Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi edes kysyit ja vastasit alunperin?? Kuinka monta kertaa olen sanonut että lopeta tuo ainainen jankutus samasta asiasta, mutta ei, sinä se vaan jatkat. Et ikinä saa vastausta mutta siltikin jatkat. Kai tiedät sen sanonnan hulluudesta?
Säästäisit energiaasi vastaamalla kysymykseen suoraan ekassa viestissä etkä vain venkoilemalla loputtomiin. Mutta kun ei, haluat vaan trollata. Eri

vierailija
Miksi esität tyhmää? Janne sai palkkansa huijaamalla katsojia.
Ketä kiinnostaa. Katrie tekee saman. Ja se Kana ja se vaalea nainen. Miksi itse esität tyhmää? J ei ole ollut ohjelmassa mukana enää. Puhu vaan Katriesta nyt. Tekee saman työn ihan samalla periaatteella. Eiku joo kun muut tekee sitä, se on ihan ok mutta kun J tekee sitä, se on ihan kamalaa 🙄

vierailija
Säästäisit energiaasi vastaamalla kysymykseen suoraan ekassa viestissä etkä vain venkoilemalla loputtomiin. Mutta kun ei, haluat vaan trollata. Eri
Ootko autistinen ellet hur? Sanoin en vastaa. Olen sanonut tuon joka kerta. Samaa paskaa koko aika. Mitä hyötyä vastata kun tulee huomenna kysymään taas saman. Kuten on tehnyt kuukausia jo. En vastaa sen takia että tiedän mikään vastata ei ole sopiva tuolle. Se on nähty kun tuohon on jo näes vastattu noin 10 kertaa mutta aina vaan tullaan kysymään sama hiton kysymys.

vierailija
Olen eri (kun näköjään semmostakin pitää täällä lajitella), mutta jos kukaan väittää, että Tähtiarpa ja Katrie on eri ohjelma kuin Onnenarpa ja Janne, niin jotain vikaa päässä. Sama työ ja Katrie tekee nyt juuri samaa mitä syytetään Jannesta.

vierailija
Ketä kiinnostaa. Katrie tekee saman. Ja se Kana ja se vaalea nainen. Miksi itse esität tyhmää? J ei ole ollut ohjelmassa mukana enää. Puhu vaan Katriesta nyt. Tekee saman työn ihan samalla periaatteella. Eiku joo kun muut tekee sitä, se on ihan ok mutta kun J tekee sitä, se on ihan kamalaa
En ole sanonut että Katrien työ on ok. Tämä ketju on Jannesta. Mutta sinä väännät asiat. En vastaa enää, mulla on työ, perhe ja harrastukset. Jos se sua häiritsee, niin se on voi voi, kuten itse sanot. Kaikki ei päivystä täällä klo 11-02, vaikka itse niin teet.

vierailija
Olen eri (kun näköjään semmostakin pitää täällä lajitella), mutta jos kukaan väittää, että Tähtiarpa ja Katrie on eri ohjelma kuin Onnenarpa ja Janne, niin jotain vikaa päässä. Sama työ ja Katrie tekee nyt juuri samaa mitä syytetään Jannesta.
Samaa kusetustahan nuo on. Mutta Jannen ja fanien kirjoituksista on hieman huokunut kyllä sellainen asenne, että silloin vielä kun herttainen, lutuinen Janne juonsi Onnenarpaa, kyseessä oli reilu peli. Ja nyt vasta Katrien ja Tähtiarvan myötä ohjelma olisi muuttunut huijaukseksi.

Yhteistyössä