Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Nega tännekin ja tämä on se tämän kierron "virallinen" tulos, sillä tänään on jo dpo18. Olo on kamala, mutta se johtuu ärhäkästä flunssasta. Lihakset on kipeitä, koko ajan sattuu johonkin ja nenäliinoja kuluu pakettitolkulla. Kun tuo yskiminen edes helpottaisi eli muuttuisi irroittavaksi. Vuoto alkaa varmaan perjantaina tai lauantaina ja siitähän se lääkkeiden pumppaaminen sitten taas alkaa. Alkavan kierron jälkeen tuleekin sitten kallis apteekkireissu, joten olisi hyvä väli onnistua. :D

Ei tällä kertaa muuta räkäisestä päästä. Hyviä vointeja muille!
 
Mie uskon että mulla alkaa kuukautiset. Sillä v*****s on niin armoton että oletan tämän oikesti vain pms-oireiksi. Mahaan koskee viiltelevästi, mutta nyt ne kadonneet mekka jomotukset ovat tulleet takas. Tisseihin koskee nyt ilman liivejä tai liivien kanssa ja ne ovat raskaat. Mulla on jatkuvasti nälkä ja eilen päiväunista huolimatta olin nukahtaa sohvalle kun odotin miestä autorempasta kotio. Nyt oikeasti ahdistaa ja ottaa päähän.:headwall:
 
Pahoittelut kaikille neganneille!! :hug:

tyty86 Varmaan soittasin polille ja kysysin kuinka toimitaan :) Itellä kun vuoto aina alkanu viimestään sen 14dpo niin en oo koskaan kerenny ees soittaa sinne. Sinänsä, onhan siula viel mahkut siihen asti kunnes vuoto pysyy poissa!!Tsemppiä!!

ON: Alkuviikosta kävin verikokeissa, saipahan ne alta pois ja jospa sieltä parin vkon päästä sais jo jotain tuloksia. Miula 1,5vkon päästä aika lääkäriin ja varmaan suunnitellaan sitä IVF:ää siinä. Mutta nyt, pakkaan kamat ja lähdetään ukkelin kaa viikoks vähän lomailemaan. Toivotaan että tekis pääkopalle hyvää päästä pois tästä arjesta :) Kun tulen takas, nii ois hienoa että joku ois plussannut sillä aikaa!! :)
 
pp9 ja meikä löysi eilen "kadonneen" kohdun nipukan. Kuukautis oireet ilmassa ihan viimeisen päälle mutta vuotoa ei ole. Eilen nukuin paljon, 2 päiväunet ja illalla kaaduin sänkyyn. Masentaa ihan hirveästi. Taidankin nyt mennä taas nukkumaan väsyttää, jos sitä saisi ihtensä ulos vielä iltapäivällä. Tissit kipeet, koiramme kun nojaa minuun rapsutuksia varten koskee. Ja viiltelyt vaihtuneet kuukautis särkyihin. Noh testipäivää odottamaan...
 
Kilautin polille ja sanovat, että pitäs viikonlopun yli käyttää lugeja ja testailla..no mä en kyllä käytä, koska polillakin sanovat ettei rakenneta pilvilinnoja ja toivota et se plussaksi muuttus. Mahaakin rupes ihan menkkamaisesti koskee, joten odottelen vuotoa ja soittelen ensviikolla uudestaan.
onnetonpulu oikein rentouttavaa reissua:wave:
simpli kohdunnapukkaan ei ole luottamista, sen huomasin esikkoo ootellessa ihan enneku plussasin. Se oli välillä kova kiini ja ylhääl ku sit toisinaan vähän auki, pehmyt ja alhaalla..se elää ihan omaa elämääsä:D kyllä noi sun oireet enempi raskausoireilta ku menkka oireilta vaikuttas. Millon testailet? plussaa sulle toivon:hug:
 
tyty86 > Olisi se suositeltavaa testailla vielä parin päivän päästä uudestaan, mutta jalat on tietenkin syytä pitää maassa. Itse päätät jatkatko tukilääkitystä vielä. Itse olen aina jatkanut ja lopettanut vasta sitten, kun se jälkimmäinen testi on näyttänyt negaa. Luotan polin henkilökunnan osaamisen ja noudatan ohjeita. Uskon, että sillä tavoin saavuttaa parhaiten toivotun lopputuloksen. Tsemppiä ja plussatuulta!

Mulla on nyt kp1. Keskiviikon negan myötä lopetin luget ja eilen alkoi tiputella. Huomenna alkaa taas lääkesetti ja loppuviikosta kontrolliin. Jospa tämä nyt olisi se plussakierto. Fiilis on suht ok. Ei tässä ole ehtinyt sairastaessa murehtia. Jospa kivut eivät kuitenkaan koviksi alkaisi, kun muutenkin on vielä olossa kestämistä. Onneksi sentään tuntuu jo siltä, että loppuviikon aikana saan itseni työkuntoon eli pahin on selkeästi ohi.
 
macy pitäähän se testailla jos ei vuoto ala, mutta mulla lugejen lopetuksen jälkeen kestää 5pv enneku alkaa vuoto..en epäile, etteikö polilla osaisvat asiaa. Itse vaan oman kehon tuntee jo aika hyvin,joten siksi uskallan lopettaa luget=)
 
tyty86 > Kieltämättä tuo viisi päivää on aika pitkä aika odotella. Meneekö sulla aina niin kauan riippumatta siitä mikä on dpo / pp? Millainen annostus sulla on? Mulla menee vain pari päivää, joten sen verran on helppo odotella. Palleroita menee 3+3 eli aika suurella annoksella. Vuoto ei siis ala yleensä lugejen läpi. Se olisikin kiva, jos ei tarvitsisi testailla vaan voisi otottaa ensin alkaako se vuoto. Stressi vähentyisi kummasti.
 
macy mulla on 100mg 2x 2krt/pv..eli aamuin illoin 2 palleroo. Ja vaikka ois dpo tai pp20 nii kestää 5pv enneku alkaa vuotaa: / se on tosi ärsyttävää..ennen lugeja mulla oli kellontarkka vuoto aika:D mut nyt menee ikuisuus enneku alkaa vuotaa..
 
Testasin ja tyylipuhdas nega ei edes haamua tai viivapaikkaa antanut. Joten kyllä ne menkat tekee tuloaan. Testasin David liuskatestillä. Teen 29. päivän testi apteekin omalla ja sitten vahvistustestin Clear Bluen testillä...Nyt ketuttaa lisää entisestään...:headwall: Oireet jatkuu...
 
Oliviaa foorumi säännöt kieltää tuollaisen.

Omaa napaa:
Alan epäilä nuita David-raskaus testejä ja niiden luotettavuutta negan kohdalla. Kun niiden pitäisi olla herkkiä mutta minulle kävi työkaveriporukka illan aikana niin, että kun join vähänkään siideriä(se vähä jonka join ja suurin osa kaadoin viemäriin kun sain tilaisuuden), niin se koski tuonne ala mahaan ja vasemmalle. Sille samalle puolen jossa esiintyi viiltelyä. Ja seuraavana aamuna oli olo kuin olisin juonut 6plo, huono olo heikotti ja päähän koski. Ja edelleenkin vatsa toimii liian hyvin, normaalisti todella hidas, ja se saa epäilemään,kun sama oire oli tuulimunan aikana.
 
Simpli mä oon kuullu et davidin testit on iha hanurista, haeppa apteekin oma ja tuu kertoo miten kävi..mä pidän peukkuja:whistle:!

Täällä kp2 ja ei ees vituta=) uuteen kiertoon uhkuen, huomenna soitto polille ja eiku pumppaamaan taas ihteensä horkkaa. Kävin eilen hakee vihkisormuksen kaupasta:heart: uih..jotain hyvää..onneksi häitä ei voi multa kukaan viedä vaikka plussaa ei tulekkaan.
 
simpli, tsemppiä! Ootellaan nyt kuitenkin vielä se pari päivää, eikös niin? Ja tosiaan jos testin luotettavuus yhtään mietityttää, niin kannattaa satsata kunnollisiin. Kyllä siinä ainakin hermoja säästää, vaikka rahaa meniskin vähän enemmän ;)

tyty, oi miten ihanaa! Siis tuo vihkisormus. Mahtava ajatus tuo, että häitä ei sulta voi kukaan viedä, se on niin totta =)! Minkäslaiset jatkosuunnitelmat teillä nyt sitten on hoitojen suhteen, inssilläkö jatketaan?

Macy, pahoittelut negasta :hug:. Ja jaksamista ja tsemppiä uuteen kiertoon! Mulla muuten viimeksi ICSI-negan jälkeen tuhruilu alkoi Lugejen läpi jo testipäivänä. Ja joillain se vuoto alkaa Lugeista huolimatta aiemminkin ja saattaa olla kiertokohtainenkin, eli toisella kerralla alkaa Lugejen läpi ja toisella kerralla taas vasta kun ne on lopettanut.

onnetonpulu, oot varmasti jo reissussa, mutta kivaa matkaa silti! :) Laitoin siulle muuten yksäriä, käyhän vilkaisemassa.

i_curie, tervetuloa :wave:! Ehkä tämä nyt tulee jo myöhässä, mutta kyllä P:lle on ihan oma puhelinnumero, josta ajan voi varata. Ja siihen voi soittaa milloin vaan (tietysti polin aukioloaikaan), mutta kun hänellä on tietysti asiakkaita ja myös tekee vuoroja polilla, ei aina pääse vastaamaan. Käsittääkseni sähköpostiakin voi laittaa. Polilla on kyllä hänen käyntikorttejaan saatavilla, muistaakseni siinä odotustilassakin :).

Mandeila, miun peukut on nyt hurrrrrjasti tanassa teille! Jännittää niin, miten nyt käy (hyvin, niin mie uskon!). :heart:

Täälläpä odotellaan ensi viikkoa, jolloin olisi suunnittelukäynti seuraavaa yritystä (ICSI) varten. Ilmeisesti siis lyhyellä kaavalla mennään, jos se toimisi kohdallani paremmin. Vähän vaan mietityttää tuleva pääsiäinen, meinaako se sotkea kuvioita...
 
Rowan soittelin polille tänään ja kp5 alotan menopurin piikittelyn. Sit jo kp7 ultraan eli perjantaina, sit kahotaan jatkot. Ja siis toinen inssi tähän kiertoon=) Mietin itsekkin tuota pääsiäistä, että sotkeeko miten kiertoja ihmisillä. Hyvä että pääsette heti seuraavaa hoitoa aloittamaan ensiviikolla:hug: kun se edellinen meni niin penkin alle.

Millon muute polilla alkaa kesätauko?:wave: tietäs jo henkisesti valmistautua taukoiluun.

Niiskunen mites sun piinapäivät etenee=)?
 
Eikös kesä tauko ala toukokuun lopussa?
Polilta olivat sanoneet ettei kuulema kannata testailla edes paria päivää aiemmin kun on niin varhaisessa vaiheessa ettei nega ole millään tavalla varma. Apteekin testi odottelee sitten huomiseen jolloin aamulla olisi tarkoitus testeilla ihan viralisena päivänä.
 
Viime vuonna kesätauko alkoi kesäkuussa. Oliskohan ollut niin, että kesäkuun ekan viikon oli vielä auki..? En ole ihan varma, kun me jäätiin tauolle jo pääsiäiseltä. Ja elokuun puoliväliin suunnilleen taisi olla kiinni viime kesänä.

Tuosta testauksesta, mie olen pitänyt ainakin tähän asti sen linjan, että en ole testannut ennen virallista testipäivää. Vaikka ois kuinka tehnyt mieli. Miusta se etukäteen testailu vaan rassaa hermoja ihan turhaan, se on tullut huomattua tälläkin palstalla, ja monella muulla. Ja onhan siinä säästynyt monta testiäkin, jos vuoto on alkanut jo ennen testipäivää (sillon kun ei ollu Lugeja käytössä).
 
Miulla on luget ja näillä annos määrillä ne kyllä on pitänyt vuodon poissa siihen asti että lopetan ne, jolloin jo iltaan mennessä on sitten vuoto alkanut. Ainoastaan inssien aikaisen annostuksen aikana saattoi vuoto alkaa ennen testiä. Ja kyllä mie testaan kun se taas valmistaa ainakin miulla pahimpaan enkä ole palasina sitten kun tulos onkin nega virallisena päivänä ja jos on töihin meno, vaan voin itkeä sitä jo etukäteen.

Tämän aamuinen tulos nega, jota tiesin odottaa. Jotenkin pettynyt olo kun enää on 2 pakkasessa, joten jos niistä ei kumpikaan selviä maaliskuussa sulatuksesta niin luulen että pakomatka maailmalle tulee tarpeeseen. Ja sitten kyllä sallin itselleni politauon, koen että tarviin sen nyt ehdottomasti. Mie jään taustailemaan ja odottelemaan taas niitä kuukautisia, tuntuu ärsyttävälle edes jatkaa lugejen laittoa kun tiedän ettei se muuta mitään vaan seuraavankin testin tulos on edelleenkin se nega. Ei ole sitä alitajuntaista olo tilaa että jotain on muuttunut, vaan se että kuukautiset tulee ja tunteet vaihtelee nollasta sataan.
 
simpli :hug: Pahoittelut, kyllähän se nega aina satuttaa, vaikka olis sitä osannut odottaakin... Mutta uskotaan nyt, että ne kaksi huurunenää selviävät sulatuksesta ja saat kyytiläisen tai kaksi matkaan jo pian!

Juu, jokaisella on tietty oma systeeminsä tuossa testaamisessa. Mie ehkä senkin takia välttelen sitä testausta etukäteen, kun niin vihaan sitä tuttuakin tutumpaa negatiivista tulosta. Mitä vähemmän niitä joutuu tuijottelemaan, sen parempi. Lykkäilen sitä testaamista myös siksi, että saisin olla vielä hetken harhaluulossa, että jospa sittenkin. Viimeksi kun olen raskaustestin tehnyt lokakuun lopussa (huh, että siitäkin on jo aikaa), miehen piti katsoa se tulos ennen minua. Itse en uskaltanut, vaikka tuloksen arvasinkin. Ja iso itkuhan siitä seurasi. En olisi halunnut tietää... Huoh, sitä ekaa plussaa odotellessa!
 
simpli :hug: voi ei..mä niin jo toivoin et sä plussaisit:( miks tänne nyt ei niitä plussia tule..NIITÄ TÄRVITTAS NYT JOKAISELLE! Mäkin oon semmonen, et tahon testat jo hieman etukäteen,kun se nega on pois alta niin eipähän virallisena testipäivänä tartte enää murehtia. Koko päivä on pilalla kun sen negan saa. Onneksi pääsette suoraan uuteen hoitoon, toivotaan että kaikki menisi siinä hyvin:hug: jaksuja !

Tänään kp5 ja illalla pitäs pistää eka satsi menopuria. Perjantaina folliultraan, ensviikolla varmaan inssi sitten=). On vaan ongelma, kun miehellä ois laivareissu ma-ti ja inssi osuu varmaan juurikin siihen..koska mun munat näemmä kypsyy nopeesti..niin pitää nyt perjantaina kysyä, että polilta, että pitääkö miehen perua reissu. Ei ole kiva pumpata ihteesä lääkkeitä jos ei pääsekkään inssiin. Saa mies luvan jättää reissun välistä..vaikka sekään ei kovin kivaa ole.
 
Pahoittelut simplille negasta :hug: Toivotaan että onni on myötä seuraavissa siirroissa!

tyty Teilläpäs tuntuu olevan aina jonkin sortin hässäkkä menossa.. Toivotaan että olis nyt hitaasti kasvava folli että mies pääsisi reissuunkin :)

Testaamisesta Minä en tykkää kans yhtään testailla ja teenkin sitten kun on pakko ja periaatteella alta pois, yhtään ylimääräisiä ja jo varuilta testejä en halua tehdä. Se kun on tällä puhtaakin puhtaamalla negahistorialla ihan turhaa.. Ja yleensä sen tuloksen tietää jo ilman testiäkin :/ Muutenkin ylenpalttinen testaaminen on minusta ihan pöhköä! Rahan ja luonnon tuhlausta :D

Rowan Elä nyt vielä (ja ollenkaan) murehdi tuommosia pääsiäisiä, se selviää sitten ens viikolla :) Säästyy energiaa kun/jos pystyy laittaa sellasen moodin päälle päähänsä että kaikki selviää aikanaan ja turhaa etukäteen murehtia mitä ei oo tapahtunutkaan, jookos? :hug:

i_curie Tervetuloa! Miten on hoito sujunut? Peukut pystyssä että tosiaan olis eka ja vika hoito ;)

Toivottavasti onnettomalla pululla oli hyvä reissu :) Ja pää pääsi tuleettumaan :)

Joko Macyn flunssa jo parantunut? Mitenkäs on mennyt uusi kierto?

Minäkin kans vähä jännäilen Mandeilan hoitoa :)

....
Omasta navasta, että aloitettiin IVF tähän kiertoon ja tänään aamulla sitten ekat sumut suhautin. Sivuvaikutuksia odotellessa :D Tissit hyvästelin eilen illalla :LOL:
 
POlillä käyty aamulla kp7, ja hiljasta oli muniksissa..mikä on nyt positiivista. Lekuri sano, et viimeeks ku kasvo niin huminalla oli munasolu varmaan jotenkin viallinen. Nyt siis toivon et munat kasvas normisti ja ukkoki pääsee reissuun:) ma-ti. Maanantaina uus folli ultra ja nyt vaan pistellää sunnuntai iltaan saakka. Sit maanantaina taas jatkot. Uskon kyllä, että ensviikol inssiin päässää mutta loppuviikosta vasta.
Jotenki tuntunu erityisen kipeeltä pistää nyt kahtena iltana: / mä kyllä osaan sen homman ja työkseniki pistän, mutta kai mun nahkat on vähän jo kärsiny ku pari kiertoo piikitelly.
 
Hei,mihin viedään toi purkki jossa on piikkejä?Polille vai apteekkiin?Eli siis se piikkipurkki johon laitetaan käytetyt neulat ja ampullit..

Ja toinen kyssäri. Kuinka pitkään kestää yks IVF hoito kaiken kaikkiaan? Eli mä mietin, että jos meille tän inssin jälkeen tehään vielä enskuussa kolmas inssi ja jos siitäkään ei tärppää, niin keretäänkö mulle tehä IVF ennen politaukoa. Kuinka pitkään pistellään jne. Varmaan riippuu tehäänkö pitkällä vai lyhyellä kaavalla. Mulla ei ole paljon tietoo tosta IVF:stä..:ashamed: joten viisaimmat valaiskaa mua.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä