K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt kun albumi on ollut melkein 12 tuntia julki niin mitkä on teidän top 5 myös sinkkubiisit laskettuna? Itellä ne on
1. Lips
2. Sonce
3. Bluza
4. Ako toka vise nece biti
5. Muzika Za Decu
Tää on vaikea! Tiedän mitkä biisit mulla on top 5:ssa mutta järjestystä on tosi vaikea päättää. Mut ehkä:
1. Bluza
2. Lips
3. Sonce
4. Stephanie
5. Ako toga vise nece biti

vierailija
Nyt kun albumi on ollut melkein 12 tuntia julki niin mitkä on teidän top 5 myös sinkkubiisit laskettuna? Itellä ne on
1. Lips
2. Sonce
3. Bluza
4. Ako toka vise nece biti
5. Muzika Za Decu
Pidän kaikista biiseistä ja varmasti tulee top 5 vaihtelemaan ajan saatossa. Tällä hetkellä varmaan:

1. Ako toga više neće biti
2. Bluza
3. Mesto duhov
4. Everybody’s waiting (sanoista en välitä mutta muuten rakastan soundia)
5. Šta bih ja

Liveversioista tulee varmasti erilainen top 5.

vierailija
Eka kuuntelulta ihastuin Sonceen. Lips on jännä, mysteerisesti houkuttava, mutta se loppuu oudosti. Toivoisin että poitsut sais seuraavaksi tuottajaksi jonkun paremman kuin Zare. Jos se Zare oli se tuottaja. Mä haluaisin nähdä B:n lavalla mustissa farkuissa ja avonaisessa löysähkössä valkeassa kauluspaidassa. Onko esim. Lipsiin jossain sanat?

vierailija
Eka kuuntelulta ihastuin Sonceen. Lips on jännä, mysteerisesti houkuttava, mutta se loppuu oudosti. Toivoisin että poitsut sais seuraavaksi tuottajaksi jonkun paremman kuin Zare. Jos se Zare oli se tuottaja. Mä haluaisin nähdä B:n lavalla mustissa farkuissa ja avonaisessa löysähkössä valkeassa kauluspaidassa. Onko esim. Lipsiin jossain sanat?
Josubsin someissa on kaikkien biisien sanat

vierailija
Mustakin Muzika za decu on tosi hyvä, mutta sitä en ymmärrä että miksi olet 1,5 vuotta kuunnellut jokereita väkisin?
:D
Mustakin Muzika za decu on tosi hyvä, mutta sitä en ymmärrä että miksi olet 1,5 vuotta kuunnellut jokereita väkisin?
:D Tätä välillä kieltämättä täytyy ihmetellä, vaikka tuossa alkuperäisessä viestissä olikin varmaan lievästi liioiteltu tuota väkisin kuuntelua. Mutta tuntuu kyllä että jotkut ihan tosissaan kuuntelevat väkisin vaikka eivät yhtään tykkää, tai sietävät tyyliin kahta kappaletta. Saahan sitä tykätä vaikka vaan bändin tyypeistä tai shipata jotakin paria tms, vaikkei varsinainen musafani olisikaan.

vierailija
Enhän mä niin sanonut, vaan että tutustuin heidän biiseihinsä väkisin. Koska halusin nähdä Jokerit livenä Nordic tourilla ja ajattelin, että se on miellyttämpää, jos tunnen biisit. Kuten olikin.
Sen jälkeen olen niitä kuunnellut, mutta eivät he silti mun lempimusiikkiani musiikillisesti ole.

Yhteistyössä