Lääkäriä paikalla??? (tai muuta asiasta tietävää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mistä johtuu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mistä johtuu?

Vieras
Olen 20v. nainen. Nyt on ollut noin viikon kaameaa väsymystä, mitään ei jaksa tehdä. Hyvä että pääsee sängystä ylös. Tosi voimaton olo. Koko päätä kuumottaa hirveästi. Aivan kuin olisi hirveä kuume, mutta lämpöä tuskin on. Päätä myös särkee hiukan jatkuvasti. Mistä tällänen voisi johtua? Olisin erittäin kiitollinen vastauksista /kommenteista. Olen ajatellut varata ajan lääkärille, jos tämä ei pian mene ohi. Myös on sellainen leijuva olo. Pientä huimausta koko ajan

Soitin terveyskeskukseen ja laitto heti lähetteet huomiseksi veri- ja virtsakokeisiin. Toivon niin ettei tää oo mitään vakavaa... :( . Onko muita joille oireet kuulostaa tutuilta? Tosiaan alaselkää särkee ja virtsaamisen tarvetta on useammin tunnin sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mistä johtuu?;30602462:
Soitin terveyskeskukseen ja laitto heti lähetteet huomiseksi veri- ja virtsakokeisiin. Toivon niin ettei tää oo mitään vakavaa... :( . Onko muita joille oireet kuulostaa tutuilta? Tosiaan alaselkää särkee ja virtsaamisen tarvetta on useammin tunnin sisään.

Munuaisaltaantulehdus?

Kuulostaa joltain pahemmalta virtsa- tai jopa munuaistulehdukselta - mutta voi tietenkin olla jotain muutakin. Jos sun olo pahenee, mene ihan oikeasti päivystykseen! Ei kannata kärvistellä noin kauaa ilman hoitoa - sanoit, että oireita on ollut viikon ajan! Terveyskeskukseen voi myös soittaa ja kysyä neuvoa, vaikka ei olisikaan kauhean sairas, niin mä teen aika usein. Tämä siis vastaisuuden varalle!

Glukoosihomeostaasin ongelma voisi selittää paraiten... ja muuten (ilman virtaamistarvetta) kuulostaisi altistumiselta vaikkapa homeille, jotka aiheuttavat usein sellaisen reaktion, jossa ihminen tuntee olevansa sairas, kuumeilevan ilman kuumetta, vatsanväänteitä ja mm. päänsärkyä.

Mulla on ollut ihan pienestä asti aina vähän nuhaa..ei tiedetä mistä johtuu :/

Tosiaan onhan tietty pahoivointiakin vähän (tuskinpa liittyy) . Alaselkä tulee tosi kipeeks jos istuu jonku aikaa. Ja tosiaan lämmöt pyörii siinä 36,8 - 37,0 tienoilla. Yleensä iltaisin joku 36,4-36,6

Klamydia on testattu vajaa vuosi sitten. Ei voi olla mahdollinen sillä olen edelleen yhdessä miehen kanssa joka on ainoa kenen kanssa olen ollut sukupuoliyhteydessä. Hän ei ole käynyt vieraissa :) .

Raskaus on tietty mahdollinen, mutta erittäin epätodennäköinen. Sillä kuukautiset tulivat juuri.. (kestiväthän ne vain 3/5 päivästä ja olivat vähän niukemmat). Tuskinpa olen :) . Olisihan se positiivisin vaihtoehto :D

Kävin testeissä ja sanottiin että tulokset saan jo tänään :) . Eipä ole ikinä hoitunut näin nopsaan asiat. Nyt vaan toivomaan parasta, ettei mitään vakavaa löytyisi...

Tulokset tuli. Ei ollut mitään poikkeavaa, ei tulehdusta, munuaiset ok, hemoglobiini ok, ei reumaperäistä, ei virtsatulehdusta. Bakteeriviljelmä valmistuu huomenna, mutta siinä tuskin mitään on .

En kyl ymmärrä mistä tää sit johtuu :O . Väsymys vaan pysyy..Nukuin puolet päivästäkin jo, kun väsytti niin paljon

[QUOTE="Mie";30605736]Tekisin raskaustestin, olin juurikin noin voimaton ja väsynyt ennen positiivista testiä :-)[/QUOTE]

Unohtui vielä sanoa, että pissalla sai myös juosta ihan koko ajan :-)

Ajattelin että voisin huomenna kaiken varalta testata, kerran kun mitään ei noista testeistä löytynyt. Näkyisikö varma tulos jo testissä? Nyt olisi kp5/29 jos nuo olivat menkat

Yhteistyössä