E
epätoivo18
Vieras
Olen 18v tyttö ja viime kesästä asti olen kärsinyt ihmeellisistä pissavaivoista. (Huom vaikka kesällä alkoikin niin syynä ei ole sukupuolitauti koska olen neitsyt) Välillä vaiva meni pois niin että saaton jopa elää.... Mutta nyt se on sitkeästi pysynyt. Eli tällä hetkellä vaiva on sellainen, että virtsaputken suulla on tunne niinkuin pissaa tulisi ja välillä tuntuu kuin lirahtaisi housuun vaikka rakko ei tunnu lainkaan täydeltä ja olisin juuri käynyt vessassa. Minulta on otettu kolme virtsanäytettä, kaikki negatiivisia, bakteeriviljely emättimestä, joka oli myöskin negatiivinen, määrättiin lääke yliaktiiviseen rakkoon (jota tämä ei selvästikkään ole) joka teki pissasta polttavaa joten lopetin sen, sekä alavatsan ultra, jossa ei kuulemma näkynyt mitään erikoista, Munuaiset olivat kuulemma priimaa... (Samalla ultralääkäri katsoi myös onko sappikiviä, eikä niitäkään ollut) Sitten kipaisin omalla lääkärillä puhumassa asiasta, ja hän ihmetteli miten lääkkeestä oli tullut sellaisia sivuvaikutuksia (taisin olla koekaniini, sillä lääke oli kuulemma uusi ja helvetin kallis maksoi 50e paketti jossa taisi olla 30 tablettia) Ja lääkäri sitten sanoi minulle että katsellaan ja soitan jos vaiva ei mene pois. Häntä taisi kiinnostaa enemmän joululoma ja vaikuttaa muutenkin, ettei kiinnostaisi hoitaa vaivaani kun helpoin vastaus (eli siis vti) ei ollutkaan oikea. Vaiva rajoittaa elämääni ja olen vaan neljän seinän sisällä koska en voi mennä minnekään näin inhottavan vaivan takia (kuten ymmärtää saattaa, tai sitten ei...), olen kohta aiheuttanut varmaan jonkin nivelvamman oikeaan polveen sillä pissahädän tunteen takia joudun istumaan kantapään päällä niin että polveen ja jalkoväliin jo sattuu koska muu ei enää auta. Olen myös huomannut itseni selkeästi masentuneen vaivan johdosta ja itken joka ilta ahdistustani, pahaa oloani ja turhautumistani ja olen jopa hakannut itseäni mustelmille sillä niin ahdistunut olen jo. Vaiva vaikeutti jo nukummistanikin niin, että sain unta vasta kuudelta aamulla, koska aika vaikea nukkua jos tuntuu että pissat tulee housuun, Sitten aloin syödä melatoniinia ja se auttaa toistaiseksi nukkumiseen. En ole vaivan aikana kuitenkaan vielä pissannut housuun...vielä! Olen jopa miettinyt kuolemaa, sillä tuntuu ettei mikään muu auta enää, kun ei lääkäreitäkään näytä kiinnostavan hoitaa. Olen myös tuntenut kummaa muljahtavaa kipua kohdussa välillä ja kerran tunsin vihlaisun virtsaputkesta lähtevänä 'viivana' navan alle asti. Mutta jos kerran ultrassa ei näkynyt mitään niin... En tiedä liittyykö tämä vielä asiaan, mutta aloin toissapäivänä ihmetellä tällaista asiaa, kun sekundaaristen kuukautiskipujen syy lukemani mukaan tutkitaan yleensä, mutta minulta ei ole tutkittu mitään vaikka kuukautiskipuni ovat sekundaariset ja minulle on määrätty e-pillereitä niiden takia sekä 1G Panadolia ja 600mg Buranaa. Eli onko siinä jotakin outoa vai ei?
Arvostaisin todella jos joku osaisi yhtään auttaa. Menisin mieluusti yksityiselle lääkäriin, mutta ei ole rahaa sellaiseen lystiin. Onneksi asun vielä kotona, sillä jos asuisin yksin tämän vaivan kanssa en varmaan olisi enää ollut kirjoittamassa tätä viestiä...
Kiitos jo etukäteen jos joku saa aikaiseksi kohteliaan vastauksen
Arvostaisin todella jos joku osaisi yhtään auttaa. Menisin mieluusti yksityiselle lääkäriin, mutta ei ole rahaa sellaiseen lystiin. Onneksi asun vielä kotona, sillä jos asuisin yksin tämän vaivan kanssa en varmaan olisi enää ollut kirjoittamassa tätä viestiä...
Kiitos jo etukäteen jos joku saa aikaiseksi kohteliaan vastauksen