, sit vaan hengaillaan maanantai!
 
simpli, oooo, ihanaa kun on tuollainen matka, mitä odottaa! :) Mie kävin siellä 3 vuotta sitten ja siitä lähtien oon halunnu uudestaan! Sulla on ollut tosiaan nyt rankka vuosipäivä, ja varmasti on osaltaan vetänyt mieltä matalaksi...

Lutinus, huh, kyllä ne piinapäivät on nimensä veroisia, vai mitä? Mutta kyllä ne kuluu kuitenkin ja toivottavasti päättyvät iloisiin uutisiin, ennakkoajatuksista huolimatta.

Wienna, eiköhän siellä tapahdu, kun kerran tuntuu! :)

onnetonpulu, ja siellä kans! :) Saat kyllä reseptillä sit lisää Puregonia, jos tarviit. Nuo ultrat on kyllä jänniä paikkoja, ainakin miulle aina olleet.

Melargia, juu sykkeet on tasaantunu! En tiiä miten mie niin ajatuksissani olin eilen siellä kadulla, kun niin sinnuu säikähdin :LOL:. Mutta sainpas kuulumiset heti tuoreeltaan tietää! Ja otahan nyt sit rauhallisesti nää viimeset päivät. Vaikka tuskin tarvii edes erikseen mainita, eiköhän ne tuntemukset jo oo sitä luokkaa, ettei paljon hötkyilytä. Teille on kyllä tulossa tosi mahtava saalis, nyt vaan pidetään peukkuja, että sisällä on kauniita solusia. Varmasti on!

Täällä vaan odotellaan, kp 31/25-27. No bleeding. Vähän tuntemuksia kyllä välillä, mutta niitä nyt oli jo viikko sitten. Mie oon yrittänyt ottaa rennosti, mutta onhan se helpommin sanottu kuin tehty. Nyt toivon, ettei se vuoto sit alkaiskaan ennenku alkuviikosta... Erittäin outo tämä miun tilanne kyllä.
 
Melargia Hyvältä kuulostaa tuo teidän saalis! Sie pääsetkin Synarelasta eroon ja siirtoon, jesss :) Myö tullaan Wiennan kaa viikko perässä sinuu, joten päästään myös yhessä piinailemaan :)

Rowan79Pitäskö siun jo tehä se r-testi? :) Onhan tuo kumma että vuoto ei ala!Tsemppiä!!

LutinusSiellä alkaa olla jo jännät paikat!!Itekkin koitan malttaa olla sit testailematta kun (toivottavasti) pääsen piinailemaan. PlussaOnnea kovasti!! :)

ONTäällä ei sinänsä mitään uutta. Munasarjoissa selvästi tapahtuu jotain ja eilisenkin jomotteli ihan kunnolla.Toivottavasti siellä nyt ees jotain kasvas :)Ja menkat ei oo vieläkään loppuneet täysin ja 7.pvä jo meneillään.Eilisen väsytti ihan helvetisti ja pitkästä aikaa onkin hyvin nukuttu yö takana :) Ulkona paistaa aurinko!!mukavaa sunnuntaita kaikille!! :)
 
Jaahas pp 9 ja aamulla jäi haaleaa verta wc.ssä käydessä, tuoresiirrossa kävi myös näin että pp 9 aloin pikkuhiljaa vuotamaan. Nyt kyllä suoraan sanottuna vituttaa ja ankarasti !!! Aina saa olla sydänkohtauksen partaalla wc.ssä käydessä !!! Ei tietty pitäis heittää kirvestä vielä kaivoon, mutta ei oo heleppoo..... tämmöisiä sunnuntai aamun kuulumisia tänne !
 
Voi ei Lutinus :hug:, voihan vide sentään :headwall: ja aivan varmasti v-käyrä korkealla.. Äh ja pöh, koitettaan pittää vielä kirves kädessä vaan ei varmana helpoin homma oo! Tsemppiä!

onnetonpulu Minullakin oli tavanomaista pitempi vuoto ja vielä pitkän tovin tuli tuhruakin, vaikka ite vuoto loppu. Mutta se oli kyllä hyvin hyvin ärsyttävää. Mutta hyvältä kuulostaa nuo tuntemukset d:)b!!!

Kaikkee sitä muuten miettii, kun sitäkin jo kerkisin ajatella kun oli tuo kellojen siirto että jos ois ollu jo pregnylin pisto eilen, niin sen kellojen siirron olisi joutunu varmaankin ottamaan huomioon :p Kun se on melko tarkka aika sen kanssa. Mutta eipä kait sillä oo enää merkitystä kun tänään sen piikin tuikkaa.. Hölmöä eikö? :D
 
LutinusEIKÄ!!!Ei kummiskaan vielä heitetä kirvestä kaivoon ja toivotaan että se ois vaan jotain harmitonta vuotoa!!Jaksuja :heart:

MelargiaIte kans mietin tänään tuota kellojen siirtoa ja puregonin pistoa.Kyllähän tuo vuoto tais viimein loppua, onneks.Kyllähän tässä on jo 7 pvää vuotanutkin. Siula alkaa H-hetki lähestyä, jee!! :)

Kuis Wiennalla, mitkä tuntemukset??
 

Yhteistyössä