i_curie.....29 v....... 1. IVF 03/12......Yritystä 08/09......male factor only (mukamas)
tyty86.....25v........1.IVF 05/12.........yritystä 04/10....selittämätön
Lutinus....29v.........1.ICSI 12/11.......yritystä 09/10.....male factor only.
Rowan79...32v.....2.ICSI/uusi yritys 4/12...yritystä 09/09.... molemmissa vikaa
macy gray.....31v....OI9..................... yrit ystä 11/-09 (yk28)...female factor only
simpli.......25v.........1.ICSI/IVF 11/11...yritystä 10/06....female factor only (mene ja tiedä Perhetupa sanoi ettei se ole ihan niin yksi sellitteistä hänen mielestään).
Wienna..... 39v..... 1. IVF/ICSI 04/12....... yritystä n. 09/08......selittämätön
Melargia...27v....1.IVF/ICSI 03/12....yritystä 08/09...selittämätön
Mandeila...30v...2xIVF/ICSI (12/11, 02/12)...yritystä 12/08...selittämätön...
Korjatkaa nyt joku tuo mun rivi, jos kirjoitin väärin. Tähän ette ole inssejä yms merkkailleet? Vai aina vain se missä nyt mennään? Ei siis historiaa? Mä olen niin kokematon palstailia, kun en muualla ole pyörinyt kuin just vain tässä pinossa. :ashamed:
Simpli, voimia kipuiluun!
Rowan, mä olen hengessä mukana! Kyllä nyt kaikki järjestyy... :hug:
Hunter, Wienna, Onnetonpulu ja Melargia, tsemppiä piinailuun! Pidän peukkuja teille kaikille, että sieltä ne plussat pärähtäis. Toivoisin plussauutisia tähän pinoon -nostattaisi taas omaakin uskoa onnistumiseen!
ON: Olen jo niin malttamaton! Haluat jo eteenpäin! About viikon päästä pitäisi alkaa menkat ja sittenpä saakin soitella polille. Luonnon kiertoon tehdään PAS, jos pienet huurunenät selviävät sulatuksesta.
Olen viime kuukaudet ollut (kuten olen aiemminkin narissut) todella epäuskoinen, että ikinä onnistutaan. Itkettää ja ahdistaa -etenkin iltaisin, kun nukkumaan pitäisi alkaa. Ja töissäkin on ollut kamalan hankalaa ja raskasta (tuli mm kamala sota siitä että lapsettomuushoidot pitäisi tehdä omalla ajalla eli talvilomalla eikä milloin sattuu). Toivottavasti tämä menee ohi, kun PAS lähestyy ja kesä ja aurinko ja kesäloma... Nyt mulla alkoi talviloma. Reissusuunnitelmat menivät mönkään monen tekijän summana. Aion vain nukkua. Olen niin väsynyt.