Missä on se plussien ja onnistumisien aalto, jota tähän pinoon tarvittais?! Kukaan ei ole plussannut pitkään aikaan. Masentavaa!!
Ensimmäisenä:
Rowan, iso kiitos ja :hug: eilisestä. Sait miut taas järkiini!! :heart::heart:
i_curie &
Wienna, tervetuloa mukaan! Ja tsempit sumutteluun (="vaihdevuosiin"). Myös
Melargialle voimia! Toivottavasti ette saa sumuista samanlaisia päänsärkyjä ja oksuoloja kuin minä sain.
Simpli, tiedätkö Jsuusta hyvän akupunktion? Mä yritin joskus etsiä, mutta mitään löytänyt. Haluaisin todella kokeilla! Kerrohan sitten kokemuksistasi!
Kati, pahoittelut negasta ja voimia tuleviin taistoihin!
ON: Minulla on nyt aika huono elämä. :'( Toki maanantaihin asti pitäisi olla toiveikas, mutta kamalan hankala tässä nyt on tsempata. Lyhyestä kaavasta ja kaikesta varmistelusta huolimatta munasarjat ovat kovasti ylistimuloineet. Vakavan hyperin riski on liian kova ja hoitoa ei siksi jatketa suunnitelmien mukaan.
Rakkuloita oli niin paljon, ettei niitä alettu edes laskemaan -ja tuskin murto-osassakaan oikeasti munasolua. Pregnyliä en voi enää pistää, koska sen jälkeen olisin kuulemma teholla alta aikayksikön.
Sain polilta mukaan Decapeptyliä, jotka pitää pistää tänään. Maanantaina tehdään kuitenkin punktio. Spermakin pitää varulta viedä. Jos munasolut eivät ole jo aivan liian ylikypsiä maanantaina (lääkäri oletti kuitenkin että ovat), niin niitä yritetään vielä hedelmöittää ja pakastaa. Tuoresiirtoon ei joka tapauksessa päästä. Ja jotenkin jäi sellainen kuva, että E ei uskonut saavansa mitään pakkaseenkaan. Olin aika hajalla eilen ja puolet E:n puheista meni ohi, joten en nyt ole ihan varma edes, missä mennään.
Maanantaina tiedetään lisää, joten siihen asti kai pitäisi pysyä kasassa. Olen ollut viimeisen vuorokauden aika tosi rikki. :'( Ja kivutkin ovat olleet taas ihan omaa luokkaansa. Tämä tuntuu niin kamalan epäreilulta...