onnetonpulu, mulla ei oo tällä hetkellä sovittua aikaa lääkärille. Me mennään siis lyhyellä kaavalla miun omaan kiertoon seuraavaksi ja ohje oli, että kun vuoto alkaa, pitää soittaa polille ja varata aika n. kp 7:ksi, eli ei varsinaista 0-ultraa ollenkaan. Puregon (300 IU) on tarkoitus aloittaa kp 2 ja vaihtaa se lennossa Menopuriin (300 IU) kp 5 ja rinnalle tulee Orgalutran kp 6. Nämä suunnitelmat tehtiin miun normikierron mukaan, jonka pituus on yleensä 25-27 pv ja nyt on kp 27. Mitään puhetta ei ollu siitä, että jos vuoto myöhästyy tai alkaa polin aikataulujen mukaan vääränä päivänä. Onneks oon tänään siis P:n luo menossa, niin saan ehkä vähän selvyyttä, että mitäs sit jos vuoto ei nyt alakaan tässä parin päivän sisään. Hirvee ahistus tästä, heräsin tänäkin aamuna klo 4 miettimään enkä saanut enää unta.
Wienna, eli sielläkin asiat niinkuin pitääkin, hyvä
! Voi kun nyt miunkin hanat aukeis, niin helpottas... Eilen just miehelle sanoin, että tällä hetkellä en toivo mitään muuta niin paljon kuin että menkat alkais. Katsoi minua aika oudosti ja sanoi, että eipä ois kuvitellut miun koskaan tuollaista sanovan
. Yleensä aina hirvee valitus, kun menkat alkaa.
tyty, no olipa hyvä, että se E soitti, niin sait vähän tuohon omaankin tilanteeseen selvyyttä. Jos poli menee kiinni vko 25 niin kyllähän siulle ihan hyvin vielä ehditään IVF tehdä! Laskeskelin, että jos tää kierto menee miulla ohi menkkojen myöhästymisen takia puihin, niin kyllä meidänkin pitäis vielä ehtiä seuraavassa kierrossa. Mutta toivon, että ei tarviis oottaa... Vähän mietinkin, että missä labrassa ne Feminolla meinais hoidot tehdä. Kyllähän tuo aika rahtautumista ois, ainakin jos pitäis Helsinkiin tai Tampereelle mennä.
Muoks: olitkin ehtinyt sillä välin kirjoittaa tuohon, kun olin itekin kirjoittamassa. Jos oot valmis oottamaan syksyyn, niin hyvä. Mutta kannattaa ainakin kysyä vielä oikeet perustelut sille, miksei sitä muka vois nyt keväällä tehdä, kun aikaa kuitenkin on. Vai onko ne tarkottanu sitä, että on niin paljon loppukeväälle jo hoidettavia, että siinä kohdassa alkaa aikataulut pettää. En tiedä.