onnetonpulu, itse asiassa Synarela tai Procren (millä nyt sitten lamautetaankin) myöhästyttää monilla vuodon alkua. Polillakin mulle sanottiin, ettei sitä kiertoa pidä verrata normaaliin kiertoon. Joillakin saattaa viikonkin myöhässä alkaa. Mulla syksyllä Procrenin kanssa menkat alkoi 5 pv myöhässä ja Synarelan kanssa tammikuussa pari päivää myöhässä. Voit siis olla vielä ihan huoletta. Millos sulla on 0-ultra, ens viikolla? Jos ei nyt viikonloppuna ala, niin voithan sie soitella varalta maanantaina polille ja kysyä tilanteesta. Mutta tosiaan se on ihan tavallista, että sumut voi myöhästyttää menkkoja. Kunhan alkaavat ennen pistosten alkua, niin kaikki ok, näin mie oon asian käsittänyt.
Lutinus, tervetuloa :wave:! Ja onnea PAS-kierrokselle!
Melargia, se on hyvä, että kaikki oli tosiaan niinkuin pitikin
! Kuis meni Puregon nahkaan? Ihan hienosti, oon ihan varma!
simplille onnittelut painonpudotuksesta!
Mulla ois vielä semmoset 8 kg pudotettavana, että saisin BMI:n alle 25. Nyt on BMI 27.8. Polilla kukaan ei oo kyllä koko aikana huomauttanut miun painosta *koputtaa puuta*. Pudotettuja kiloja on reippaasti ja nämä viimeiset viitisen kiloa on viimeisen vuoden aikana heiluneet eestaas. Voi kun olis joskus tuolla normaalipainon puolella BMI:n mukaan. Tosin mie en usko siihen ihan sokeasti kuitenkaan, koska se ei huomioi ruumiinrakennetta.
tyty, eläpä vielä heitä kirvestä kaivoon, noin on aikaiset päivätkin vielä :hug:! Ja siulla on kuitenkin jo lapsi... Tiedän, että se ei poista sitä kaipuuta, että haluaisi lisää, mutta sitä vaan aattelee tälleen omanapaisesti, että kun olisi itselläni edes se yksi. Enkä halua tällä loukata, ymmärrät varmaan mietteet! Ja miekin ymmärrän siun mietteet!
ON: viikko sitten mulla oli siis niitä ovisoireita, tosi selviä sellaisia. Nyt taas on keskiviikosta lähtien tuntunut ihan siltä, että menkat alkaa ihan kohta. Mie en enää ota ollenkaan tolkkua tästä miun kropasta
. Taitaa olla sekasin ku seinäkello. Paras päivä kp 1:lle olisi ma, ti tai ke. Ei ainakaan ennen sitä tarviis alkaa (eikä mielellään jälkeenkään...), kun pistokset alkaa kp 2. Voi kun menis kerrankin just silleen, kun pitää! Tää viikko on muuten menny esseenkirjoitushommissa, deadline tänään. Vielä pientä hiomista ja sitten lähetän ja en vilkaisekaan viikonloppuna opiskelujuttuja! Salilla tuli onneksi käytyä jo aamusta, joten perjantai-ilta menee rentoutumisen merkeissä
Aurinkoista viikonloppua kaikille! :heart: