Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Mandeila, no hyvä jos miusta edes jotain apua oli... Olin sillon perjantaina itekin niin puulla päähän lyöty tuosta siun tilanteesta ettei tosikaan. Ei vaan voi käsittää... Myö ollaan kyllä tosiaan kaksi meidän polin ääripäätä :|. Meinasin vielä illalla laittaa viestiä että oothan sevinny kotiin asti ehjin nahoin, mutten sit viittiny häiritä enää. Oot kyllä ollu mielessä pitkin viikonloppua ja toivon niin, että huomenna olis parempi tilanne kuin miltä perjantaina näytti. Kun saisitte kuitenkin muutaman hyvän solun ja alkioita sit pakkaseen. Hirmuisen paljon voimia vielä tästä päivästä selviytymiseen ja varsinkin huomiselle! :hug: :heart:

Wienna, tervetuloa mukaan :wave:!

Kati, pahoittelut negasta... Ja voimia kolmanteen inssiyritykseen!

Macy, miekin kyllä tykkään Antista. rehellinen ja asiantunteva. Ja selittää asiat kunnolla, tosin miulla taisi viimeksi mennä taas puolet huti, kun ei mies ollu korvana kuuntelemassa. Tsemppiä loppujännäilyyn! :)

ON: Eritevaroitus!Mulla on ollut paniikki koko viikonlopun ajan. A sanoi mulle tiistaina, että tuskin ovuloin tässä kierrossa. Kuitenkin keskiviikosta lähtien perjantaihin asti tuli sellaisia selkeitä ovislimoja, ja paljon. Paitsi että ne on ollu väriltään ruskehtavia. Rusehtavaa vuotoahan miulla on ollu viime menkoista lähtien. Nyt sekin taisi tyssätä. Ja eilen oli koko päivän oikeassa munasarjassa sellaista kuumotusta ja pakotusta (ja nytkin taitaa vielä tuntua), että voiko olla muuta kuin ovulaatio? Voiko näin selkeitä ovisoireita olla, jos ei ovuloi? Mulla on nyt kp 18 ja jos ovis oli eilen, se olis mulle tosi epätavallisen myöhään, yleensä se on ollu jossain kp 12 paikkeilla. Sillä perusteella kai se A varmaan aattelikin, että en ovuloi nyt. Muutenhan olis ihan positiivista, että ovuloin sittenkin, mutta nyt ei. Nimittäin jos vuoto sit alkaakin vasta 2 viikon päästä, niin menee varmaan tuo hoitokuvio ihan pyllylleen. Kun me laskeskeltiin tiistaina niin, että se alkais vk 12 alkupuolella. Tää on nyt niin hermojaraastavaa, kun mennään ihan oman kierron mukaan kun tää miun kroppa näköjään taas keksii heittää kapuloita rattaisiin. Miten tässä pystyy nyt vielä reilun viikon odottamaan, että alkaako se vuoto sitten ajallaan vai ei... Plääh.

Kävin muuten perjantaina YA:ssa ostamassa jo Orgalutranin. Menopurinkin oisin ostanut, mutta ei ollut. Kuulemma tuolla vahvuudella (1200 IU) sitä eivät pidä varastossa, koska sitä käytetään täällä niin vähän. Tilasivat sitten ja jo eilen tuli tekstiviesti, että se on saapunut apteekkiin. Eli jos tuota jollekin määrätään, niin kannattaa ajoissa mennä apteekkiin. Mutta meidän polilla on harvinaista, että Menopurin kanssa tehdään koeputkihoitoja.

mandeila :hug: tuli ihan paha mieli sun puolesta! Eikö sitä lääkitystä sais jotenki säädettyy niin ettei niitä muniksia liikaa kasvas? Toivon todella että saisitte huomenna kypsiäkin soluja vaikka tuoresiirtoon ette pääsekkään, paljon jaksuja:hug:
macy oliko teillä ihan kotihommina, vai tehtiinkö inssi? Nyt piinaillaan kimpassa:popcorn:
Rowan kyllähän tuo ovikselta vaikuttas..sanoko lekuri mitään muniksien koosta viime ultrassa? Se on kyllä paska homma jos nyt suunnitelmat menee uusiksi sun luomu kierron takia.

Mä täällä maalla rentoudun:cool: en ole koko piinapäiviä ajatellu, tosin nyt mulla vasta pp4 että kyllä sitä kerkee viikon perästä taas ressata:D me tullaan vasta ensviikon puolivälissä kotiin päin tytön kanssa..lomaillaan mummilassa hetki. Eilen käytin likkaa ratsastamassa ja käytiin kahtoo navetassa vasikoita. Täällä mieli lepää..aamu meni pulkkkamäessä..ei kuulunu kuin lintujen laulua..ja 5 joutsenta näky:O kylläpä muuttaavat ajoissa!

Täällä jälleen kurkkimassa teidän kuulumisia. Plussia sais kyllä sadella tämän pinon keskuuteen vähän useammin, kuten joku muukin asiaa pohti! Mutta keväthän on vuoden hedelmällisintä aikaa ja toivottavasti se näkyy myös tässä pinossa ;)

Tsemppiä kaikille hoitoihin ja ihan pakko oli tulla kertomaan, että ootteko huomanneet että Joensuuhun on avattu uusi yksityinen gynepalveluja tarjoava yritys, jossa mukana myös polilta tuttuja lääkäreitä?! Siellä on myös mahdollista tehdä lapsettomuustutkimuksia/hoitoja, mutta nettisivuilta en löytänyt sen tarkempaa tietoa mitä hoitoja yritys tarjoaa. Ihan halusin tulla vinkkaamaan, jos joku haluaa esim. polin kesätauon aikana jatkaa hoitoja/tutkimuksia (ja vielä tuttujen lääkäreiden kanssa). Kun aiemmin Kuopio on ollut lähin ja itsellä matkan takia aikanaan jäi tuo Kuopion yksityisen palvelut käyttämättä.

Nippe + tuplat 18+5

Voi Mandeila :hug: :( Minulla on kaikki varpaat ja sormet ja muut ulokkeet pystyssä ja ristissä ja mutkalla, että saisitte kuitenkin kaikesta huolimatta pakkaseen jotain! Voimia huomiseen :hug: Olet minunkin mielessä :)

Macy Tsemppiä piinailuun! Meinaatteko vielä nyt tässä keväällä koittaa, jos ei nyt tärppää? Onneksi sentään nuo gurut täällä joskus vierailee :D

tyty tuohan ei oo pahasta ollenkaan, rentoutua siis :D

Wienna Tervetuloa vaan minunkin puolesta :wave:

Katille negapahoittelut :hug: Hyvä se on tauko pitää, kun siltä tuntuu ja aina pystyy sitten jatkamaan. Tsemppiä vikaan inssiin!

onnetonpulu Meillä on eka ivf, joten kai se on ihan vakio että pitkällä kaavalla yritetään.. Tsempit sinulle ettei nytkään tulis karuja oireita nuista sumuista! Meitä onkin nyt monta jotka sumuttelee tai jo pistelee..

Rowan Kuulostaapa melko mielenkiintoiselta :O Voihan se olla että se olikin nyt sitten ovis, se kierto vaan vähän sekoili sen edellisen takia..? Mutta jos nyt se vuoto alkaakin myöhempään, niin eikös se punktiot yms vaan siirry sen verran mitä vuoto myöhässä ettei nyt silleen vaikuta siihen hoitoon, vai?

On: Se vuotokin alko perjantaina, ihan just täsmälleen niinkuin odotinkin. Ettei minulla nuo sumut myöhästyttänyt. Ja edelleenkään ei mitään ikäviä vaikutuksia havaittavissa. Alkaa pienessä päässään kehittää pientä paniikkia ettei tuo toimikaan.. ettei sitä ainetta ei oo menny aina tarpeeksi, tuntuu että jotenkin tunari käyttämään tuota putelia :stick: Yksi aamu unohin ottaa sen "korkin" siitä päältä ja silleen nenääni sen tungin, ihmettelin kun ei tule mitään, hiton tollo minä :LOL:

Hei toverit:wave:

Miten sumuttelut sujuu? Olen itse huomannut jonkinlaisia kuumia aaltoja ja mielialakin vaihtelee ihmeen paljon normaaliin verrattuna. Miesparka saa kuulla kunniansa joka asiasta eikä se ole minulle mitenkään tyypillistä...
Mulla menee nenä aina ihan tukkoon tästä lääkkeestä ja jossain vaiheessa on pakko niistää, toivottavasti kaikki lääkkeet ei tule samalla pihalle?

Rowan ja Mandeila, kovasti toivon teille molemmille tilanteen tasaantumista!:hug:

Melargia, ei mullakaan Synarela myöhästyttänyt menkkoja kuin pari päivää. Joillain ne tulee ajallaan. Mulle sillon sanottiin ohjeeksi, että jos on epävarma, ettei Synarelaa ole mennyt tarpeeksi, voi suihkauttaa varalta toisenkin annoksen. Lääkäri sanoi silloin, että ylimääräisestä annoksesta ei ole haittaa, mutta jos menee liian vähän, niin se ei ole hyvä. Muutaman kerran suihkaisin ylimääräisen kerran, kun en ollut ihan varma, menikö tarpeeksi. Ja edelleen miehän olin aika varma myös, ettei se ole toiminut, kun oli tuntemuksia munasarjoissa. Mutta toiminut oli. Mutjoo, tiiän kokemuksesta, että on kauheen stressaavaa kun on lääkitykset päällä, kun sitä koko ajan seuraa omia oloja ja vetää johtopäätöksiä siitä, onko lääke toiminut vai ei :|. Mut onneks pääset kohta 0-ultraan ja siellä sit selviää! Tsemppihali! :hug:

Wienna, kiitos! Mulla meni kans silloin Synarelaa käyttäessä nenä usein tukkoon sumuttelun jälkeen. Ja aivastutti! Se oli kauheeta, kun piti yrittää pidättää aivastusta. Sit se meni ohi. Uskalsin yleensä niistää joskus tunnin tai parin päästä. Kai se lääke kuitenkin aika nopeesti imeytyy siitä nenän limakalvoilta. Mielialan vaihteluita oli mullakin, enemmän masennukseen päin, ja kiukutti. Kuumia aaltoja oli aluksi, mutta ne vähenivät loppua kohden. Toivottavasti te tämän hetken sumuttelijat säästytte ainakin siltä infernaaliselta päänsäryltä, joka mulla alkoi sumuttelun loppuvaiheessa. Jaksuja sumutteluun, ei oo mitään herkkua se! :hug:

Melargialle vielä, että sitähän se miulla menkkojen myöhästyminen tarkoittaisi, että hoito siirtyy. Ongelmana on nyt pääsiäinen. Aluksihan Antti viime viikolla suunnittelikin meidän hoidon pääsiäisen jälkeiselle viikolle (siinä tapauksessa ois pitäny aloittaa Divinan syöminen menkkojen tasaamiseksi), mutta P sanoi, että sillä viikolla on vain yksi mahdollinen punktiopäivä meidän polilla. A:n mielestä miun tilanteessa ei punktiota voi jättää yhden päivän varaan, ja mielellään ei käytettäisi mitään hormoneitakaan ennen pistosten alkua ja siksi päätettiin, että mennään oman kierron mukaan ja mahdollinen punktio ois sitä pääsiäisviikolla. Sen takia ois nyt aika tärkeää, että se vuoto alkaisi ensi viikolla, mieluiten alkuviikosta, ja pääsisin pistelemään. Kun eihän pääsiäisviikollakaan polilla kai tehdä punktioita kuin ma ja ti, koska pe se on kiinni, joten silloin ei siirtojakaan tehdä...(?)

Mie oo myös huomannut tuon, että Joensuuhun on avattu uusi gynekologikeskus ja siellä on tuttuja! Veikkaisin, että siellä tehdään lähinnä lapsettomuustutkimuksia ja kevyempiä hoitoja niinkuin OI. Liekö heillä laboratoriota..? Luulis, ettei siellä ainakaan IVF/ICSI-hoitoja tehdä. Tai mistäs mie tiiän. Voiskin kysyä ihan mielenkiinnosta tuota polilta.

Kiitos Rowan :hug: Oon minä saattanu toisen suihkauksen pistää, jos on tuntunu ettei oo menny tarpeeksi. Sitä kun vaan on tällanen sählä niin että pystyy tuollasen yksinkertaisen asiankin tyrimään :p Mut ylihuomenna se nähdään miten käy! Toisaalta on sellanen olo että se ois tehonnutkin, mutta taas toisaalta ei... Koko ajan kuulostelee tuota alamahan tuntemuksia, ei hyvä. Mutta jospa sitä herkästi tehoaisi nämäkin aineet minuun :D
Voi vitsi kun menee hankalaksi, jos ne myöhästyy! Jospa ne myöhästyisi ihan reilusti yli kriittisten päivien, että menis sitte pääsiäisen jälkeen punktiot.. Ressiä tarpeeksi ilman tuollastakin : / Laitan tätituulia tulemaan, täältä se jo joutaa!

Tyty Pyhäthän se on kiinni, eli pitkä pe ja toinen pääsiäspäivä eli ma. Oiskohan muita päiviä, en tiiä.

Wienna Minulla on se Synarela tehnyt toisinpäin, eli avannu nenää. Ja se onkin ihan hyvä asia minun kohalla, kun minulla on niin tukkoinen nenä lähes aina.. Eli jotain hyvää tuosta aineesta minulle :D Mutta tuo on kyllä kelju, jos se taas meinaa tukkia sinulla. Luulisi ettei se hukkaan ole menny, jos sitä myöhemmin niistää. Minua ainakin hieman ärsyttää tuo epävarmuus käytön suhteen, niin monessa kohtaa voi tunaroida sen kanssa.. Tyyntäoloa sinulle toivotan!! Minulla on kuin lehmän hermot ja tyyneys.. ainoastaan meinaa töissä tulla kuuma ja sitte mennä hermot, mutta ei muuta eli ihan normaalia sekin :LOL:

tyty86 > Kotipuuhilla hoideltiin tämäkin ovis. :) Jos labran kautta mennään, niin tehdään sitten suoraan ivf. Mulla kun on kemiallisia ollut, niin ei katsota inssistä olevan hyötyä.

Melargia > Kiitos! =) Kevät mennään tällä samalla OI-kaavalla, jos ei tärppää tästäkään. Vähän on kyllä ollut puhetta valmistautua keväällä ja kesällä jo seuraavan askeleen ottamiseen, mutta ei olla miehen kanssa mitään vielä sovittu. Ehkä me kuitenkin valmiita oltaisiin sitten kesätauon jälkeen. Nyt on vielä vähän jarruja, joskin molemmilla eri asiat.

Onpa huomattavasti parempi käyttömukavuus Lugeilla, kun on annos vain kaksi palleroa iltaisin. Vähän väsyttää, mutta oli kyllä aika tohinaa viikonloppu. Ei sisi välttämättä ole tällä kertaa sivuvaikutus. Rennosti meinaan taas ottaa, paitsi liikkua tunnollisemmin. Olen jo varannut aikaa vesijumppaan ja lenkille. Lumitöitäkin näyttäisi taas olevan. :)

macy miten niinko tarkalleen ottaen ei oo insseistä hyötyä jos on ollu kemiallisia? Mullakin niitä ollu monta monituista ja silti inssillä mennään..hitto, nyt veikkaan et ei varmaan meilkä mitään hyötyä jos ei suositeltu sullekkaan:headwall: mitä järkeä sitten meillä tahkoo insseillä jos IVF ois fiksumpi vaihtoehto..ärsyttävää..

tyty86 > On meille inssejä tarjottu. Siinähän ohitetaan muutama este ja spermastakin poimitaan parhaimmisto, joten on siitä joillekin hyötyä. Me ei itse olla koettu sitä perusteltuna ja Esa sitten viime suunnittelukäynnillä sanoikin, että seuraava askel on ivf. Kun miehessä ei ole todistetusti vikaa, olemme saaneet yhden luomulapsen ja kemiallisia on ollut toista yrittäessä, niin todistetusti sukusolut kohtaavat onnistuneesti. Se kiinnittymisvaihe vaan ei nappaakaan enää eikä inssi selvennä meille asioita lainkaan. Ivf on informatiivisempi, kun nähdään miten hedelmöittyminen ja jakaantuminen onnistuu. Kiinnittymiseen ei sekään vaikuta, mutta nähdään minkä tasoinen alkio on ja sen myötä ehkä selviää mistä kiikastaa.

Normaali kaava on OI tai suoraan inssi ja sitten ivf. Riippuu ihan pariskunnasta kuinka nopeasti edetään. Joillakin ei kannata edes yrittää kevyemmillä, joillakin hieman avustettuna on hyvätkin mahdollisuudet onnistua. Meille sanottiin silloin vuosi sitten, että OI voi hyvinkin riittää. Silti tarjottiin inssiä, mutta halusimme hoitaa kotipuuhina. Tässä vaiheessa kaivataan lisäselvyyttä ja siksi seuraava askel on ivf.

Täytyy myös muistaa, että ihan terveelläkin pariskunnalla kemialliset ovat ihan normaali juttu. Ne ovat yleisiä ja yleensä niistä tullaan tietoisiksi herkkien testien ja aikaisen testaamisen vuoksi. Kemiallisista ei vielä voi päätellä, että jotain on vialla. Jokaisen pariskunnan hoidot arvioidaan tapauskohtaisesti ja huomioidaan kaikki tiedossa olevat asiat. Polilla on osaava porukka, joten he varmasti tarjoavat vain sellaisia hoitoja, joilla kyseisen parin on mahdollisuus onnistua. :)

Huhuu :D Täällä onkin sumuttelijoita liikenteessä paljon. Mie inhoon noita sumuja!Kuumia aaltoja täälläkin ja tänään eka aamu kun helvetinmoinen päänsärky. Ärsyttävintä tuossa on se, kun heti laiton jälkeen alkaa aivastelu ja muutenkin ollu flunssanen olo aina useemman tunnin laiton jälkeen. Sit se maku suussa,YÄK.Ja tuntuu et keuhkoputkiin valuu ja saa yskiä koko ajan. Saa nähä mitä on viikon päästä:/ Ekat päivät olin superpirtee mut eilisen ja tän pvän ollu nii väsyksissä et meinannu nukahtaa istualtaan:O. Keskiviikkona ois kp28, toivotaan et vuoto ei paljoa myöhästyisi.

Sori tää omanapainen valitus.Menis nyt reilu viikko nopeesti.

onnetonpulu, ihan samat oireet minullakin! Tuo flunssainen fiilis on inhottavaa, yrittää olla niistämättä ja pitää sitä lääkettä (=räkää) nenässä mahdollisimman pitkään, yörh.
Kuumat aallot ja päänsärky myös, yöllä piti nousta ottamaan Buranaa kun jomotti nuppia!

Kyllä me tästä selvitään!:heart:

Wienna Toivotaan että loppuaika menis vähemmillä oireilla.Niin, unohtu mainita et sunnuntaina olin äkänen kun ampiainen :D Tänään ollu kaikinpuolin parempi päivä. Pientä menkkamaista mahakipua välillä ilmassa, jospa se vuoto alkaskin jo huomenna.

Voi miten ikävää että teille on Synarela aiheuttanut oireilua :( Mie selvisin ilman onnekseni... Mutta eihän se inhotus onneksi pitkään kestä ja kun kerran päämäärä on niinkin hyvä, että kyllä sen kestää.

Mie piipahin tänään ekassa ultrassa! Oli hyvänkokoisia möllyköitä kymmenisen kappaletta! Punktio ilmeisesti jo maanantaina, kun olivat semmosia röllöjä. Sama 150 Puregon annostus jatkuu. Tällä hetkellä ei edelleenkään mitään oireiluja, jokseenkin pirteällä kevättuulella vain olen ja taisivat polillakin sen huomata :p Kävin haalimassa apteekista loput puregonit ja pregnylin. Lääkekatostakin kysyin, ei oo läheskään täynnä, mutta vielä jos tulee jotain satasien ostoksia ni sittenhän se menee. Luget vielä ostamatta, ne käyn sitten ens viikolla, jos päästään alkionsiirtoon.

Mites on IVF:n läpikäyneet, kannattaako haaveillakaan punktiopäivän iltana lähtevänsä soittotunnille? :D Eli onko silloin ihan lahna vai voiko tehdä jotain kevyttä. Sen tiijän, että pää sallii kaiken hörhöilyn, mutta kestääkö kroppa... Hmmmph.

Hei kaikille !!

Liittyisin joukkoon mukaan ja tässäpä meidän kertomus lyhyesti :) Hoitoon hakeuduttiin syksyllä 2011, miehen siittiöistä löytyi vikaa, joten lähdettiin suoraan ICSI hoitoon, synarela, puregon, pregnyl, lugesteron kokoonpanolla toteutettiin hoito. Saaliiksi saatiin 9 alkiota pakkaseen. Tuoresiirto ei tuottanut tulosta, eikä myöskään ensimmäinen PAS, jossa kaksi alkiota siirrettiin. Nyt menossa toinen PAS ja tämäkin luonnonkiertoon, tukena Lutinus :)

i curie, minusta ei ollut punktiopäivänä mihinkään, olin niin pöllyssä lääkkeistä ja kipeäkin, että ilta meni sohvalla lepäillen.

i_curie Kuulostaa hyvältä!!Riippuu varmaan voinnista tuo soittotuntihomma ja mitä soitat :D. Ite en muista yhtään vuosien takaisen punktion jälkeen vointia, mut luulisin et aika pöhnässä saattaa olla :D

Lutinus Tervetuloa!! :) Kiva et teillä alkioita pakkasessa, toivotaan että plussa pärähtää pian :)

Itse just tuossa pähkäilin et mitenköhän pitkään tuo synarela oikein kestää?Onko kaikilla tuo sama 2x aamu ja 2x ilta annostus?Eli yhteensä 4 sumua.

Törmäsin sattumalta tuohon uuteen lääkärikeskukseen ja tässäpä linkkiä sivulle: Femino :)

Noh niin tervetuloaa uudet! Ja sumuttelijoille voimia kestämiseen. Itse en joutunut sumuttelemaan vaan aloitettiin mummotusta aiheuttavalla pistoksella.

Oma napa:
Noh niin seuranta ultran tuloksen olinkin jo aavistellut eli munasarjoissa ei ole alkanut kasvamaan yhtään johto follia. Kaksi reilun 7mm kokoista oli, joten sain poregon reseptin ja aloitan tänään pistelemään ja perjantaina uusinta ultraus onko tapahtunut mitään, vaikka itse uskon että tuolla annos määrällä ei. Nyt on oikeasti niin huonot odotukset tämän kerran suhteen ettei tosi, mutta tehdään se nyt alta pois niin päästään sitten jatkamaan hommia. Apteekki reissulla ostin lisää vitamiineja ja foolihappoa, joten nyt alan syödä kyseistä ainetta, jotta miun munasolut vahvistuisi ensi syksyn mahdolliseen 2 IVF kertaan. Ainoa positiivinen asia joka on nyt mielessä on tuo puntarin lukema joka on 89kg eli olen lahtunut viime syksystä 7kg. Nyt sitten sain uutta puhtia yrittää lisää pois, josko se auttaisi asiaa lisää. Kyselin paljon kaikkea, mutta silti unohtui monta kysymystä. Joskus toivoisi että olisi puhelin aikoja jolloin voisi lääkäreitä tentata asioista jotka askarruttaa.

Reissuta kotiudutt:wave: mukavaa olla reissussa mutta on se ihanaa aina tulla kotiinki!

Mulla on jotenkin ihan nega kierto olo..:|tänään pp7 ja ei minkäänlaista oloa mihinkään suuntaan..ei kolota tai jomota mistään, ihan normi olo..plääh..:stick: viime kierrossa tuli pp7 sitä tuhruu ja alko kaikki oireet. Onneks mummilan lomilla ei tarvinnu miettiä näitä hoito juttuja..nyt koitan pitää ajatukset jatkossakin kylmänä ettei tarviis stressata tätä viimosta piina viikkoa.

HUHUUU!!Miten sumuttelijoilla menee???Ekan kerran joku lääke pitää menkat poissa, eilen oli se kp28 eikä koskaan oo menny sen yli.Äkänen oon kun ampiainen, hieman kuumia aaltoja, aika normaalia PMS oiretta siis :D

tyty86Eipäs luovuteta siellä!!Tsemiiii :hug:

onnetonpulu Ai mulla vai?! :LOL: Tänä aamuna suhhaaatin viimesen kerran molempiin sieraimiin ja nyt illalla eka Puregon annos ja yks suihkaus Synarelaa. Toivotaan ettei se vuoto nyt kauheesti tule myöhässä! Minulla tuli ajallaan, just silloin kun odotinkin tulevan. Ja oli hiukka erilainen vuoto kuin yleensä..

i_curie Minullakaan ei tullut juuri mainittavia oireita Synarelasta. Ollaan vissiin immuuneita moisille ikäville vaikutuksille :D Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Tervetuloa Lutinus :wave: Hauska nimimerkki sinulla :D Tsemppiä pasiin!

Ja simplille onnistunutta follin kasvatusta!

On: Nollaultra oli nolla ja tänään alkaa sitte Puregon :)

Melargia Kiitos, täytyi äkkiä raapasta joku nimimerkki ja Lutinus resepti sattui olemaan nenänalla :)

Mutta joo, kyseistä keltarauhashormoniahan ei tällä viikolla siis löytynyt yhdestäkään Joensuun apteekista, joten entisellä Lugesteronilla mennään. Kyselin apteekissakin mitä eroa Lutinuksella ja Lugesteronilla, niin ei käytännössä mitään... sama aine, lääkemuoto eri...

Huomenna jännä päivä, siirto edessä <3

• Tykkää
Reactions: onnetonpulu
MelargiaMenikö se nyt niin et ultran jälkeen, eli huomenna kp1??Perässä tullaan, toivottavasti:))

Lutinus Siis mitä eroa tuolla lääkkellä on?Ei älyä :D. Tsemppiä kovasti siirtoon!!

Onneks tää Synarela oireilu vähän helpottanu ja aika normaali olo ollut nyt. Hemmetin vuoto, MISSÄ SE ON??Parempi tulla ennen keskiviikon ultraa ://

Onnetonpulu sitä eroa minäkin mietin :) Lutinus hieman kalliimpi ja ehkä käyttömukavuudeltaan parempi, apteekin täti myös mietti imeytymistä kun on erilainen valmiste. Täytyy huomenna tentata tohtoria :)

Mulla Synarelan aikana oli kuumia aaltoja, yöllä heräsin hiestä märkänä ja niveliä kolotti niin pirusti, että niitä oikeita vaihdevuosia odotellessa :) ja vuoto tuli aikanaan juuri ennen ultraa.

Onnetonpulu: Miten monta päivää sun vuoto on jo myöhässä? Miulla nuo luget on myöhästyttänyt sen 3-4päivää jos on jotain myöhästyttänyt näiden PASien kanssa. Muulloin alkaa jo tiputtelu vuoto testi päivänä.

Lutinus: Hihii! Onnea siirtoon. Mie pistäydyn kanssa tänään siellä. :D

• Tykkää
Reactions: Lutinus

Yhteistyössä